quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, die vriendin gaat 'ie dumpen na het zien van dit filmpje. mag ik hopen.
Ik heb geen idee, ik ben gewoon heteroquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het WKo f EK 1998 hadden ze serieus kortere en strakkere broekjes aan dan alle andere teams in het kampioenschap
Nee. Het gaat al mis bij 'stacey'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Stacey in de voetbalkantine?
Inderdaad, het programma duurt nog ruim 20 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nou, de eerstvolgende kandidaat zal dan niet door zijn.
als ze niet bij het begin beginnen is ze niet doorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nog 13 minuten voor 2 "artiesten"?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nee, ik was op geen enkele baller verliefd, al vond ik Maldini op die foto in het album wel een hunkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, Pisces, ga je me toch niet vertellen dat je vroeger ook een crush had op Roberto Baggio en voetbalplaatjes spaarde alleen om zijn sticker te krijgen?En dat je ook huilend voor de tv zat toen hij een keer die hele belangrijke penalty miste?
Gewoon niet in beeld laten komenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in die kamer moeten ze ook ducttapen zeg
Wat frappant dat ze dat altijd zo uitkienen hè!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Natuurlijk, anders is de show overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch dat de vrouwen ze beter kennen dan de mannen
Ja alsof ze het zo monterenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat frappant dat ze dat altijd zo uitkienen hè!![]()
Ja hoiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houden
Ja. En dan ook nog alleen Will maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zielig voor de artiesten op het einde, hebben nog maar 1 stoel die 1 kaar kan omdraaien tegenover 4 stoelen in het begin van de show
De goeie worden sowieso ergens aan het begin neergezetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zielig voor de artiesten op het einde, hebben nog maar 1 stoel die 1 kaar kan omdraaien tegenover 4 stoelen in het begin van de show
Ja, ik zou ook best willen weten of ze de kandidaten bewust ook rangschikken bij de Blind Auditions zodat de beste als eerste mogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje looptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houden
Nee vast nietquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, maar vorig jaar was het volgens mij écht de laatste zanger, überhaupt. Dus hij MOEST die wel nemen.
Jawel, kan beide. Ik kijk naar de wedstrijd en ik let goed op bij het shirtjes wisselen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje loopt
^ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel weer dikke pluspunten voor de variatie aan nummers.
Het ging om de namen die wij beter zouden kennen? Niet dus. Die mannen kennen de namen ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje loopt
Jij bent een manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel, kan beide. Ik kijk naar de wedstrijd en ik let goed op bij het shirtjes wisselen.
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |