SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
zeg het maarquote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)-van-jack-van-gelder
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 05-05-2013 om 11:24:59“@ReinB_: @jackvangelder Wie zijn de gasten vanavond bij Studio Voetbal? Hopelijk een mooie een na laatste speelronde!” PIERRE EN BERT reageer retweet
Pierre en Bert vind ik okee. Jan van Halst niet, en die denkt nou net dat hij de baas is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is tegenwoordig zeker zo interessant als VI, gasten uit het voetbal durven wat te vertellen zonder angst in de zeik te worden genomen.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Toch weer eerder. Gaat 'ie in de aankondiging 4 keer zeggen dat ze later zijn.
Laat gaan joh, is toch mooi man.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Toch weer eerder. Gaat 'ie in de aankondiging 4 keer zeggen dat ze later zijn.
Als ie die scant dan komt zijn huisadres tevoorschijn, anders vergeet hij het.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die tyfus mongool Dre Hazes heeft een QR Code op z'n arm getatoeëerd....
Zou best vet zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie die scant dan komt zijn huisadres tevoorschijn, anders vergeet hij het.
broekje uit voor sommigen hierquote:
Wij hebben ook TV.quote:
Dan hoeven we niet hier niet te posten. De helft van wat er wordt gezegd, wordt hier herhaald.quote:
Ik zie alleen Babel, vRhijn, Blind en Vermeerquote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax heeft geen middenvelders opgeleid met hun superieure opleiding?
Ik vind screenshots wel iets anders dan over de uitzending praten.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet hier niet te posten. De helft van wat er wordt gezegd, wordt hier herhaald.
Wel, dat van 2008.quote:
Gewoon die 37 miljoen meteen doorsturenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Dortmund heeft net miljoenen binnenDus even goed onderhandelen en je kan cashen.
Zie PI.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
Toen was Ajacied422 nog niet eens geboren
Toen wist jij niet eens wat Ajax wasquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
Opportunistische lul die Sjekquote:Op zondag 5 mei 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Erikseb is nog jong?Een jaar geleden was hij talent af volgens Sjek en moest hij het team maar dragen
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.En Messi dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.Maradona was 1.65mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.Ik laat je wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Alsof Maher beter wordt dan Eriksen.
Neuh. Eriksen is wel echt een maatje groter qua talent.quote:
Tijdens beachfootvolley wat toen op Talpa was, ook geniaalquote:Op zondag 5 mei 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Frank de Boerheb hem meegemaakt tijdens het NK footgolf. Op de baan werd wij woedend omdat hij net een balletje miste
Deze keer ging hij niet schreeuwen omdat hij na een aantal seconde wist dat hij wat doms zei.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Jan Mulder lult zichzelf echt elke keer vast
quote:
Klik op sport en dan:quote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Stofje het volgende:
Stomme vraag tussendoor, maar je kan SV toch ook via internet kijken? Linkje iemand, ik kan het op nos en zelfs google niet fatsoenlijk vinden.
Pellèquote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
De Vrij kan er niks van. Maakt keer op keer fouten.
Geen enkel van die talenten die Feyenoord zou hebben heeft zich dit jaar echt ontwikkeld.
qua kwaliteit is het ook een blaffende hond die niet kan bijten als Pelle er niet is of niet in vorm isquote:
Goossens.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
Geen enkel van die talenten die Feyenoord zou hebben heeft zich dit jaar echt ontwikkeld.
Nee, kan er ook niet veel bij ontdekken. Clasie hoor je ook niks meer over. Hypetrain ligt stil.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
Dat is inderdaad geen talent.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat een talent noemt heb je gelijk ja.
Voor Feyenoord is plaats 3 ook een ''prijs'' dat gevierd kan worden jaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelukkig waren er vandaag nog wel gewoon mensen op de coolsingel die feest gingen vieren
Mwahquote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is plaats 3 ook een ''prijs'' dat gevierd kan worden ja
Helaas hebben we dat nog steedsquote:Op zondag 5 mei 2013 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in 2007 zagen we nog een bezopen Koeman
Daarom, maar ook die Vilhena valt me vies tegen. BMI blijft op hetzelfde niveau (wellicht omdat hij niet op z'n eigen positie staat) en De Vrij maakt constant fouten, die kan er echt niks van.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, kan er ook niet veel bij ontdekken. Clasie hoor je ook niks meer over. Hypetrain ligt stil.
Sjek is bruiner dan P. Hotdog.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
vOlgens mij is Frank bruiner dan Sjek...
Die had al een ticket voor Barcelona klaarliggenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken wanneer die trein aankomt op Rotterdam CS
Nu zit er niet meer in dan Atleti of Betisquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die had al een ticket voor Barcelona klaarliggen
Hij kan nog naar Espanyol, hoeft ie zijn ticket ook niet weg te gooien.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu zit er niet meer in dan Atleti of Betis
Marcelo ook, voor het tweede reseveteam van Espanyol.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die had al een ticket voor Barcelona klaarliggen
Lekker saaie middenmoot is niet goed genoeg voor die zeekoequote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan nog naar Espanyol, hoeft ie zijn ticket ook niet weg te gooien.
Marceloquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Aston Villa zoekt nog een goede verdediger naast Ron Vlaar
Ja, want Leerdam is echt goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Nu is het een goede maatregel van aflopendcontract = niet spelen, maar bij Leerdam kon het echt niet.
dat was midden in het seizoenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Nu is het een goede maatregel van aflopendcontract = niet spelen, maar bij Leerdam kon het echt niet.
Denk dat die ook niet de kloten heeft om Eriksen op de bank te zettenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Iedereen kan het niveau van Marcelo aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toby Alderweireld kan dat niveau ook wel aan denk ik
Ze vonden het toen belachelijk dat ze Leerdam eruit haalde voor Vilhena, blijkbaar vonden zij van wel dus.quote:
Calimero.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Oh..quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vonden het toen belachelijk dat ze Leerdam eruit haalde voor Vilhena, blijkbaar vonden zij van wel dus.
Lastig he, begrijpend lezen.
Ze hadden gewoon 6e moeten staan inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord heeft dit seizoen wel relatief vaak te veel punten gekregen dan ze verdienden op basis van hun veldspel
Slechts een constatering, ik vind zelf dat je altijd met de beste spelers moet spelen in een seizoen. En ik vind Leerdam > Vormer, maar daar ging het niet over.quote:
Ooh kan best mee bij een Schalke ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
denk niet dat de top 4 van Duitsland en Engeland op Siem de Jong zitten te wachten
Vierde kan nog. Gelijkspel tegen NAC en Vitesse winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon 6e moeten staan inderdaad.
Schalke heeft echt een gare kutselectie voor z,on wannabe topclubquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh kan best mee bij een Schalke ofzo.
Dat maakt toch geen verschil met verdeling van de tickets?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vierde kan nog. Gelijkspel tegen NAC en Vitesse winnen.
Echter speelt NAC echt nergens meer voor, dus die wedstrijd laten ze wel lopen, die zijn min of meer al met vakantie.
Wie dan, Immers?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Tip voor Pelle, als je totaal niet in de wedstrijd zit moet je niet zo'n penalty nemen.
Ja dat heb ik wel gemerkt met FMquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schalke heeft echt een gare kutselectie voor z,on wannabe topclub
+1quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
respect voor het lijfsbehoud van RKC
Dan moet Feyenoord 1 extra voorronde spelen voor ELquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil met verdeling van de tickets?
Gelukkig heb je die PI er bij gezetquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie dan, Immers?
Ik zou Vilhena de penalty's laten nemen, maar die zal wel nog niet mogen.
Met zo'n bril op; lees je tussen de regels door.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
respect voor het lijfsbehoud van RKC
Ooh, laat Vitesse dat maar doen dan. Feyenoord gaat er toch weer uit in de voorrondes trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord 1 extra voorronde spelen voor EL
Bij mij was het altijd 12de of zelfs degradatie .quote:
Grote kans jaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, laat Vitesse dat maar doen dan. Feyenoord gaat er toch weer uit in de voorrondes trouwens
Ja kutselectie. Alleen die Draxler is nog wel wat.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij mij was het altijd 12de of zelfs degradatie .
Verder kan je het niet voetbal noemen met wat ze in het echt doen
Kan Clasie het niet?quote:
Verder nog Bastos en Stuntelaar . Verder :quote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kutselectie. Alleen die Draxler is nog wel wat.
Faalclub pur sang. En je kan nu ook alvast voorspellen dat Feyenoord een penalty krijgt in de volgende Klassieker.quote:
Ja oké, die ook nog. Maar Ajax zou er van winnen denk ikquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verder nog Bastos en Stuntelaar . Verder :
Farfanquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verder nog Bastos en Stuntelaar . Verder :
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ja hoor dit wordt dan weggewuifd.. als Toivonen het doet is het 4 wedstrijden.
quote:
Doe maar niet, heb liever dat ze nu 4x verliezenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon 4 wedstrijden schorsen, volgende en de eerste 3 van het komende seizoen.
Mss niet als het op fysieke kracht aankomt . Maarja het is puur los zandquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, die ook nog. Maar Ajax zou er van winnen denk ik
Ajax tikt ze weg.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mss niet als het op fysieke kracht aankomt . Maarja het is puur los zand
Nou ik zie het volgend seizoen zomaar gebeuren hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:54 schreef Evertjan het volgende:
alsof we ooit nog 2 Nederlandse clubs in de CL krijgen. Als we niet oppassen moet binnenkort de kampioen nog voorrondes spelen om in het hoofdtoernooi te komen
Maar Toivonen is dan ook de Finse Suarezquote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ja hoor dit wordt dan weggewuifd.. als Toivonen het doet is het 4 wedstrijden.
Vandaag gaf hij een shirtje weg, waarschijnlijk aan een gehandicapte. Hij wees en beveelde de suppoost om het aan die te gevenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar Toivonen is dan ook de Finse Suarez
Hahahaquote:
Hij is geen prof voetballer slimpie.quote:
Hij is wel vies dikquote:Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij is geen prof voetballer slimpie.
Eerste wedstrijd ja . Tweede kregen ze veel kansen .quote:
wel dikquote:Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij is geen prof voetballer slimpie.
100 doelpunten scoren, maar 8 wedstrijden verliezen, ik zou eerde over wisselvallig dan over teleurstellend spreken.quote:
Inderdaad, die zegt gewoon niks.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
De manier waarop Advocaat met de pers omgaat is echt heel erg kinderachtig.
Wat dat betreft heb je aan Cocu een betere wat dat betreft.
Zeker weten, Poulsen > Theo als CVM en aanvallend gezien zijn Schone, Eriksen en Siem beter.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heel goed dat Frank hem weg heeft gedaan.
Cocu de man die nog nooit iets interessants te melden heeft in zijn hele carrièrequote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
Verstandelijke beperking ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo heeft wel wat meer dan alleen mentaal
True, dat is de keerzijde. Maar dat is nog beter dan Advocaat imo.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Cocu de man die nog nooit iets interessants te melden heeft in zijn hele carrière
Advocaat is dan ook behoorlijk aangepakt door de pers in het verleden vanwege wissels edquote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |