met mij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef Takaiki het volgende:
De 14e wil ik best wel effe met je sjoelen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef Takaiki het volgende:
De 14e wil ik best wel effe met je sjoelen
Nee. Met mijquote:
man ze woont bij jou om de hoek......dus kiest ze voor diegene die ze minder ziet.quote:
multivlaai'vlaai'quote:Op zondag 5 mei 2013 06:48 schreef Toekito het volgende:
Cat je expertise is gewenst: KLB / Kersenvlaai
quote:
koekela? en waarom ken ik die niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
in 010 zijn de lekkerste taartjes bij koekela
jij bent echt een faalrotterdammerquote:
Koekela!quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent echt een faalrotterdammerwe gaan wel n keer naar koekela
ik denk het schat, ik ga me schamen in mijn bed ok?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Koekela!![]()
Sjezus Toek, moet je nou worden opgevoed door de importrotterdammers?
Omdat jij een bodemloze put bent.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
Waarom beginnen jullie geen export naar mij toe?
quote:
Er is genoeg Takke voor iedereen... helaasquote:Op zondag 5 mei 2013 01:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
man ze woont bij jou om de hoek......dus kiest ze voor diegene die ze minder ziet.
*knuf*quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er is genoeg Takke voor iedereen... helaas![]()
komt me bekend voor maar nog niet geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
in 010 zijn de lekkerste taartjes bij koekela
ligt eraan wie er verder nig meer gaan.quote:
Jij ging toch met al je vriendenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt eraan wie er verder nig meer gaan.
kom je ook?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ging toch met al je vrienden?
/inkopper
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet de 14e s avonds werkenik ga nog ff kijken of ik dat kan wisselen
ja maar.. mijn aanzoek danquote:
Maar weer uitstellen dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar.. mijn aanzoek dan?
ik blijf niet eeuwig wachten hoorquote:
Maar toch wel tot latere sjoelmeet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik blijf niet eeuwig wachten hoor
ik voel me een beetje aan het lijntje gehoudenquote:
Krassen is niet goed!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik voel me een beetje aan het lijntje gehoudenhoe moet ik nou weten of je echt voor me gaat
* littledrummergirl krast
ga naar R&P joh troelaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik voel me een beetje aan het lijntje gehoudenhoe moet ik nou weten of je echt voor me gaat
Als je lekker bent wil ik wel met je sjoelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn Cobra!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik wel met je sjoelen
Riep je?quote:
Timmmmtim probeert toekomstige vrouw te scoren!quote:
Verdulleme!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Timmmmtim probeert toekomstige vrouw te scoren!
Cobra ook maar dan moet hij wel eens beginnen met dat aanzoek want onze LDG is een heel net meisjequote:
preciesquote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Cobra ook maar dan moet hij wel eens beginnen met dat aanzoek want onze LDG is een heel net meisje
iets met cola en verspillingquote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Cobra ook maar dan moet hij wel eens beginnen met dat aanzoek want onze LDG is een heel net meisje
quote:
ik snap hem nietquote:
gelukkigquote:
fijn gevoel geeft dat hequote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkigdan ben ik niet meer de enige
plaatjes vullen geen gaatjes hequote:
jaquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
plaatjes vullen geen gaatjes he![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaik ben niet graag alleen
[ afbeelding ]
ik moest lachen om je opmerking en had net cola in mijn mondquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die is te dubbelzinnig voor mijn katerige brein
paupersquote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkigdan ben ik niet meer de enige
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:34 schreef sp3c het volgende:
Toekito staat trouwens allang in de OP, wasn't me ... denk ik
beetje een anticlimax zoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
ik moest lachen om je opmerking en had net cola in mijn mond
gmta....quote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje een anticlimax zo
ik verwachtte een epische grap
Hallo je hebt het over mijquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje een anticlimax zo
ik verwachtte een epische grap
Ik zat mobiel ja, hater. Ik heb speciaal voor jou nog een foto in FC gepost over hoe rood ik ben, en je hebt niet eens het fatsoen gehad te lachen dus bluhhhhh *steekt tong uitquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef sp3c het volgende:
waarom zet hij zichzelf eigenlijk niet in de OP
ik zou het er eigenlijk weer uit moeten halen
dat moet je dan even met cobra overleggenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je lekker bent wil ik wel met je sjoelen
Ik denk dat ik dan weer gewoon wit benquote:Op maandag 20 mei 2013 13:52 schreef sp3c het volgende:
hij is wel serieus rood trouwens, ik hoop dat dat volgende maandag nog steeds is
Ik kan pas met mijn pantaloncobra overleggen nadat ik je gezien heb, daarvoor kan hij nog niets zinnigs bijdragenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet je dan even met cobra overleggenik weet niet of ie dat zomaar toestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |