quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Bloemen, die hebben ze ook rond ons vakantiehuisje deze zomer
[ afbeelding ]
En een boomhut!!1111
[ afbeelding ]
En een veel te grote tuin
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat er niet teveel roest overspringt van de citroens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat erachter geparkeerd staatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijden
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?
Die 458 is in het echt geweldig mooi. Ik heb hem meerdere keren gezien in de volle zon en het is een onwijs mooie speciale kleur. De R8 is al niet meer van hem, die staat te koop bij een bevriende autodealer die handelt in exoten. Die 458 spider komt daar ook vandaan. Dat was zijn tijdelijke leen auto tussen de rode 458 crash en de lambo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Ah, kquote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijden)
nee, de meeste willen niet naakt op internetquote:Op maandag 6 mei 2013 00:28 schreef 2cv het volgende:
En dan gaan ze ook zo bij je op de foto staan ?
goedemorgenquote:Op maandag 6 mei 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, die vrouwen hebben ze toch wel een sloot geld moeten geven om daar te gaan staan
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ookquote:
http://www.allthingsjeep.com/duv30980tc.htmlquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ook
Je kent mij niet, om goed na te denken heb ik een flinke periode nodig.quote:
Zou het voor kerstmis 2028 lukken denk je?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kent mij niet, om goed na te denken heb ik een flinke periode nodig.
Ik weet niet, 45 dollar is wel veel. Zware beslissingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou het voor kerstmis 2028 lukken denk je?
als ie m afhaalt is ie goedkoper uitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
Als je verzendkosten en invoershit meerekent issie niet goedkoop, maar wel erg kewl
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bentquote:
daar plan je dan je vakantie omheenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bent
Ietswat overdreven, maar het zóu kunnenquote:
Geen gekke gedachte.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bent
zo gek is die antieke man nietquote:
Not, gehaktballetjes met mostâhtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
To coffee or not to coffee, that's the question.
Zekeringen vervangen? Vaak is zo'n beveiliging aan snelheid gekoppeld, remlichten zitten nooit op een eigen zekering.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef .Neovo. het volgende:
Vaag probleempje hier. Bij het intrappen van de rem, zowel tijdens het rijden als stilstaan, gaan de deuren van m'n auto op slot. Centrale Vergrendeling, dus alle deuren gaan op slot. Als ik de motor uitschakel door de sleutel uit het contact te halen gaan de deuren weer van het slot. Heel leuk zo'n spontane beveiliging, maar hoe los ik dit op?
Ik weet alleen nog steeds niet waar mijn motorolie uit komt. Komt ergens van boven, ik vrees dat het uit de kop naar buiten komt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:24 schreef Paladijn het volgende:
Het lijkt de peugeot van mijn buurman wel, die laat ook een litertje per maand achter op het trottoir
Vraagbaak -> veel plezierquote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef blup het volgende:
Godver, zo een beetje alle vloeistoffen die in mijn auto zitten lekken er nu uit. Plasje motorolie onder de motorkapm, nu lekt de trommel achter wéér. Plas remolie rond m'n achterwiel. Nou heb ik wel eens remblokken vervangen, maar een trommel heb ik alleen ooit open gehad.. Meer weet ik er niet van.
Nee? is nog psies zoals 'ie was.quote:
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.quote:
Misschien is het wel een leiding die ze afgelopen november niet goed hebben vastgezet of beschadigd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.
Snap er de kut van, die dingen zijn afgelopen november vervangen met de APK.
Da ken.quote:
Of het weer, vorst is voorbij.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leiding die ze afgelopen november niet goed hebben vastgezet of beschadigd.
Nopz. Één van hen is zelfs zelf Citroënmontrice (of hoe dat ook maar mag heten).quote:Op maandag 6 mei 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, die vrouwen hebben ze toch wel een sloot geld moeten geven om daar te gaan staan
Zoveel varianten zijn er niet, en ze zijn allemaal heel goed nieuw te bestellen voor een schappelijke prijs.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.
R5? Daar heb ik ze laatst nog van vervangen. Geen enkel probleem of rariteitje.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
R5? Daar heb ik ze laatst nog van vervangen. Geen enkel probleem of rariteitje.
Ah goeiemorgen, ik lig nog te slapen. Ik heb aan een R4 gesleuteld, niet een R5quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:57 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, goed begin vd dag; werkvergunningen afgekeurd, projectjes uitgesteld, rookhok, verse pot koffie, we redden ons wel
hmm, ik zal straks wel even kijken wat het is. Het blijft immers een Italiaanquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Zekeringen vervangen? Vaak is zo'n beveiliging aan snelheid gekoppeld, remlichten zitten nooit op een eigen zekering.
Hier ook een goed begin. Klachten van het warehouse over dat er vandaag teveel containers komen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, goed begin vd dag; werkvergunningen afgekeurd, projectjes uitgesteld, rookhok, verse pot koffie, we redden ons wel
Dat lijkt me ongezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:13 schreef 2cv het volgende:
"Je hebt een fistel tussen je hart en je aorta,
Ook ziek zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef Barcaconia het volgende:
Mogguh, goed begin van de dag. Zeecontainer laden om 7.00. Containerchauffeur nergens te bekennen, staat waarschijnlijk op het verkeerde adres, anderhalf uur te laat inmiddels en nog nergens te bekennen en koffie is warm
Oh, ik had jouw berichtje nog niet gezien. (inter)nationale container-te-laat-aflever-dag vandaagquote:
Okaai, bij deze!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik duim niet als ik niet weet waarvoor. Dadelijk duim ik nog voor iets waar ik niet achter sta, dat kunnen we natuurlijk niet hebben![]()
Jippie.quote:
goed geroggeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier ook een goed begin. Klachten van het warehouse over dat er vandaag teveel containers komen, eigenlijk.
10 minuten later krijg ik een telefoontje van een vervoerder dat er 2 containers niet komen, aangezien de chauffeur van die containers zich pas net ziek heeft gemeld (en ze staan gepland voor 7 en 10 uur, dus dat redden ze ammenooitniet). Anne heeft ze mooi voor morgen ingepland.
Warehouse blij!
jah, maar dan gaat alles weer rammelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:34 schreef Barcaconia het volgende:
"Ja meneer, mijn auto doet helemaal niks meer"
-Ah, ik zal de merktekens er allemaal afhalen en vervangen door "Scania" logo's, zult u zien dat het direct opgelost is.
Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
goed geroggeld.
We gaan es effe buiten kijken hier, moeten een deksel van een zoutzuurvat af gaan plukken geloof ik; dat wordt een nieuwe overall vanmiddag
Radio harder zetten danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, maar dan gaat alles weer rammelen![]()
het werd een veiligheidsinspectie ronde (vrij vertaald; rondje buiten de poort langs de pomp voor peuken en gevulde koeken). Vergunningen zijn nog niet klaar, dus maar weer aan de kovvie.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Jullie moeten vandaag trouwens allemaal even duimen voor de SD en de ik.
Bij voorbaat dankjulliewel.
Scania, die is standaard kapot natuurlijkquote:
Zie hier de varianten: http://www.mister-auto.nl(...)59pk_v1993_g277.htmlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:57 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?
Ik speelde wel buiten maar bouwde eigenlijk geen hutten.. Ik was wel vaak bij het water te vinden, zoals sloten, kleine meren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Barcaconia het volgende:
Wat deed jij in je jeugd allemaal dan? Ik bouwde hutten buiten enz en kwam elke avond om 18.00 met zwarte kleren en kapotte knieën en ellebogen terug naar binnen.
gister?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we nog muurschilderingen in onze grot maakten met een steen en bloed
Ik hoor tegenwoordig weer steeds vaker dat mensen "Op iemands wall schrijven". Nu weet ik waar dat vandaan komt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In Friesland is het nog steeds de voornaamste manier van communiceren.
zal ik jou eens even lekker krabbelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig weer steeds vaker dat mensen "Op iemands wall schrijven". Nu weet ik waar dat vandaan komt!
Mwoah.......quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik jou eens even lekker krabbelen?
Ik ben nu wel blij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
*stuurt een foto van zijn tieten naar Annes mailbox.*
Nu blij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij.Een foto van 2cv zijn tieten is naar jou onderweg nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dan zoveel variantenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Zie hier de varianten: http://www.mister-auto.nl(...)59pk_v1993_g277.html
Ik denk zomaar dat je deze zou moeten hebben, dit is een linker: http://www.mister-auto.nl(...)g277_a161BWH173.html
Waarom heb jij die foto's is de eerste vraag die in mij opkomt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een foto van 2cv zijn tieten is naar jou onderweg nu.
dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's is de eerste vraag die in mij opkomt.
eerst betaald luieren, dan betaald inhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Anne het volgende:
SD moet vandaag in ieder geval overwerken. En donderdag waarschijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
kan ie dat gelijk weer in de witte bodemloze put uit het Verre Oosten gooienquote:
o_Oquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Jullie moeten vandaag trouwens allemaal even duimen voor de SD en de ik.
Bij voorbaat dankjulliewel.
Een Friesche uitvinding, dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig weer steeds vaker dat mensen "Op iemands wall schrijven". Nu weet ik waar dat vandaan komt!
Is het ook, hoop ikquote:
ik gok op een olifantenoutfitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti duimt wat laat mee
waarom moeten we duimen?
Ze konden het ding amper vinden, het zal dus niet zo erg zijn. En los daarvan: het is niet mijn probleem, ik kan mezelf niet onder narcose brengen om vervolgens mezelf open te snijden en het gat dicht te stoppen.quote:
Je vergeet diesel en LPG.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:30 schreef loveli het volgende:
Even je auto resetten, waar is de tijd gebleven dat die dingen gewoon op benzine liepen ipv op computers?
Hee, die foto's zou je voor jezelf houden, lul !quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een foto van 2cv zijn tieten is naar jou onderweg nu.
ik doe pas mee als ik weet waarvoor het isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Anne het volgende:
Ik zal ooit hier wel vertellen waarom jullie duimen en waarom jullie hebben geduimd.
Beloofd!
Indien het me niet bevalt draai ik met terugwerkende kracht mijn geduim terug. Het UWV is ook goed in dat soort geintjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef Anne het volgende:
Ik zal ooit hier wel vertellen waarom jullie duimen en waarom jullie hebben geduimd.
Beloofd!
Ik chauffeurde mezelf.quote:
genoeg reserveonderdelen dus. en als je op de sloop een harde body koopt kam je m zelf mooi restaurerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef blup het volgende:
Godver, zit net op 't autoweek forum door hun 'gespot op de sloop' topic te bladeren. Je word er verdrietig van wat ze soms op de sloop vinden. Gewoon knappe, harde oldtimers ingeleverd voor de sloopregeling.
treinen zijn sowieso aids. ze zouden een apart subforum moeten krijgen, die belasting verslindende treingebruikersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef densmee het volgende:
het is maar goed dat ik geen mod ben op pta, wat een gezeik met dat treinentopic
Nope. Geen papieren meer. Hoe het in detail zit weet ik niet, maar die auto's komen nooit meer de weg op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
genoeg reserveonderdelen dus. en als je op de sloop een harde body koopt kam je m zelf mooi restaureren
Ik wens je veel jeuk en een te korte arm.quote:
Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
genoeg reserveonderdelen dus. en als je op de sloop een harde body koopt kam je m zelf mooi restaureren
Vastlassen waaraan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Misschien moet je'm gewoon vastlassen, is ie nog zuiniger
Saab-forum bestaat nog geen 100 jaar, toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Dingest het volgende:
Zit te overwegen om zaterdag naar de 100-jaar-Saab-forum meet te gaan, maar ik moet ook nog steeds 'ons bent zunig' zijn en 220 km merk je wel in de tank van de 96
Gebeurt nog steeds. Mede daarom is dat spul milieuvriendelijker dan aardgas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kom uit de tijd dat LPG nog werd afgefakkeld
Ff teruglezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Saab-forum bestaat nog geen 100 jaar, toch?
Zou wel knap zijn als een forum ongeveer 5 keer zo lang bestaat als internetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Saab-forum bestaat nog geen 100 jaar, toch?
Zoveel zal er niet veranderd zijn, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als een forum ongeveer 5 keer zo lang bestaat als internet
Die heb ik alquote:
SD heeft niks met kantorenquote:
Een look-a-likequote:
Valt best mee, er zijn 3 dingen waar je op moet letten.quote:
Heb wel geen Rabobank, maar voor de zekerheid tóch maar effe ingevuld natuurlijk; je weet maar nooit, misschien win ik wel iets.quote:Technische Storing.
Spam
x
Rabo Bank NL. no-reply@rabobank.nl via ns6.smartclickonline.com
11:08 (2 uur geleden)
aan mij
Wees voorzichtig met dit bericht. Het bevat een verdachte link die is gebruikt om persoonlijke gegevens van mensen te stelen. Klik niet op links en stuur geen antwoord met persoonlijke gegevens terug, tenzij je de afzender vertrouwt.
Geachte klant,
De RABO BANK is op dit moment bezig met technische werkzaamheden op de afdeling internet bankieren.Deze afdeling is bezig met het installeren van een nieuwe software voor u internetbankieren. Met deze dienst willen wij van de RABO BANK het internetbankieren voor u spamvrij maken en ook extra beveiligen zoals tegen internetfraude. Om van deze dienst gebruik te kunnen maken adviseren wij u om onderstaande link aan te klikken en de gevraagde informatie in te vullen.
Gebruikt u onderstaande link:
http://mystore138.com/lis(...)inlogibanupdate.html
Na het invullen van de gevraagde informative word u internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de RABO BANK afdeling internetbankieren om de software volledig te installeren. Vergeet niet dat RABO BANK waarde hecht aan uw veiligheid en bescherming. Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking.
Met vriendelijke groet,
RABO bank, afdeling Internet Bankieren
©2013 RABO BANK NL.alle rechten.
Gelukkig, mijn duimen helemaal naar de klote van deze 2 dagen. Ben er maar blij mee!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens; het duimen heeft geholpen, waarvoor dank aan allen![]()
Jah, daardoor vallen ze natuurlijk ook vaak door de mand. Gmail is wdb erg goed; er staan bijna nooit spammerts in mijn mailbox, bijna alles wordt eruit gevistquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef .Neovo. het volgende:
Bekende phishingwebsite gedetecteerd.
Rabobank, wat doe je
Google Chrome heeft de toegang tot mystore138.com geblokkeerd. Deze website is gemeld als phishingwebsite.
Goed Nederlands in die mail trouwens
Ik heb eigenlijk nooit spam in mijn Gmail box. Bij Hotmail krijg ik na jaren nog steeds allemaal viagra aanbiedingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, daardoor vallen ze natuurlijk ook vaak door de mand. Gmail is wdb erg goed; er staan bijna nooit spammerts in mijn mailbox, bijna alles wordt eruit gevist
Thanks, zijn we ook, tis nog niet helemaal in kannen en kruiken, maar dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig, mijn duimen helemaal naar de klote van deze 2 dagen. Ben er maar blij mee!!
Gefeliciteerd!
Headlines will be posted later onquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ben ik wel benieuwd waarvoor. Heb het niet meegekregen dan. Wel geduimd hoor, dat wel.
Hypotheek?
Een baan?
Zwanger?
En Viagra?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit spam in mijn Gmail box. Bij Hotmail krijg ik na jaren nog steeds allemaal viagra aanbiedingen.
Ik gebruik dus ook al jaren Gmail. Is ook wat professioneler naar mijn mening.
SD zwanger????quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ben ik wel benieuwd waarvoor. Heb het niet meegekregen dan. Wel geduimd hoor, dat wel.
Hypotheek?
Een baan?
Zwanger?
Maandje of 3, 4 zou zomaar kunnenquote:
quote:
Ja, de mijnequote:
NOG geen last van hehehe. Komt vanzelf, wacht maar afquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nog geen last van.. Geen sixpack, maar ook geen buikje
Ja, inderdaad. Kijk maar naar mij. Daar begint het nu ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NOG geen last van hehehe. Komt vanzelf, wacht maar af
Nee. Ik ga straks wel fietsen. Denk ik ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef .Neovo. het volgende:
Voor jullie allebei een mogelijkheid?
[ afbeelding ]
Dat gaat mij niet meer redden denk ik, of ik moet wel héél fanatiek gaan worden, en daar heb ik geen tijd voor als ik werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef .Neovo. het volgende:
Voor jullie allebei een mogelijkheid?
[ afbeelding ]
Mwah. Je kwam ook wat slanker terug van Eustatius destijdsquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet meer redden denk ik, of ik moet wel héél fanatiek gaan worden, en daar heb ik geen tijd voor als ik werk.
Ja, beter afgepaste maaltijden en belachelijk veel vochtverlies, dat wil wel.. nu is het goede leven weer begonnen, en die poging tot stoppen met roken heeft ook niet echt geholpen, dat was ook weer +3 kilo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Je kwam ook wat slanker terug van Eustatius destijds.
Een collega van me is met e-sigaretten begonnen. Het ziet er niet uit, maar na 30 jaar roken van de ene op de andere dag gestopt. En nicotine in de e-sigaret ook in een maand tijd afgebouwd naar 0.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, beter afgepaste maaltijden en belachelijk veel vochtverlies, dat wil wel.. nu is het goede leven weer begonnen, en die poging tot stoppen met roken heeft ook niet echt geholpen, dat was ook weer +3 kilo.
Even quoten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een collega van me is met e-sigaretten begonnen. Het ziet er niet uit, maar na 30 jaar roken van de ene op de andere dag gestopt. En nicotine in de e-sigaret ook in een maand tijd afgebouwd naar 0.
En je kunt gewoon "doorroken" dus weinig/geen afkickverschijnselen gehad.
Pfff 81 Kg. waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:15 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik de laatste tijd ben afgevallen. Had namelijk het idee dat ik wat slanker was geworden ofzo, sommige broeken zakte me van de kont af
Maar ik weeg nog steeds 81kg. Maar dat zal wel komen omdat ik vrij lang ben. (1.94)
En dan zit ik ook nog de hele dag op kantoor te werken. Maar ik loop wel vrij veel rond aangezien ik anders spierpijn krijg.
Afkickshit had ik ook niet echt last van. De pest was het weer gaan werken; in mijn branche rookt gewoon 80% van de mensen, en dat ging dus fout.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een collega van me is met e-sigaretten begonnen. Het ziet er niet uit, maar na 30 jaar roken van de ene op de andere dag gestopt. En nicotine in de e-sigaret ook in een maand tijd afgebouwd naar 0.
En je kunt gewoon "doorroken" dus weinig/geen afkickverschijnselen gehad.
Je kwoot maar een eind weg.quote:
Zo'n cilindertje (ziet er uit als een verstuiver, niet van die goedkope chinese troep) kost je 100 euro en je kunt dus gewoon meeroken met mensen, behalve dat het er een beetje apart uit ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afkickshit had ik ook niet echt last van. De pest was het weer gaan werken; in mijn branche rookt gewoon 80% van de mensen, en dat ging dus fout.
Wat weeg jij dan ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff 81 Kg. waar kan ik tekenen?![]()
Ik heb wel redelijk fysiek werk; klimmen, klauteren, veel lopen, trappen ook, sjouwen, zeulen, redelijk vaak veel kracht nodig, maar ik val er vooralsnog geen grammetje van afNou moet ik er ook bij zeggen dat ik nog niet zo lang en ook niet continu aan het werk ben, dus het is nog een beetje afwachten, maar doorgaans val ik niet af van werken.
Als het goed is, vanaf volgende week iig 3 weken lang continu lange dagen maken, dus ik ben benieuwd.
Neh, ik pas; ik rook, of ik rook niet.. ik ga niet met zo'n gayass ding rondlopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo'n cilindertje (ziet er uit als een verstuiver, niet van die goedkope chinese troep) kost je 100 euro en je kunt dus gewoon meeroken met mensen, behalve dat het er een beetje apart uit ziet.
En je kunt er ook gewoon nicotine in houden, maar heb je iig geen teer en die shit erbij.
[ afbeelding ]
Zoiets in alle maten, formaten en kleuren te krijgen.
25% meer als jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat weeg jij dan ?![]()
Ik ben wat dat betreft ook echt iets te slank. Weinig spiermassa. Maar ik ben de laatste tijd wel wat bezig met trainen bij Tatjana.
Haal er maar eens een doekie met wasbenzine overheenquote:
It's a dirty job...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Anne het volgende:
Je moet eigenlijk vooral leren om wat minder te snoepen.
Zodra er een zak open gaat, is ie meestal dezelfde avond nog leeg.
90% van wat in onze snoepla ligt, eet jij op.
Heel simpel: snoepla leeg houden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Anne het volgende:
Rook niet dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik pas; ik rook, of ik rook niet.. ik ga niet met zo'n gayass ding rondlopen.
Dat hebben we een paar weken volgehouden inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heel simpel: snoepla leeg houden.
Ik heb tegenwoordig het probleem van een zittend beroep. Toen ik nog fysiek bezig was hoefde ik nooit te sporten. Ik snoep niks, ik drink geen frisdrank, ik eet niet erg vet ofzo. Ik eet gewoon veel. Nu ik een zittend beroep heb moet ik echt oppassen en gewoon simpelweg minder gaan eten
Ik drink elke dag 2 liter water oid, om de simpele reden dat je er geen honger van krijgt als je constant vol zit met water. Daarmee dus ook van 10 boterhammen per dag naar 4 terug en avondeten gewoon normale 1-persoons portiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hebben we een paar weken volgehouden inderdaadTotdat we naar de Action gingen.
Simpel dus: Niet meer naar de Action gaan.
Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer water drink.
Bij mij juist andersom, ik kan zoveel hardlopen als ik wil, maar verbrand weinig vet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heel simpel: snoepla leeg houden.
Ik heb tegenwoordig het probleem van een zittend beroep. Toen ik nog fysiek bezig was hoefde ik nooit te sporten. Ik snoep niks, ik drink geen frisdrank, ik eet niet erg vet ofzo. Ik eet gewoon veel. Nu ik een zittend beroep heb moet ik echt oppassen en gewoon simpelweg minder gaan eten
Zou kunnen, maar van stoppen komt er dus nog meer aan, dat werkt dus niet.quote:
Ik eet op een werkdag 8 bobo's, een banaan of ander stukkie fruit, half litertje halfvolle melk, en in de middag nog een blikkie energydrink sans sucre. Gedurende de dag gaan er denk ik 6 tot 8 bakken koffie in. Avondeten is volgens mij een redelijk normale portie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik drink elke dag 2 liter water oid, om de simpele reden dat je er geen honger van krijgt als je constant vol zit met water. Daarmee dus ook van 10 boterhammen per dag naar 4 terug en avondeten gewoon normale 1-persoons portie
Nu weet ik wel waarom ik geen gram aankomquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar van stoppen komt er dus nog meer aan, dat werkt dus niet.
[..]
Ik eet op een werkdag 8 bobo's, een banaan of ander stukkie fruit, half litertje halfvolle melk, en in de middag nog een blikkie energydrink sans sucre. Gedurende de dag gaan er denk ik 6 tot 8 bakken koffie in. Avondeten is volgens mij een redelijk normale portie.
Snoepen is ook niet heel erg schokkend, maar zoals KS al aangeeft; als er een zakkie snoep open gaat, gaat ie meestal wel leeg, maar dat komt natuurlijk meer doordat er gewoon niet veel in zit
Dat is ongeveer hetzelfde dieet als ik eerst nuttigde tijdens de werkdag. Maar koffie is ook terug naar 2 bakkies in de ochtend en sowieso geen energydrink.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar van stoppen komt er dus nog meer aan, dat werkt dus niet.
[..]
Ik eet op een werkdag 8 bobo's, een banaan of ander stukkie fruit, half litertje halfvolle melk, en in de middag nog een blikkie energydrink sans sucre. Gedurende de dag gaan er denk ik 6 tot 8 bakken koffie in. Avondeten is volgens mij een redelijk normale portie.
Snoepen is ook niet heel erg schokkend, maar zoals KS al aangeeft; als er een zakkie snoep open gaat, gaat ie meestal wel leeg, maar dat komt natuurlijk meer doordat er gewoon niet veel in zit
Valt toch wel mee? zoveel verschil zit er niet in volgens mij. En vergeet niet dat ik VEEL energie verbruik @ work.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nu weet ik wel waarom ik geen gram aankom
Energiedrank is zonder suiker hequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde dieet als ik eerst nuttigde tijdens de werkdag. Maar koffie is ook terug naar 2 bakkies in de ochtend en sowieso geen energydrink.
Achja, je moet iets doen om een beetje in vorm te blijven
Energiedrank zonder suiker is natuurlijk nog steeds verschrikkelijke troepquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Energiedrank is zonder suiker he
En rond is ook een vorm
Ik zag dat ze laatst weer duurder waren geworden. Kost nu 34 cent per blikje geloof ik. Toen ik nog aan dat spul zat was het 29 cent ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Anne het volgende:
Scheelt ook weer wat in de boodschappenkosten!
Das wel weer waar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? zoveel verschil zit er niet in volgens mij. En vergeet niet dat ik VEEL energie verbruik @ work.
[..]
De 'echte' kosten 1,08 euro geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zag dat ze laatst weer duurder waren geworden. Kost nu 34 cent per blikje geloof ik. Toen ik nog aan dat spul zat was het 29 cent ofzo
Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Anne het volgende:
taurine is best ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Energiedrank zonder suiker is natuurlijk nog steeds verschrikkelijke troep
En rond is inderdaad ook een vorm, volledig gelijk heb je
quote:
Dat is al mijn hele leven zo, ook als ik zo relaxed als een aap ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat komt omdat je zo frustie bent. veel cortisol, stress, veel afvallen!
Van een klif duwen. Alle vloeistoffen aftappen werkt ook een beetje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn auto weegt te veel, iemand een tip om hem af te laten vallen?
Je hoort het Anne: Te veel gewicht -> van een klif duwen.quote:
gewoon flink wat plaatwerk wegsnijdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
oldtimer regeling -> van klif duwenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hoort het Anne: Te veel gewicht -> van een klif duwen.
Of de verantwoordelijke minister. Als voorbeeld, want een opvolger zou ook van die onzalige ideeën kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
oldtimer regeling -> van klif duwen
hoeveel ga jij er op achteruit als je al je wagens houdt dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of de verantwoordelijke minister. Als voorbeeld, want een opvolger zou ook van die onzalige ideeën kunnen hebben.
uitstappenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lolde.quote:
behalve die frituur luchtquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef .Neovo. het volgende:
Dat klopt. De oude auto's stinken en die nieuwe auto's ruik je niet meer.
dat onderhoud heb je bij een modernere auto ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
Schandalig he ? Je zou maar een paar cent te weinig betalen. Dat die ouwe zooi een berg duur onderhoud vreet doet er niet toe.
Gewoon een of andere lolbroek die zijn boot op het lang wilde aandrijven imho.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef 2cv het volgende:
Yup, cultureel erfgoed. De opkomst van de dieselmotor in de automobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |