abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126104302

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

Resterend programma
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126104317
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:

[..]

Boetius is vreselijk wisselvallig maar kan nog wel doorgroeien. Schaken is 31 en zit nu toch echt wel op zijn piek en zal volgend jaar denk ik weer minder worden.

Je beoordeelt een speler op een wedstrijd en niet op wat geweest is daarvoor.
natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
pi_126104330
wat een Twente-TT
pi_126104409
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:

[..]

Welke wedstrijden dan?
VVV thuis wint hij de wedstrijd voor je, en zo zijn er nog wel een paar wedstrijden.
Hij is 23 jaar, hoe goed was Stekelenburg op die leeftijd? Die liet ook alles glippen en pakte geen punten, zelfde voor van der Sar.
Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
pi_126104454
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:

[..]

natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.
blablablabla
pi_126104509
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik durf t niet te zeggen, maar ik denk dat Feyenoord een fout heeft gemaakt om hem niet te halen. Feyenoord speelt soms zonder energie lijkt wel.
Als je dan ziet dat elke willekeurige kneus er 10 inschiet in de Eredivisie, wat had hij dan wel niet toe kunnen voegen met die drive, energie en truukjes van m? Denk dat Feyenoord minstens 1 plekje hoger had gestaan.
Ik denk ook dat hij inderdaad een aanjager had kunnen zijn. Echte Rotterdammert, zou héél graag voor Feyenoord willen ballen. Maar inderdaad kán het ook zomaar juist fout gaan. Moeilijk te voorspellen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.
Dit inderdaad. hoewel wel met vraagtekens bij dingen als "is" een splijtzwam. Ik denk dat het zo kan zijn, ik denk dat het ook juist goed kan zijn. Al is het als slecht voorbeeld. Vroeger werd ook altijd zijn spirit, positieve houding in de groep etc. geroemd.

Wat gaat het topic tyvushard trouwens zeg -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 5 mei 2013 @ 20:40:29 #7
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126104530
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:

[..]

Zeker niet. Over het hele seizoen is er geen algehele zwakke schakel. Nederlagen waren vooral door collectief falen en niet zozeer één speler.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126104544
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
Daar hadden we dan ook een van de beste keepers ter wereld mee in huis. Dat is niet realistisch.
Ik denk dat we ons er bij neer moeten leggen dat we nog 2/3 jaar vast zitten aan Mulder en wanneer hij zich niet doorontwikkeld maar proberen met Boy de Jong.
pi_126104545
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...
pi_126104560
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
  zondag 5 mei 2013 @ 20:41:47 #11
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126104609
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Cara het volgende:

[..]

Waar is de scouting? Man man, met dat salaris van Beukers weg de afgelopen 10 jaar had ik nog wel een beter fatsoenlijk talent kunnen regelen. Wat is die man een gezwel op de scouting van Feyenoord.
Je kan het maar zo druk hebben met een nieuw stadion dat een fatsoenlijke scouting, een goede hoofdsponsor en een enigszins passende merchandise-lijn bijzaken lijken te worden.... -O-

:r
pi_126104620
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
Janmaat. ^O^
Voor iemand als hem kom ik nou naar het stadion.
Ik ben allang blij dat die verschrikkelijke dagen van de Wijnaldums en Cabrallen achter ons liggen man.
pi_126104624
quote:
De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.

En Janmaat ook.
blablablabla
pi_126104671
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...
Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de joden :r :r
pi_126104710
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de joden :r :r
ligt dat aan Vermeer of aan Immers?
pi_126104712
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.
Let maar eens een wedstrijd op dat ventje. Z'n balaanname is echt geweldig, ligt altijd direct goed voor een vervolgactie. Hij is snel, goed schot, extreem goede mentaliteit in het veld (zelden een buitenspeler gezien die zo fel meeverdedigt en druk zet), een passeer beweging.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:44:06 #17
321382 vandermar
pi_126104736
quote:
Geen één.

Boetius en Vilhena heb je geen maatstaaf voor, dit seizoen is hun maatstaaf. De rest is niet beter geworden vind ik. Mulder begon het seizoen sterk, door die blessure was hij daarna toch wat twijfelachtig. Aan het einde goed hersteld. Er zit een stijgende lijn in bij Mulder.

Janmaat is een uitstekende aankoop en Pelle ook. Immers is een goede en degelijke aankoop.
RvP; Feyenoord
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 20:44:18 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126104748
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Janmaat. ^O^
Voor iemand als hem kom ik nou naar het stadion.
Ik ben allang blij dat die verschrikkelijke dagen van de Wijnaldums en Cabrallen achter ons liggen man.
Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terug :')

Lood om oud ijzer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_126104750
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Qua geld is het zeker weten beter. Maar veel van die topclubs beginnen niet aan spelers als ze in de Champions League duidelijk tekort schieten.
Als Manchester United ziet hoe zo'n Eriksen jaarlijks compleet zoek gespeeld werd tegen Real Madrid denken ze niet zo van dát is een talent voor ons!

En als supporter kijk je toch ook liever naar een wedstrijd waar je daadwerkelijk kansen heb op hem te winnen in plaats van een galaryvoorstelling van de tegenstander?
Als supporter wil je toch dat we in een klap uit de schulden zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_126104775
quote:
Ik vind eigenlijk dat Janmaat samen met Pelle en Mathijsen als enige stabiel hebben gepresteerd.
pi_126104808
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]

De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.

En Janmaat ook.
Clasie is veel minder aanwezig dan vorig seizoen. Ook de felheid lijkt een stuk minder.
Heb je De Vrij en Indi zien spelen de laatste tijd? De Vrij maakt ook nog teveel fouten. Indi wil niet op linksback spelen en dat straalt ie ook uit. De tyfus zeg.
pi_126104818
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terug :')

Lood om oud ijzer.
Ik weet dat het kwalitatief bizar weinig voorstelt, maar dit zijn wel jongens waar ik voor kan klappen, puur omdat ze zichzelf de schompes lopen. Dat ze niet kunnen voetballen, kunnen ze zelf verder ook weinig doen. Mijn aanmoediging hebben ze, i.t.t tot Cabral waarbij ik mezelf altijd een beetje vies voelde als ie alleen al een assist gaf :{
pi_126104878
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:43 schreef Adames het volgende:

[..]

ligt dat aan Vermeer of aan Immers?
Ha goeie. Feit blijft dat Vermeer veel belangrijker is voor zijn ploeg dan Mulder. En zoals je zelf zegt is Vermeer geen geweldenaar. Moet je nagaan wat Mulder is....
pi_126104989
Ik vind Mulder gewoon een prima keeper voor Feyenoord hoor. Heeft niet echt uitstraling, maar ik kan genoeg wedstrijden herinneren dat hij punten pakt. Een VVV-thuis, een Vitesse-thuis, een ADO-thuis...
  zondag 5 mei 2013 @ 20:49:29 #25
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105049
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]

En Janmaat ook.
Vind ik eerlijk gezegd niet echt :{
Vorig jaar vond ik ze wel grote stappen maken, dit jaar eigenlijk helemaal niet.
pi_126105094
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Clasie is veel minder aanwezig dan vorig seizoen. Ook de felheid lijkt een stuk minder.
Heb je De Vrij en Indi zien spelen de laatste tijd? De Vrij maakt ook nog teveel fouten. Indi wil niet op linksback spelen en dat straalt ie ook uit. De tyfus zeg.
Als je de teleurstelling van vandaag en eigenlijk alle wedstrijden na Heerenveen uit even weg laat maar over de algehele linie kijkt het hebben die gastjes toch geen slecht seizoen gespeeld.

Er zijn zoveel transfervrije middenvelders gehaald omdat men bang was dat El Ahmadi teveel gemist zou worden anders. Die vervangers hebben door het ontbreken van noodzaak en omdat het goed liep bijna alleen op de bank gezeten.

Dan nog doorgebroken in Oranje ook en daar min of meer vaste waarde. Zijn best redelijke stappen in één seizoen voor die jonge apen toch?
blablablabla
  zondag 5 mei 2013 @ 20:52:26 #27
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105221
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef vandermar het volgende:

[..]

Geen één.

Boetius en Vilhena heb je geen maatstaaf voor, dit seizoen is hun maatstaaf. De rest is niet beter geworden vind ik. Mulder begon het seizoen sterk, door die blessure was hij daarna toch wat twijfelachtig. Aan het einde goed hersteld. Er zit een stijgende lijn in bij Mulder.

Janmaat is een uitstekende aankoop en Pelle ook. Immers is een goede en degelijke aankoop.
Mulder en Janmaat vind ik inderdaad wel gegroeid dit seizoen. Boetius en Vilhena vind ik inderdaad moeilijk om wat over te zeggen. Die vallen de laatste tijd juist wat terug, maar dat hoort ook. Ik ben meer benieuwd wat voor stappen ze in 2014/2015 maken (als ze dan nog bij ons spelen).

De Vrij, BMI en Clasie zijn wmb niets doorgegroeid.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:53:32 #28
321382 vandermar
pi_126105277
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Mulder gewoon een prima keeper voor Feyenoord hoor. Heeft niet echt uitstraling, maar ik kan genoeg wedstrijden herinneren dat hij punten pakt. Een VVV-thuis, een Vitesse-thuis, een ADO-thuis...
Vorig jaar ook PSV thuis en zo zijn er nog wel wat wedstrijden. Jammer dat sommige mensen dat niet willen zien wanneer ze een speler niet mogen.
RvP; Feyenoord
pi_126105279
Volgend seizoen is toch het seizoen van de waarheid voor sommige jongens. Vaak zie je gewoon dat talenten een tweede seizoen minder presteren dan het jaar van de doorbraak. Het is nu aan hun om de juiste keuzes te maken te investeren in hun zwaktes. Ben benieuwd of ze daartoe bereid zijn of dat ze idd die stap hoger al denken te kunnen maken.
#12 is not for sale!
  zondag 5 mei 2013 @ 20:54:52 #30
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105357
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Janmaat samen met Pelle en Mathijsen als enige stabiel hebben gepresteerd.
Helemaal mee eens.
Ik heb het gevoel dat Janmaat's top voetbaltechnisch stukken lager ligt dan van De Vrij, Indi en Clasie, maar mentale kwaliteit is ook kwaliteit. Een ongeevenaarde drive die jongen. Zou me niet verbazen als hij een "Dirk" wordt. Geen wereldtop, maar wel alles er uithalen wat er inzit en daarom bij elke topclub gewoon meekunnen én belangrijk zijn.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:58:18 #31
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105544
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je de teleurstelling van vandaag en eigenlijk alle wedstrijden na Heerenveen uit even weg laat maar over de algehele linie kijkt het hebben die gastjes toch geen slecht seizoen gespeeld.

Er zijn zoveel transfervrije middenvelders gehaald omdat men bang was dat El Ahmadi teveel gemist zou worden anders. Die vervangers hebben door het ontbreken van noodzaak en omdat het goed liep bijna alleen op de bank gezeten.

Dan nog doorgebroken in Oranje ook en daar min of meer vaste waarde. Zijn best redelijke stappen in één seizoen voor die jonge apen toch?
Dat ze zijn doorgebroken in oranje wil niet zeggen dat ze beter zijn gaan spelen.
Ik vind dat ze gewoon over de algehele linie veel minder hebben overtuigd.
Maar weinig wedstrijden dat die 3 jongens echt hun klasse hebben geetaleerd, terwijl ze wél regelmatig onnodige fouten hebben gemaakt die ze vorig seizoen amper maakten.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:59:43 #32
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105664
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:

[..]

Vorig jaar ook PSV thuis en zo zijn er nog wel wat wedstrijden. Jammer dat sommige mensen dat niet willen zien wanneer ze een speler niet mogen.
Het lijkt ook wel alsof het makkelijker is zijn fouten te onthouden dan zijn reddingen, daar heb ik ook wel last van, maar ik ben dit seizoen heel regelmatig heel positief over hem geweest.

WMB blijft hij gewoon nog 5 jaar, wordt alleen maar beter elk jaar ^O^
Als je kijkt zo'n vermeer die is ook gewoon 26 ofzo.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:02:29 #33
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105853
C-C-C-C-Combooooooo!!!
pi_126106054
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat ze zijn doorgebroken in oranje wil niet zeggen dat ze beter zijn gaan spelen.
Ik vind dat ze gewoon over de algehele linie veel minder hebben overtuigd.
Maar weinig wedstrijden dat die 3 jongens echt hun klasse hebben geetaleerd, terwijl ze wél regelmatig onnodige fouten hebben gemaakt die ze vorig seizoen amper maakten.
Kun je wat voorbeelden noemen waar je ze minder overtuigend vind in wedstrijden? Ik kan me wel wat stomme fouten wat De Vrij herinneren maar die had hij vorig jaar onder andere thuis tegen Ajax ook.
Zijn opbouwende kwaliteiten heeft hij doorontwikkeld en vergeet niet dat hij een hele periode aan het begin van het seizoen de fouten van zo'n op dat moment onscherpe Mathijssen moest corrigeren.

Afgelopen circa 4 wedstrijden ben ik wel met je eens dat hij erg zwak speelt maar vind het te makkelijk om daar zijn hele seizoen of ontwikkeling direct aan te koppelen.
blablablabla
  zondag 5 mei 2013 @ 21:10:26 #35
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106328
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Kun je wat voorbeelden noemen waar je ze minder overtuigend vind in wedstrijden? Ik kan me wel wat stomme fouten wat De Vrij herinneren maar die had hij vorig jaar onder andere thuis tegen Ajax ook.
Zijn opbouwende kwaliteiten heeft hij doorontwikkeld en vergeet niet dat hij een hele periode aan het begin van het seizoen de fouten van zo'n op dat moment onscherpe Mathijssen moest corrigeren.

Afgelopen circa 4 wedstrijden ben ik wel met je eens dat hij erg zwak speelt maar vind het te makkelijk om daar zijn hele seizoen of ontwikkeling direct aan te koppelen.
Niet specifieke voorbeelden, gewoon in algemene zin vond ik het niet heel indrukwekkend. In de laatste maanden echt véél stomme fouten, mag je van die 4 best 14 maken, maar daarvoor ook gewoon wat matter dan vorig jaar. Niet zozeer als de in het oog springende megablunders zoals je die de laatste tijd regelmatig ziet, maar kleine onnodige foutjes, matige passing, weinig echt onderscheidende acties.

Vind dat gedoe over mathijssen overigens nog altijd complete onzin. Heeft láng niet zo slecht gespeeld als sommige mensen gewoon wel lijken te wíllen geloven.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:13:20 #36
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 5 mei 2013 @ 21:15:06 #37
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106578
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gefeliciteerd met de derde plek
Dank je.
Doeg.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:16:48 #38
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106661
Hoog tijd overigens dat het bestuur tegen de muur gaat. De scouting en de commerciele lijn moeten gewoon compleet op de schop.
pi_126106673
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Niet specifieke voorbeelden, gewoon in algemene zin vond ik het niet heel indrukwekkend. In de laatste maanden echt véél stomme fouten, mag je van die 4 best 14 maken, maar daarvoor ook gewoon wat matter dan vorig jaar. Niet zozeer als de in het oog springende megablunders zoals je die de laatste tijd regelmatig ziet, maar kleine onnodige foutjes, matige passing, weinig echt onderscheidende acties.

Vind dat gedoe over mathijssen overigens nog altijd complete onzin. Heeft láng niet zo slecht gespeeld als sommige mensen gewoon wel lijken te wíllen geloven.
Vind ik ook van Mathijsen, echt een "geen woorden maar daden' mentaliteit heeft die jongen, zeker nadat hij zo werd af geserveerd in het begin.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_126106719
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

clasie moest héél duidelijk wennen aan t nieuwe middenveld, en sinds Vilhena erin staat draait het vaak beter, maar nog niet altijd solide. En sinds zijn contractonderhandelingen speelt hij erg wisselvallig met vaak een onzuivere pass en te laat aankomen bij duels.

De Vrij speelt behoorlijk solide, maar laat verdedigend meer steken vallen dan samen met Vlaar heb ik het idee. Zeker de laatste weken inderdaad veel onnodige dekkingsfouten etc. Opbouwend is hij inderdaad gegroeid omdat hij nu die mogelijkheden krijgt die Vlaar vorig jaar op zich nam.

BMI vind ik na zij stormachtige beginontwikkeling sinds zijn debuut ook niet zo foutloos meer spelen. Die zit denk ik vooral in zijn maag met dat hij liever centraal staat dan linkback.

Maar al metal denk ik wel dat de eerder genoemde transferwaardes redelijk zijn. Ze hebben alleen sowieso meer ervaring opgedaan, en zijn nog jong genoeg dat ze sowieso nog wel behoorlijke stappen gaan maken...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126107104
Hoor net op Rijnmond zeggen dat we qua punten kampioen van de thuiswedstrijden en zesde plek op basis van uitwedstrijden zouden zijn.
Laat die Kuip nog maar even staan ;) .
blablablabla
pi_126107434
Moet dat nou jullie olifant voorstellen?

pi_126107701
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

clasie moest héél duidelijk wennen aan t nieuwe middenveld, en sinds Vilhena erin staat draait het vaak beter, maar nog niet altijd solide. En sinds zijn contractonderhandelingen speelt hij erg wisselvallig met vaak een onzuivere pass en te laat aankomen bij duels.

De Vrij speelt behoorlijk solide, maar laat verdedigend meer steken vallen dan samen met Vlaar heb ik het idee. Zeker de laatste weken inderdaad veel onnodige dekkingsfouten etc. Opbouwend is hij inderdaad gegroeid omdat hij nu die mogelijkheden krijgt die Vlaar vorig jaar op zich nam.

BMI vind ik na zij stormachtige beginontwikkeling sinds zijn debuut ook niet zo foutloos meer spelen. Die zit denk ik vooral in zijn maag met dat hij liever centraal staat dan linkback.

Maar al metal denk ik wel dat de eerder genoemde transferwaardes redelijk zijn. Ze hebben alleen sowieso meer ervaring opgedaan, en zijn nog jong genoeg dat ze sowieso nog wel behoorlijke stappen gaan maken...
De Vrij mag zich als aanvoerder toch wel een hoop kinderlijk eenvoudige tegengoals aanrekenen. Organisatorisch was het te vaak een puinhoop. Opzich geen probleem op zijn leeftijd, maar denk dan niet dat je toe bent aan een stap hoger op.
#12 is not for sale!
  zondag 5 mei 2013 @ 21:33:51 #44
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_126107711
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Devv het volgende:

[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_126108001
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILER
SPOILER
ik vind em wel grappig
pi_126108390
Best gezellige gasten in Den Haag hoor, maar wat een grafwedstrijd.. Mathijsen was de enige die een voldoende haalde vandaag, Mulder heeft volgens mij geen redding uitgevoerd en alles was voor de rest gewoon kut. Ik mag hopen dat we gewoon 3e blijven, dat scheelt bijna een maand met Europees voetbal + dat we dan al 3 weken in de competitie zitten. Schema EL voorronde is overigens dit:
Derde voorronde: Donderdag 1 en 8 augustus
Vierde voorronde: Donderdag 22 en 29 augustus
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_126108417
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef Adames het volgende:
wat een Twente Liverpool FC TT
pi_126108862
Wat gebeurt hier nou allemaal?
pi_126108973
Waarom is het zo kut eigenlijk om 4e te worden? Krijg je in die extra voorronde een extra thuiswedstrijd, dus inkomsten, TV-geld en premie van een ton oid? Ja, je moet natuurlijk eerder spelen maar als de Eredivisie dan toch al bezig is?
  zondag 5 mei 2013 @ 21:55:25 #50
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126109040
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Devv het volgende:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126109046
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is het zo kut eigenlijk om 4e te worden? Krijg je in die extra voorronde een extra thuiswedstrijd, dus inkomsten, TV-geld en premie van een ton oid? Ja, je moet natuurlijk eerder spelen maar als de Eredivisie dan toch al bezig is?
De Eredivisie begint de vrijdag na de 1e wedstrijd hè, dus dan heb je 1 competitieduel in de benen en nog niet in je ritme (althans, dat zeggen de clubs dan meestal). Als je tegen één of ander oostblokploeg met een zomercompetitie speelt, mis je wedstrijdritme

En nog aanvullend: begin augustus duurt de transfermarkt nog een volle maand. Wie zegt dat de selectie dan al rond is? Eind augustus kunnen er ook nog mutaties zijn natuurlijk, maar dan is de kans groter dat de selectie al rond is

[ Bericht 11% gewijzigd door Bombvis op 05-05-2013 22:01:22 ]
pi_126109092
quote:
Moet je naar 1 of andere kut club in Verweggistan. Sowieso verdien je niks aan de EL dus beter een voorronde later instromen
SPOILER
pi_126109098
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat gebeurt hier nou allemaal?
DonRaja of GGMM (die laatste kan ik mij haast niet voorstellen) is actief bezig met trollen verwijderen?
  zondag 5 mei 2013 @ 22:07:24 #54
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126109660
quote:
Worden we derde dan zijn we hoogstwaarschijnlijk geplaatst voor de wedstrijd in de voorronde. Die extra inkomsten, mochten we als vierde eindigen, zullen nergens over gaan. Negen van de tien keer is het gratis voor seizoenkaarthouders. TV gelden zijn niet zo hoog en die premie is marginaal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 22:10:19 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126109821
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Worden we derde dan zijn we hoogstwaarschijnlijk geplaatst voor de wedstrijd in de voorronde. Die extra inkomsten, mochten we als vierde eindigen, zullen nergens over gaan. Negen van de tien keer is het gratis voor seizoenkaarthouders. TV gelden zijn niet zo hoog en die premie is marginaal.
Hey ouwe reus, je bent weer terug. ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_126109857
quote:

[..]

Waar baseer je dat precies op? Dat is toch afhankelijk van ons Europees coëfficiënt (die zo ongeveer 0.0001 is) en niet van de plek in de competitie?
pi_126110002
quote:

[..]

whut?
  Forum Admin zondag 5 mei 2013 @ 22:14:04 #58
35723 crew  GGMM
pi_126110032
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waar baseer je dat precies op? Dat is toch afhankelijk van ons Europees coëfficiënt (die zo ongeveer 0.0001 is) en niet van de plek in de competitie?
Ja, dat dus. Heeft daar helemaal niks mee te maken inderdaad. Het gaat er puur om of je 1 of 2 voorrondes moet spelen.
Volgens mij is dat overigens ook nog van AZ afhankelijk. Als zij de beker niet winnen dan maakt het volgens mij niet uit of je 3de of 4de wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126110182
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Heeft daar helemaal niks mee te maken inderdaad. Het gaat er puur om of je 1 of 2 voorrondes moet spelen.
Volgens mij is dat overigens ook nog van AZ afhankelijk. Als zij de beker niet winnen dan maakt het volgens mij niet uit of je 3de of 4de wordt.

Wie het snapt mag het zeggen. Zoals ik het hier zie, als AZ de beker wint stromen zij, samen met Feyenoord (deze ranglijst) de playoff ronde in. Hoe dat zit als ze de finale verliezen, geen flauw idee..
  zondag 5 mei 2013 @ 22:18:40 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126110307
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ons coëfficiënt is 13.945.

Bron

Dat betekent dat de kans zeer groot is dat we, bij het behalen van de derde voorronde, geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

Elite
Tegen TTIP
pi_126110361
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat we bij het behalen van de derde voorronde geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Zo hoog!? Hm, oke, dat scheelt inderdaad dan nog, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
pi_126110362
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat we bij het behalen van de derde voorronde geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Dundee United. _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 22:21:57 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126110487
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat de kans zeer groot is dat we, bij het behalen van de derde voorronde, geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Lol. Geen flauw idee waar die plaats 123 dan op is gebaseerd. Misschien omdat we toen 4 jaar geleden poulefase van de EL hadden gehaald? (8>
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_126111571
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

[ afbeelding ]
Als Bert het zegt dan is het zo.

Die site. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 5 mei 2013 @ 22:44:34 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126111649
Toch zie ik ons er nog wel uit vliegen tegen FC Gomel of Admira Wacker. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 5 mei 2013 @ 22:50:02 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126111909
Even zitten kijken en als ik het goed heb dan zitten deze teams nu in voorronde 4.

quote:
Everton
SC Freiburg
Malaga
AS Roma
Vitória Guimarães
Dinamo Moskou
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Trabzonspor, Sivasspor of Eskisehirspor
Atromitos, omdat Asteras 3de is geworden in de competitie en bekerfinale speelt tegen Olympiakos Pireaus.
Esbjerg fB of Aalborg als Randers beker wint.
Zulte-Waregem
Pandurii Targu Jiu
Inverness Caledonian Thistle
FK Jablonec, Slovan Liberec, Mlada Boleslav of Sparta Praag
Red Bull Salzburg, Pasching of SV Ried
En deze in voorronde drie.

quote:
Tottenham Hotspur
Eintracht Frankfurt
Valencia
Fiorentina
Sporting Braga
Anzhi en Rostov bij bekerwinst.
Dinamo Kiev en Sevastopol of Chornomorets bij bekerwinst
Besiktas
Asteras Tripolis
Randers FC
Cercle Brugge of Genk
Astra Giurgiu, CFR Cluj, Otelul Galati of Petrolul Ploiesti
Hibernian
Grasshoppers
Je moet zelf het coefficient er maar bij zoeken: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2013.html

Al wacht ik wel op een maatje van me die hier wat nauwkeuriger mee bezig is. Die zoekt meestal alles tot in de details uit, dat is mij wat te gortig.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 mei 2013 @ 22:54:59 #67
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126112161
Zo, weer klaar met ons feestje in Den Haag w/
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126112165
Ik hoop op Petrolul Ploeiesti :7
  zondag 5 mei 2013 @ 22:55:33 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126112191
quote:
Van Daele: 'Feyenoorders moeten broodvoetballers worden'

05-05-2013 | 22:10

Joop van Daele volgt Feyenoord nog altijd op de voet. De voormalig speler van de club, die vooral bekend staat om zijn optreden in de finale om de Wereldbeker van 1970, is van mening dat het huidige elftal nog een hoop kan leren. Het team van trainer Ronald Koeman ging zondag met 2-0 onderuit bij ADO Den Haag.

'Feyenoord heeft een hele jonge groep spelers. Het leren om broodvoetballer te worden is een proces dat gaat met vallen en opstaan. Ik heb er problemen mee dat sommige spelers door de ondergrens zakken. Alleen Mathijsen kon ik vandaag een voldoende geven, voor de rest niemand,' liet de 65-jarige Van Daele (foto) optekenen in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

Voormalig Feyenoord-spits Peter Houtman had eveneens weinig positieve woorden over na het verloren duel van de Rotterdammers in de residentiestad. 'Ik heb mij zitten ergeren. Feyenoord liet geen enkel moment zien dat het per se om de tweede plaats wil knokken, dat vind ik jammer. Het was veel te tam. Je weet dat je weer een te kloppen ploeg wordt. Tegenstanders zijn van tevoren met je bezig en willen hoe dan ook een goed resultaat halen.'

Komende zomer moet Feyenoord rekening houden met het vertrek van enkele jonge talenten. Van Daele denkt echter dat niet alleen het bekende rijtje spelers in aanmerking komt voor een transfer. 'In de pers hoor je steeds drie namen, namelijk De Vrij, Martins Indi en Clasie. Maar wie zegt dat niemand komt voor Janmaat of Pellè? Janmaat is één van de beste vleugelverdedigers in Nederland en Pellè heeft 26 goals gemaakt. Als een club twaalf miljoen over heeft voor Pellè, dan laat je hem ook gaan,' aldus Van Daele.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 mei 2013 @ 22:58:40 #70
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126112362
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoop op Petrolul Ploeiesti :7
Dnjepr Dnjepropetrovsk gaat het worden :Y
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 5 mei 2013 @ 22:59:33 #71
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126112408
Tripje Engeland/Schotland aub
pi_126112988
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Tripje Engeland/Schotland aub
We krijgen hoe dan ook een kloteloting, dat is nooit anders geweest. :')
BFF met GGMM
pi_126113013
quote:
Moedeloze Tymoshchuk keert Bayern München rug toe

Anatoliy Tymoshchuk is bezig aan zijn laatste weken bij Bayern München. De Oekraïense international laat de Beierse club ondanks een doorlopend contract achter zich.

Tymoshchuk, die in 2009 van Zenit Sint-Petersburg naar Bayern kwam, heeft zich nimmer tot een vaste waarde kunnen ontwikkelen. Moe van zijn rol op het tweede plan kiest de middenvelder voor een nieuwe uitdaging.

Inmiddels ligt er een akkoord tussen alle partijen, maar Tymoshchuk houdt de bestemming voor zich. 'Mijn nieuwe club en Bayern hebben afgesproken dat we het pas na het laatste duel bekend maken. We willen geen onrust.'

De 34-jarige Tymoshchuk gaat zich voor twee jaar verbinden aan zijn nieuwe club. 'En ik ga Europees spelen, zoveel kan ik wel zeggen', aldus de Oekraïener.

Vorige week gespot bij Erasmus MC :o
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126113086
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Vorige week gespot bij Erasmus MC :o
Samen met Vagner Love