SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.quote:
Toivonen wil toch wel weg. En Stroot is ook maar een dienende speler. En PSV kan ook niet veel investeren. Eerst in die verdediging want anders wordt het weer niks. Maher is in elk geval voor Ajaxquote:Op zondag 5 mei 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.
Denken dat Strootman blijftquote:Op zondag 5 mei 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.
Die is toch voor Twente? Zal wel meevallen dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Joep Schreuder al een stijve pielemuis trouwens?
Joep Schreuder komt bij mij enorm over als een Twente fan jaquote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch voor Twente? Zal wel meevallen dan.
PSV heeft nog wel wat geld en een groep investeerders. Maher hoef ik hier niet, die is veels te duur, en Toivonen wil helemaal niet per se weg nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen wil toch wel weg. En Stroot is ook maar een dienende speler. En PSV kan ook niet veel investeren. Eerst in die verdediging want anders wordt het weer niks. Maher is in elk geval voor Ajax
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Glennis Grace heeft nog flinke tetten in dat 32 shirt
Lekker wijf hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Glennis Grace heeft nog flinke tetten in dat 32 shirt
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft nog wel wat geld en een groep investeerders. Maher hoef ik hier niet, die is veels te duur, en Toivonen wil helemaal niet per se weg nee.
Maargoed, waarom ben je geen feestje vieren man?
Doe dat thuisquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.
Saai man, pak je shirtje uit de kast en ga naar buiten man. Hier doe je het toch voorquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.
Hij had een maagband maar vrat gewoon doorquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow Peter is eng afgevallen. Heeft hij een maagverkleining ondergaan?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij had een maagband maar vrat gewoon door
Mwuahh ik vind die weg er naar toe mooier. En dat we weer CL gaan spelen. Maar die huldiging hoef ik niet perse heen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Saai man, pak je shirtje uit de kast en ga naar buiten man. Hier doe je het toch voor
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef CarlosJacques het volgende:
Ze hadden zeker geen Ajax shirt in Peters maat.
Kom op. Niet zo denigrerend. Hij ziet er goed uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij had een maagband maar vrat gewoon door
Huldiging is niet alles nee.. maar toch.. Anders ga je toch gewoon de kroeg in? ook mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh ik vind die weg er naar toe mooier. En dat we weer CL gaan spelen. Maar die huldiging hoef ik niet perse heen.
Mwuahh ben niet zo'n kroeggangerquote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Huldiging is niet alles nee.. maar toch.. Anders ga je toch gewoon de kroeg in? ook mooi
nu pas?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?
Weer thuis met zoon van 8 en vier schalen, hij is doodmoe maar erg blij
Van die beelden geniet ik wel hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Godverdomme jongen, dan niet!Enjoy [ afbeelding ]
Moeders neemt het over?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?
Weer thuis met zoon van 8 en vier schalen, hij is doodmoe maar erg blij
ik neem het over. De middelste moet gehaald van zwemles, dat doet mama nu, en ik let op de jongste + oudste, al is de laatste niet zo moeilijk nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ditquote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef z0rz0r het volgende:
ach dre hoort er toch een beetje bij als zoon van.
Sulejmani er ook bij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Die wachten tot al die C artiesten opgeflikkerd zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is dit voor een mongool? Is dit een soort van make a wish ding of zo?
Mooie beker zoals in Engeland jaquote:Op zondag 5 mei 2013 16:43 schreef over_hedge het volgende:
Wanneer gaan ze die schaal nou eens inwisselen voor iets echt mooisDit is echt een lelijk ding.
Is hij erbij dan? Anders rotte tomaten gooien.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
Zou er nog gefloten worden voor Sulejmani? Niet echt netjes dat laatste interview van hem in de VI.
Is hij er wel bij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
Zou er nog gefloten worden voor Sulejmani? Niet echt netjes dat laatste interview van hem in de VI.
Ik heb hem nog helemaal niet gezien eigenlijk. Is die er wel bij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Syntix het volgende:
Bommen net zoals vroeger in Serviequote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij erbij dan? Anders rotte tomaten gooien.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij erbij dan? Anders rotte tomaten gooien.
Dat zegt Youp net bij de NOS...quote:
Yepquote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Cubewood. het volgende:
Gaan ze weer elke keer een ander kut nummer draaien
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat?Ik heb niks met Twente man, weet niet hoe je daarbij komt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wil kampioen worden, wat ga ik lachen als het Twente weer wordt
.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lach ook als het PSV of Feyenoord, AZ of wie dan ook wordt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom post je dat ook hier? Is weer een reden tot trollen zeker? Blijf dan lekker in je Ajaxtopic wil je?
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe, wat ga ik lachen als Twente kampioen wordt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Zit nu TV Oost te kijken, maar wat een beelden
Die presentator maakt ook de avond van zn leven mee![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet in je Ajax-topicje blijven?
etcquote:
Kunnen ze wel iets minder random doen danquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Neuh, zal voor hen gekozen worden
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Allereerst allemaal gefeliciteerd terechte titel.
Mijn broertje is voor Ajax dus kijk met een schuin oog mee maar wat een trieste bedoeling is dat zeg. Lil Kleine,Glennis Grace, Meneer 400 kilo. En wat een kut sfeer hangt er. En wel typerend er zijn 50.000 mensen. Terwijl ruim 3 miljoen mensen zich identificeren met Ajax.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Mijn broertje is voor Ajax dus kijk met een schuin oog mee maar wat een trieste bedoeling is dat zeg. Lil Kleine,Glennis Grace, Meneer 400 kilo, Het lijkt wel of ze bij de gehandicaptenband van de Jordaan hebben gezocht naar artiesten. En wat een kut sfeer hangt er. En wel typerend er zijn 50.000 mensen. Terwijl ruim 3 miljoen mensen zich identificeren met Ajax.
Wat denk je nou zelf wanneer ze het op zo een kut locatie doen. Ziet er redelijk vol uit voor dat plein.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Mijn broertje is voor Ajax dus kijk met een schuin oog mee maar wat een trieste bedoeling is dat zeg. Lil Kleine,Glennis Grace, Meneer 400 kilo. En wat een kut sfeer hangt er. En wel typerend er zijn 50.000 mensen. Terwijl ruim 3 miljoen mensen zich identificeren met Ajax.
Je doet je naam iig eer aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Thezeurminator het volgende:
Mijn broertje is voor Ajax dus kijk met een schuin oog mee maar wat een trieste bedoeling is dat zeg. Lil Kleine,Glennis Grace, Meneer 400 kilo, Het lijkt wel of ze bij de gehandicaptenband van de Jordaan hebben gezocht naar artiesten. En wat een kut sfeer hangt er. En wel typerend er zijn 50.000 mensen. Terwijl ruim 3 miljoen mensen zich identificeren met Ajax.
Ik ben geen troll maar ze lieten net beelden zien van Museumplein in 94,95 en 96 dat was tenminste nog sfeervol. Ajax had dit gewoon moeten boycotten.quote:
Twee jaar geleden manquote:Op zondag 5 mei 2013 16:57 schreef Adames het volgende:
[..]
etc
of was dat alleen toen het goed ging?
Ondertussen op de Coolsingel...................quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja omdat het bevrijdingsdag is niet omdat Ajax kampioen is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden man. Beetje onzin dat je dat speciaal gaat opzoeken.
Ondertussen op de Coolsingel....quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ondertussen op de Coolsingel...................
LOLquote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen op de Coolsingel....
[ afbeelding ]
AJAX!!!
Nee?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je was twee jaar geleden voor Twente maar nu niet meer?
Gratz >:Dquote:
pannenkoekquote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als iemand voor het seizoen had gezegd dat Daley Blind talent van het jaar zou zijn dan zou diegene voor gek uitgemaakt zijn en het topic uit gejaagd worden
Die is wel leukquote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen op de Coolsingel....
[ afbeelding ]
AJAX!!!
Tissue?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef bianconeri het volgende:
Als je met zo'n bagger elftal al kampioen van Nederland kan worden, een team zonder mensen die er bovenuit komen, dan zegt dat wel heel veel over de Eredivisie. Wat een dramatische competitie eigenlijk...
En Ajax, tja... Wat een vreselijk onsympathieke club zeg. Maar zeiken over het meebetalen aan HUN kampioensfeest, waardeloze supporters (succes supporters, arrestaties zijn al weer verricht zonder dat het feest al echt begonnen was).
(En nee ik ben geen gefrustreerde PSV-er ofzo, Eredivisie boeit me weinig).
u mad u jelly?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef bianconeri het volgende:
Als je met zo'n bagger elftal al kampioen van Nederland kan worden, een team zonder mensen die er bovenuit komen, dan zegt dat wel heel veel over de Eredivisie. Wat een dramatische competitie eigenlijk...
En Ajax, tja... Wat een vreselijk onsympathieke club zeg. Maar zeiken over het meebetalen aan HUN kampioensfeest, waardeloze supporters (succes supporters, arrestaties zijn al weer verricht zonder dat het feest al echt begonnen was).
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef bianconeri het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:24:34BREKEND: ME rukt uit op Leidseplein, supporters gooien met stoelen reageer retweet
supportersquote:Op zondag 5 mei 2013 17:25 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:24:34BREKEND: ME rukt uit op Leidseplein, supporters gooien met stoelen reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
supportershoerenzonen die aandacht tekort komen
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
supportershoerenzonen die aandacht tekort komen
Lukoki doet zijn best idd om het tranen te laten regenenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Regendans wordt ook nog ff uitgevoerd
Zolang we maar kampioen worden...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lukoki showt net als vorig jaar weer meer moves dan op het veld.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lukoki showt net als vorig jaar weer meer moves dan op het veld.
Strootman heeft Ajax gefeliciteerd op zijn twitter.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog berichten van andere spelers/coaches die Ajax feliciteren?
Die was dan ook Ajacied vroegerquote:Op zondag 5 mei 2013 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Strootman heeft Ajax gefeliciteerd op zijn twitter.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog berichten van andere spelers/coaches die Ajax feliciteren?
twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:39:17Net terug uit #Heerenveen met de 3 Pt in de tas! #herUTR #fcutrecht #ontheroadtoeurope! @afcajax gefeliciteerd met de 32e #landstitel! reageer retweet
Ik had gehoopt op reactie van Dickie ofzo. Of van Bommelquote:Op zondag 5 mei 2013 17:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-05-2013 om 17:39:17Net terug uit #Heerenveen met de 3 Pt in de tas! #herUTR #fcutrecht #ontheroadtoeurope! @afcajax gefeliciteerd met de 32e #landstitel! reageer retweet
Van Bommel herhaalde dat PSV het laten liggen heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op reactie van Dickie ofzo. Of van Bommel
Die is wel vroeg dement geworden zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Bommel herhaalde dat PSV het laten liggen heeft.
Langs de lijn.quote:
Op ELquote:
Toch sportief van hem.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:48 schreef DenXD het volgende:
Eredivise Live.
http://eredivisielive.nl/(...)rechte-kampioen.html
"Ik wil Ajax en Frank ontzettend feliciteren met het kampioenschap".
Beker mag ie hebben. Sportief toch?quote:
Ja, hij kijkt overigens ook in de camera als hij dat zegt. Blijft toch een sportief man, die zich waarschijnlijk na de 2-3 nederlaag bij de 2e plek heeft neergelegd.quote:
Hij is niet domquote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt overigens ook in de camera als hij dat zegt. Blijft toch een sportief man, die zich waarschijnlijk na de 2-3 nederlaag bij de 2e plek heeft neergelegd.
Koeman ook niet zeker? Die was natuurlijk weer aan het huilen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd. Welke andere trainer heeft ons al gefeliciteerd?
Ja en na al die blunders van die verdediging. Ik ga vanavond pas de samenvattingen kijken, maar zal mij benieuwen of Marcelo weer wat nieuws heeft toegevoegd aan zijn repertoire.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt overigens ook in de camera als hij dat zegt. Blijft toch een sportief man, die zich waarschijnlijk na de 2-3 nederlaag bij de 2e plek heeft neergelegd.
Dat hangt helemaal af van het niveau waar je op begint (met welke spelers dus)quote:Op zondag 5 mei 2013 18:08 schreef DenXD het volgende:
Zouden we volgend jaar eens misschien een gat in het begin kunnen slaan en dat dan volhouden totdat we kampioen zijn begin april ofzo?
Die wedstrijden waar het tering spannend is, die van AZ uit bijv. waren bijzonder slecht voor 't hart...
Ik heb liever dat we Europees wat gaan neerzetten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:08 schreef DenXD het volgende:
Zouden we volgend jaar eens misschien een gat in het begin kunnen slaan en dat dan volhouden totdat we kampioen zijn begin april ofzo?
Die wedstrijden waar het tering spannend is, die van AZ uit bijv. waren bijzonder slecht voor 't hart...
Wie nietquote:Op zondag 5 mei 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we Europees wat gaan neerzetten.
Kan me niet voorstellen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we krijgen toch weer dat schijt Real
Tegen Bayern gaan we er net zo hard af. Liever Arsenal uit pot 1 ofzo. En oostblokclubjes zijn al helemaal kut. Zagrebquote:Op zondag 5 mei 2013 18:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen hoor.
Dit keer krijgen we Bayern, AC milan en een oostblokclubje
Ik snap ook wel dat we er tegen Bayern af gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Bayern gaan we er net zo hard af. Liever Arsenal uit pot 1 ofzo. En oostblokclubjes zijn al helemaal kut. Zagreb
Nou gewoon een keer overwinteren is prima.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat we er tegen Bayern af gaan![]()
Oostblokclubje kunnen we wel winnen. Degene uit pot 2 moet je wat mazze mee hebben om te kunnen winnen.
Arsenal zou inderdaad ideaal zijn![]()
Ajax naar 2e ronde CL met 18 punten
Preciesquote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou gewoon een keer overwinteren is prima.
En uitstraling. Wat misschien nog wel belangrijker is als je spelers ook wilt houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies
Levert ook weer een paar centen extra op
Uitstraling ontbreekt het niet aan, als spelers weggaan is dat toch meestal omdat ze de NL competitie zat zijn en uiteraard de $$$quote:Op zondag 5 mei 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En uitstraling. Wat misschien nog wel belangrijker is als je spelers ook wilt houden
Ja maar als Ajax elk jaar overwintert in de CL willen spelers ook wel blijven omdat ze weten dat ze zich daar meer kunnen laten zien. Al moet die NL competitie ook wel beter. Daarom mogen er wel 3 promovendi komen, zien die spelers ook eens nieuwe stadionsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uitstraling ontbreekt het niet aan, als spelers weggaan is dat toch meestal omdat ze de NL competitie zat zijn en uiteraard de $$$
Ik lach hard mee als PSV faalt en Feyenoord het weer niet redt maar uiteindelijk kan je als club alleen maar groeien met sterke concurrenten, dat is het belangrijkste, het niveau moet omhoog en niet alleen bij Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Ajax elk jaar overwintert in de CL willen spelers ook wel blijven omdat ze weten dat ze zich daar meer kunnen laten zien. Al moet die NL competitie ook wel beter. Daarom mogen er wel 3 promovendi komen, zien die spelers ook eens nieuwe stadions
Denk dat Ajax een hele grote stap heeft gezet naar totale dominantie de aankomende jaren.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lach hard mee als PSV faalt en Feyenoord het weer niet redt maar uiteindelijk kan je als club alleen maar groeien met sterke concurrenten, dat is het belangrijkste, het niveau moet omhoog en niet alleen bij Ajax.
Ik hoop daarom ook dat in elk geval Vitesse, Feyenoord, PSV en Twente de groepsfase EL halen. AZ gaat dat niet redden denk ik, misschien met makkelijke loting. En heel misschien komt PEC ook nog Europa inquote:Op zondag 5 mei 2013 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lach hard mee als PSV faalt en Feyenoord het weer niet redt maar uiteindelijk kan je als club alleen maar groeien met sterke concurrenten, dat is het belangrijkste, het niveau moet omhoog en niet alleen bij Ajax.
Dat hangt ook wel af van wie er weg gaan en wie erbij komen, zolang dat nog niet bekend is wil ik daar even niet op vooruit lopen, qua beleid ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Ajax een hele grote stap heeft gezet naar totale dominantie de aankomende jaren.
Zou niet weten wie ons bij zou kunnen houden. PSV moet verkopen, Vitesse raakt zijn beste speler kwijt en Feyenoord is afhankelijk van Pellé. Volgend seizoen gewoon 4 op een rijquote:Op zondag 5 mei 2013 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt ook wel af van wie er weg gaan en wie erbij komen, zolang dat nog niet bekend is wil ik daar even niet op vooruit lopen, qua beleid ben ik het wel met je eens.
Ik vond hem heel erg irritant op de voorgrond aanwezig in het stadion bij de viering, iets meer besef van zijn beperkte aandeel was fijner geweest... of ben ik dan een zeikneusquote:
Ajax raakt ook weer genoeg spelers kwijt, bovendien heeft PSV nu toch voorronde CL dus wellicht ook wat meer financiele armslag en aantrekkingskracht op aankopen dan zonder CLquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten wie ons bij zou kunnen houden. PSV moet verkopen, Vitesse raakt zijn beste speler kwijt en Feyenoord is afhankelijk van Pellé. Volgend seizoen gewoon 4 op een rij
We raken ieder seizoen spelers kwijt en toch staat de selectie er al 3 seizoenen lang weer. Ik heb er vertrouwen in dat wanneer Eriksen en De Jong vertrekken er goede spelers terug worden gekocht.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax raakt ook weer genoeg spelers kwijt, bovendien heeft PSV nu toch voorronde CL dus wellicht ook wat meer financiele armslag en aantrekkingskracht op aankopen dan zonder CL
Oh ik ook wel, maar om te stellen dat het kampioenschap makkelijker zal gaan dan dit seizoen is ook erg voorbarig... als Twente bijvoorbeeld Van Marwijk haalt als coach en 3 slimme aankopen is het ook ineens weer een concurrent...quote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We raken ieder seizoen spelers kwijt en toch staat de selectie er al 3 seizoenen lang weer. Ik heb er vertrouwen in dat wanneer Eriksen en De Jong vertrekken er goede spelers terug worden gekocht.
Maar ook Twente heeft het juist financieel moeilijker dan afgelopen jaren, en die zullen eerst moeten verkopen om te kunnen kopen. Daarbij loopt ook bijvoorbeeld het contract van Douglas af.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ook wel, maar om te stellen dat het kampioenschap makkelijker zal gaan dan dit seizoen is ook erg voorbarig... als Twente bijvoorbeeld Van Marwijk haalt als coach en 3 slimme aankopen is het ook ineens weer een concurrent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |