quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Bloemen, die hebben ze ook rond ons vakantiehuisje deze zomer
[ afbeelding ]
En een boomhut!!1111
[ afbeelding ]
En een veel te grote tuin
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat er niet teveel roest overspringt van de citroens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat erachter geparkeerd staatquote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, schijnt dattie ook nog een opgedirkte R8 heeft, dus die pletfiat kon hij wel effe missen. Nu moet hij iemand charteren die zijn speeltjes voor hem kan rijden
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Jullie zitten in (regio) Montbrun-les-Bains? Van wanneer tot wanneer?
Die 458 is in het echt geweldig mooi. Ik heb hem meerdere keren gezien in de volle zon en het is een onwijs mooie speciale kleur. De R8 is al niet meer van hem, die staat te koop bij een bevriende autodealer die handelt in exoten. Die 458 spider komt daar ook vandaan. Dat was zijn tijdelijke leen auto tussen de rode 458 crash en de lambo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Paladijn het volgende:
Denk dat dit wat vervelender is dan auto een tijdje kwijt
Hij was blijkbaar met zijn vriendjes aan't rondcruisen:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke kleur op die 458 trouwens
Ah, kquote:Op zondag 5 mei 2013 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
22-29 juni waarschijnlijk (dus ik overnacht in dat geval maar in Wageningen zodat ik de 30e minder ver hoef te rijden)
nee, de meeste willen niet naakt op internetquote:Op maandag 6 mei 2013 00:28 schreef 2cv het volgende:
En dan gaan ze ook zo bij je op de foto staan ?
goedemorgenquote:Op maandag 6 mei 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, die vrouwen hebben ze toch wel een sloot geld moeten geven om daar te gaan staan
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ookquote:
http://www.allthingsjeep.com/duv30980tc.htmlquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geniale hoes over het reservewiel, die wil ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |