SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
zeg het maarquote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)-van-jack-van-gelder
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 05-05-2013 om 11:24:59“@ReinB_: @jackvangelder Wie zijn de gasten vanavond bij Studio Voetbal? Hopelijk een mooie een na laatste speelronde!” PIERRE EN BERT reageer retweet
Pierre en Bert vind ik okee. Jan van Halst niet, en die denkt nou net dat hij de baas is.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is tegenwoordig zeker zo interessant als VI, gasten uit het voetbal durven wat te vertellen zonder angst in de zeik te worden genomen.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Toch weer eerder. Gaat 'ie in de aankondiging 4 keer zeggen dat ze later zijn.
Laat gaan joh, is toch mooi man.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Toch weer eerder. Gaat 'ie in de aankondiging 4 keer zeggen dat ze later zijn.
Als ie die scant dan komt zijn huisadres tevoorschijn, anders vergeet hij het.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die tyfus mongool Dre Hazes heeft een QR Code op z'n arm getatoeëerd....
Zou best vet zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie die scant dan komt zijn huisadres tevoorschijn, anders vergeet hij het.
broekje uit voor sommigen hierquote:
Wij hebben ook TV.quote:
Dan hoeven we niet hier niet te posten. De helft van wat er wordt gezegd, wordt hier herhaald.quote:
Ik zie alleen Babel, vRhijn, Blind en Vermeerquote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax heeft geen middenvelders opgeleid met hun superieure opleiding?
Ik vind screenshots wel iets anders dan over de uitzending praten.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoeven we niet hier niet te posten. De helft van wat er wordt gezegd, wordt hier herhaald.
Wel, dat van 2008.quote:
Gewoon die 37 miljoen meteen doorsturenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Dortmund heeft net miljoenen binnenDus even goed onderhandelen en je kan cashen.
Zie PI.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
Toen was Ajacied422 nog niet eens geboren
Toen wist jij niet eens wat Ajax wasquote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2008__!!
Opportunistische lul die Sjekquote:Op zondag 5 mei 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Erikseb is nog jong?Een jaar geleden was hij talent af volgens Sjek en moest hij het team maar dragen
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.En Messi dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.Maradona was 1.65mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
[..]
Superspits van 1.72? Laat me niet lachen.Ik laat je wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Alsof Maher beter wordt dan Eriksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |