Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
Denk dat ik me zeer binnenkort ook bij jullie voeg. Vind er steeds minder aan.. Ben de laatste paar dagen niet eens Shine uitgegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.
Tevens ben ik te druk met studie, werk en social life![]()
Same en zelfde server zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar een drukker realm? Dat zorgt echt voor een nieuwe impuls in speelplezier.
Was bij mij wel zo, toen we naar Dreanor gingen
Dat werd wel steeds erger jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is wel een beetje waar wow aan tenonder gaat, het kutgedrag van iedereen. Niemand geeft meer wat om de andere spelers tegenwoordig.
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.quote:
Waarom moet je een screen daarvan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:41 schreef cherrycoke het volgende:
Misty Satchel of Exotic Mysteries
weet je wat erin zat
Swift White Hawkstrider
en die heb ik al
en vergeten screenie te maken ook nog![]()
Ziet er best goed uit in het promo-filmpje!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.
Er vindt geen restart meer plaats van het spel, dus wat je nu speelt blijft behouden als het spel officieel van start gaat.
Ross en ik zijn begonnen op de 'Dragon' shard en shard is een fancy woord voor server. Er zijn 3 servers op dit moment. Er zijn net als in WoW een soort dungeons voor 5 man (tank, healer, dps), er zijn events waar je aan mee kan doen, er is pvp als je dat wilt (er zijn geen factions) en er is player made content. Nog geen idee hoe dat werkt, heb ik me nog niet in verdiept. We zijn ook nog erg low levelMax. level op dit moment is 60.
En hier kan je plaatjes bekijken en je inschrijven: http://nw.perfectworld.com/
Ik hou eigenlijk meer van een cartoonstijl qua graphics, maar dit is zo misschien beter omdat ik het dan minder met wow vergelijk en het een eerlijkere kans krijgt.
Ik weet niet of je Diablo heb gespeeld? Beetje die speelwijze, dus wel verschillende spells/moves, maar je speelt er maar een paar die je hebt uitgezocht per keer. Linkermuis, rechtermuis, shift voor een special, Q, E, R en 1 en 2. Ik vind het heel erg wennen vergeleken met WoW en ik mis de 'vrijheid' wel heel erg. Vind die vaste camerapositie ook helemaal niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
Klopt het wat het lijkt op de action-bar, geen 30 verschillende abilities meer die je aan moet spreken?
Ik vind de gameplay dan ook erg wennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
Q, E, R?
Ugh....
Q en E zijn voor bewegen!
Oh, nee, heb geen Diablo gespeeld, wel een paar video's gezien, dus heb wel een vaag idee ja.
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
En gezien de huidige download snelheid, kan ik vanavond om middernacht al spelen....
Ik had uit voorzorg al de torrent gepakt in plaats van de directe download. Maar ons dorps-internet is niet zo snel, dus dat fluctueert soweiso al aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.
ToeS is makkelijker dan HoF stom genoeg. Wij hebben HoF niet gecleared, maar zijn nu alleen bezig met ToT. Morgen gaat council zeker weten down.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef lifeblind het volgende:
ToES10 gecleared met de guild![]()
(oke, nu nog 3 bosses in HoF en we zijn klaar om ToT in te gaan)
Bij de laatste boss die traps maken is leukquote:Op maandag 13 mei 2013 09:32 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren Mal'jerek (4e boss HoF) in ieder geval nog neergekregen. Daarna een paar pogingen op Ambershaper Un'sok gedaan, maar toen moesten mensen weg, dus dat werd 'm uiteindelijk niet meer, nog 2 bosses nu. Maar inderdaad, ToES is inderdaad wat makkelijker lijkt het, scheelt ook dat t minder bosses zijn natuurlijk
Mja gelukkig is een van onze raiders iemand die met z'n vorige guild de eerste 3 raids al meer dan genoeg gedaan heeft, maar hij is overgestapt naar ons (3 jaar geleden zat ie in m'n oude guild, en hij zat ook vroeger in m'n huidige guild), maar hij weet wel alle tactics uit z'n hoofd dus hij is nu m'n assistent raidleaderquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij de laatste boss die traps maken is leuk
We hadden er heel wat wipes op zitten voor dat we het helemaal door hadden
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
ben nog wel neutrall met golden lotus en august wist niet dat je dat nodig had om hem te gebruiken
op een drukke serverquote:Op maandag 13 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.
Saaaaiquote:
Dat is een DKquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Saaaai
Onze dooie realm zijn die dingen zo goed als altijd up
Btw.. bijna 700k hp als mage
Die zijn toch BoA tegenwoordig?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef KataStrofe het volgende:
Knap dat je neutral met golden lotus kan zijn en toch 10 skyshards hebt kunnen bemachtigen. Hoe heb je dat gefixt?
Hoe dan ook, gz!!!
Ow,, scheef gekekenquote:
Yup.quote:
Ben al maanden valor cappedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Met 5.3 komt de upgrade weer terug toch? Kan ik daar mooi m'n valor voor gebruiken.
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben al maanden valor capped
Heb de rep niet om het uit te geven
Kun je dingen kopen van Black Prince rep?
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.
Heb wel wat offspec dingen gekocht, maar rest bewaar ik voor upgrades. Scheelt wel wat stress om de valor cap te halen iig, dat is nu niet meer nodig.
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valor
Ja 3k nog maar meen ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezigquote:
2 en halve maand hieroquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezig.
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te gevenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
2 en halve maand hiero
Deed (en doe) geen dailies. dus schoot niet op
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te geven.
Ik doe als ik valor cap wil halen sowieso dailies, gewoon die Isle of Thunder, dan heb je na een week al 420 valor, 150 erbij van die weekly quest en je hebt nog maar 430 nodig.
pas in volgende patchquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)
Isle of Quel'danasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
met raids die unlcockte vond ik veel leuker inderdaadquote:
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.
Dat terwijl ik die scenario dingen nog wel tof vond.
Ik heb het 2 dailies volgehouden, daarna niet meer teruggeweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.
Gratsquote:
nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
GratsEcht een klote fight dat. Gelukkig gaat hij vaak wel beter nadat ie eenmaal neer is gegaan.
Zelf ook een extreem goede run hier. Zaten op 8/12, maar moesten nu nog Durumu en Primordius om daar weer te komen. Allebei one shot, Animus in 2 pogingen voor het eerst neer, Iron Qon na 5, Twin Consorts 2e attempt.
Uiteindelijk dus 11/12 uitgekomenLaatste bazen zijn echt makkelijk.
Klopt, misschien vanavond een extra raid inlassen om Lei Shen nog voor de reset te proberen. Anders volgende week maar strijden. Wel het probleem met 2 raidavonden, je bent al 1 - 1.5 avond kwijt voordat je op het punt bent waar je vorige week stopte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
nice![]()
12/12 is dan wel weer een uitdaging
Klopt, alleen we hebben vaak nog wel loot nodig. Denk over een paar weken niet meer, dan zullen we het wel locken. Tenzij we Lei Shen dan al down hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, vooral met de huidige trash
En als je qua loot al redelijk goed zit, kan je altijd nog de raid vastzetten voor een week.
40quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vanaf welk level kun je ook alweer dual spec?
En tankt een Monk een beetje lekker?
Ben na anderhalf jaar op non actief weer ff met de 10 day trial bezig. En moet zeggen dat Monk tot nu toe best leuk is. Al is de starterarea van pandaren wel wat klein. Na anderhalf uur spelen zit je alweer in westfall te kloten.
quote:
en dat op level 60 dan ofzo pasquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Yup, en pas vanaf level 40 ipv de lvl 20 van nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
Ja dat is met alles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is met alles.
Heb echt op een stuk of 5 characters dual spec gekocht voor 1k en epic flying voor de rep discount. Ook een aantal keer blue en epic grond mount voor 100g en 600g of wat waren die prijzen? En flying voor 1k.
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Echt hé.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.
Heb je dan zo hard gold nodig ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt hé.
[..]
Heb je dan zo hard gold nodig ?
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weet nog dat ik met mijn eerste char op lvl 60+ met een slome mount in Outland liep omdat ik toen nog geen geld had voor fast. Even later de eerste flymount toen nog met 60% speed ofzo.
Dat was pijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ik
Ik ging ook met m'n flutmount en groene gear outland.
Kon nauwelijks zo'n zwijntje daar 1 op 1 aan
De tijd dat gold nog waardevol was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat was pijnlijk
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje
lvl 15quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De tijd dat gold nog waardevol was.
Hebben ze trouwens dungeonfinder uit het spel gehaald? Of kun je dat nog niet op lvl 12?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
upper blackrock spirequote:
was toen gewoon 1000g back in the days amttiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
jawel manquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje![]()
Voor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef cherrycoke het volgende:
ticket aangemaakt average wait time 1 uur 7 minuten sta nu al bijna 8 uur te wachten man![]()
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer manquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |