Nou die duitse steden weet ik in elk geval nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
OK GezelligIk kijk het kwisje wat nu is op de BBC kijken of ik iets weet.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
Het schijnt dat Voorschurft ook The Voice kijkt.
Dat tweede klopt dat eerste niet. Of hij kijkt stiekem.quote:
Je moet bieden hoeveel je er weet. Zoiets was hier ook ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die duitse steden weet ik in elk geval niet
ja en je moet de minst voor de hand liggende antwoorden geven toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet bieden hoeveel je er weet. Zoiets was hier ook ooit volgens mij.
Volgens mij gewoon zoveel mogelijk. Of in ieder geval het aantal wat je zei wat je zou weten. maar ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja en je moet de minst voor de hand liggende antwoorden geven toch?
Ja, maar jullie maken grappen over Frits Barend joh... ben je wel goed?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Frits van Tuurenhout is anders al jaren dood hoor.
Ik kan nu iets zeggen met jullie en zo, maar ik houd me inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jullie maken grappen over Frits Barend joh... ben je wel goed?
Niet leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu iets zeggen met jullie en zo, maar ik houd me in
Ik ben goed hoor
quote:Wie? Frits Barend. Sleept zich elke dag uit het moeras. Is al in 1998 tijdens Villa BvD in Frankrijk overleden na een auto-ongeluk met een oranje 2CV toen hij naar de bakker reed. Maar is echter zo glibberig dat hij zichzelf telkens weer weet los te werken. Communiceert slechts met zijn mobiele telefoon.
Wat maakt hem zo irritant? Beslist hoe het gaat bij Ajax. Althans dat denkt hij zelf. Beslist hoe het gaat in de Nederlands politiek. Althans dat denkt hij zelf. Beslist hoe het gaat in de Nederlands sportwereld. Althans dat denkt hij zelf. De beste vriend van Boudewijn Buch, André Hazes, Theo van Gogh, Barbara Barend, Henk van Dorp, Mark Rutte, Johan Cruijff, Willem-Alexander, Mozes en Ali Baba. Althans dat denkt hij zelf.
Wie laat hij achter zich? Henk van Dorp. Die zat naast Frits in de 2CV en hij heeft het ook niet overleefd. Ligt echter zo vast in het moeras dat we hem al jaren niet meer gezien hebben.
quote:
Ik vrees alleen dat Pieter Derks te goed is om er in te zitten.quote:Stand-upcomedyshow waarin de allerbeste nationale en internationale stand-upcomedians op één podium bijeenkomen. In iedere show laten drie tophumoristen uit binnen- en buitenland zien wat ze waard zijn in club Corso in Rotterdam. Tussen deze acts is er ruimte voor veelbelovend talent van eigen bodem, waarbij Najib Amhali het geheel aan elkaar praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |