abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126104302

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

Resterend programma
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126104317
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef vandermar het volgende:

[..]

Boetius is vreselijk wisselvallig maar kan nog wel doorgroeien. Schaken is 31 en zit nu toch echt wel op zijn piek en zal volgend jaar denk ik weer minder worden.

Je beoordeelt een speler op een wedstrijd en niet op wat geweest is daarvoor.
natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
pi_126104330
wat een Twente-TT
pi_126104409
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:

[..]

Welke wedstrijden dan?
VVV thuis wint hij de wedstrijd voor je, en zo zijn er nog wel een paar wedstrijden.
Hij is 23 jaar, hoe goed was Stekelenburg op die leeftijd? Die liet ook alles glippen en pakte geen punten, zelfde voor van der Sar.
Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
pi_126104454
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:

[..]

natuurlijk wordt Boetius vele malen beter dan Schaken ooit is geweest, maar het is niet alsof Schaken nou de zwakke schakel was dit seizoen
Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.
blablablabla
pi_126104509
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik durf t niet te zeggen, maar ik denk dat Feyenoord een fout heeft gemaakt om hem niet te halen. Feyenoord speelt soms zonder energie lijkt wel.
Als je dan ziet dat elke willekeurige kneus er 10 inschiet in de Eredivisie, wat had hij dan wel niet toe kunnen voegen met die drive, energie en truukjes van m? Denk dat Feyenoord minstens 1 plekje hoger had gestaan.
Ik denk ook dat hij inderdaad een aanjager had kunnen zijn. Echte Rotterdammert, zou héél graag voor Feyenoord willen ballen. Maar inderdaad kán het ook zomaar juist fout gaan. Moeilijk te voorspellen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Denk dat ze het wel serieus overwogen hebben, maar uiteindelijk is zo'n speler echt een splijtzwam in je selectie. Komt 10x te laat, maar is in het veld wel belangrijk. Wat doe je dan? Heeft met z'n gedrag ook nog eens veel negatieve invloed op jonge jongens die daar vatbaar voor zijn etc. Er komt namelijk wel wat aanrijden in zo'n Ferrari, dat moet je niet onderschatten.
Dit inderdaad. hoewel wel met vraagtekens bij dingen als "is" een splijtzwam. Ik denk dat het zo kan zijn, ik denk dat het ook juist goed kan zijn. Al is het als slecht voorbeeld. Vroeger werd ook altijd zijn spirit, positieve houding in de groep etc. geroemd.

Wat gaat het topic tyvushard trouwens zeg -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 5 mei 2013 @ 20:40:29 #7
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126104530
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Adames het volgende:

[..]

Zeker niet. Over het hele seizoen is er geen algehele zwakke schakel. Nederlagen waren vooral door collectief falen en niet zozeer één speler.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126104544
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Geen zin om alles terug te kijken maar sowieso Zwolle uit en Kiev uit. Stekenlenburg is ook overschat. Ik krijg heimwee na Dudek. Die pakte zijn eerste seizoen ook geen kut maar groeide daarna toch uit tot een topkeeper (voor Nederlandse begrippen). Dat zie ik bij Mulder niet gebeuren.
Daar hadden we dan ook een van de beste keepers ter wereld mee in huis. Dat is niet realistisch.
Ik denk dat we ons er bij neer moeten leggen dat we nog 2/3 jaar vast zitten aan Mulder en wanneer hij zich niet doorontwikkeld maar proberen met Boy de Jong.
pi_126104545
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...
pi_126104560
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
  zondag 5 mei 2013 @ 20:41:47 #11
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126104609
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Cara het volgende:

[..]

Waar is de scouting? Man man, met dat salaris van Beukers weg de afgelopen 10 jaar had ik nog wel een beter fatsoenlijk talent kunnen regelen. Wat is die man een gezwel op de scouting van Feyenoord.
Je kan het maar zo druk hebben met een nieuw stadion dat een fatsoenlijke scouting, een goede hoofdsponsor en een enigszins passende merchandise-lijn bijzaken lijken te worden.... -O-

:r
pi_126104620
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb sowieso mijn twijfels bij onze talenten. Welk talent is dit seizoen nou echt aantoonbaar beter geworden?
Janmaat. ^O^
Voor iemand als hem kom ik nou naar het stadion.
Ik ben allang blij dat die verschrikkelijke dagen van de Wijnaldums en Cabrallen achter ons liggen man.
pi_126104624
quote:
De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.

En Janmaat ook.
blablablabla
pi_126104671
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Als zelfs grabbelaar Vermeer nog international wordt...
Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de joden :r :r
pi_126104710
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Grabbelaar Vermeer pakt wel de bal in een 1 tegen 1 duel met Immers bij een 1-0(?) stand. Heeft dit seizoen sowieso veel belangrijke reddingen verricht voor de joden :r :r
ligt dat aan Vermeer of aan Immers?
pi_126104712
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je nog maar zien hoor. Werd direct de hemel ingeprijst als grootste talent ooit ongeveer maar speelt op Ajax thuis en Nec uit nauwelijks een rol.
Let maar eens een wedstrijd op dat ventje. Z'n balaanname is echt geweldig, ligt altijd direct goed voor een vervolgactie. Hij is snel, goed schot, extreem goede mentaliteit in het veld (zelden een buitenspeler gezien die zo fel meeverdedigt en druk zet), een passeer beweging.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:44:06 #17
321382 vandermar
pi_126104736
quote:
Geen één.

Boetius en Vilhena heb je geen maatstaaf voor, dit seizoen is hun maatstaaf. De rest is niet beter geworden vind ik. Mulder begon het seizoen sterk, door die blessure was hij daarna toch wat twijfelachtig. Aan het einde goed hersteld. Er zit een stijgende lijn in bij Mulder.

Janmaat is een uitstekende aankoop en Pelle ook. Immers is een goede en degelijke aankoop.
RvP; Feyenoord
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 20:44:18 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126104748
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Cara het volgende:

[..]

Janmaat. ^O^
Voor iemand als hem kom ik nou naar het stadion.
Ik ben allang blij dat die verschrikkelijke dagen van de Wijnaldums en Cabrallen achter ons liggen man.
Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terug :')

Lood om oud ijzer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_126104750
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Qua geld is het zeker weten beter. Maar veel van die topclubs beginnen niet aan spelers als ze in de Champions League duidelijk tekort schieten.
Als Manchester United ziet hoe zo'n Eriksen jaarlijks compleet zoek gespeeld werd tegen Real Madrid denken ze niet zo van dát is een talent voor ons!

En als supporter kijk je toch ook liever naar een wedstrijd waar je daadwerkelijk kansen heb op hem te winnen in plaats van een galaryvoorstelling van de tegenstander?
Als supporter wil je toch dat we in een klap uit de schulden zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_126104775
quote:
Ik vind eigenlijk dat Janmaat samen met Pelle en Mathijsen als enige stabiel hebben gepresteerd.
pi_126104808
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]

De Vrij en Indi maar ook Clasie zijn wel degelijk betere spelers geworden. Misschien alleen niet zo goed als men gehoopt had maar ze hebben onmiskenbaar stappen gemaakt.

En Janmaat ook.
Clasie is veel minder aanwezig dan vorig seizoen. Ook de felheid lijkt een stuk minder.
Heb je De Vrij en Indi zien spelen de laatste tijd? De Vrij maakt ook nog teveel fouten. Indi wil niet op linksback spelen en dat straalt ie ook uit. De tyfus zeg.
pi_126104818
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja daar hebben we Immers & Verhoek voor terug :')

Lood om oud ijzer.
Ik weet dat het kwalitatief bizar weinig voorstelt, maar dit zijn wel jongens waar ik voor kan klappen, puur omdat ze zichzelf de schompes lopen. Dat ze niet kunnen voetballen, kunnen ze zelf verder ook weinig doen. Mijn aanmoediging hebben ze, i.t.t tot Cabral waarbij ik mezelf altijd een beetje vies voelde als ie alleen al een assist gaf :{
pi_126104878
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:43 schreef Adames het volgende:

[..]

ligt dat aan Vermeer of aan Immers?
Ha goeie. Feit blijft dat Vermeer veel belangrijker is voor zijn ploeg dan Mulder. En zoals je zelf zegt is Vermeer geen geweldenaar. Moet je nagaan wat Mulder is....
pi_126104989
Ik vind Mulder gewoon een prima keeper voor Feyenoord hoor. Heeft niet echt uitstraling, maar ik kan genoeg wedstrijden herinneren dat hij punten pakt. Een VVV-thuis, een Vitesse-thuis, een ADO-thuis...
  zondag 5 mei 2013 @ 20:49:29 #25
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105049
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:

[..]

En Janmaat ook.
Vind ik eerlijk gezegd niet echt :{
Vorig jaar vond ik ze wel grote stappen maken, dit jaar eigenlijk helemaal niet.
pi_126105094
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Clasie is veel minder aanwezig dan vorig seizoen. Ook de felheid lijkt een stuk minder.
Heb je De Vrij en Indi zien spelen de laatste tijd? De Vrij maakt ook nog teveel fouten. Indi wil niet op linksback spelen en dat straalt ie ook uit. De tyfus zeg.
Als je de teleurstelling van vandaag en eigenlijk alle wedstrijden na Heerenveen uit even weg laat maar over de algehele linie kijkt het hebben die gastjes toch geen slecht seizoen gespeeld.

Er zijn zoveel transfervrije middenvelders gehaald omdat men bang was dat El Ahmadi teveel gemist zou worden anders. Die vervangers hebben door het ontbreken van noodzaak en omdat het goed liep bijna alleen op de bank gezeten.

Dan nog doorgebroken in Oranje ook en daar min of meer vaste waarde. Zijn best redelijke stappen in één seizoen voor die jonge apen toch?
blablablabla
  zondag 5 mei 2013 @ 20:52:26 #27
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105221
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef vandermar het volgende:

[..]

Geen één.

Boetius en Vilhena heb je geen maatstaaf voor, dit seizoen is hun maatstaaf. De rest is niet beter geworden vind ik. Mulder begon het seizoen sterk, door die blessure was hij daarna toch wat twijfelachtig. Aan het einde goed hersteld. Er zit een stijgende lijn in bij Mulder.

Janmaat is een uitstekende aankoop en Pelle ook. Immers is een goede en degelijke aankoop.
Mulder en Janmaat vind ik inderdaad wel gegroeid dit seizoen. Boetius en Vilhena vind ik inderdaad moeilijk om wat over te zeggen. Die vallen de laatste tijd juist wat terug, maar dat hoort ook. Ik ben meer benieuwd wat voor stappen ze in 2014/2015 maken (als ze dan nog bij ons spelen).

De Vrij, BMI en Clasie zijn wmb niets doorgegroeid.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:53:32 #28
321382 vandermar
pi_126105277
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Mulder gewoon een prima keeper voor Feyenoord hoor. Heeft niet echt uitstraling, maar ik kan genoeg wedstrijden herinneren dat hij punten pakt. Een VVV-thuis, een Vitesse-thuis, een ADO-thuis...
Vorig jaar ook PSV thuis en zo zijn er nog wel wat wedstrijden. Jammer dat sommige mensen dat niet willen zien wanneer ze een speler niet mogen.
RvP; Feyenoord
pi_126105279
Volgend seizoen is toch het seizoen van de waarheid voor sommige jongens. Vaak zie je gewoon dat talenten een tweede seizoen minder presteren dan het jaar van de doorbraak. Het is nu aan hun om de juiste keuzes te maken te investeren in hun zwaktes. Ben benieuwd of ze daartoe bereid zijn of dat ze idd die stap hoger al denken te kunnen maken.
#12 is not for sale!
  zondag 5 mei 2013 @ 20:54:52 #30
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105357
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Janmaat samen met Pelle en Mathijsen als enige stabiel hebben gepresteerd.
Helemaal mee eens.
Ik heb het gevoel dat Janmaat's top voetbaltechnisch stukken lager ligt dan van De Vrij, Indi en Clasie, maar mentale kwaliteit is ook kwaliteit. Een ongeevenaarde drive die jongen. Zou me niet verbazen als hij een "Dirk" wordt. Geen wereldtop, maar wel alles er uithalen wat er inzit en daarom bij elke topclub gewoon meekunnen én belangrijk zijn.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:58:18 #31
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105544
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je de teleurstelling van vandaag en eigenlijk alle wedstrijden na Heerenveen uit even weg laat maar over de algehele linie kijkt het hebben die gastjes toch geen slecht seizoen gespeeld.

Er zijn zoveel transfervrije middenvelders gehaald omdat men bang was dat El Ahmadi teveel gemist zou worden anders. Die vervangers hebben door het ontbreken van noodzaak en omdat het goed liep bijna alleen op de bank gezeten.

Dan nog doorgebroken in Oranje ook en daar min of meer vaste waarde. Zijn best redelijke stappen in één seizoen voor die jonge apen toch?
Dat ze zijn doorgebroken in oranje wil niet zeggen dat ze beter zijn gaan spelen.
Ik vind dat ze gewoon over de algehele linie veel minder hebben overtuigd.
Maar weinig wedstrijden dat die 3 jongens echt hun klasse hebben geetaleerd, terwijl ze wél regelmatig onnodige fouten hebben gemaakt die ze vorig seizoen amper maakten.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:59:43 #32
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105664
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:

[..]

Vorig jaar ook PSV thuis en zo zijn er nog wel wat wedstrijden. Jammer dat sommige mensen dat niet willen zien wanneer ze een speler niet mogen.
Het lijkt ook wel alsof het makkelijker is zijn fouten te onthouden dan zijn reddingen, daar heb ik ook wel last van, maar ik ben dit seizoen heel regelmatig heel positief over hem geweest.

WMB blijft hij gewoon nog 5 jaar, wordt alleen maar beter elk jaar ^O^
Als je kijkt zo'n vermeer die is ook gewoon 26 ofzo.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:02:29 #33
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126105853
C-C-C-C-Combooooooo!!!
pi_126106054
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat ze zijn doorgebroken in oranje wil niet zeggen dat ze beter zijn gaan spelen.
Ik vind dat ze gewoon over de algehele linie veel minder hebben overtuigd.
Maar weinig wedstrijden dat die 3 jongens echt hun klasse hebben geetaleerd, terwijl ze wél regelmatig onnodige fouten hebben gemaakt die ze vorig seizoen amper maakten.
Kun je wat voorbeelden noemen waar je ze minder overtuigend vind in wedstrijden? Ik kan me wel wat stomme fouten wat De Vrij herinneren maar die had hij vorig jaar onder andere thuis tegen Ajax ook.
Zijn opbouwende kwaliteiten heeft hij doorontwikkeld en vergeet niet dat hij een hele periode aan het begin van het seizoen de fouten van zo'n op dat moment onscherpe Mathijssen moest corrigeren.

Afgelopen circa 4 wedstrijden ben ik wel met je eens dat hij erg zwak speelt maar vind het te makkelijk om daar zijn hele seizoen of ontwikkeling direct aan te koppelen.
blablablabla
  zondag 5 mei 2013 @ 21:10:26 #35
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106328
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Kun je wat voorbeelden noemen waar je ze minder overtuigend vind in wedstrijden? Ik kan me wel wat stomme fouten wat De Vrij herinneren maar die had hij vorig jaar onder andere thuis tegen Ajax ook.
Zijn opbouwende kwaliteiten heeft hij doorontwikkeld en vergeet niet dat hij een hele periode aan het begin van het seizoen de fouten van zo'n op dat moment onscherpe Mathijssen moest corrigeren.

Afgelopen circa 4 wedstrijden ben ik wel met je eens dat hij erg zwak speelt maar vind het te makkelijk om daar zijn hele seizoen of ontwikkeling direct aan te koppelen.
Niet specifieke voorbeelden, gewoon in algemene zin vond ik het niet heel indrukwekkend. In de laatste maanden echt véél stomme fouten, mag je van die 4 best 14 maken, maar daarvoor ook gewoon wat matter dan vorig jaar. Niet zozeer als de in het oog springende megablunders zoals je die de laatste tijd regelmatig ziet, maar kleine onnodige foutjes, matige passing, weinig echt onderscheidende acties.

Vind dat gedoe over mathijssen overigens nog altijd complete onzin. Heeft láng niet zo slecht gespeeld als sommige mensen gewoon wel lijken te wíllen geloven.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:13:20 #36
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 5 mei 2013 @ 21:15:06 #37
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106578
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gefeliciteerd met de derde plek
Dank je.
Doeg.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:16:48 #38
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126106661
Hoog tijd overigens dat het bestuur tegen de muur gaat. De scouting en de commerciele lijn moeten gewoon compleet op de schop.
pi_126106673
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Niet specifieke voorbeelden, gewoon in algemene zin vond ik het niet heel indrukwekkend. In de laatste maanden echt véél stomme fouten, mag je van die 4 best 14 maken, maar daarvoor ook gewoon wat matter dan vorig jaar. Niet zozeer als de in het oog springende megablunders zoals je die de laatste tijd regelmatig ziet, maar kleine onnodige foutjes, matige passing, weinig echt onderscheidende acties.

Vind dat gedoe over mathijssen overigens nog altijd complete onzin. Heeft láng niet zo slecht gespeeld als sommige mensen gewoon wel lijken te wíllen geloven.
Vind ik ook van Mathijsen, echt een "geen woorden maar daden' mentaliteit heeft die jongen, zeker nadat hij zo werd af geserveerd in het begin.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_126106719
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

clasie moest héél duidelijk wennen aan t nieuwe middenveld, en sinds Vilhena erin staat draait het vaak beter, maar nog niet altijd solide. En sinds zijn contractonderhandelingen speelt hij erg wisselvallig met vaak een onzuivere pass en te laat aankomen bij duels.

De Vrij speelt behoorlijk solide, maar laat verdedigend meer steken vallen dan samen met Vlaar heb ik het idee. Zeker de laatste weken inderdaad veel onnodige dekkingsfouten etc. Opbouwend is hij inderdaad gegroeid omdat hij nu die mogelijkheden krijgt die Vlaar vorig jaar op zich nam.

BMI vind ik na zij stormachtige beginontwikkeling sinds zijn debuut ook niet zo foutloos meer spelen. Die zit denk ik vooral in zijn maag met dat hij liever centraal staat dan linkback.

Maar al metal denk ik wel dat de eerder genoemde transferwaardes redelijk zijn. Ze hebben alleen sowieso meer ervaring opgedaan, en zijn nog jong genoeg dat ze sowieso nog wel behoorlijke stappen gaan maken...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126107104
Hoor net op Rijnmond zeggen dat we qua punten kampioen van de thuiswedstrijden en zesde plek op basis van uitwedstrijden zouden zijn.
Laat die Kuip nog maar even staan ;) .
blablablabla
pi_126107434
Moet dat nou jullie olifant voorstellen?

pi_126107701
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

clasie moest héél duidelijk wennen aan t nieuwe middenveld, en sinds Vilhena erin staat draait het vaak beter, maar nog niet altijd solide. En sinds zijn contractonderhandelingen speelt hij erg wisselvallig met vaak een onzuivere pass en te laat aankomen bij duels.

De Vrij speelt behoorlijk solide, maar laat verdedigend meer steken vallen dan samen met Vlaar heb ik het idee. Zeker de laatste weken inderdaad veel onnodige dekkingsfouten etc. Opbouwend is hij inderdaad gegroeid omdat hij nu die mogelijkheden krijgt die Vlaar vorig jaar op zich nam.

BMI vind ik na zij stormachtige beginontwikkeling sinds zijn debuut ook niet zo foutloos meer spelen. Die zit denk ik vooral in zijn maag met dat hij liever centraal staat dan linkback.

Maar al metal denk ik wel dat de eerder genoemde transferwaardes redelijk zijn. Ze hebben alleen sowieso meer ervaring opgedaan, en zijn nog jong genoeg dat ze sowieso nog wel behoorlijke stappen gaan maken...
De Vrij mag zich als aanvoerder toch wel een hoop kinderlijk eenvoudige tegengoals aanrekenen. Organisatorisch was het te vaak een puinhoop. Opzich geen probleem op zijn leeftijd, maar denk dan niet dat je toe bent aan een stap hoger op.
#12 is not for sale!
  zondag 5 mei 2013 @ 21:33:51 #44
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_126107711
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Devv het volgende:

[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_126108001
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILER
SPOILER
ik vind em wel grappig
pi_126108390
Best gezellige gasten in Den Haag hoor, maar wat een grafwedstrijd.. Mathijsen was de enige die een voldoende haalde vandaag, Mulder heeft volgens mij geen redding uitgevoerd en alles was voor de rest gewoon kut. Ik mag hopen dat we gewoon 3e blijven, dat scheelt bijna een maand met Europees voetbal + dat we dan al 3 weken in de competitie zitten. Schema EL voorronde is overigens dit:
Derde voorronde: Donderdag 1 en 8 augustus
Vierde voorronde: Donderdag 22 en 29 augustus
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_126108417
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:37 schreef Adames het volgende:
wat een Twente Liverpool FC TT
pi_126108862
Wat gebeurt hier nou allemaal?
pi_126108973
Waarom is het zo kut eigenlijk om 4e te worden? Krijg je in die extra voorronde een extra thuiswedstrijd, dus inkomsten, TV-geld en premie van een ton oid? Ja, je moet natuurlijk eerder spelen maar als de Eredivisie dan toch al bezig is?
  zondag 5 mei 2013 @ 21:55:25 #50
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126109040
quote:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126109046
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is het zo kut eigenlijk om 4e te worden? Krijg je in die extra voorronde een extra thuiswedstrijd, dus inkomsten, TV-geld en premie van een ton oid? Ja, je moet natuurlijk eerder spelen maar als de Eredivisie dan toch al bezig is?
De Eredivisie begint de vrijdag na de 1e wedstrijd hè, dus dan heb je 1 competitieduel in de benen en nog niet in je ritme (althans, dat zeggen de clubs dan meestal). Als je tegen één of ander oostblokploeg met een zomercompetitie speelt, mis je wedstrijdritme

En nog aanvullend: begin augustus duurt de transfermarkt nog een volle maand. Wie zegt dat de selectie dan al rond is? Eind augustus kunnen er ook nog mutaties zijn natuurlijk, maar dan is de kans groter dat de selectie al rond is

[ Bericht 11% gewijzigd door Bombvis op 05-05-2013 22:01:22 ]
pi_126109092
quote:
Moet je naar 1 of andere kut club in Verweggistan. Sowieso verdien je niks aan de EL dus beter een voorronde later instromen
SPOILER
pi_126109098
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat gebeurt hier nou allemaal?
DonRaja of GGMM (die laatste kan ik mij haast niet voorstellen) is actief bezig met trollen verwijderen?
  zondag 5 mei 2013 @ 22:07:24 #54
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126109660
quote:
Worden we derde dan zijn we hoogstwaarschijnlijk geplaatst voor de wedstrijd in de voorronde. Die extra inkomsten, mochten we als vierde eindigen, zullen nergens over gaan. Negen van de tien keer is het gratis voor seizoenkaarthouders. TV gelden zijn niet zo hoog en die premie is marginaal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 22:10:19 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126109821
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Worden we derde dan zijn we hoogstwaarschijnlijk geplaatst voor de wedstrijd in de voorronde. Die extra inkomsten, mochten we als vierde eindigen, zullen nergens over gaan. Negen van de tien keer is het gratis voor seizoenkaarthouders. TV gelden zijn niet zo hoog en die premie is marginaal.
Hey ouwe reus, je bent weer terug. ^O^
4045
onlogisch
pi_126109857
quote:

[..]

Waar baseer je dat precies op? Dat is toch afhankelijk van ons Europees coëfficiënt (die zo ongeveer 0.0001 is) en niet van de plek in de competitie?
pi_126110002
quote:

[..]

whut?
  Forum Admin zondag 5 mei 2013 @ 22:14:04 #58
35723 crew  GGMM
pi_126110032
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waar baseer je dat precies op? Dat is toch afhankelijk van ons Europees coëfficiënt (die zo ongeveer 0.0001 is) en niet van de plek in de competitie?
Ja, dat dus. Heeft daar helemaal niks mee te maken inderdaad. Het gaat er puur om of je 1 of 2 voorrondes moet spelen.
Volgens mij is dat overigens ook nog van AZ afhankelijk. Als zij de beker niet winnen dan maakt het volgens mij niet uit of je 3de of 4de wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126110182
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Heeft daar helemaal niks mee te maken inderdaad. Het gaat er puur om of je 1 of 2 voorrondes moet spelen.
Volgens mij is dat overigens ook nog van AZ afhankelijk. Als zij de beker niet winnen dan maakt het volgens mij niet uit of je 3de of 4de wordt.

Wie het snapt mag het zeggen. Zoals ik het hier zie, als AZ de beker wint stromen zij, samen met Feyenoord (deze ranglijst) de playoff ronde in. Hoe dat zit als ze de finale verliezen, geen flauw idee..
  zondag 5 mei 2013 @ 22:18:40 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126110307
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ons coëfficiënt is 13.945.

Bron

Dat betekent dat de kans zeer groot is dat we, bij het behalen van de derde voorronde, geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

Elite
Tegen TTIP
pi_126110361
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat we bij het behalen van de derde voorronde geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Zo hoog!? Hm, oke, dat scheelt inderdaad dan nog, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
pi_126110362
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat we bij het behalen van de derde voorronde geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Dundee United. _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 22:21:57 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126110487
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Dat betekent dat de kans zeer groot is dat we, bij het behalen van de derde voorronde, geplaatst zijn. Zie als voorbeeld vorig jaar.

[ afbeelding ]
Lol. Geen flauw idee waar die plaats 123 dan op is gebaseerd. Misschien omdat we toen 4 jaar geleden poulefase van de EL hadden gehaald? (8>
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_126111571
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

[ afbeelding ]
Als Bert het zegt dan is het zo.

Die site. _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 22:44:34 #65
53267 TC03
pi_126111649
Toch zie ik ons er nog wel uit vliegen tegen FC Gomel of Admira Wacker. :')
  zondag 5 mei 2013 @ 22:50:02 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126111909
Even zitten kijken en als ik het goed heb dan zitten deze teams nu in voorronde 4.

quote:
Everton
SC Freiburg
Malaga
AS Roma
Vitória Guimarães
Dinamo Moskou
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Trabzonspor, Sivasspor of Eskisehirspor
Atromitos, omdat Asteras 3de is geworden in de competitie en bekerfinale speelt tegen Olympiakos Pireaus.
Esbjerg fB of Aalborg als Randers beker wint.
Zulte-Waregem
Pandurii Targu Jiu
Inverness Caledonian Thistle
FK Jablonec, Slovan Liberec, Mlada Boleslav of Sparta Praag
Red Bull Salzburg, Pasching of SV Ried
En deze in voorronde drie.

quote:
Tottenham Hotspur
Eintracht Frankfurt
Valencia
Fiorentina
Sporting Braga
Anzhi en Rostov bij bekerwinst.
Dinamo Kiev en Sevastopol of Chornomorets bij bekerwinst
Besiktas
Asteras Tripolis
Randers FC
Cercle Brugge of Genk
Astra Giurgiu, CFR Cluj, Otelul Galati of Petrolul Ploiesti
Hibernian
Grasshoppers
Je moet zelf het coefficient er maar bij zoeken: http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2013.html

Al wacht ik wel op een maatje van me die hier wat nauwkeuriger mee bezig is. Die zoekt meestal alles tot in de details uit, dat is mij wat te gortig.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 mei 2013 @ 22:54:59 #67
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126112161
Zo, weer klaar met ons feestje in Den Haag w/
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126112165
Ik hoop op Petrolul Ploeiesti :7
  zondag 5 mei 2013 @ 22:55:33 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126112191
quote:
Van Daele: 'Feyenoorders moeten broodvoetballers worden'

05-05-2013 | 22:10

Joop van Daele volgt Feyenoord nog altijd op de voet. De voormalig speler van de club, die vooral bekend staat om zijn optreden in de finale om de Wereldbeker van 1970, is van mening dat het huidige elftal nog een hoop kan leren. Het team van trainer Ronald Koeman ging zondag met 2-0 onderuit bij ADO Den Haag.

'Feyenoord heeft een hele jonge groep spelers. Het leren om broodvoetballer te worden is een proces dat gaat met vallen en opstaan. Ik heb er problemen mee dat sommige spelers door de ondergrens zakken. Alleen Mathijsen kon ik vandaag een voldoende geven, voor de rest niemand,' liet de 65-jarige Van Daele (foto) optekenen in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

Voormalig Feyenoord-spits Peter Houtman had eveneens weinig positieve woorden over na het verloren duel van de Rotterdammers in de residentiestad. 'Ik heb mij zitten ergeren. Feyenoord liet geen enkel moment zien dat het per se om de tweede plaats wil knokken, dat vind ik jammer. Het was veel te tam. Je weet dat je weer een te kloppen ploeg wordt. Tegenstanders zijn van tevoren met je bezig en willen hoe dan ook een goed resultaat halen.'

Komende zomer moet Feyenoord rekening houden met het vertrek van enkele jonge talenten. Van Daele denkt echter dat niet alleen het bekende rijtje spelers in aanmerking komt voor een transfer. 'In de pers hoor je steeds drie namen, namelijk De Vrij, Martins Indi en Clasie. Maar wie zegt dat niemand komt voor Janmaat of Pellè? Janmaat is één van de beste vleugelverdedigers in Nederland en Pellè heeft 26 goals gemaakt. Als een club twaalf miljoen over heeft voor Pellè, dan laat je hem ook gaan,' aldus Van Daele.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 mei 2013 @ 22:58:40 #70
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126112362
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoop op Petrolul Ploeiesti :7
Dnjepr Dnjepropetrovsk gaat het worden :Y
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 5 mei 2013 @ 22:59:33 #71
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126112408
Tripje Engeland/Schotland aub
pi_126112988
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Tripje Engeland/Schotland aub
We krijgen hoe dan ook een kloteloting, dat is nooit anders geweest. :')
BFF met GGMM
pi_126113013
quote:
Moedeloze Tymoshchuk keert Bayern München rug toe

Anatoliy Tymoshchuk is bezig aan zijn laatste weken bij Bayern München. De Oekraïense international laat de Beierse club ondanks een doorlopend contract achter zich.

Tymoshchuk, die in 2009 van Zenit Sint-Petersburg naar Bayern kwam, heeft zich nimmer tot een vaste waarde kunnen ontwikkelen. Moe van zijn rol op het tweede plan kiest de middenvelder voor een nieuwe uitdaging.

Inmiddels ligt er een akkoord tussen alle partijen, maar Tymoshchuk houdt de bestemming voor zich. 'Mijn nieuwe club en Bayern hebben afgesproken dat we het pas na het laatste duel bekend maken. We willen geen onrust.'

De 34-jarige Tymoshchuk gaat zich voor twee jaar verbinden aan zijn nieuwe club. 'En ik ga Europees spelen, zoveel kan ik wel zeggen', aldus de Oekraïener.

Vorige week gespot bij Erasmus MC :o
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126113086
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Samen met Vagner Love
pi_126113224
quote:

[..]

Grapje?
  zondag 5 mei 2013 @ 23:19:28 #76
321382 vandermar
pi_126113258
quote:

[..]

Vagner Love vandaag op schiphol gezien en werd opgehaald door Maup Martens
RvP; Feyenoord
  zondag 5 mei 2013 @ 23:19:52 #77
321382 vandermar
pi_126113277
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Samen met Vagner Love
Oh, ik was 5 minuten te laat :')
RvP; Feyenoord
pi_126113378
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:

[..]

Oh, ik was 5 minuten te laat :')
Mijn berichten worden nooit hier gelezen, laatst was er ook al één anderhalve dag te laat, ligt niet aan jou dus
  zondag 5 mei 2013 @ 23:23:05 #79
321382 vandermar
pi_126113405
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mijn berichten worden nooit hier gelezen, laatst was er ook al één anderhalve dag te laat, ligt niet aan jou dus
Volgens mij de Illuminati die hier achter zit
RvP; Feyenoord
pi_126113455
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:

[..]

Volgens mij de Illuminati
Nee, dat is TRU, dit is VBL, ligt dus gewoon aan de joden
pi_126113502
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, dat is TRU, dit is VBL, ligt dus gewoon aan de joden
Je bedoelt BNW man. Overigens ligt het daar ook regelmatig aan de joden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 23:25:49 ]
pi_126113554
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je bedoelt BNW man. Overigens ligt het daar ook regelmatig aan de joden.
Hm, ik kom daar nooit, gokfoutje. En terecht dat het daar aan ligt, maar dat lag gister en vandaag nogal gevoelig
pi_126113791
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:

[..]

Volgens mij de Illuminati die hier achter zit
Was dat niet de schuilnaam van HMF?
  zondag 5 mei 2013 @ 23:43:55 #84
88831 Shreyas
De beste
pi_126114205
quote:

[ afbeelding ]
Schitterend :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_126116434
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Jaja, nogmaals sorry :*
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126117510
Tiemosjok zal wel naar Turkije gaan ofzo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126118377
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:15 schreef plesner het volgende:
Wat is het verschil tussen een 30 jarige Feyenooit supporter en mijn neefje van 4

Beide hebben ze 3 keer een kampioenschap van hun club meegemaakt :P

[ afbeelding ]
ok man. Maar wat is dat verschil dan?
pi_126118494
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

ok man. Maar wat is dat verschil dan?
De leeftijd
pi_126118603
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:57 schreef plesner het volgende:

[..]

De leeftijd
Heb je nog meer van die leuke grappen?
Grgr
  maandag 6 mei 2013 @ 08:20:14 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126118666

Godverdomme, joh. Lui pestpokkejong dat het is. Niet te dramatisch doen, wat voor een kankerinstelling is dat nou weer. :r

Dit is nou precies wat er mis is binnen de selectie. Het interesseert ze gewoon geen fuck.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 mei 2013 @ 08:26:38 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126118719
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Happel het volgende:
Dit is nou precies wat er mis is binnen de selectie. Het interesseert ze gewoon geen fuck.
Broodvoetballers enz :{
pi_126119223
Jongens niet te dramatisch doen over 8 miljoen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_126119313
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:57 schreef plesner het volgende:

[..]

De leeftijd
Er klopt gewoon geen tyfus van die 'grap' maar dat had je zelf vast ook al door.
pi_126119532
Weet niet of tussen al het drama dit al.vermeld was:

quote:
Feyenoord lijkt een opvolger voor Stanley Brard te hebben gevonden. De huidige hoofd opleidingen bij de Rotterdamse club vertrekt aan het einde van dit seizoen naar Azerbeidzjan, waar hij aan de slag gaat bij FC Gabala, en Damien Hertog zal het stokje volgens De Telegraaf gaan overnemen. De oud-prof is nu nog trainer van het hoogste jeugdelftal (A1) bij Feyenoord.

Feyenoord gaat dus niet de markt op om een vervanger voor Brard te strikken, maar schuift een kandidaat uit eigen gelederen door. Hertog heeft de aanbieding officieel nog in beraad, maar er wordt verwacht dat hij 'ja' zal gaan zeggen. Het is de bedoeling dat Roy Makaay vervolgens de A1 onder zijn hoede zal gaan nemen.

Brard besloot om na acht jaar trouwe dienst een lucratieve aanbieding van FC Gabala te accepteren. "Op de eerste plaats omdat de club en de intenties van de mensen waarmee ik heb gesproken mij aanspraken. Daarnaast hoef ik er niet omheen te draaien dat ook het financiële plaatje goed is. Ik hoop dat Feyenoord verder kan bouwen op de basis die er nu staat", reageerde hij onlangs op zijn vertrek.
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:25:54 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126120742
Feyenoord was niet om aan te gluren, leuk seizoen verpest

Door: Willem van Hanegem

Ik zeg eerlijk dat ik gisteren flink de pest in had over het spel van Feyenoord. Ik vond het echt triest om te zien. Dan heb je kans om de Champions League te halen en geld voor je club te verdienen, en loop je er tegen ADO zo bij. Oké, ze zijn nog jong. Maar ze zijn jong én goed.

Daarom staan ze ook in Feyenoord 1. Natuurlijk kan je wel eens een mindere dag hebben, maar dan kan je altijd nog strijd leveren. Of niet dan? Ze waren niet vooruit te branden en er is dan ook niemand die de anderen op sleeptouw neemt. Het was niet om aan te gluren. Dat is jammer. Dan heb je een leuk seizoen gedraaid en dan verpest je het op zo'n manier. Dit was Feyenoord onwaardig.

Ik vond het een week eerder tegen Heracles ook al niet goed. Maar het werd 6-0 en dan is iedereen meteen euforisch. Ik hoorde en las dat Feyenoord een soort sambavoetbal had gespeeld. Laat me niet lachen. Heracles speelde met maar drie verdedigers en raakte ook nog vroeg zijn keeper kwijt. Ik was in het stadion en heb meteen gezegd dat het niet best was. Dan zie je mensen kijken alsof je niet goed bij je hoofd bent.

Wat ik nu bij Feyenoord heb gezien, zie ik ook bij andere ploegen. Neem Volendam vorige week. Ik zag al meteen dat ze het niet zouden redden. Kwamen ze ook nog met 0-1 voor en toen dachten ze helemaal dat ze er al waren. Het is in- en intriest dat Volendam het kampioenschap heeft verspeeld.

Zo laat je je supporters in het dorp flink in de steek. Zo'n spelersgroep kan misschien voor het eerst en meteen ook voor het laatst kampioen worden. Dan vecht je je toch kapot? Zo zie je maar dat een goede mentaliteit ook heel belangrijk is.

Daarom heb ik bewondering voor zo'n Anthony Lurling, die tegen Roda weer twee keer scoorde. Het kan soms misschien een vervelende gozer zijn, maar hij is wel een echte liefhebber. Hij is 36 jaar, maar heeft bijna alles gespeeld. Toen hij laatst lichtgeblesseerd was en niet mocht spelen, had hij de pest in. Daar kunnen veel van die jonge gasten een voorbeeld aan nemen. Wees blij dat je mag voetballen! Veel mensen hebben geen werk meer.

Natuurlijk is voor PSV met die tweede plaats het seizoen niet toch nog geslaagd. Ze gingen maar voor één ding en dat was het kampioenschap. Dat hadden ze met die ploeg ook moeten winnen. Het kan toch bijna niet dat je meer dan honderd goals maakt en geen kampioen wordt? Of je moet er een keer in één wedstrijd dertig hebben gescoord...

Dick is speciaal voor die titel teruggehaald. Hij heeft ook een staat van dienst van heb ik jou daar. Maar ik denk dat Dick het heeft onderschat. Hij was te aardig en zo zit hij eigenlijk niet in elkaar. Advocaat in zijn gewone doen had al lang een paar spelers een draai om hun oren gegeven. Want sommige van die gasten dachten ten onrechte dat ze heel goed waren.

Het is knap dat Frank de Boer met Ajax drie keer achter elkaar kampioen is geworden. Zijn grootste verdienste was dat hij vorig seizoen in die rumoerige tijd bij de club de rust heeft weten terug te brengen.

De spelers hebben toen ook gezien dat hij geen kunstje opvoerde, maar dat wat hij doet echt is. Dat geeft vertrouwen en daar plukt hij nu de vruchten van. Frank heeft het naar zijn zin bij Ajax en wil nog zeker drie jaar blijven. Hij wil nu natuurlijk ook serieus gaan meedoen in de Champions League. Het zou mooi zijn als hem dat lukt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:29:38 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126120833
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

Godverdomme, joh. Lui pestpokkejong dat het is. Niet te dramatisch doen, wat voor een kankerinstelling is dat nou weer. :r

Schandalig.
Valt me ook viés tegen, dat er gisteren niet voor elke meter geknokt werd. Dan staat er zó veel op het spel en wordt je op instelling afgetroefd door ADO. Bah.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_126121490
quote:
Janmaat: "We hadden er moeten staan en hebben met zijn allen gefaald"

SPOILER: onrelevante text
Janmaat was in de 37ste minuut wel de veroorzaker van de strafschop, waardoor ADO op 2-0 kwam via Danny Holla. De verdediger raakte Tjaronn Chery licht aan en scheidsrechter Richard Liesveld gaf een strafschop. "Naar mijn idee was het niets, maar het is altijd hetzelfde met die Liesveld. Hij zegt: 'Als je hem had laten lopen, had hij gescoord'. Ik zeg: 'Wat moet ik dan? Laten lopen, het is verdomme toch een contactsport'", aldus Janmaat.
Dat vind ik nog wel een vrij stellige claim :?

Verder ben ik het wel eens met Willem hoor. Gewoon te weinig beleving, ze hadden al lang geen geloof meer in de 2e plaats }:|
pi_126121566
Het team gevoel is ook wel beetje aan het weg ebben heb ik het idee. Dat strijden voor elkaar van vorig jaar en 3 kwart dit jaar is er uit, er is fris bloed nodig lijkt het.
  maandag 6 mei 2013 @ 11:28:17 #99
53267 TC03
pi_126122254
Verschil tussen uit- en thuiswedstrijden is dit seizoen gewoon veel te groot. :{
pi_126122279
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef TC03 het volgende:
Verschil tussen uit- en thuiswedstrijden is dit seizoen gewoon veel te groot. :{
Dat is bij Feyenoord al jaren zo toch, uit is elke tegenstander lastig
  maandag 6 mei 2013 @ 11:31:07 #101
53267 TC03
pi_126122332
http://nl.wikipedia.org/w(...)and_thuiswedstrijden

Nogal een verschil.

Thuis: 13x gewonnen, 3x gelijk.
Uit: 7x gewonnen, 3x gelijk, 7x verloren.
pi_126122440
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef TC03 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)and_thuiswedstrijden

Nogal een verschil.

Thuis: 13x gewonnen, 3x gelijk.
Uit: 7x gewonnen, 3x gelijk, 7x verloren.
wat me vooral bizar opvalt is het doelsaldo

thuis + 29, uit -2
zelfs Zwolle heeft uit maar -3

:{
pi_126123059
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Cara het volgende:

[..]

thuis + 29, uit -2

haha
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:09:31 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126123530
quote:
De honderden aandeelhouders van de Kuip in Rotterdam dreigen het slachtoffer te worden van de bouw van een nieuw stadion op Varkenoord. Ze vrezen hun huidige zitplaatsrecht kwijt te raken en dreigen met juridische stappen tegen de Kuip-leiding.

Vanavond is er overleg over de ontstane situatie.

Dat schrijft AD Rotterdams Dagblad vandaag.

Sommigen zitten al tientallen jaren in de Kuip op een vaste plek vanwege het aandeel dat ze ooit in het stadion kochten. Met een nieuw onderkomen dat Feyenoord en de Kuip-directie willen, zal dat veranderen.

'De Kuip en raad van commissarissen gaan hun boekje te buiten', vindt Wim van Merkensteijn, bestuurslid van de Vereniging van Aandeelhouders Stadion Feijenoord (VASF). De club is goed voor 1600 aandelen. 'Eén aandeel wordt nu op 6500 euro geschat, maar is dat wel een reële waarde? Daar nemen we geen genoegen mee.'

De bezitters van het stadion vrezen dat ze in de nieuwe situatie hun rechten kwijt zijn. ,,Er komt een nieuwe nv, maar hoe dat nu gaat, is niet netjes.''

Van Merkensteijn vermoedt dat de raad van commissarissen zich heeft verkeken op het verzet dat de afgelopen weken onder de aandeelhouders is ontstaan. ,,Ze moeten met een beter voorstel komen. Met dit dictaat gaan we niet akkoord.''

De VASF-bestuurder erkent dat niet alle aandeelhouders op dezelfde lijn zitten. 'Het is verdeeld, sommigen willen ReddeKuip een kans geven, anderen gaan voor een nieuw stadion. We zijn allemaal supporter van Feyenoord, maar ook aandeelhouder met rechten. Die willen we desnoods met juridische stappen veilig stellen.'
Het ene probleem is voor de directie nog niet opgelost, of het andere dient zich alweer aan :')
4045
onlogisch
pi_126123754
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het ene probleem is voor de directie nog niet opgelost, of het andere dient zich alweer aan :')
Gelukkig kan de directie zich focussen op alleen problemen als deze. Oh wacht, verneuk de kuip is er ook nog.
pi_126123981
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Cara het volgende:

[..]

thuis + 29, uit -2

dat komt omdat we aan het begin alle toppers uit met 3-0 verloren...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 6 mei 2013 @ 12:28:23 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126124219
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ken een aandeelhouder en die vindt het eigenlijk niet meer dan logisch wat er nu gebeurt. Er zou ook gesproken zijn over een seizoenskaart voor 15 jaar in het eventuele nieuwe stadion voor deze mensen. Zij hebben ooit een aandeel voor het leven gekocht waarmee ze naar letterlijk elk evemement in de Kuip gratis mogen maar dat is niet meer echt van deze tijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:32:43 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126124348
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ken een aandeelhouder en die vindt het eigenlijk niet meer dan logisch wat er nu gebeurt. Er zou ook gesproken zijn over een seizoenskaart voor 15 jaar in het eventuele nieuwe stadion voor deze mensen. Zij hebben ooit een aandeel voor het leven gekocht waarmee ze naar letterlijk elk evemement in de Kuip gratis mogen maar dat is niet meer echt van deze tijd.
Ik weet niet wat de precieze afspraken zijn, maar iets tot in de lengte der dagen te claimen lijkt me inderdaad niet reëel. :)
4045
onlogisch
pi_126124358
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:15 schreef plesner het volgende:
Wat is het verschil tussen een 30 jarige Feyenooit supporter en mijn neefje van 4

Beide hebben ze 3 keer een kampioenschap van hun club meegemaakt :P

[ afbeelding ]
Het verschil :') De overeenkomst, faler.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:35:10 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126124403
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de precieze afspraken zijn, maar iets tot in de lengte der dagen te claimen lijkt me inderdaad niet reëel. :)
Ken de details ook verder niet precies. Sprak hem tegen VVV hierover dus wellicht is er in de tussentijd iets veranderd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:36:42 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126124442
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ken de details ook verder niet precies. Sprak hem tegen VVV hierover dus wellicht is er in de tussentijd iets veranderd.
Jij staat volgend jaar weer op X of kwam je nou ook naar W?
4045
onlogisch
  maandag 6 mei 2013 @ 12:38:24 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126124489
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij staat volgend jaar weer op X of kwam je nou ook naar W?
Ik blijf gewoon op X/U als het regent :+

W is niks voor mij denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:38:46 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126124504
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

U als het regent. Fucking wijf :')
4045
onlogisch
  maandag 6 mei 2013 @ 12:39:23 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126124520
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

U als het regent. Fucking wijf :')
Zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126124588
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Aha, dus in het nieuwe stadion sta je altijd op hetzelfde vak. Wel zo makkelijk.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 6 mei 2013 @ 12:43:07 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126124637
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef Muto het volgende:

[..]

Aha, dus in het nieuwe stadion sta je altijd op hetzelfde vak. Wel zo makkelijk.
In het nieuwe stadion zit ik. Immers hebben we daar stoelverwarming en warme broodjes kroket.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126124733
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

In het nieuwe stadion zit ik. Immers hebben we daar stoelverwarming en warme broodjes kroket.
En elk stoeltje een eigen beeldscherm om de herhalingen te kunnen zien. (of om intussen wat series te kijken...) :Y
BFF met GGMM
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:46:45 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126124750
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

En zo'n mooi knopje, wanneer je er op drukt komt er een stewardess achtig type naar je toe die vraagt of je nog een glaasje witte wijn wilt :s)
4045
onlogisch
pi_126125170
En dat alles voor maar 490 euro per seizoen op de goedkoopste vakken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 6 mei 2013 @ 13:00:27 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126125229
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Muto het volgende:
En dat alles voor maar 490 euro per seizoen op de goedkoopste vakken.
Tsja. Sloop de Kuip wilt er een derde ring opbouwen waar men het niet of nauwelijks kan volgen. Tot dusverre hebben beide plannen mij niet echt kunnen overtuigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126125565
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja. Sloop de Kuip wilt er een derde ring opbouwen waar men het niet of nauwelijks kan volgen. Tot dusverre hebben beide plannen mij niet echt kunnen overtuigen.
Mij ook niet. Toch heb ik een voorkeur voor een nieuwe Kuip. In de huidige Kuip kun je als club niet meer groeien en uiteindelijk willen we allemaal dat Feyenoord om de eerste plaats meedoet.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:19:24 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126125886
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat is bij Feyenoord al jaren zo toch, uit is elke tegenstander lastig
Vorig jaar anders prima gepresteerd in uitwedstrijden (7 punten meer).

Toch een zuur gevoel aan het einde van dit seizoen overgehouden. Met name omdat we gewoon zoveel mogelijkheden op meer hebben laten liggen door dom/slecht spel. Zwolle uit, RKC uit (die tegengoal 8)7 ), NAC uit... :{. Een keer puntverlies is niet erg, maar de manier waarop stelt me wel teleur.

Echt, met een klein beetje meer gif in de uitwedstrijden waren we moeiteloos kampioen geworden }:| .

[ Bericht 15% gewijzigd door Merkie op 06-05-2013 13:27:22 ]
2000 light years from home
  maandag 6 mei 2013 @ 13:21:46 #123
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126125961
quote:
Lurling zingt: 'Helemaal niets in Rotterdam'

Anthony Lurling heeft de verhoudingen weer op scherp gezet, door na afloop van de wedstrijd van afgelopen zondag helemaal niets in Rotterdam te zingen. De aanvaller van NAC Breda komt zondag op bezoek in De Kuip. (vanaf 3.44)

maandag 6 mei 2013 @ 13:22:12 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126125979
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:

[..]

Alweer? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126126237
quote:

[..]

Ik hoop voor hem dat hij zondag in Breda blijft...
  maandag 6 mei 2013 @ 13:45:54 #126
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126126952
quote:

[..]

De messi van breda :D

wel logisch dat hij zo reageert, bedoel hij krijgt genoeg over zich heen als hij daar speelt..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:47:00 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126126995
Plus hij heeft zelf nooit iets bereikt in zijn carriere. Dan snap ik dat je mislukte avontuur bij de top nog als zeer zuur aanvoelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126127059
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
Plus hij heeft zelf nooit iets bereikt in zijn carriere. Dan snap ik dat je mislukte avontuur bij de top nog als zeer zuur aanvoelt.
Zou mij niks verbazen als hij nu alsnog ineens een jaartje bij PSV of Twente gaat meeballen. 'Voor de balans in die teams' :')
BFF met GGMM
pi_126127193
Zou ie ook op derat.nl zitten en de hele tijd over 'Dordt Noord' praten enzo? :')
  maandag 6 mei 2013 @ 13:52:18 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126127221
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou ie ook op derat.nl zitten en de hele tijd over 'Dordt Noord' praten enzo? :')
Hoofdredacteur.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:55:30 #131
15408 Luni
Irie!
pi_126127370
quote:

Lulring

Weet niet hoor, maar volgens mij zijn we gewoon zeker UEFA League voorronde, wat een stakker zeg. Zet Bruno daar zondag maar op!
pi_126127429
Op de bangalijst met z'n moeder.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_126127449
quote:

[..]

Echt zo'n slimme gozer he. _O-
  maandag 6 mei 2013 @ 13:58:53 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126127509
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Echt zo'n slimme gozer he. _O-
Het is dat die wedstrijd van zondag nergens meer om gaat maar ook de vorige jaren was hij een koning in het vuurtje opstoken. Lekker handig van hem, je eigen club naaien :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126128255
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is dat die wedstrijd van zondag nergens meer om gaat maar ook de vorige jaren was hij een koning in het vuurtje opstoken. Lekker handig van hem, je eigen club naaien :')
Handig toch, zo'n infiltrant in Breda. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126128479
quote:
Feyenoord beschermt handtekeningjagers

Feyenoord zet tijdens de laatste openbare trainingen van dit seizoen busjes in om de spelers te vervoeren van stadion De Kuip naar het trainingsveld op Varkenoord. Dit besluit is genomen om de veiligheid van supporters en spelers te waarborgen.

De leiding van Feyenoord maakte zich vooral ongerust over de vele handtekeningjagers. Ze staken afgelopen week tijdens de schoolvakantie vaak roekeloos de Coen Moulijnweg tussen De Kuip en Varkenoord over om in de buurt van hun idolen te kunnen komen.

De voetballers van Feyenoord lopen daarom even niet meer van het stadion naar de training. Ze nemen na de oefensessies uitgebreid de tijd voor het uitdelen van handtekeningen.

Bron: AD
_O-
pi_126128601
:'). Het is de schuld van de spelers. Die steken niet over bij de stoplichten. Als ze gewoon via de stoplichten lopen, is er geen probleem. _O-

Maar goed dat ze hier rekening meehouden!!1!
  maandag 6 mei 2013 @ 14:29:56 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126128639
Hadden ze dat trainingsveld maar niet moeten weghalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 mei 2013 @ 14:30:38 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_126128673
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-
Wie is die blonde met dat groene vestje?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_126128697
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wie is die blonde met dat groene vestje?
Lucas Woudenberg
pi_126128701
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Hadden ze dat trainingsveld maar niet moeten weghalen.
Met Fernandez is zelfs de oversteek Maasgebouw <--> Oude trainingsveld gevaarlijk.
  maandag 6 mei 2013 @ 14:33:28 #142
268260 Dr.Mikey
pi_126128786
quote:

[..]

Ah die Lurling die heel zijn leven al vooor Feyenoord was en voor wie het een droom was voor ons te mogen spelen.
R.I.P DTS.
pi_126128818
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ah die Lurling die heel zijn leven al vooor Feyenoord was en voor wie het een droom was voor ons te mogen spelen.
Dat kan die daar niet zeggen, dan wordt die gelyncht door al die hardcore hooligans die er staan
  maandag 6 mei 2013 @ 14:36:11 #144
268260 Dr.Mikey
pi_126128893
Een mongool eerste klas is het.
R.I.P DTS.
pi_126128987
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
:'). Het is de schuld van de spelers. Die steken niet over bij de stoplichten. Als ze gewoon via de stoplichten lopen, is er geen probleem. _O-

Maar goed dat ze hier rekening meehouden!!1!
Serieus, je gaat toch geen mensen 100 meter met een busje vervoeren of hoe zit het? :D Ze zullen ze wel helemaal naar de officiële ingang rijden zeker.
pi_126129238
quote:
Elvis Manu vier wedstrijden geschorst

Elvis Manu is door de KNVB voor vier wedstrijden geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Cambuur Leeuwarden, dit meldt Voetbal International. Manu kwam in de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden met een hoog been in op doelman Nienhuis en kreeg daarvoor de rode kaart.

De schorsing van Manu zal pas volgend jaar ingaan omdat het seizoen van Excelsior erop zit. Dit zal kunnen betekenen dat Manu het begin van het seizoen bij Feyenoord volgend jaar zal moeten missen.
Dan moet hij dus al heel augustus missen (even aangenomen dat hij überhaupt mag blijven)
pi_126129545
Lekker positief Feyenoord nieuws allemaal de laatste dagen :X
  maandag 6 mei 2013 @ 15:11:37 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126130230
Staat er zondag eigenlijk een grootste TIFO-actie op de planning voor het afscheid van Sisse?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126130293
Jep, allemaal te kleine schoenen aan zondag.
pi_126130391
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
Staat er zondag eigenlijk een grootste TIFO-actie op de planning voor het afscheid van Sisse?
Vak W1 heeft wel een sfeeractie, althans, dat proberen ze tot stand te brengen:

quote:
:: INFORMATIE SFEERACTIE NAC BREDA THUIS (VAK W1)

Kameraden,

Op 12 mei 2013 speelt Feyenoord haar laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen NAC Breda. De afgelopen tijd is er achter de schermen gewerkt aan een plan voor een laatste actie van het seizoen. Als een afsluiting, nog één keer knallen en Feyenoord samen naar de overwinning schreeuwen, zingen, springen enz. Dat doen we niet alleen als groep maar samen als elke Feyenoorder op Vak W1. Althans we hopen op jullie medewerking!

Wij willen hierbij elke Feyenoorder die op Vak W1 staat daarom oproepen om zijn of haar steentje bij te dragen aan de actie. Neem alles mee wat ten goede komt aan de sfeer. Sjaals, vlaggen, opblaas bananen, andere opblaas artikelen, confetti of ballonnen. Noem het maar op, zolang het legaal is moet het mee! We plaatsen dit bericht vandaag zodat er nog genoeg ruimte is om te bestellen of winkels te bezoeken. De kleuren die we prefereren zijn rood, wit en zwart, de kleuren van de club. Met de Rotterdamse kleuren groen en wit zijn we volgend seizoen wat van plan. Ook willen we jullie vragen om dit bericht te delen en te verspreiden onder andere Vak W1'ers. Alleen zo kan het echt een succes worden.

Zelf doen we ook een duit in het zakje. Er zullen op Vak W1 verschillende vlaggen klaarleggen en ook hebben we nog wat opblaas attributen liggen. Voel je vrij om van de materialen gebruik te maken, mits je alles heel laat en na afloop van de wedstrijd laat liggen. Dit maakt het ook in de toekomst mogelijk om soortgelijke acties te houden op Vak W. Dus het vriendelijke doch dringend verzoek om niks kapot te maken of mee naar huis te nemen. Ook is het niet de bedoeling dat er dingen op het veld belanden.

Tevens zijn we op zoek naar kameraden die van deze sfeeractie beelden willen maken, dan wel foto's als filmpjes. Als je in bezit ben van een goede camera (geen BlackBerry kwaliteit s.v.p.) en eventueel wel wat plaatjes zou willen schiet voor het fotoverslag, neem dan contact met ons op. Hierbij ook het verzoek voor W1'ers om zelf de telefoontjes in de zak te laten. Want zeg nou zelf, het is toch veel toffer om je bezig te houden met een toffe actie dan om alles met een telefoontje vast te leggen? Precies!

Vak W
  maandag 6 mei 2013 @ 15:21:51 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126130652
W is een beetje het vak 410 van de Kuip aan het worden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126130786
Weer geen kampioen jongens, geen CL, kortom drama seizoen. Volgend jaar meer succes. ;)
  maandag 6 mei 2013 @ 15:26:18 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126130868
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer geen kampioen jongens, geen CL, kortom drama seizoen. Volgend jaar meer succes. ;)
Ok man
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126131133
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
Jep, allemaal te kleine schoenen aan zondag.
:')
pi_126131462
quote:
hihaho
pi_126131530
quote:
Zweedse international in belangstelling Feyenoord

Sebastian Eriksson staat op het verlanglijstje van Feyenoord. De 24 jarige Zweed komt op dit moment uit voor Cagliari. Volgens geruchten is de Serie A-club is al een tijdje in overleg met Martin van Geel. Eriksson kwam eerder uit voor IFK Göteborg en het nationale team van Zweden.
Eriksson is een middenvelder die ook als back kan spelen.
Aah, geruchtentijd, daar moeten we toch de komende 3 maanden van overleven
pi_126131829

Anthony heeft iets leuks te vertellen.

gr gr
  maandag 6 mei 2013 @ 15:51:48 #158
321382 vandermar
pi_126131876
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Aah, geruchtentijd, daar moeten we toch de komende 3 maanden van overleven
Is niet waar, is verzonnen door een Nederlands medium.
RvP; Feyenoord
  maandag 6 mei 2013 @ 15:52:15 #159
321382 vandermar
pi_126131900
quote:
He bedankt.
RvP; Feyenoord
  maandag 6 mei 2013 @ 16:01:05 #160
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_126132312
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

Is niet waar, is verzonnen door een Nederlands medium.
Jomanda?
pi_126132595
quote:
Wat is dat voor bullshit.. In de tijd van Pi-air en Bosvelt hadden we minstens 1x kampioen moeten worden (2003), sindsdien is het steeds slechter gegaan en gezien het budget is een 3e plek prima. 3x kampioen in 30 jaar is wat weinig, maar het is niet anders.
pi_126132809
Is het herenigen van John en Wesley Verhoek geen alternatief als tweede spits?
pi_126132832
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
:') Nee
pi_126132869
Zodra Vak W iets doet, wordt dat overstemd door Vak S en X.
pi_126132875
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

:') Nee
Prima spits. Dan kan je Jack Tuyp er nog als extra alternatief bijhalen ook. Veel zal hij niet kosten.
pi_126132953
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Prima spits. Dan kan je Jack Tuyp er nog als extra alternatief bijhalen ook. Veel zal hij niet kosten.
Echt een topper inderdaad, speelt wekelijks geweldig in Duitsland waar hij geen basisplaats heeft in de 2e Bundesliga. Dan heb ik nog meer vertrouwen in Te Vrede
  maandag 6 mei 2013 @ 16:19:07 #167
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_126133080
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:

Anthony heeft iets leuks te vertellen.

gr gr
Ik heb altijd serieus medelijden met anthony.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:36:20 #168
321382 vandermar
pi_126133855
RvP; Feyenoord
pi_126134285
quote:
Van HMF?
  maandag 6 mei 2013 @ 16:52:35 #170
321382 vandermar
pi_126134661
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:45 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Van HMF?
Heeft er aan meegewerkt ja
RvP; Feyenoord
pi_126134782
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Heeft er aan meegewerkt ja
Hm, straks maar even kijken dan!
pi_126135047
Voorselectie Jong Oranje bekend, met daarin: Kindsoldaat, BMI, Miquel Nelom, Stefan de Vrij, Jordy Clasie & Tonny Vilhena. Leuk zo'n toernooi, maar houdt wel in dat ze een relatief korte vakantie hebben
  maandag 6 mei 2013 @ 17:21:42 #173
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_126135992
quote:
Nice
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 18:13:10 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126137993
quote:
Ik zag hem voorbij komen op facebook.

Mag wat mij betreft de OP in.

_O_ Kippenvel _O_
4045
onlogisch
  maandag 6 mei 2013 @ 18:17:14 #175
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_126138117
quote:
Ziet er goed uit. :P
pi_126138174
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef Bombvis het volgende:
Voorselectie Jong Oranje bekend, met daarin: Kindsoldaat, BMI, Miquel Nelom, Stefan de Vrij, Jordy Clasie & Tonny Vilhena. Leuk zo'n toernooi, maar houdt wel in dat ze een relatief korte vakantie hebben
Daarom is de derde plaats goed, zowaar twee weken later beginnen!

Ook helemaal niks mis mee. Mooi en goed seizoen, laten liggen, maar volgend seizoen er weer vol tegen aan. Hopelijk blijft een groot deel van de selectie bij elkaar, het vertrek van een BMI en De Vrij zijn op te vangen, Clasie minder. Zal dus ook niet meteen de doodsteek betekenen, maar mag wel wat gebeuren nog in de breedte.
pi_126138452
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Daarom is de derde plaats goed, zowaar twee weken later beginnen!

Ook helemaal niks mis mee. Mooi en goed seizoen, laten liggen, maar volgend seizoen er weer vol tegen aan. Hopelijk blijft een groot deel van de selectie bij elkaar, het vertrek van een BMI en De Vrij zijn op te vangen, Clasie minder. Zal dus ook niet meteen de doodsteek betekenen, maar mag wel wat gebeuren nog in de breedte.
Valt wel mee. Of je speelt in het weekend van 2 augustus je 1e competitiewedstrijd, of je speelt 1 augustus je eerste kwalificatieduel.
pi_126139114
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is opzich natuurlijk niet vreemd dat men als aandeelhouders vraagtekens zet. Allemaal heel leuk dat de directie die hun belangen moet dienen er uiteindelijk voor zorgen dat hun aandelen waardeloos worden. Dan zal je als directie wel met een goed verhaal moeten komen, maar goed dat daar de kwaliteit niet ligt is inmiddels wel duidelijk..
#12 is not for sale!
  maandag 6 mei 2013 @ 19:27:00 #179
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126141077
Lekker is dat, al die jongens die de hele zomer door mogen ballen met het jeugd-EK. Hopen dat je iig die extra voorronde ontloop, anders wordt 't weer lekker kak in 't najaar.
pi_126141815
quote:
Lurling zingt: 'Helemaal niets in Rotterdam'
Gaat over zijn eigen carrière zeker?
pi_126141848
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Natuurlijk wel, maar niet bij Feyenoord.
pi_126142264
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het is opzich natuurlijk niet vreemd dat men als aandeelhouders vraagtekens zet. Allemaal heel leuk dat de directie die hun belangen moet dienen er uiteindelijk voor zorgen dat hun aandelen waardeloos worden. Dan zal je als directie wel met een goed verhaal moeten komen, maar goed dat daar de kwaliteit niet ligt is inmiddels wel duidelijk..
Ze kunnen het toch nooit goed doen, alles wat duidelijk is wordt buiten beschouwing gelaten en alles wat wij nog niet weten wordt op geschoten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 19:52:27 ]
pi_126142532
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ze kunnen het toch nooit goed doen, alles wat duidelijk is wordt buiten beschouwing gelaten en alles wat wij nog niet weten wordt op geschoten.
Euhm... de informatievoorziening naar de eigen aandeelhouders laat al te wensen over. Alleen al het feit dat je niet alle aandeelhouders op hetzelfde moment informeert over de plannen. Dan laat ik de overige uitlatingen rondom het stadion maar achterwege. Men is er gewoon te makkelijk vanuit gegaan dat het wel even een 1-2tje zou worden, lijkt het..
#12 is not for sale!
pi_126143271
Als Clasie weggaat, staat Vormer straks elke wedstrijd in de basis. Daar kijk ik eigenlijk niet echt naar uit, vind dit zo'n ongelofelijk kleurloze voetballer die niks toevoegt.. :{
  maandag 6 mei 2013 @ 20:19:22 #185
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126143626
Tering Den Haag. Zijn flinke klappen gevallen gister volgens een maat van me die het zag gebeuren vanuit het uitvak. Dacht dat beide supportersgroepen respect hadden voor elkaar, zal nu ook wel over zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_126144047
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef PIETR het volgende:
Tering Den Haag. Zijn flinke klappen gevallen gister volgens een maat van me die het zag gebeuren vanuit het uitvak. Dacht dat beide supportersgroepen respect hadden voor elkaar, zal nu ook wel over zijn.
Op mijn werk allemaal ADO-fans, echt Haags bedrijjf. Sterker nog, de naam van het bedrijf staat daar op de borden af en toe. :') Dus collega's van me zaten met klanten in het stadion gisteren (plek voor sponsors denk ik) maar een van de twee collega's is eigenlijk voor Feyenoord. _O_
pi_126145413
PEC interesse voor mokotjo. :o
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 21:03:43 #188
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_126146165
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
PEC interesse voor mokotjo. :o
Ben nog steeds een klein beetje fan, maar PEC is ook een goede club voor 'em.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:05:17 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126146257
Ik ben geen fan.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:13:54 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126146850
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef PIETR het volgende:
Was een vooraf opgezet plan van die hopjes. Ze waren al op de hoogte van het feit dat er supporters van Feyenoord op de familietribune zaten. Hadden ook een sleutel voor het hek tussen de lange en korte zijde.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 mei 2013 @ 21:26:34 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126147644
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
Allemaal blote bast dit dat.
pi_126147678
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ben nog steeds een klein beetje fan, maar PEC is ook een goede club voor 'em.
Mja, een goed opstapje.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:30:18 #193
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126147891
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Was een vooraf opgezet plan van die hopjes. Ze waren al op de hoogte van het feit dat er supporters van Feyenoord op de familietribune zaten. Hadden ook een sleutel voor het hek tussen de lange en korte zijde.
Tyfusvolk. Ado heeft vaak zat op losse kaarten in de Kuip gezeten. Dat is dus ook afgelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 6 mei 2013 @ 21:53:57 #194
321382 vandermar
pi_126149395
Prima club is Zwolle voor Mokotjo.
RvP; Feyenoord
pi_126151279
Trieste feyenoorders lopen overal te knokken, ook al bij rkc
  maandag 6 mei 2013 @ 22:19:53 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126151347
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef FiliusDeorum het volgende:
Boo fucking hoo. Andere clubs kunnen er gewoon slecht tegen dat Feyenoord de enige club in Nederland is die overal massaal aanwezig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 22:21:56 #197
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_126151459
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
Ik neem mn trommel mee w/
4045
onlogisch
  maandag 6 mei 2013 @ 22:24:11 #198
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126151627
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik neem mn trommel mee w/
Voor NAC-thuis nog even onder Viaduct corteotje doen dan?
  maandag 6 mei 2013 @ 22:25:16 #199
321382 vandermar
pi_126151691
quote:
Grotere uitvakken lost het probleem op. In plaats van er iets aan te doen gaan ze lekker wijzen. Maar jij denkt dat Feyenoorders altijd de oorzaak zijn.
RvP; Feyenoord
pi_126151818
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

Grotere uitvakken lost het probleem op. In plaats van er iets aan te doen gaan ze lekker wijzen. Maar jij denkt dat Feyenoorders altijd de oorzaak zijn.
Zijn ze ook. Allemaal doorgesnoven.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:29:55 #201
321382 vandermar
pi_126151975
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Sowieso respect! Ben benieuwd naar de massale opkomst bij de huldiging van de 4e plek _O_
Sowieso, je club steunen in voor- en tegenspoed _O_ Begrippen die niet in jouw vocabulaire.
RvP; Feyenoord
pi_126152211
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Sowieso respect! Ben benieuwd naar de massale opkomst bij de huldiging van de 4e plek _O_
Oh god, hebben we de zoveelste.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:34:55 #203
321382 vandermar
pi_126152256
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oh god, hebben we de zoveelste.
Een stuk nageboorte van Shreyas
RvP; Feyenoord
pi_126152305
Zeker een van die Ajax fans die zijn eigen spelers loopt uit te fluiten. Al denk ik niet dat deze livewedstrijden bekijkt van zijn club. Denk dat dit er zo'n eentje is die elke maandag vraagt wat Ajax gedaan heeft om vervolgens te roepen: 'IK ZEI HET TOCH' wanneer ze winnen.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:36:49 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126152378
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Zeker een van die Ajax fans die zijn eigen spelers loopt uit te fluiten. Al denk ik niet dat deze livewedstrijden bekijkt van zijn club. Denk dat dit er zo'n eentje is die elke maandag vraagt wat Ajax gedaan heeft om vervolgens te roepen: 'IK ZEI HET TOCH' wanneer ze winnen.
De salonhaakneus. Fok zat er gisteren vol mee een paar minuten nadat ze de titel wonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126152433
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

De salonhaakneus. Fok zat er gisteren vol mee een paar minuten nadat ze de titel wonnen.
De mieren onder de voetbalsupporters. Komen alleen de grond uit met mooi weer.
pi_126152828
Zwolle en Mokotjo. Kom maar op met die Mohktar dan.
pi_126152909
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:45 schreef Cara het volgende:
Ik vond Pluim tegen ons ook wel erg goed spelen.
BFF met GGMM
  maandag 6 mei 2013 @ 22:51:28 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126153215
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:45 schreef Cara het volgende:
Arne Slot _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 mei 2013 @ 22:56:41 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126153479
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Arne Slot _O_
Joost Broerse!
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 mei 2013 @ 22:56:58 #211
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126153499
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die linkspoot, geweldige voetballer inderdaad.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:58:28 #212
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_126153568
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Joost Broerse!
Bram van Polen!
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:02:31 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126153847
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die linkspoot, geweldige voetballer inderdaad.
Volgens mij rechts hoor.

Groetjes, Don Leo. Zucht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126153924
quote:
Tja, jullie lopen altijd weg dus dan maar echte tegenstanders opzoeken hè :s)
pi_126154064
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Pluim kan niet scoren.. We hebben al genoeg spelers die dat onderdeel van het vak niet beheersen. Dus liever geen Pluim :N
pi_126154266
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Pluim kan niet scoren.. We hebben al genoeg spelers die dat onderdeel van het vak niet beheersen. Dus liever geen Pluim :N
Is allang geen spits meer he.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:10:15 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126154274
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niemand uit de eredivisie kunnen noemen die en haalbaar is en van toegevoegde waarde zou zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_126154388
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niemand uit de eredivisie kunnen noemen die en haalbaar is en van toegevoegde waarde zou zijn.
Is gewoon nog zeker 2 jaar op de tanden bijten wat transfers betreft.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:12:43 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126154418
quote:

[..]

Toornstra, Armenteros en Overtoom waren dat ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126154438
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is allang geen spits meer he.
Weet ik, maar ik ben van mening dat ook middenvelders hun goaltjes moeten meepikken. Daarom ben ik ook niet tevreden over ons middenveld.. te weinig scorend vermogen.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:13:28 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126154462
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is gewoon nog zeker 2 jaar op de tanden bijten wat transfers betreft.
Ik vrees nog langer. Elk bedrag dat we binnenhalen met transfers gaat in de bodemloze put genaamd VvF en andere onverklaarbare kosten.
Elite
Tegen TTIP
pi_126154576
quote:

[..]

Er loopt sowieso niet erg veel talent in de eredivisie. Ik heb wel eens aan die Martens van AZ gedacht. Weinig van gezien dit seizoen, maar is toch wel een aardige voetballer.
pi_126154580

_O_
pi_126154633
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er loopt sowieso niet erg veel talent in de eredivisie. Ik heb wel eens aan die Martens van AZ gedacht. Weinig van gezien dit seizoen, maar is toch wel een aardige voetballer.
Die is nog vaker geblesseerd dan Goossens, als hij tegen een bal blaast heeft hij al wat gescheurd. Leuke voetballer hoor, maar veel te blessuregevoelig
pi_126154651
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is ook een super speler voor Eredivsie begrippen, maar vrees dat hij onbetaalbaar is qua salariseisen en is ook om de haverklap geblesseerd.
pi_126154687
quote:

[..]

Wellicht Amieux (schrijf je dat zo?), back van NEC, Everton en Van Duinen.

Al zijn ze allemaal leuk voor de breedte en zeker geen basismateriaal, maar dan zijn ze ook van toegevoegde waarde aangezien een brede selectie zeer belangrijk is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126154778
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wellicht Amieux (schrijf je dat zo?), back van NEC, Everton en Van Duinen.

Al zijn ze allemaal leuk voor de breedte en zeker geen basismateriaal, maar dan zijn ze ook van toegevoegde waarde aangezien een brede selectie zeer belangrijk is.
Er zijn natuurlijk ook nog andere competities dan de Eredivisie.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:19:33 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126154845
Wellicht is Malki voor een prikkie op te halen als Joda degradeert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126154883
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
Is wel een leuke speler man, maar hoe zie jij die in een 4-3-3?
  maandag 6 mei 2013 @ 23:20:53 #230
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126154940
quote:
Met zo'n Syriër heb je in ieder geval wel wat meer strijd in je ploeg
  maandag 6 mei 2013 @ 23:21:28 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126154976
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja nauwelijks, dat is ook het probleem. Maar misschien wel aardig voor achter Pelle al zal hij dat zelf niet willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126154986
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is dat we geen spits nodig hebben, maar die Kweuke van Sparta Praag vond ik wel een goeie.. Zal wel onbetaalbaar zijn, maar ja.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:22:03 #233
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126155006
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet. Gewoon lekker laten zwerven rond Pelle. Goossens doet ook maar wat op de vleugel dus wat dat betreft ... :D
pi_126155010
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zijn toch geen verkeerde spelers die ik opnoem. Met name Van Duinen heeft veel potentie, en Everton is natuurlijk een geweldige spits voor op de bank.
pi_126155090
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is dat we geen spits nodig hebben, maar die Kweuke van Sparta Praag vond ik wel een goeie.. Zal wel onbetaalbaar zijn, maar ja.
Een tweede spits hebben we nodig ja. Alleen mensen leven nog in de illusie dat een goede Eredivisie spits naar Feyenoord wil komen. Zeker met een Pelle in de selectie krijg je nooit een kans natuurlijk. Dus dan kom je eigenlijk uit bij de pure middelmaat, afbouwende spelers of hele jonge gastjes.
pi_126155120
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zijn toch geen verkeerde spelers die ik opnoem. Met name Van Duinen heeft veel potentie, en Everton is natuurlijk een geweldige spits voor op de bank.
Van Duinen heeft volgens mij de Kuyt-mentaliteit ^O^ Maar of zijn niveau voldoende is zou ik na een paar potjes niet durven zeggen.
pi_126155124
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind Everton ook prima voor de bank of als wat meer zwervende speler als Schaken geblesseerd is.
pi_126155353
Ik wil er wel geld op zetten dat bij vertrek van BMI, Bulthuis komt.
Verder misschien Everton of Duplan. (Everton is dan een stuk duurder vanwege non-EU)

Ik ben absoluut geen voorstander van uberhaupt één van die drie, maar ik ben bang dat dit wel van Geel zn schaduwlijstje is. Een linksback die ook centraal kan, en een backup op de vleugel. That's it.
pi_126156122
quote:
Demouge
  maandag 6 mei 2013 @ 23:45:51 #240
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126156328
Duarte niet betaalbaar?
pi_126156906
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:

[..]

Grotere uitvakken lost het probleem op.
Nee.
FR1908
pi_126157203
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van Duinen heeft volgens mij de Kuyt-mentaliteit ^O^ Maar of zijn niveau voldoende is zou ik na een paar potjes niet durven zeggen.
Is tegenwoordig geen compliment meer... :{
BFF met GGMM
pi_126157661
Kali is nog niet genoemd. Anderlecht wil hem niet heel erg graag hebben naar verluidt.. zal ook wel bij van Geel op een lijstje staan
  dinsdag 7 mei 2013 @ 00:21:14 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126157707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Kali is nog niet genoemd. Anderlecht wil hem niet heel erg graag hebben naar verluidt.. zal ook wel bij van Geel op een lijstje staan
Ik hoop het niet zeg. Bij Utrecht gaat de vlag uit als hij weggaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126158021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Gaan we dat rijtje weer af, straks gaat weer iemand Bulthuis noemen :{
BFF met GGMM
pi_126158252
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Duarte niet betaalbaar?
Gaat naar ajax dacht ik.
pi_126158307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Gaat naar ajax dacht ik.
Is ex-Sparta, meest logische zou PSV zijn.
BFF met GGMM
pi_126158870
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Duplan moeten we halen!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:43:51 #249
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_126159592
Kunnen we Kuyt en Kalou niet terughalen?
pi_126159598
kuyt :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_126159731
Guidetti terughalen
  dinsdag 7 mei 2013 @ 03:31:56 #252
268260 Dr.Mikey
pi_126160251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:59 schreef John.Guidetti het volgende:
Guidetti terughalen
Hey Ado.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 03:33:34 #253
268260 Dr.Mikey
pi_126160253
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die Rosse keeper van Breda.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 06:17:08 #254
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_126160360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
kuyt :')
Staat al op de SCC :7
pi_126160491
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Cara het volgende:
Ik wil er wel geld op zetten dat bij vertrek van BMI, Bulthuis komt.
Verder misschien Everton of Duplan. (Everton is dan een stuk duurder vanwege non-EU)

Ik ben absoluut geen voorstander van uberhaupt één van die drie, maar ik ben bang dat dit wel van Geel zn schaduwlijstje is. Een linksback die ook centraal kan, en een backup op de vleugel. That's it.
Everton voetbalt al 7 jaar in Nederland hè, die kan dus zonder problemen een NL paspoort aanvragen
pi_126161208
quote:
Giovanni van Bronckhorst is gestopt als coach van Jong Feyenoord/Excelsior. De voormalig linksback blijft nog wel aan als assistent-trainer van Ronald Koeman bij het eerste elftal van Feyenoord. De oud-international haalde dit jaar zijn diploma als Coach Betaald Voetbal. "Het is een druk en leerzaam jaar geweest", vertelde Van Bronckhorst aan RTV Rijnmond.

De beloften van de Rotterdammers spelen maandagavond onder Gio hun laatste wedstrijd van het seizoen op bezoek bij Jong Vitesse/AGOVV. "Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Het is een goede ervaring geweest. Het is heel leerzaam om zelf de teambesprekingen te doen, de coaching te verzorgen. Een mooie leerschool voor mij. Qua resultaten was het wisselvallig. We hebben hele goede wedstrijden gespeeld, maar ook hele slechte. Ook door een vaak verschillende samenstelling. Dit team staat natuurlijk in het teken van het eerste elftal. We moeten jongens fit houden en speelminuten geven."

Voorlopig blijft Van Bronckhorst samenwerken met Koeman en Jean-Paul van Gastel. "Natuurlijk heb ik wel ambitie in het vak, maar hoe dat er precies uit ziet weet ik nog niet. Ik ga op mijn gevoel af en wanneer de tijd rijp is maak ik de volgende stap. Dat moment is voor mij nog niet aangebroken. Het is heel leerzaam naast Jean-Paul en Ronald. We zijn elke dag bezig om het team te ontwikkelen. Daar leer je van. Het trainersvak is een vak waarin je ervaring moet hebben, die ervaring doe ik nu op."
Gio O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:45:15 #257
15408 Luni
Irie!
pi_126161472
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Grifte het volgende:

[..]

Met zo'n Syriër heb je in ieder geval wel wat meer strijd in je ploeg
:D
pi_126162342
FKRotterdam twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 06:41:22 De #Vrij of Martins#Indi naar Ajax? Geen verstandig stukje over de mogelijkheden en onmogelijkheden van zo'n transfer in het AD. reageer retweet
Wat is deze?
pi_126162538
Mooie stap voor Damiën Hertog!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126163178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
FKRotterdam twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 06:41:22 De #Vrij of Martins#Indi naar Ajax? Geen verstandig stukje over de mogelijkheden en onmogelijkheden van zo'n transfer in het AD. reageer retweet
Wat is deze?
Of ik was vanmorgen nog niet goed wakker of er staat niks daarover in het AD
pi_126163437
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan ben je niet goed wakker.
pi_126163467
Alsof Ajax een van die twee zou willen halen. Te duur, onvrede bij de eigen achterban en zelf zullen ze waarschijnlijk ook niet willen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_126163516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan ben je niet goed wakker.
Ik las alleen iets over dat ze misschien weg gaan en dat er dan geen zekerheid is ofzo.
Maar ja, het was 6.15 ofzo :z
pi_126163788
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
Alsof Ajax een van die twee zou willen halen. Te duur, onvrede bij de eigen achterban en zelf zullen ze waarschijnlijk ook niet willen.
Zou me niets verbazen als 020 het daadwerkelijk wil.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:25:46 #265
393053 De_Pel
Is weg.
pi_126163799
Hele opmerkelijke keuze, die Hertog.
Mij een beetje weinig ervaring.
Overigens:

quote:
Patrick Lodewijks volgt komend seizoen Giovanni van Bronckhorst op als trainer van Jong Feyenoord. De oud-doelman en huidige keeperstrainer van Feyenoord 1 assisteerde dit seizoen Van Bronckhorst al. De laatste richt zich volledig op het assisteren van Ronald Koeman.
pi_126163850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef De_Pel het volgende:
Hele opmerkelijke keuze, die Hertog.
Mij een beetje weinig ervaring.
Overigens:

[..]

Makaay zou dat elftal toch gaan trainen?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:27:47 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126163860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Lijkt me niet
pi_126164095
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Makaay zou dat elftal toch gaan trainen?
Die gaat de A1 doen, Jong Feyenoord is het 2e.
pi_126164108
AD was aan het speculeren dat het voor alle partijen wel goed is als De Vrij naar Ajax zou gaan. Ofzo. Om vervolgens te concluderen dat een transfer van Feyenoord naar Ajax anno 2013 nog steeds niet mogelijk is.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:39:48 #270
321382 vandermar
pi_126164223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:35 schreef Muto het volgende:
AD was aan het speculeren dat het voor alle partijen wel goed is als De Vrij naar Ajax zou gaan. Ofzo. Om vervolgens te concluderen dat een transfer van Feyenoord naar Ajax anno 2013 nog steeds niet mogelijk is.
Ik vraag mij af wanneer zo'n transfer wel getolereerd gaat worden. Van mindere goden zal het geen probleem zijn.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:52:18 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126164575
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:54:23 #272
321382 vandermar
pi_126164637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wim Jansen _O_ Maar Cruijff speelde ook voor Feyenoord. Tegenwoordig wordt het veel minder getolereerd.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:56:50 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126164716
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:54 schreef vandermar het volgende:

[..]

Wim Jansen _O_ Maar Cruijff speelde ook voor Feyenoord. Tegenwoordig wordt het veel minder getolereerd.
De haat is wel erger geworden laten we zeggen in de Van Gaal periode, daarvoor was het inderdaad gezonde rivaliteit.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:58:21 #274
14505 OProg
A Life in Music
pi_126164769
Het heeft soms ook wel wat, foto's van het grote clubicoon van een club in het shirt van de aardsvijand. 8-)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:00:15 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126164828
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:58 schreef OProg het volgende:
Het heeft soms ook wel wat, foto's van het grote clubicoon van een club in het shirt van de aardsvijand. 8-)
Cruijff was ik eerlijk gezegd niet zo blij mee toen, maar hij heeft wel de gave om boven alle partijen te staan en het lag uiteindelijk niet aan hem.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:01:40 #276
321382 vandermar
pi_126164868
Of zoiets

RvP; Feyenoord
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:03:29 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126164924
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:01 schreef vandermar het volgende:
Of zoiets

[ afbeelding ]
:) Hij was geen Ajacied maar ook geen Feyenoorder
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:05:00 #278
321382 vandermar
pi_126164972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Hij was geen Ajacied maar ook geen Feyenoorder
FC Amsterdam en Feyenoord droeg hij een warm hart toe. Ik vind het dan ook vrij hilarisch dat veel Ajacieden hem echt als opperajacied zien.
RvP; Feyenoord
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:09:18 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126165115
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

FC Amsterdam en Feyenoord droeg hij een warm hart toe. Ik vind het dan ook vrij hilarisch dat veel Ajacieden hem echt als opperajacied zien.
Van Hanegem droeg hij een warm hart toe, tja mensen kennen de geschiedenis niet, maar goed de schijnheil kwam in de succesjaren van Ajax maar al te graag langs, vaak zat gezien en dan werd hij ook altijd uitgelachen.
pi_126165860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Mij zou het ten zeerste verbazen, ook omdat er geen verdedigers nodig zijn.
pi_126165889
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het AD heeft verschillende edities he. Misschien staat het wel in het Rotterdams Dagblad maar niet in de landelijke krant.
pi_126165990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Het AD heeft verschillende edities he. Misschien staat het wel in het Rotterdams Dagblad maar niet in de landelijke krant.
Het staat in de Sportwereld, Sportwereld is landelijk en niet regionaal
pi_126166024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het staat in de Sportwereld, Sportwereld is landelijk en niet regionaal
Tuurlijk wel, denk je dat de krantenartikelen over DHL en DEH Musschen in de landelijke editie staan?
pi_126166057
Sowieso heb ik gewoon de RD-editie :P
pi_126166073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, denk je dat de krantenartikelen over DHL en DEH Musschen in de landelijke editie staan?
Ik heb het nu over de Sportwereld van het AD. Ja, je hebt regionale edities en die hebben ook een eigen sportgedeelte, maar de algemene Sportwereld is gewoon hetzelfde hoor
pi_126166127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik heb het nu over de Sportwereld van het AD. Ja, je hebt regionale edities en die hebben ook een eigen sportgedeelte, maar de algemene Sportwereld is gewoon hetzelfde hoor
My bad, ik dacht dat alle sport gewoon in de Sportwereld zaten. Wist niet dat het RD naast Sportwereld ook een eigen sportgedeelte had.
pi_126166190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

My bad, ik dacht dat alle sport gewoon in de Sportwereld zaten. Wist niet dat het RD naast Sportwereld ook een eigen sportgedeelte had.
Geen probleem, heb ze jarenlang rondgebracht en je hebt altijd mensen die niet de regiokrant willen maar de algemene (of van een andere regio). Wilde zelf ook wel eens het verschil weten, dus zo kwam ik erachter
pi_126166513
Nog maar een week, dan begint al het transferspel weer. Met zoveel internationals zullen we wel dood gegooid gaan worden met krantenartikelen.. en dat 3 maanden lang.
pi_126166718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Cara het volgende:
Nog maar een week, dan begint al het transferspel weer. Met zoveel internationals zullen we wel dood gegooid gaan worden met krantenartikelen.. en dat 3 maanden lang.
Wie denk je dat er allemaal echt gaan vertrekken?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:00:42 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126166859
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cisse, Mokotjo en Leerdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:07:27 #291
15408 Luni
Irie!
pi_126167090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Wist niet dat het RD naast Sportwereld ook een eigen sportgedeelte had.
Volgens mij alleen op maandag
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:12:36 #292
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_126167241
Wie gaat Koeman opvolgen? Van Gastel of Gio?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:17:41 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126167406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Sunri5e het volgende:
Neither.
pi_126167517
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cisse, Mokotjo en Leerdam idd, maar ook Fernandez en BMI.
de Vrij verlengt of gaat weg.
pi_126167773
quote:
Lijkt me beter dat ze eerst ervaring als hoofdtrainer opdoen bij een kleine club. Maar wel kandidaten voor de toekomst.
pi_126167917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Neither.
Waarom zou van Gastel dat niet kunnen?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:42:23 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126168144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:35 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom zou van Gastel dat niet kunnen?
Dat kan hij wel denk ik, ik denk alleen dat hij nog een ronde als assistent-trainer uit zal zitten :{ . Is gewoon mijn verwachting hoor, niet boos worden.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 12:43:23 #298
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_126168170
quote:
denken dat koeman weg gaat :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_126168288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat kan hij wel denk ik, ik denk alleen dat hij nog een ronde als assistent-trainer uit zal zitten :{ . Is gewoon mijn verwachting hoor, niet boos worden.
Ik ben heel boos.
Algemene verwachting is toch zeker dat Koeman nog een jaartje of twee blijft en dat dan JP de boel overneemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')