quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
Lekkere schwalbe weer van Ronaldo.Kost Demichellis wel een rode kaart.
Waarom spelen ze met een B-elftal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Real nu met een half B-elftal tegen Espanyol.
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?quote:
Mourinho wil graag ruzie zodat hij ontslagen wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?
En? Zes dagen rust is meer dan de afgelopen 40 weken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag is om 21:30 de Copa Del Rey finale. Real Madrid - Atletico Madrid.
Het is de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Zes dagen rust is meer dan de afgelopen 40 weken.
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Puntverlies vandaag maakt Barcelona kampioen. Ze willen Barcelona toch niet op deze wijze de titel geven?
Ik denk alleen Mourinho, hij heeft vorige week al verhuisdozen gekocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Ook niet om hun eigen grote supportersgaren, die aanhang van hun zal toch niet wensen dat Real Madrid Barcelona kampioen maakt? Bovendien morgen speelt Barcelona uit bij Atletico, die winnen ze niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt zojuist mijn punt bewezen, ze geven geen neuk meer.
Sierdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Het schijnt dat hij daar beneden nog altijd een werkend pijltje heeft
Al iets meer dan aan het begin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het idee dat Real Madrid niet met het eerste elftal speelt.
Mwa, daar hebben ze nog genoeg tijd voor. Maar ja dit gaat ook nergens meer om eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, logisch wel met de bekerfinale die er aan komt.
Wat heeft Van Bommel er mee te maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Jemig héquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
18 keer geel en 3 keer rood in 1 jaar.
Soms ben je echt net zo erg als ikquote:
Meh, zo erg ben ik ook weer niet. Maar ik vind wel dat iedereen tegen een geintje moet kunnen.quote:
Had AZ geen last van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
Kampioen worden terwijl je zelf niet speelt is echt kut.
Klopt, daarom doet Real dit goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
Kampioen worden terwijl je zelf niet speelt is echt kut.
Echter hun fans zullen het Real niet in dank afnemen.quote:
Nee, begrijpelijk. Die worden neit zo heel vaak kampioen.quote:
Die zouden zelfs tekenen voor plek 2, door zelf niet te spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Die worden neit zo heel vaak kampioen.
Ik denk dat Feyenoord er ook wel voor zou tekenen.
Kijk, dit bedoel ik. Zo erg ben ik zelf niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zouden zelfs tekenen voor plek 2, door zelf niet te spelen
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik. Zo erg ben ik zelf niet.
Schoppen tegen PSV is dan ook terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)
Neh, ik kraak Feyenoord ook wel eens af. Vraag maar aan kapiteintje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, jij schopt alleen liever tegen PSV dan tegen Feyenoord (zoals de meeste Ajax-supporters hier trouwens)
Die dachten dat het er nog in zat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echter hun fans zullen het Real niet in dank afnemen.
Denk dat ze morgen verliezen... Atletico wil winnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef OverRated het volgende:
Barcelona kampioen![]()
![]()
Morgen even van Atletico winnen om het wat leuker te maken.
Ja, zal erg lastig worden denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen verliezen... Atletico wil winnen
Dat was jammer.quote:
Helemaal niet, barca werd even op hun nummer gezet.quote:
Mensen die een hekel krijgen aan een club omdat ze succesvol zijn, prijzen winnen, mooi voetbal spelen en omdat de media lovend over ze is, zijn nog erger dan glory huntersquote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Helemaal niet, barca werd even op hun nummer gezet.
En al die glory huntertjes werd even de mond gesnoerd.
Dit ben ik wel met je eens ja. Vorig jaar was ik echt teleurgesteld dat Chelsea de Champions League won in plaats van Bayern München, dat was meteen een signaal naar Rusland dat de Europese CL dus daadwerkelijk te koop is. Ik hoop dat Bayern hem dit jaar wel wint.quote:al helemaal als het een financieel gezonde club betreft tegen een
club die dik in de rood staat en dure spelers blijft aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |