quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Bloemen, die hebben ze ook rond ons vakantiehuisje deze zomer
[ afbeelding ]
En een boomhut!!1111
[ afbeelding ]
En een veel te grote tuin
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat er niet teveel roest overspringt van de citroens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat erachter geparkeerd staatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijden
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?
Die 458 is in het echt geweldig mooi. Ik heb hem meerdere keren gezien in de volle zon en het is een onwijs mooie speciale kleur. De R8 is al niet meer van hem, die staat te koop bij een bevriende autodealer die handelt in exoten. Die 458 spider komt daar ook vandaan. Dat was zijn tijdelijke leen auto tussen de rode 458 crash en de lambo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Ah, kquote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijden)
nee, de meeste willen niet naakt op internetquote:Op maandag 6 mei 2013 00:28 schreef 2cv het volgende:
En dan gaan ze ook zo bij je op de foto staan ?
goedemorgenquote:Op maandag 6 mei 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, die vrouwen hebben ze toch wel een sloot geld moeten geven om daar te gaan staan
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ookquote:
http://www.allthingsjeep.com/duv30980tc.htmlquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ook
Je kent mij niet, om goed na te denken heb ik een flinke periode nodig.quote:
Zou het voor kerstmis 2028 lukken denk je?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kent mij niet, om goed na te denken heb ik een flinke periode nodig.
Ik weet niet, 45 dollar is wel veel. Zware beslissingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou het voor kerstmis 2028 lukken denk je?
als ie m afhaalt is ie goedkoper uitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
Als je verzendkosten en invoershit meerekent issie niet goedkoop, maar wel erg kewl
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bentquote:
daar plan je dan je vakantie omheenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bent
Ietswat overdreven, maar het zóu kunnenquote:
Geen gekke gedachte.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, als je toevalligerwijs in de buurt bent
zo gek is die antieke man nietquote:
Not, gehaktballetjes met mostâhtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
To coffee or not to coffee, that's the question.
Zekeringen vervangen? Vaak is zo'n beveiliging aan snelheid gekoppeld, remlichten zitten nooit op een eigen zekering.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef .Neovo. het volgende:
Vaag probleempje hier. Bij het intrappen van de rem, zowel tijdens het rijden als stilstaan, gaan de deuren van m'n auto op slot. Centrale Vergrendeling, dus alle deuren gaan op slot. Als ik de motor uitschakel door de sleutel uit het contact te halen gaan de deuren weer van het slot. Heel leuk zo'n spontane beveiliging, maar hoe los ik dit op?
Ik weet alleen nog steeds niet waar mijn motorolie uit komt. Komt ergens van boven, ik vrees dat het uit de kop naar buiten komt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:24 schreef Paladijn het volgende:
Het lijkt de peugeot van mijn buurman wel, die laat ook een litertje per maand achter op het trottoir
Vraagbaak -> veel plezierquote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef blup het volgende:
Godver, zo een beetje alle vloeistoffen die in mijn auto zitten lekken er nu uit. Plasje motorolie onder de motorkapm, nu lekt de trommel achter wéér. Plas remolie rond m'n achterwiel. Nou heb ik wel eens remblokken vervangen, maar een trommel heb ik alleen ooit open gehad.. Meer weet ik er niet van.
Nee? is nog psies zoals 'ie was.quote:
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.quote:
Misschien is het wel een leiding die ze afgelopen november niet goed hebben vastgezet of beschadigd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.
Snap er de kut van, die dingen zijn afgelopen november vervangen met de APK.
Da ken.quote:
Of het weer, vorst is voorbij.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leiding die ze afgelopen november niet goed hebben vastgezet of beschadigd.
Nopz. Één van hen is zelfs zelf Citroënmontrice (of hoe dat ook maar mag heten).quote:Op maandag 6 mei 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, die vrouwen hebben ze toch wel een sloot geld moeten geven om daar te gaan staan
Zoveel varianten zijn er niet, en ze zijn allemaal heel goed nieuw te bestellen voor een schappelijke prijs.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, ik heb een haynes van de 5 liggen. Alleen schijn ik dus exotische remcilinders achter te hebben.
R5? Daar heb ik ze laatst nog van vervangen. Geen enkel probleem of rariteitje.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
R5? Daar heb ik ze laatst nog van vervangen. Geen enkel probleem of rariteitje.
Ah goeiemorgen, ik lig nog te slapen. Ik heb aan een R4 gesleuteld, niet een R5quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:57 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, goed begin vd dag; werkvergunningen afgekeurd, projectjes uitgesteld, rookhok, verse pot koffie, we redden ons wel
hmm, ik zal straks wel even kijken wat het is. Het blijft immers een Italiaanquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Zekeringen vervangen? Vaak is zo'n beveiliging aan snelheid gekoppeld, remlichten zitten nooit op een eigen zekering.
Hier ook een goed begin. Klachten van het warehouse over dat er vandaag teveel containers komen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, goed begin vd dag; werkvergunningen afgekeurd, projectjes uitgesteld, rookhok, verse pot koffie, we redden ons wel
Dat lijkt me ongezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:13 schreef 2cv het volgende:
"Je hebt een fistel tussen je hart en je aorta,
Ook ziek zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:24 schreef Barcaconia het volgende:
Mogguh, goed begin van de dag. Zeecontainer laden om 7.00. Containerchauffeur nergens te bekennen, staat waarschijnlijk op het verkeerde adres, anderhalf uur te laat inmiddels en nog nergens te bekennen en koffie is warm
Oh, ik had jouw berichtje nog niet gezien. (inter)nationale container-te-laat-aflever-dag vandaagquote:
Okaai, bij deze!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik duim niet als ik niet weet waarvoor. Dadelijk duim ik nog voor iets waar ik niet achter sta, dat kunnen we natuurlijk niet hebben![]()
Jippie.quote:
goed geroggeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier ook een goed begin. Klachten van het warehouse over dat er vandaag teveel containers komen, eigenlijk.
10 minuten later krijg ik een telefoontje van een vervoerder dat er 2 containers niet komen, aangezien de chauffeur van die containers zich pas net ziek heeft gemeld (en ze staan gepland voor 7 en 10 uur, dus dat redden ze ammenooitniet). Anne heeft ze mooi voor morgen ingepland.
Warehouse blij!
jah, maar dan gaat alles weer rammelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:34 schreef Barcaconia het volgende:
"Ja meneer, mijn auto doet helemaal niks meer"
-Ah, ik zal de merktekens er allemaal afhalen en vervangen door "Scania" logo's, zult u zien dat het direct opgelost is.
Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
goed geroggeld.
We gaan es effe buiten kijken hier, moeten een deksel van een zoutzuurvat af gaan plukken geloof ik; dat wordt een nieuwe overall vanmiddag
Radio harder zetten danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, maar dan gaat alles weer rammelen![]()
het werd een veiligheidsinspectie ronde (vrij vertaald; rondje buiten de poort langs de pomp voor peuken en gevulde koeken). Vergunningen zijn nog niet klaar, dus maar weer aan de kovvie.quote:
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Jullie moeten vandaag trouwens allemaal even duimen voor de SD en de ik.
Bij voorbaat dankjulliewel.
Scania, die is standaard kapot natuurlijkquote:
Zie hier de varianten: http://www.mister-auto.nl(...)59pk_v1993_g277.htmlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:57 schreef blup het volgende:
[..]
Super Sinq ja.. Ik weet niet waar die gasten problemen mee hadden maar er zou iets zijn met het formaat van mijn cilinders, die bleek groter te zijn ofzo?
Ik speelde wel buiten maar bouwde eigenlijk geen hutten.. Ik was wel vaak bij het water te vinden, zoals sloten, kleine meren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Barcaconia het volgende:
Wat deed jij in je jeugd allemaal dan? Ik bouwde hutten buiten enz en kwam elke avond om 18.00 met zwarte kleren en kapotte knieën en ellebogen terug naar binnen.
gister?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we nog muurschilderingen in onze grot maakten met een steen en bloed
Ik hoor tegenwoordig weer steeds vaker dat mensen "Op iemands wall schrijven". Nu weet ik waar dat vandaan komt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In Friesland is het nog steeds de voornaamste manier van communiceren.
zal ik jou eens even lekker krabbelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig weer steeds vaker dat mensen "Op iemands wall schrijven". Nu weet ik waar dat vandaan komt!
Mwoah.......quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik jou eens even lekker krabbelen?
Ik ben nu wel blij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
*stuurt een foto van zijn tieten naar Annes mailbox.*
Nu blij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij.Een foto van 2cv zijn tieten is naar jou onderweg nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dan zoveel variantenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Zie hier de varianten: http://www.mister-auto.nl(...)59pk_v1993_g277.html
Ik denk zomaar dat je deze zou moeten hebben, dit is een linker: http://www.mister-auto.nl(...)g277_a161BWH173.html
Waarom heb jij die foto's is de eerste vraag die in mij opkomt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een foto van 2cv zijn tieten is naar jou onderweg nu.
dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's is de eerste vraag die in mij opkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |