SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat verklaart hetquote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Omdat d'r vriend een andere gig heeft voor het nieuwe tv-seizoen en ff uit GA gekicked moet worden door Alex
Er wordt nog niets gezegd dat hij het ook heeft gedaan.......misschien is ze wel tegen een muur aangelopen.....quote:Op zondag 5 mei 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:
Zo weer helemaal bij, wat is het toch een goeie seriewel dom van die vriend van Jo om haar in elkaar te slaan aangezien iedereen toch meteen weet dat hij dat dan gedaan heeft?
Als de spoilers voor de volgende aflevering in het vorige topic hebt gezien...quote:Op maandag 6 mei 2013 08:29 schreef Koningin het volgende:
Er wordt nog niets gezegd dat hij het ook heeft gedaan.......misschien is ze wel tegen een muur aangelopen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als de spoilers voor de volgende aflevering in het vorige topic hebt gezien...Het kan ook zijn dat zij juist hem heeft aangevallen ipv andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo iets. Of dat ze het verzint om Karev's aandacht.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat zij juist hem heeft aangevallen ipv andersom?
Bekijk die spoilers. Vooral de Canadese spoiler.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:39 schreef Radobe het volgende:
Ja zo iets. Of dat ze het verzint om Karev's aandacht.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bekijk die spoilers. Vooral de Canadese spoiler.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Radobe het volgende:
Nee, je hebt gelijk. Ze is vast heel vaak met de ene kant van haar gezicht tegen de muur gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou meer dat ze het zelf heeft gedaan, vrouwen kunnen dat soort dingen ook verzinnen voor extra drama en het is een dramaserie. Karev die haar dan gaat redden en zwaar in de problemen komt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ze is vast heel vaak met de ene kant van haar gezicht tegen de muur gelopen
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:38 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh God. Dit is dus de reden dat ik hoop dat GA dit onderwerp goed aanpakt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Radobe het volgende:
[..]
Nou meer dat ze het zelf heeft gedaan, vrouwen kunnen dat soort dingen ook verzinnen voor extra drama en het is een dramaserie. Karev die haar dan gaat redden en zwaar in de problemen komt.
Ik denk dat er best een kans bestaat dat zij geflipt is en hij in het ziekenhuis ligt. Het is of dat of dat hij haar wel heeft geslagen, geloof zelf ook niet echt in een cry for help door tegen de muur aan te lopen..quote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ze is vast heel vaak met de ene kant van haar gezicht tegen de muur gelopen
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Tja dat zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is dubbele seizoensfinale.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef Vlindur het volgende:
Nu ik 'douchebag' in een andere serie heb gezien vind ik hem een stuk leuker
En we moeten dus wachten tot 26 mei tot de volgende en laatste aflevering?
Zat in eerste instantie te twijfelen of het d'r wel was of dat ze er gewoon erg op leek. Maar goed keek OTH dan ook alleen als ik er toevallig eens voorbij zaptequote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, die dokter waarmee Arizona nu ligt te scharen is wel een verdomd geil wijf
Zat dat niet in de promo van vorige week?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Koningin het volgende:
Callie verdiend dit niet van Arizona, smerige streek van haar.
Dat aanzoek! Geweldig, hoe romantisch!!
Leuk voor Kepner.
Die boom door het huis, zag het niet aankomen.
Die promo heb ik niet gezien....hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zat dat niet in de promo van vorige week?
nop je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Troel het volgende:
Maar ben ik de enige die Avery en Kepner nog bij elkaar ziet komen?
Da's sowieso al een briljant nummer, laat staan in GAquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
*I would walk five hundred miles* *neurie*
Echt? Ik had echt zoiets van "jeeeeeeezus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
Dat aanzoek was wel echt briljant ja
Ik was ook pissed. Like, wtf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik was zo boos op Arizona dat ik ervan moest huilen!
En ik vind het heel zielig voor Matthew, maar April en Avery horen natuurlijk gewoon bij elkaarEn ik had dat aanzoek echt totaal niet zien aankomen
Nou, de muziek was tof, én de reacties van Karev en Christina enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt zoiets van "jeeeeeeezus." kreeg gelijk weer die musical flashback. Afschuwelijk.
Hier ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef babette21 het volgende:
Ik vond die flash mob ook echt leuk (en zag 'm totaal niet aankomen). Maar ik ben dan ook een beetje een sucker voor dat soort acties.![]()
En dat ookquote:(edit: acties zoals die flash mob dus, niet dat aanzoek. Daarvan dacht ik vooral: je zou maar eigenlijk 'nee' willen zeggen, dat kán dus al bijna gewoon niet)
Ik ben echt boos op Arizona, maar ondertussen kan ik niet echt boos worden op die Lauren. Hilarie Burton blijft gewoon Peyton voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef June. het volgende:
En ik dacht dat er wel weer happy times voor calzona zouden komen. Krijg je dit
Vond het ook lief van Meredith dat ze het op nam voor Alex, I love him...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Meredith/Alex/Christina scenes zijn altijd zo leuk! Hoe ze elkaar beschermen enzo.
Finale kan niet snel genoeg komen
Haha, dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef octopussy het volgende:
Ja Mer, ga ff lekker op de stoffen bank zitten als je vliezen gebroken zijn
Ze heeft hem toch gekocht...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef octopussy het volgende:
Ja Mer, ga ff lekker op de stoffen bank zitten als je vliezen gebroken zijn
Neem aan dat die richting mij bedoeld is? Ik ben er vrij zeker van dat ik hier vannacht nog gepost heb... 2 berichten die hier niet meer te zien zijn. Verder niet belangrijk hoor, maar raar dat ze weg waren terwijl ik niets geks zei.quote:
Ik reageerde op iemand die zei dat die chick waar Arizon mee vreemdging lekker was, maar die zie ik ook niet meer staan. Zal het wel gedroomd hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er 's nachts posts zijn verwijderd? Maar vraag 't even in het FB-topic.
Ben die post ook kwijtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die zei dat die chick waar Arizon mee vreemdging lekker was, maar die zie ik ook niet meer staan. Zal het wel gedroomd hebben.
Die post staat er idd nog, maar het plaatje doet het bij mij niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Sara Ellis van White Collar
[ afbeelding ]
Niets mis mee inderdaad
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb net de promo gekeken en ik denk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat ja... blegh!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt zoiets van "jeeeeeeezus." kreeg gelijk weer die musical flashback. Afschuwelijk.
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Omggg
1. Ik heb nu echt een pokkehekel aan Arizona... Wat een egocentrisch rotwijf.
2. Toen Avery dat vuur uit kwam lopen stond mijn hart echt even stil
3. Baby Bailey
4. Ik zat halverwege de aflevering opeens te denken dat het me niks zou verbazen als het eens Webber's tijd zou zijn. En voila.
Wel je favoriete smiley hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:44 schreef Troel het volgende:
Hij was fijnEn tja Webber
Zal voor Bailey niet leuk zijn
Er is nog maar één wc met genoeg water om door te spoelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef Qwea het volgende:
Niks gelezen nog, zit op de 42 sec, derek en christina die rennen
Dat inderdaad. Je hoorde iedere keer die druppels en die elektriciteit. Dat kon gewoon niet goed gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
Dat van webber had ik al bedacht toen hij die gast vond.
Goeie aflevering!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is nog maar één wc met genoeg water om door te spoelen.
Dat vond ik ook! Wat ik ook mooi vond is dat haar haar nog zo 'uit de regen opgedroogd' uitzagen ipv super mooi weer zoals in sommige shows zou zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vond het acteerwerk van April ook ijzerstrek trouwens toen die bus plofte. En daarna. En ik wil ze gewoon zo graag samenIk ga denk ik vandaag lekker nog eens kijken
Dit dus ongeveer, erg goed geschreven dat drama. Ik kan beide kanten wel begrijpen, al is het natuurlijk wel net wat kutter voor Callie. Maar ergens kan ik Arizona wel begrijpen. Al is vreemdgaan om die reden natuurlijk alsnog not done.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet wel toegeven, het is super goed geschreven, de drama tussen Calzona.
Eerst wil je dat ze nog samen komen, dat ze het uit kunnen werken. En dan opeens, bam! Bitchmode engaged. En nu twijfel ik of ik ze nog samen wil. Shonda, crazy motherfucker
Nee. De originele acteurs hebben alleen nog een contract voor seizoen 10. Maar Shonda zei onlangs nog dat ze seizoen 10 niet als laatste gaat beschouwen. Dus er is hoop dat er daarna nog een seizoen bij komt. Maar ik zou dat alleen willen als Meredith, Christina, Derek, Alex, Bailey, enzo wel allemaal blijven. Anders heb ik liever dat ze seizoen 10 als laatste gaan gebruiken. Dan hebben ze meer dan 200 afleveringen...10 jaar gedraaid..dat is echt verdraaid goed. Kan nog alle kanten op dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Qwea het volgende:
Is het al definitief dat er nog maar 1 seizoen komt trouwens?
Alle acteurs hebben een contract voor seizoen 10, behalve Owen. Wat er na seizoen 10 gebeurd is nog onbekend. Dan lopen heel veel contracten af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Calzona kan me ook weinig boeien verder. Zolang Callie maar niet uit de serie verdwijnt, die vind ik wel tof.
En Webber mag ook blijven, die vind ik ook tof, stiekem![]()
Maar weten we inmiddels dan niet al wiens contracten verlengd zijn en welke niet?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk eigenlijk wel echt dat dit het einde is voor Christina en Owen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had de break up eigenlijk niet per se zo verwacht. De manier waarop Christina met die bevalling om ging, ik dacht eigenlijk dat ze opeens een kind zou gaan willen... Maar het was dus het omgekeerde
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik weet het niet. Als ik Callie was, zou ik dat wijf nooit meer aankijken. Als het "weer goed komt" zou het afdoen aan Callie's persoonlijkheid voor mijn gevoel. Want wat Arizona heeft gedaan is onvergeefbaar. En dan niet alleen het vreemdgaan zelf, maar vooral de reden waarom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef babette21 het volgende:
Ik kan me niet vinden in de Arizona-haat. Wat ze gedaan heeft is niet oke en met betrekking tot dit kleine stukje binnen het grote verhaal ben ik uiteraard Team Callie, maar het grote verhaal is gecompliceerder (en bijzonder goed uitgewerkt!). Ik weet zeker dat het goed komt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Amsel het volgende:
Ooowwww ik heb echt tranen met tuiten gehuild de hele tweede helft van de aflevering![]()
Dit gevoel had ik ook. Het was enorm goed geschreven en geacteerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:25 schreef babette21 het volgende:
Het lijkt nu net of ze vreemd is gegaan om dat been (als een soort wraak) maar die indruk had ik niet. Over het waarom zei ze zelf dat ze het niet wist. Maar vervolgens zei Callie iets wat haar kennelijk in het verkeerde keelgat schoot (zo te zien een opgebouwde ergernis) en dáár reageerde ze zo heftig op. Alsof er (onbewust?) al wat scheef zat waardoor ze van hef padje was geraakt. Dat is geen excuus, maar het verklaart wel wat. Daarover praten zou alleen een iets betere oplossing geweest zijn - maar goed ik had dus zelf de indruk dat ze zich hier tot dit moment ook niet bewust van was.
gehuild bij bailyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Amsel het volgende:
Ooowwww ik heb echt tranen met tuiten gehuild de hele tweede helft van de aflevering![]()
Het is een doos.... Avery had bij far al 6x gewonnen van Matthewquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kots op Kepner dat ze de keuze om wel of niet te trouwen bij Avery neerlegt hoor!
Hmm, als je dat linkje bekijkt van tvguide lijkt het er wel op, aangezien ze het hebben over "season finale"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Qwea het volgende:
Is het al definitief dat er nog maar 1 seizoen komt trouwens?
Stop maar met zoeken, het is er maar eentje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Goodbye het volgende:
Is de laatste aflevering geen dubbele? Ik heb nu één gevonden, maar die is 43 minuten..
Merci!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken, het is er maar eentje.
Het is nog niet bevestigd dat hij dood isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef Euforisch het volgende:
En ik had al zo'n voorgevoel over Webber omdat hij ineens zo aanwezig was in de serie.. vond het wel jammer, maar hij is als een held gestorven!!
Een échte cliffhangerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd dat hij dood is
https://twitter.com/shondarhimes/status/335521512029310976
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |