Denk dat die ook niet de kloten heeft om Eriksen op de bank te zettenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Nu is het een goede maatregel van aflopendcontract = niet spelen, maar bij Leerdam kon het echt niet.
Iedereen kan het niveau van Marcelo aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toby Alderweireld kan dat niveau ook wel aan denk ik
Ze vonden het toen belachelijk dat ze Leerdam eruit haalde voor Vilhena, blijkbaar vonden zij van wel dus.quote:
Calimero.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef Typisch het volgende:
Nu is het een goede maatregel van aflopendcontract = niet spelen, maar bij Leerdam kon het echt niet.
Oh..quote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze vonden het toen belachelijk dat ze Leerdam eruit haalde voor Vilhena, blijkbaar vonden zij van wel dus.
Lastig he, begrijpend lezen.
Ze hadden gewoon 6e moeten staan inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord heeft dit seizoen wel relatief vaak te veel punten gekregen dan ze verdienden op basis van hun veldspel
Slechts een constatering, ik vind zelf dat je altijd met de beste spelers moet spelen in een seizoen. En ik vind Leerdam > Vormer, maar daar ging het niet over.quote:
Ooh kan best mee bij een Schalke ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
denk niet dat de top 4 van Duitsland en Engeland op Siem de Jong zitten te wachten
Vierde kan nog. Gelijkspel tegen NAC en Vitesse winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon 6e moeten staan inderdaad.
Schalke heeft echt een gare kutselectie voor z,on wannabe topclubquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh kan best mee bij een Schalke ofzo.
Dat maakt toch geen verschil met verdeling van de tickets?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vierde kan nog. Gelijkspel tegen NAC en Vitesse winnen.
Echter speelt NAC echt nergens meer voor, dus die wedstrijd laten ze wel lopen, die zijn min of meer al met vakantie.
Wie dan, Immers?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Tip voor Pelle, als je totaal niet in de wedstrijd zit moet je niet zo'n penalty nemen.
Ja dat heb ik wel gemerkt met FMquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schalke heeft echt een gare kutselectie voor z,on wannabe topclub
+1quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
respect voor het lijfsbehoud van RKC
Dan moet Feyenoord 1 extra voorronde spelen voor ELquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil met verdeling van de tickets?
Gelukkig heb je die PI er bij gezetquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie dan, Immers?
Ik zou Vilhena de penalty's laten nemen, maar die zal wel nog niet mogen.
Met zo'n bril op; lees je tussen de regels door.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
respect voor het lijfsbehoud van RKC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |