Nou die duitse steden weet ik in elk geval nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
OK GezelligIk kijk het kwisje wat nu is op de BBC kijken of ik iets weet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
Het schijnt dat Voorschurft ook The Voice kijkt.
Dat tweede klopt dat eerste niet. Of hij kijkt stiekem.quote:
Je moet bieden hoeveel je er weet. Zoiets was hier ook ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die duitse steden weet ik in elk geval niet
ja en je moet de minst voor de hand liggende antwoorden geven toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet bieden hoeveel je er weet. Zoiets was hier ook ooit volgens mij.
Volgens mij gewoon zoveel mogelijk. Of in ieder geval het aantal wat je zei wat je zou weten. maar ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja en je moet de minst voor de hand liggende antwoorden geven toch?
Ja, maar jullie maken grappen over Frits Barend joh... ben je wel goed?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Frits van Tuurenhout is anders al jaren dood hoor.
Ik kan nu iets zeggen met jullie en zo, maar ik houd me inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jullie maken grappen over Frits Barend joh... ben je wel goed?
Niet leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu iets zeggen met jullie en zo, maar ik houd me in
Ik ben goed hoor
quote:Wie? Frits Barend. Sleept zich elke dag uit het moeras. Is al in 1998 tijdens Villa BvD in Frankrijk overleden na een auto-ongeluk met een oranje 2CV toen hij naar de bakker reed. Maar is echter zo glibberig dat hij zichzelf telkens weer weet los te werken. Communiceert slechts met zijn mobiele telefoon.
Wat maakt hem zo irritant? Beslist hoe het gaat bij Ajax. Althans dat denkt hij zelf. Beslist hoe het gaat in de Nederlands politiek. Althans dat denkt hij zelf. Beslist hoe het gaat in de Nederlands sportwereld. Althans dat denkt hij zelf. De beste vriend van Boudewijn Buch, André Hazes, Theo van Gogh, Barbara Barend, Henk van Dorp, Mark Rutte, Johan Cruijff, Willem-Alexander, Mozes en Ali Baba. Althans dat denkt hij zelf.
Wie laat hij achter zich? Henk van Dorp. Die zat naast Frits in de 2CV en hij heeft het ook niet overleefd. Ligt echter zo vast in het moeras dat we hem al jaren niet meer gezien hebben.
quote:
Ik vrees alleen dat Pieter Derks te goed is om er in te zitten.quote:Stand-upcomedyshow waarin de allerbeste nationale en internationale stand-upcomedians op één podium bijeenkomen. In iedere show laten drie tophumoristen uit binnen- en buitenland zien wat ze waard zijn in club Corso in Rotterdam. Tussen deze acts is er ruimte voor veelbelovend talent van eigen bodem, waarbij Najib Amhali het geheel aan elkaar praat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje stilstand van de evolutie dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]Moet je eens een kijkje nemen op BMEzine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje stilstand van de evolutie dit.
Scarification, WTF zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje nemen op BMEzine.
Wel eens wat van vernomen, maar wist niet dat het echt ging om hele armen huid weghalen.quote:
Sommigen zijn wat extreem ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel eens wat van vernomen, maar wist niet dat het echt ging om hele armen huid weghalen.
Dat splitsen doen sommigen ook met hun snikkel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef OProg het volgende:
Och, ik kom nu foto's tegen van eentje die zijn neus heeft laten modificeren door onder andere de neusvleugels weg te laten snijden.
zodat je 2 x zoveel kan sjorren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat splitsen doen sommigen ook met hun snikkel.
Ik denk, ik zeg het alvast.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Alsof ik OOIT een voet in de Kuip zou zetten.
Dank je.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat splitsen doen sommigen ook met hun snikkel.
Ik denk, ik zeg het alvast.
Trustequote:Op zondag 5 mei 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
Zo maar slapen dit is kut, iedereen is offline en op tv is ook niks meer geloof ik.
Ehmmmm whah ?!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Mmm wat ik wil bekijken op die site moet je voor inloggen. Maar aan de hand van de omschrijvingen wat opgezocht, vacuum pumpingdingen met naalden kijk ik liever niet naar.
Je bent into horror of je bent het niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
Hallo.
Leuk linkje om te bekijken als je net wakker bentslim Karina.
Dit kan ik nog wel zien. En horror is toch net even anders dan als het "echt" is. Operaties op tv vind ik ook nooit zo fijn om te kijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent into horror of je bent het niet.
Klopt de kogelvis... bereiding moet wel goed gedaan worden. Japans gedoe.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Fugu ken ik wel, nooit gegeten, dat zijn die vissen die als ze verkeerd worden klaargemaakt je na 1 hap dood laten neervallen.
In de categorie humor... moest ik lachen met Lucullus Tilburg (1990 of zo).quote:Op zondag 5 mei 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt zit 1 snackbar, vlak om de hoek. Niet supergoed maar het is niet slecht en zeker niet duur ook. ZIj geven ook altijd veel te veel als je 1 zonder besteld. Ze hebben zelfs boerenkoolstamppot en dat soort dingen. Maar dat heb ik nog nooit besteld daar.
Nee, hier in EHV is niet echt veel te doen. Mijn bierpleintje heeft geen progje.en vandaag wordt het route 99 naar Belgie. Turnhout at max.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
In ieder geval hebben ze zelfkennis en zijn ze nog eerlijk ookDe loempia's die ze bij de Chinees hebben zijn meestal zo groot dat je er bijna een hele maaltijd aan hebt.
Ga jij nog naar een Bevrijdingsfestival?
Hier is wel wat te doen, maar geen zin om in mijn uppie te gaan. Ik heb nog wel iets te doen en vanmiddag lekker in de zon zitten en naar Langs de Lijn luisteren (of naar de wedstrijd kijken).quote:Op zondag 5 mei 2013 10:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, hier in EHV is niet echt veel te doen. Mijn bierpleintje heeft geen progje.en vandaag wordt het route 99 naar Belgie. Turnhout at max.
Langs de lijn.. ?? Ken het wel. Maar ik troll wat meer op het werk met voetbal (weddenschappen en zo).quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is wel wat te doen, maar geen zin om in mijn uppie te gaan. Ik heb nog wel iets te doen en vanmiddag lekker in de zon zitten en naar Langs de Lijn luisteren (of naar de wedstrijd kijken).
Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Orgaanvlees is niet zo exotisch, ik eet ook weleen kippenlevertjes, al denk ik dat hij ook andere organen eet, of weet ik wel zeker eigenlijk.
Dat is toch niet zo ver? Van hier naar EHV is verder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Wilde gisteren al naar Antwerpen gaan maar ik was veels te laat wakker... ff opgezocht (91,4 km) Toch maar gewoon de local uitgehangen in EHV.
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.
Nu worden ze gewoon weggetieft.
Erwtensoep.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?
Ik ga binnenkort wel het Rijksmuseum checken.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo ver? Van hier naar EHV is verder bijvoorbeeld.
Vooral smaak volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?
Vraag het Pietverdriet.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal nog steeds merg voor de soep hoor, zit in de supermarkt ook gewoon in een soeppakketje (maar die van de slager is lekkerder)quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.
Nu worden ze gewoon weggetieft.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Tip: niet beginnen met Candy box... te verslavend
Ik tot een paar uur geleden ook niet, totdat ik dit topic las en natuurlijk meteen moest gaan proberen:quote:
Hm, ziet er wat beperkt uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik tot een paar uur geleden ook niet, totdat ik dit topic las en natuurlijk meteen moest gaan proberen:
GAM / Candy Box
Candy sparen en opeten voor meer HP. Maar ok dat hoort meer in het andere topicquote:Op zondag 5 mei 2013 14:07 schreef OProg het volgende:
Ik ben de Quest van Mount Goblin aan het doen maar blijkbaar ben ik moe.
Kreeft? Of was dat de andere SC?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis zo ook weer naar balkon met een wijntjeen ga nog roder worden dan gisteren
Dat was de POL SC.quote:
Ohja, de goede SC.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was de POL SC.
Levend de pan in, zoals het heurt.
Nog dank voor je like trouwens, poebeliewoepsie.quote:
Oh ging over een echte kreeft, dit ging over mijn hoofd zo rood als ene. POL SC kom ik nooit.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was de POL SC.
Levend de pan in, zoals het heurt.
Waarom niet, we kunnen wel een Corrie gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ging over een echte kreeft, dit ging over mijn hoofd zo rood als ene. POL SC kom ik nooit.
Ik heb daar weleens meegelezen, gaat af en toe hard tegen hard zag ik. En met politiek heb ik niet zo veel verder (al gaat het hier natuurlijk ook zelden over nieuws).quote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, we kunnen wel een Corrie gebruiken.
Op dit moment posten er welgeteld 0 vrouwen, afgezien van Disana af en toe.
Politiek in POLSC is hetzelfde als wachten op Harley Davidson op de Huishoudbeurs.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar weleens meegelezen, gaat af en toe hard tegen hard zag ik. En met politiek heb ik niet zo veel verder (al gaat het hier natuurlijk ook zelden over nieuws).
Ik ga af en toe even kieken als er iets ter sprake komt wat ik interessant vind. De discussie over de TT was wel grappig overigens (maar ik zal hier verder daar niet over uitweiden).quote:Op zondag 5 mei 2013 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Politiek in POLSC is hetzelfde als wachten op Harley Davidson op de Huishoudbeurs.
Gaat 'm niet worden, dus gewoon komen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga af en toe even kieken als er iets ter sprake komt wat ik interessant vind. De discussie over de TT was wel grappig overigens (maar ik zal hier verder daar niet over uitweiden).
Guten Apetit.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog dank voor je like trouwens, poebeliewoepsie.
Haha 1 rode armquote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
1 arm brandt toch wel aardig hier, toch maar insmeren als ik 'm weer uit 't autoraam ga hangen.
Ach we moeten gewoon pijn lijden schat, normaliter zitten we hele weken op kantoor opgesloten dus dan komt 't er ook niet van.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha 1 rode armIk heb een rondje onder mijn nek, ik zat met een t-shirt aan.
Ik baal dat ik alleen laat in de middag zon heb, maar als ik thuis kom van mijn werk kan ik wel nog een half uurtje even zonnen, als je dat elke dag doet krijg je toch heel langzaam een kleurtjequote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach we moeten gewoon pijn lijden schat, normaliter zitten we hele weken op kantoor opgesloten dus dan komt 't er ook niet van.Dat geleidelijk aan zonnen zit er niet in.
Mwah ik kom pas tegen een uur of 7 thuis, dan moet ik nog eten, en dan moet ik ook nog omkleden want vol in pak schiet dat zonnen ook niet op, dan is 't al weer zo na een uur of 8, en dan kan de zon net zo goed niet schijnen want die kracht is dan 0,0.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik baal dat ik alleen laat in de middag zon heb, maar als ik thuis kom van mijn werk kan ik wel nog een half uurtje even zonnen, als je dat elke dag doet krijg je toch heel langzaam een kleurtje
Mijn balkon is trouwens nogal smerigvan de week maar eens schoonvegen als het helemaal goed droog is.
Mmm nee schiet niet op dan. Maaarrr woensdag heb je vrij als het goed is en misschien vrijdag ook nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah ik kom pas tegen een uur of 7 thuis, dan moet ik nog eten, en dan moet ik ook nog omkleden want vol in pak schiet dat zonnen ook niet op, dan is 't al weer zo na een uur of 8, en dan kan de zon net zo goed niet schijnen want die kracht is dan 0,0.
Donderdag is toch hemelvaart?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm nee schiet niet op dan. Maaarrr woensdag heb je vrij als het goed is en misschien vrijdag ook nog.
Voor mij is het al voldoende als mijn gezicht een beetje kleurt, dan zie je er al meteen een stuk beter uit.
Oh ja donderdag bedoel ik. Ik heb sowieso op vrijdag vrij maar bij ons is het een "gratis" vrije dag, de vrijdag mag ik dan nog inhalen. Misschien dat ik dat volgende week maandag doe, dan heb ik ook 5 dagen vrijquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Donderdag is toch hemelvaart?
Anyway, heb vrijdag vrijgenomen en maandag, dus had gerekend op 5 dagen weekend inderdaad.
Ja zo heb ik 't ook gedaan, en heeft me niet eens 1 vakantieuur gekost zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja donderdag bedoel ik. Ik heb sowieso op vrijdag vrij maar bij ons is het een "gratis" vrije dag, de vrijdag mag ik dan nog inhalen. Misschien dat ik dat volgende week maandag doe, dan heb ik ook 5 dagen vrij
Nee ik krijg mijn dagen niet opquote:Op zondag 5 mei 2013 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo heb ik 't ook gedaan, en heeft me niet eens 1 vakantieuur gekost zo.
Ook nog ja?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik krijg mijn dagen niet opde week erop is het Pinksteren.
Nou dat weet ik omdat het op mijn verjaardag valt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook nog ja?
Zover plan ik niet vooruit hehe.
Feestje bij Corrie!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat weet ik omdat het op mijn verjaardag valt.
Het was geen hint, echt niet, ik ben allang blij dat ik dan vrij ben, ik doe er nooit iets aan en op mijn werk al HELEMAAL niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje bij Corrie!!!![]()
Wanneer moeten we langskomen voor wijn?
Flauw.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was geen hint, echt niet, ik ben allang blij dat ik dan vrij ben, ik doe er nooit iets aan en op mijn werk al HELEMAAL niet.
Boooooooringggggggquote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was geen hint, echt niet, ik ben allang blij dat ik dan vrij ben, ik doe er nooit iets aan en op mijn werk al HELEMAAL niet.
Dan neem ik wel een doos mee uit Duitsland, kost geen drol. Maken we je balkon onveilig.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Al echt jaaaren niets meer aan gedaan. Ja heel flauw, geen gratis wijn en zo
Mag ik het eerst wel eens eventjes schoonmaken en zoveel ruimte is daar niet hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een doos mee uit Duitsland, kost geen drol. Maken we je balkon onveilig.
Gaan we kurken schieten op voorbijgangers.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ik het eerst wel eens eventjes schoonmaken en zoveel ruimte is daar niet hoor.
Het is aan de achterzijde, daar lopen geen voorbijgangersquote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaan we kurken schieten op voorbijgangers.
Buren dan maar.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is aan de achterzijde, daar lopen geen voorbijgangers
Maar hoe laat zijn we welkom? Ik neem wat snacks mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit als ze in de tuin zittenMaar zelfs dat zie ik niet eens zo vaak.
Dan moeten we maar ergens mooie mannen kijken op een terras.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit als ze in de tuin zittenMaar zelfs dat zie ik niet eens zo vaak.
Oh terrasje is prima, maar dat kan ook op een andere dag tenslotte. Moet het sowieso mooi weer voor zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moeten we maar ergens mooie mannen kijken op een terras.
Dan nodig je ons maar een andere dag uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik vier het niet heZelfs niet als je snacks meeneemt.
Nou dat is een zeldzaamheid in Nederland....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moeten we maar ergens mooie mannen kijken op een terras.
Je bent wel een aanhoudertje he?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nodig je ons maar een andere dag uit.langs komen we toch.
Als je bij mij aan tafel zit heb je in ieder geval er gegarandeerd 1 waar je naar kan staren.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou dat is een zeldzaamheid in Nederland....
Nou dan niet.quote:
1 ding is zeker, bij VS is dat niet nodig als je een vrouw bentquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
1 ding is zeker, bij VS is dat niet nodig als je een vrouw bentDan ben je sowieso niet "to get".
quote:
Amsterdams terrasje.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Niet zo zielig doen, terrasje is prima zei ik toch?
Damn ik moet leren me af en toe in te houden met wat ik typ.
Ranja met een rietjequote:
Mijn sophietje.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ranja met een rietje
Dat zal er heeeel anders uit zien denk ik. Want de laatste keer dat ik daar was is zeker 20 jaar geleden als het niet langer is
Vroeger was het een beetje bruine kroegachtig kan ik me herinneren, met krukken aan de bar zoiets. En vrij nette heren in pakquote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn sophietje.![]()
Oh dat zal best, het is best trendy-achtig tegenwoordig binnen.
Ja, maar wel zonder Corrie. Zij zit te sippen in haar kamer terwijl wij haar balkon onveilig maken.quote:
Prima, dan kunnen wij wat plannen zonder jou.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Maar ik ga nu wegmisbruikers kijken met mijn maatjes in het topic
Dat is het nu niet meer nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was het een beetje bruine kroegachtig kan ik me herinneren, met krukken aan de bar zoiets. En vrij nette heren in pak
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb daar weleens meegelezen, gaat af en toe hard tegen hard zag ik.
Je plaatje doet ut niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We verbranden nog net geen katjes.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de spullen op haar nachtkastje. De firma Boels werkt niet op zondag.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil gewoon niemand in d'r huis omdat het waarschijnlijk een ontzettende teringzooi is.
dan noemen we het een datequote:Op zondag 5 mei 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Je bent van harte welkom hoor. Het is hier keurig netjes. Behalve dan het balkonGing om het geen feestje niet om het geen mensen in huis.
Karina is van de oude stempel. Ze speelt hard to get. Gewoon volhouden.quote:
Dus je viert wel je verjaardag maar je schaamt je voor ons tegenover je familie?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Jeetje jullie zoeken overal iets achter. Ik lul gewoon wat uit mijn nek soms.
Ga nog effe doorquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus je viert wel je verjaardag maar je schaamt je voor ons tegenover je familie?
en er liggen wel wijnflessen overal!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus je viert wel je verjaardag maar je schaamt je voor ons tegenover je familie?
Wa ze is jarig...?!?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Nog niet maar dank jequote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wa ze is jarig...?!?
Het is nog geen 00:00.... gefeliciteerd meiske.
2de pinksterdag is ze jarig. Je hoeft haar niet te feliciteren. Ze doet er niks aan namelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wa ze is jarig...?!?
Het is nog geen 00:00.... gefeliciteerd meiske.
Ja ik dus met mijn grote mondquote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke rakker is aan het raaskallen ?!?
Ik zat op (mijn verjaardag) in Portugal... do it my way.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
2de pinksterdag is ze jarig. Je hoeft haar niet te feliciteren. Ze doet er niks aan namelijk.
en geen feestje dus dat statiegeld kan me ook gestolen wordenquote:
Onze vrouwe Maria, ze lezen elke komma en punt van je zin.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dus met mijn grote mondEn je weet hoe het gaat, dan gaat er een balletje rollen en op het eind klopt het niet meer.
Ja en ik ben nogal een flapuit soms, heb ik wel vaker probleempjes mee gehad. 1 sec later denk ik: dat had je niet moeten zeggen, eerst nadenken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onze vrouwe Maria, ze lezen elke komma en punt van je zin.
Ik geef je wel een lege fles, OKquote:Op zondag 5 mei 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
en geen feestje dus dat statiegeld kan me ook gestolen worden
Heb je Brabants bloed ?!.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik ben nogal een flapuit soms, heb ik wel vaker probleempjes mee gehad. 1 sec later denk ik: dat had je niet moeten zeggen, eerst nadenken.
ligt er een beetje aan wat je met die fles gedaan hebtquote:
Nou jaquote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat je met die fles gedaan hebt
En 's avonds huilen dat er niemand is geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
2de pinksterdag is ze jarig. Je hoeft haar niet te feliciteren. Ze doet er niks aan namelijk.
En we waren toch lekker allemaal voor Bayern en Dortmund.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
die bevrijdinszemel is wel pure aids.
Ik Spaans....quote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wel Frans in de verte, zou dat het zijn?
Aan dat (rode vloeistof) infuus lig ik ook wel eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wel Frans in de verte, zou dat het zijn?
ja maar we gaan lekker geld uitgeven aan een rieu-feestje voor onze bevrijdingquote:Op zondag 5 mei 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
En we waren toch lekker allemaal voor Bayern en Dortmund.
De 'sterren' die ik voorbij heb zien komen zijn inderdaad om treurig van te worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar we gaan lekker geld uitgeven aan een rieu-feestje voor onze bevrijding
Ik zeg niet voor niets Rieu-feestjequote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
Het is net TROS Muziekfeest op het plein.
De zee in mieteren dat volk.quote:
Die is thuis krassen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
Wel opvallend dat Waterreus er niet zit, mr. Pro-PSV.
En terecht, hij draagt nooit wat bij behalve zeiken hoe geweldig PSV wel niet is, en geen enkele kritiek op PSV dulden.quote:
Corrie mee?quote:
Dat had hij afgelopen weken anders behoorlijk.quote:
Welnee, hij is een mooie plaatsvervanger voor mij qua cynisme.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
Het is wel hoog tijd dat Jan Mulder opflikkert van de tv.
Gewoon je dop afvegen aan de gordijnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Date is meteen zo ... weet ik veel, gedoe of zo.
welke?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik maakte wel 1 fout, bestelde los 3,50 euro friet (los). Was veels te veel... daar kan ik vandaag nog van eten.Maar dit is ook bij een van de betere friettenten van Eindhoven (zoniet de beste).
Morguh.quote:
Handig, peukje bakje koffie.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Brandalarm ging af hierhalf uur buiten gestaan.
Soms wel, maar als je net op je plek zit op maandagmorgen is dat toch een kuttijd lijkt me.quote:
Nogal ja. Het alarm was volgens mij kapot, toen we weer naar binnen gingen zag ik een ladder staan en wat kapotgetrokken dradenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Soms wel, maar als je net op je plek zit op maandagmorgen is dat toch een kuttijd lijkt me.
Oh heerlijk, deden ze dat hier maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Brandalarm ging af hierhalf uur buiten gestaan.
Ja en ook zo leuk dat je vanaf de 6e naar beneden moet lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh heerlijk, deden ze dat hier maar.
Lekker in 't zonnetje een peukje doen op de parkeerplaats, autoradio aan, hoppa.
Gewoon met de lift, liever dood dan moe.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ook zo leuk dat je vanaf de 6e naar beneden moet lopenWel een goede oefening.
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon met de lift, liever dood dan moe.
Dat zijn sowieso mensen die zichzelf te serieus nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.
Die kicken op het jasje en de semafoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso mensen die zichzelf te serieus nemen.
Ja en het zijn altijd de koffiejuffrouwen etc.quote:
Je mag wel om de zoveel tijd brandjes blussen en zo dat is leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en het zijn altijd de koffiejuffrouwen etc.![]()
Their moment to shine zegmaar.
Meh, klinkt teveel als werk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag wel om de zoveel tijd brandjes blussen en zo dat is leuk.
Bedrijfs Homo Vereniging ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.
Bokito ?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Een bijzonder harige vent houd je dan tegen.
Vijf minuten later vroeg hij of ik dat echt dacht....quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op bijzonder harige vent google is een van de plaatjes die tevoorschijn komen deze![]()
[ afbeelding ]
Ah zo bij de pinken was hij toch wel, met vertraging.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vijf minuten later vroeg hij of ik dat echt dacht....
The Dutch are coming?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op bijzonder harige vent google is een van de plaatjes die tevoorschijn komen deze![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk de buren aangegeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef Kentoet het volgende:
Ik rende net naar buiten en riep naar mijn buurman dat hij zich moest verstoppen. Dus hij schrikt best wel en vraagt: Wat dan?
Dus ik zo: De duitsers, ze komen eraan!
En hij zo: Dat is het luchtalarm, dat gaat elke eerste maandag van de maand om 12u.
Een daalder is zojuist gestort op uw lopende rekening.quote:
Nee, dat alarm ging om de komst van Specularium in dit topic aan te kondigen. "Blijf rechts rijden, probeer hem met lichtsignalen op andere gedachten te brengen."quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef Kentoet het volgende:
Ik rende net naar buiten en riep naar mijn buurman dat hij zich moest verstoppen. Dus hij schrikt best wel en vraagt: Wat dan?
Dus ik zo: De duitsers, ze komen eraan!
En hij zo: Dat is het luchtalarm, dat gaat elke eerste maandag van de maand om 12u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |