Ik heb hem zelf niet gehaald, maar volgens de doos komt hij van de bakker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef Keauning het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar jij je vlaai haalt?
Want het ziet er werkelijk niet uit op die foto.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet gehaald, maar volgens de doos komt hij van de bakker.
Dit ja, dat gedrocht op de foto is geen vlaai.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:19 schreef Keauning het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar jij je vlaai haalt?
Want het ziet er werkelijk niet uit op die foto.
Inderdaad. Het familielid dat ieder liever ziet gaan dan komen. Niemand nodigt hem uit, maar toch komt hij opdagen. Drinkt je bier op, schopt je hond en pist in je vijver.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
zelden kwam ik een terechtere klacht tegen. de hele vlaaienfamilie zijn al de tokkies van de gebakswereld, als je het mij vraagt, maar de kersenvlaai is echt de draaideurcrimineel van de familie.
Misschien in Limburg niet, maar buiten Limburg gaat dit tegenwoordig voor een kersenvlaai door. Een staaltje productvervalsing lijkt me. Tijd om de voedsel- en warenautoriteit te bellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dit ja, dat gedrocht op de foto is geen vlaai.
grgr een Limburger
Inderdaad en dit is echt door God bedacht. Wat houd ik toch van kersenvlaaiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:32 schreef Keauning het volgende:
Zo ziet een echte kersenvlaai er uit.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |