Slotjes deel jij niet uit. En meer aanbod? Ze laten je 25 euro betalen per jaar om je muziek in de cloud te houden. Nou sorry hoor maar dat is gewoon simpelweg gierig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Catch22- het volgende:
Android
Gratis downloaden is makkelijker
betalen lastiger
Ios
Meer aanbod
Makkelijker kopen
Slotje
Dat jij niet geïnteresseerd er in bent betekent niet dat het nutteloos is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kun je niks beters verzinnen? Dit is gewoon een nutteloze discussie
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van applequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef SGYENZO het volgende:
Ook is het niet zo afhankelijk van dat klote iTunes.
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Wat, korting met een iPad? Omg, cheap reclamestuntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik altijd met een van de 1e ipod nano'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucks
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van apple
Denk dat ik ook nog een Air erbij haal uiteindelijk. Daarbij weet je tenminste zeker dat het appeltje altijd zichtbaar is voor anderen. Bij een iPad is het lang niet altijd te zien. Zeker al niet als je het ding in de schuine stand van de smartcover op tafel hebt liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb allebei want ik ben geen pauper die maar 1 toestel kan betalen.
Wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shit
Voorheen had ik altijd mijn iPhone naast mijn MacBook Air liggen zodat deze voor iedereen zichtbaar was. Ik had echt respect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Denk dat ik ook nog een Air erbij haal uiteindelijk. Daarbij weet je tenminste zeker dat het appeltje altijd zichtbaar is voor anderen. Bij een iPad is het lang niet altijd te zien. Zeker al niet als je het ding in de schuine stand van de smartcover op tafel hebt liggen.
Heb je nou echt zo'n apparaat met gesloten OS gekocht waar je niets mee kunt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shit
waarom een macbook halen en Windows 8 erop draaien terwijl je er een kan halen voor 500 in de winkel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voorheen had ik altijd mijn iPhone naast mijn MacBook Air liggen zodat deze voor iedereen zichtbaar was. Ik had echt respect.
Nu kijken mensen mij raar aan als ik mijn Nokia Lumia 920 naast mijn MacBook Air leg en Windows 8 op mijn MacBook Air draai. Maar als trendsetter zie je mensen nu ook de switch maken naar Windows. Ik zie steeds meer mensen Windows 8 op hun MacBook draaien en balen van hun iPhone.
JAILBROKEN. Likabawsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo'n apparaat met gesloten OS gekocht waar je niets mee kunt?
Precies. Zelfs Apple ziet in dat de User Interface van Windows beter is. Jonathan Ive is nu ingezet het design van iOS 7 te doen en die gaat uiteraard kijken naar het design van Windows Phone.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef JustinK het volgende:
http://www.wp7.nl/32545/ios7-stijlelementen-windows-phone/
laten we gewoon zeggen..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Apple ziet in dat de User Interface van Windows beter is. Jonathan Ive is nu ingezet het design van iOS 7 te doen en die gaat uiteraard kijken naar het design van Windows Phone.
Die MacBook Air had ik nog en Microsoft heeft geen laptops. Ja, de Surface maar dat is geen laptop. Als Microsoft mij ook een laptop zou kunnen aanbieden, had ik dat zeker overwogen. Maar aangezien dit niet het geval is en enkel van die baggermerken zoals Asus, Acer en HP Ultrabooks met bij lange na niet de kwaliteit van de MacBook Air aanbieden, ben ik bij mijn MacBook Air gebleven. Dit heeft ook nog eens als voordeel dat ik mijn status behoud en niet goedkoop word. Geld is namelijk geen issue. Het draait allemaal om status en de MacBook Air in combinatie met Windows 8 is echt een super combinatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
waarom een macbook halen en Windows 8 erop draaien terwijl je er een kan halen voor 500 in de winkel.
Specs zeggen niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef SGYENZO het volgende:
Tja.. http://www.compare-cellph(...)-4-vs-Apple-iPhone-5
Ik heb 3 maanden geleden een Acer aspire gehaald met officiële Windows 8 software.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die MacBook Air had ik nog en Microsoft heeft geen laptops. Ja, de Surface maar dat is geen laptop. Als Microsoft mij ook een laptop zou kunnen aanbieden, had ik dat zeker overwogen. Maar aangezien dit niet het geval is en enkel van die baggermerken zoals Asus, Acer en HP Ultrabooks met bij lange na niet de kwaliteit van de MacBook Air aanbieden, ben ik bij mijn MacBook Air gebleven. Dit heeft ook nog eens als voordeel dat ik mijn status behoud en niet goedkoop word. Geld is namelijk geen issue. Het draait allemaal om status en de MacBook Air in combinatie met Windows 8 is echt een super combinatie.
Wat een onzin vergelijking. Dat Windows Phone op een Nokia Lumia 920 beter is dan een iPhone 5 is een feit, maar zelfs de iPhone 5 staat ver boven elk Android toestel. Enkel de HTC One komt in de buurt van de Lumia 920 en de iPhone 5 maar is er nog steeds niet aangezien HTC Sense 5 het gehele systeem verpest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef SGYENZO het volgende:
Tja.. http://www.compare-cellph(...)-4-vs-Apple-iPhone-5
Dat laat dan ook direct jouw smaak en kennis zien. Normaliter zijn mensen met een Android toestel nerds maar bij jou heeft het een andere rede. Jij bent goedkoop, zit voor een dubbeltje op de eerste rij en kijkt alleen naar specificaties zonder dat je weet wat het zegt. Is ook goed te zien in de site met een vergelijking tussen de iPhone 5 en de Samsung Galaxy S4.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden geleden een Acer aspire gehaald met officiële Windows 8 software.
oh, dus de kwaliteit van het scherm boeit natuurlijk ook geen flikkerquote:
Gierig is juist als je geen geld wilt uitgeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Slotjes deel jij niet uit. En meer aanbod? Ze laten je 25 euro betalen per jaar om je muziek in de cloud te houden. Nou sorry hoor maar dat is gewoon simpelweg gierig.
Ik heb geen hardware problemen hoor ik ga er namelijk voorzichtig mee om. Ja, echt heel legit om Windows op een Apple product te zetten. Dikke props daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat laat dan ook direct jouw smaak en kennis zien. Normaliter zijn mensen met een Android toestel nerds maar bij jou heeft het een andere rede. Jij bent goedkoop, zit voor een dubbeltje op de eerste rij en kijkt alleen naar specificaties zonder dat je weet wat het zegt. Is ook goed te zien in de site met een vergelijking tussen de iPhone 5 en de Samsung Galaxy S4.
Bijna iedereen weet dat Acer troep is en dat je het nooit moet kopen. Het wordt enkel gekocht door mensen zoals jij, mensen zonder verstand. Maar je komt er nog wel achter dat het troep is als de toetsen beginnen los te laten, de hardware het gaat begeven en je jouw laptop 2 maanden kwijt bent door reparatie omdat de wachtlijst bij Acer enorm is door de hoeveelheid laptops die terug komen.
Daar heb ik geen last van met mijn MacBook Air, waar tevens ook een legitieme versie van Windows 8 op staat.
Nou gamen op mijn Galaxy S Advance gaat zo smooth als babybilletjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben heel erg fan van Android en zou geen ios device meer willen, maar ios is wel beter voor gamen
Wie dat niet ziet, die is besodemieterd
Het feit dat je de icloud muziekmeuk erbij trekt geeft je domheid al aan
The S4 has a OLED screen, which are generally brighter and more vividquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh, dus de kwaliteit van het scherm boeit natuurlijk ook geen flikker
je type vaardigheden ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Oja. En door gierige idioten als jij, die nergens voor willen betalen en alles maar piraten, zal android als gameplatform ook niet snel verbetereb
0 euro ik heb hem ook sinds vandaag. oké noem maar op zonder op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
Neem gewoon een iPhone..
Verstuurd vanaf mijn iPad
Dat heeft niet met jouw voorzichtigheid te maken. Hardware gaat kapot door gebruik en de componenten die door Acer gebruikt worden zijn niet van hoge kwaliteit. Denk aan vroegtijdige lekkende elektrolytische condensatoren, DDR geheugen van slechte kwaliteit e.d.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik heb geen hardware problemen hoor ik ga er namelijk voorzichtig mee om.
Dat is legaal. Sterker nog, Apple biedt het aan op zijn systemen. Dit heet Boot Camp.quote:Ja, echt heel legit om Windows op een Apple product te zetten. Dikke props daarvoor.
Denk je dat tieners honderden euros hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 gamesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 games
Er zijn ook tieners die sparen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?
En dit opent een Android vs iOS topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Catch22- het volgende:
Itunes heb je niet nodig voor Games en je enige pluspunt die blijft staan, is dat je makkelijker "illegaal" kan downloaden. Sterk argument wel
De galaxy Advance faalt niet hoor lol?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
ik had het over de s4.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon wel
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef SGYENZO het volgende:
Ik heb tenminste geen wannabe-pc phone. Omdat de S4 en de iPhone 5 de nieuwste zijn vergeleek ik die.
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dit opent een Android vs iOS topic.![]()
Zelfs ik kan nog betere argumenten verzinnen waarom Android beter is dan iOS.
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.
Ik zou niet weten waarom ik die argumenten zou brengen. Ik ben in dit geval de tegenpartij, het is de bedoeling dat ik de negatieve punten van de tegenpartij benoem en mijn product / standpunt verdedig. Zo gaat dat ook in het kabinet. Geert Wilders gaat niet de Marokkanen benoemen die het wel goed doen in Nederland. Dat doet de tegenpartij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.
omdat tieners geen highend device kunnen vetalen is android beter? Lulz. De s advance is een kuttoestel trouwens.quote:
Ik kan daarvoor sparen en dat heb ik ook gedaan. Toen ik een tiener was, heb ik een iPhone gekocht met het geld wat ik gespaard had.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?
normale mensen kunnen ieder jaar gewoon een nieuwe highendtelefoon kopen hoor, als ze dat zouden willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
is ios ook al niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Snap je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
Ik geef toch aan waarom ik Acer slecht vind? En ja, ik heb de duurdere Acer's in mijn handen gehad en nee, ik was niet onder de indruk. Dezelfde troep als de goedkope modellen die zij voeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
die goedkope acerlaptops vallen van ellende uitelkaar na twee jaar manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.quote:
Met de Simple Mp3 app. Zo naar je sd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?
In DFU zetten en herstellen, klaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziek
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.
ik herhaal: als hij NIET meer opstartquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In DFU zetten en herstellen, klaar
en als je androidapparaat vastnaait? Juist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De kans dat je een iOS-device bricked is nog kleiner dan dat jij morgenochtend om 8.00 uur opgehaald wordt door aliens.quote:
echt? Geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een Windows Phone. Ik was altijd een hipster met Apple en ik wil geen Android nerd zijn, nu loop ik voor op de rest van de menigte met mijn Nokia Lumia 920.
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zoquote:
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipe
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zo![]()
Niet dat het wat uitmaakt voor jou. Waarschijnlijk zijn de oordopjes die je gebruikt van zeer slechte kwaliteit gezien de keuzes die je maakt. En de DAC in je Samsung Galaxy Advance is ook niet echt super.
Wie is bas?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Nee hoor ik kan het gewoon nu al.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat gaat alleen als je de bootlocker unlocked hebt, unrooted bent en Clockwork geflashed hebt.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zou de officiële oordopjes met bas van Samsung niet echt lage kwaliteit noemen.
Tja als je 200 euro negeert heb ik idd niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEE
"Met bas"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd bagger welk merk je ook hebt
De laatste keer dat ik keek hadden ze een universele 3.5mm jack.quote:
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
De oordopjes die Apple er bij levert zijn ook bagger, daarom zei ik ook al dat het niet uitmaak welk merkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Stop maar weer, ze zijn precies als de nieuwe earpods van apple als je weet hoe ze klinken
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Bijgeleverde oordopjes zijn altijd troep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat alle bijgeleverde oordopjes uit dezelfde fabriek komen eigenlijk
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon weer een Rip-off van Apple zoals alle producten van Samsung. Maar dan meer falend.
Sony, HTC en Nokia kunnen tenminste zelf iets maken wat vernieuwend is. Die hoeven het niet slecht te jatten.
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuwsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.
Rip-off? Oh let me rip your head offquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet lezen. Ik zei toch IK ZIE NIET??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een iOS-device met een sd-kaart? Dat is iets nieuws
Mijn muziek komt dan ook voor 95% bij Apple vandaan in de hoge kwaliteit die Apple levert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is niet slecht en ook niet gejat. Ik zie een unjailbroken iDevice geen dingen downloaden via de browser op de sd kaart.
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn muziek komt dan ook voor 95% bij Apple vandaan in de hoge kwaliteit die Apple levert.
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.
Laten we het houden bij dit topic en blader niet door mijn shit, ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:03 schreef Catch22- het volgende:
Wel een attitude voor enen Pokémonmannetje zeg
twee euro per maand?!?! Belaggerleikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen ja
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
¤ 25 per jaar is ook echt een godsvermogen ja
Ik heb het geld er tenminste voor en houd de economie draaiende. Jij bent zo'n typische Hollander die alles maar gratis moet hebben. En vervolgens gaan janken als blijkt dat het allemaal moeilijker wordt of je een nummer / app niet kunt downloaden en je geen mogelijkheid hebt het te kopen omdat de betaalmogelijkheid niet wordt verbeterd omdat niemand het gebruikt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Succes met het spenderen van je geld aan alle muziek. Ik koop het soms maar dit is over de top.
Ik weet zeker waar het over gaat jankbalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.
iTunes Match..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hij had het over albums zelf kopen. Laatste keer: als je niet weet waar het over gaat kom dan niet mengen.
Moeilijker? Sorry hoor maar ik heb een gratis play store waar je direct gratis apps uit kunt installeren..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het geld er tenminste voor en houd de economie draaiende. Jij bent zo'n typische Hollander die alles maar gratis moet hebben. En vervolgens gaan janken als blijkt dat het allemaal moeilijker wordt of je een nummer / app niet kunt downloaden en je geen mogelijkheid hebt het te kopen omdat de betaalmogelijkheid niet wordt verbeterd omdat niemand het gebruikt.
Ik had het daar helemaal niet over.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik weet zeker waar het over gaat jankbalNooit van iTunes Match gehoord?
Het ging over albums en muziek kopen dus nee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
"Ja je moet je niet mengen als je niet weet waar het over gaat." om vervolgens zelf niet te weten waar het over gaat.![]()
Rot dan gewoon op en begin niet zo'n topic. Het is een behoorlijke backfire geworden door je eigen schuld.
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Moeilijker? Sorry hoor maar ik heb een gratis play store waar je direct gratis apps uit kunt installeren..
LOL leuk sprookje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.
Dit ging over de manier van muziek verkrijgen waarop ik een reactie had geplaatst dat zeker 95% van mijn muziek legaal is en van hoge kwaliteit zoals iTunes aanbiedt. En dat voor maar ¤25,- per jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het ging over albums en muziek kopen dus nee.
Op dit moment proberen developers het op een geheel andere manier door allerlei advertenties te plaatsen in de hoop dat jij daar als gebruiker op drukt en zij zo geld kunnen verdienen. Maar die tijd zal ook nog wel voorbij gaan.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit ging over de manier van muziek verkrijgen waarop ik een reactie had geplaatst dat zeker 95% van mijn muziek legaal is en van hoge kwaliteit zoals iTunes aanbiedt. En dat voor maar ¤25,- per jaar.
Android apps zullen voornamelijk inkomen proberen te genereren uit reclame en informatie van de gebruiker, daar is best een markt voor denk ik zeker gezien het marktaandeel. Daar is het bedrijf achter android ook groot mee geworden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog wel ja. Totdat developers erachter komen dat er geen droog brood is te verdienen in Android applicaties en stoppen met developen voor Android. Dan blijven enkel nog de applicaties over die door amateurs zijn gemaakt zoals vele applicaties al zijn en gaat de kwaliteit van apps flink achteruit.
Zoals ik? De meeste apps zijn gewoon free. Voor de mensen die niet op het idee kunnen komen om zelf APK's te installeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op dit moment proberen developers het op een geheel andere manier door allerlei advertenties te plaatsen in de hoop dat jij daar als gebruiker op drukt en zij zo geld kunnen verdienen. Maar die tijd zal ook nog wel voorbij gaan.
Waarom zouden developers anders nog voor Android creëren? Door gebruikers zoals jij wordt het Android OS verpest.
Nou ja gierigaards.. Ik zit niet op een random pop up te wachten tijdens angry birds.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef Catch22- het volgende:
Idd. Revenues op androidapps liggen vele malen lager dan op android omdat niemand wil betalen.
Nu zouden de devs kunnen verdienen net ads, maar gierigaards blocken dat, of downloaden de full versie illegaal
Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Je snapt er echt niets van
Je zou t bijna schattig kunnen noemen
Ach man, je weet er werkelijk niets van. Enkel de basis die zelfs de digibeten nog weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.
Wat versta jij onder basis danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach man, je weet er werkelijk niets van. Enkel de basis die zelfs de digibeten nog weten.
Daar zijn de meningen over verdeeld. En je hebt in dit topic niet echt bewezen dat je er zoveel van af weet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ben idd cute. Snap er meer van dan jij.
Free omdat mensen de apps anders op een illegale manier gaan installeren. Gratis met advertenties en jij betaalt met jouw privacy. Je zou eens moeten zien welke informatie jij die applicaties wel niet geeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zoals ik? De meeste apps zijn gewoon free. Voor de mensen die niet op het idee kunnen komen om zelf APK's te installeren.
Alles wat jij opnoemt is maar de basis. Je hebt ook nog geen reactie gegeven over mijn verhaal over beeldschermkwaliteit bijvoorbeeld. Kom maar eens met geldige argumenten, eens zien of jij er iets vanaf weet.quote:
over privacy gesprokenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Free omdat mensen de apps anders op een illegale manier gaan installeren. Gratis met advertenties en jij betaalt met jouw privacy. Je zou eens moeten zien welke informatie jij die applicaties wel niet geeft.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef SGYENZO het volgende:
Vriend(in): "Hey, mag ik spelen op je mobiel?"
Ik: "Ja, oké"
Vriend(in): *begint whatsappjes/smsjes te lezen*
Klacht: SMS PRIVACY INBREUK
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. En je hebt in dit topic niet echt bewezen dat je er zoveel van af weet.
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).
Tevreden?
jij was degene die geen argumenten kon opnoemen weet je nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alles wat jij opnoemt is maar de basis. Je hebt ook nog geen reactie gegeven over mijn verhaal over beeldschermkwaliteit bijvoorbeeld. Kom maar eens met geldige argumenten, eens zien of jij er iets vanaf weet.
Ik? Blijkbaar is het niet helemaal tot je doorgedrongen. Lees het anders nog eens;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
jij was degene die geen argumenten kon opnoemen weet je nog?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik die argumenten zou brengen. Ik ben in dit geval de tegenpartij, het is de bedoeling dat ik de negatieve punten van de tegenpartij benoem en mijn product / standpunt verdedig. Zo gaat dat ook in het kabinet. Geert Wilders gaat niet de Marokkanen benoemen die het wel goed doen in Nederland. Dat doet de tegenpartij.
het klopt van geen kantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Android is geïntrigeerd met de touchwiz technologie van Samsung. De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean. De winkel voor apps is de Google Play Store (voorheen Android Market).
Tevreden?
Dat wordt ook wel een blackout genoemd. Maakt niet uit, neem je tijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik? Blijkbaar is het niet helemaal tot je doorgedrongen. Lees het anders nog eens;
[..]
Klopt van geen kant? Wat valt er nog meer aan te kloppen danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het klopt van geen kant
Heb je op meer vlakken last van je autisme ts?
De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Klopt van geen kant? Wat valt er nog meer aan te kloppen dan
Dit klopt gewoon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
De populairste versies van Android zijn 2.3 gingerbread, 4.0 ice cream sandwich en 4.1 jelly bean.
Ik mocht m vandaag al..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt nog niet eens een s advance. Daar zit je al een week op te wachten
God, wat wordt dat een teleurstelling voor je. Nu heb je dus een galaxy y?
Omdat de populairste android telefoons deze er op hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
En weet je ook waarom die zo "populair" zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Omdat de populairste android telefoons deze er op hebben.
nee. Elke nieuwe heeft 4.1 of 4.2. Er zijn wel veel toestellen met oude versies omdat fabrikanten laks zijn met updates (Samsung voorop)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Of omdat de versies tussen 2.3 en 4.0 niet op mobiele telefoons draaien en enkel op tablets. Heeft niets met populariteit te maken, enkel met mogelijkheid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De s advance wel. Last I checked was ie android.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
Android is niet geïntegreerd in touchwiz zoals je zei
Je kan beter bij je Pokemon blijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:42 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De s advance wel. Last I checked was ie android.
Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of omdat de versies tussen 2.3 en 4.0 niet op mobiele telefoons draaien en enkel op tablets. Heeft niets met populariteit te maken, enkel met mogelijkheid.
Geen probleem. Dat doe ik altijd graag buiten DIG om. Maar als dit topic in DIG zou staan, zou ik net zo hard zo reageren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Rsb, dimens, mag ik jullie danken voor t vermaak in dit topic? Ik ga slapen.
Ts, sterkte met je samsung, beter had je de Xperia p gemomen
Nah, vind Sony niet echt beter dan Samsung.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Catch22- het volgende:
Rsb, dimens, mag ik jullie danken voor t vermaak in dit topic? Ik ga slapen.
Ts, sterkte met je samsung, beter had je de Xperia p gemomen
Dat wilt niet zeggen dat alle telefoons een update krijgen naar 4.1 hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.
Ja, en Gingerbread en Jelly Bean zijn beide geen versies tussen 2.3 en 4.0.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wat lul je, er zit jelly bean op de s3 en een update van gingerbread naar jelly bean op de s advance.
oh ik download wel een emu op mijn telefoonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan beter bij je Pokemon blijven
O en nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh ik download wel een emu op mijn telefoon
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nah, vind Sony niet echt beter dan Samsung.
En vergeet de support niet. De support van Sony is echt vele malen beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beter
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat alle telefoons een update krijgen naar 4.1 he
GO TO SLEEPquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb drie samsungs gehad (s, note en s3) en nu een Xperia z en geloof me, Sony is tig keer beter
Nee, helder licht. Hij heeft het over de versies tussen 2.3 en 4.0, namelijk Honeycomb. En op welke apparaten werkt Honeycomb?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
weet ik maar Dimens zei dat het enkel voor tablets is.
Begrijpend lezen. Als tiener krijg je dat volgens mij nog op school.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:42 schreef Dimens het volgende:
Of omdat de versies tussen 2.3 en 4.0 niet op mobiele telefoons draaien en enkel op tablets.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef Catch22- het volgende:
Vrijheid als in niet hoeven te betalen voor software waarmee je feitelijk het ecosysteem verslechterd. Jaja
Helemaal wel Gingerbread 2.3.6 en Jelly Bean 4.1. Zoek maar opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en Gingerbread en Jelly Bean zijn beide geen versies tussen 2.3 en 4.0.
LG is wel van hetzelfde kaliber. Net zo Zuid-Koreaans als Samsung wat westerlingen gewoon horen te boycotten.quote:
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen. Als tiener krijg je dat volgens mij nog op school.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.
Gingerbread 2.3.6 is nog steeds Gingerbread 2.3 maar met enkele updates. En 4.1 valt buiten :"tussen 2.3 en 4.0".quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Helemaal wel Gingerbread 2.3.6 en Jelly Bean 4.1. Zoek maar op
We hebben met een heus brugpiepertje te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Alleen op de basisschool. Zit haast in de 3e weetje.
Ze doen zo hun best om op ons te lijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
LG is wel van hetzelfde kaliber. Net zo Zuid-Koreaans als Samsung wat westerlingen gewoon horen te boycotten.
2e klas is niet brugklas. Dat wordt ook terug de boeken in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
We hebben met een heus brugpiepertje te maken.
Hoezo zou ik dat toegeven? Als je nou eens met argumenten zou komen, oké. Maar je komt met niets dan de basis die ik al ken en waardoor ik echt niet ga toegeven dat Android beter is aangezien de basis niet beter is dan iOS.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef SGYENZO het volgende:
Dimens, geef gewoon toe dat Android iOS halal afslacht. Trouwens iOS draait maar op één telefoon met een goedkope software: BEHOLD.. THE IPHONE!!
Boeit niet honeycomb is stom.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, helder licht. Hij heeft het over de versies tussen 2.3 en 4.0, namelijk Honeycomb. En op welke apparaten werkt Honeycomb?
De brugklas kan net zo goed ook de 3e klas zijn. En gezien het niveau van les wat jullie kindertjes tegenwoordig op school krijgen, is dat ook het geval.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
2e klas is niet brugklas. Dat wordt ook terug de boeken in.
Noem een verschillende telefoon dan iPhone danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat toegeven? Als je nou eens met argumenten zou komen, oké. Maar je komt met niets dan de basis die ik al ken en waardoor ik echt niet ga toegeven dat Android beter is aangezien de basis niet beter is dan iOS.
iOS draait trouwens op meerdere telefoons wat meer een voordeel is dan een nadeel aangezien de software en de hardware exact op elkaar zijn afgestemd en daardoor dus beter samenwerken. Dat zie je grotendeels terug in de snelheid van het toestel wat met minder processorkracht tot betere prestaties leidt.
iPhone, iPhone 3G, iPhone 3Gs, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5. Dat zijn 6 verschillende telefoons.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Noem een verschillende telefoon dan iPhone dan
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Ik zei verschillend dan iPhone. IPhone komt constant terug in de naam. BEGRIJPEND LEZEN Dimens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone, iPhone 3G, iPhone 3Gs, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5. Dat zijn 6 verschillende telefoons.
Dat betekent dus ook dat alle Samsung Galaxy modellen hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb. Ik zei verschillend dan iPhone. IPhone komt constant terug in de naam. BEGRIJPEND LEZEN Dimens.
Hebben verschillende software, iPhone niet. iOS.. iOS.. Wij hebben gingerbread honeycomb ice cream sandwich en Jelly Bean. Zelfs meer. Beat that.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat alle Samsung Galaxy modellen hetzelfde zijn.
Dat is toch juist een positief punt voor de iPhone?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hebben verschillende software, iPhone niet
Elke Samsung Galaxy draait op Android.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hebben verschillende software, iPhone niet
Nee..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is toch juist een positief punt voor de iPhone?
iOS 1, iOS 2, iOS 3, iOS 4, iOS 5, iOS 6 en binnenkort iOS 7. En dan heb je ook nog de updates tussen de OS'en in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hebben verschillende software, iPhone niet. iOS.. iOS.. Wij hebben gingerbread honeycomb ice cream sandwich en Jelly Bean. Zelfs meer. Beat that.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Idd er zijn verschillende versies van Android. iOS? Neen
Aldus de verschillende iOS versies.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
iOS 1, iOS 2, iOS 3, iOS 4, iOS 5, iOS 6 en binnenkort iOS 7. En dan heb je ook nog de updates tussen de OS'en in.
voor gingerbread versie 2 is die ENORM sterk tegenover iOS 2.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
iOS 1, iOS 2, iOS 3, iOS 4, iOS 5, iOS 6 en binnenkort iOS 7. En dan heb je ook nog de updates tussen de OS'en in.
Nieuwe update: Een gekleurde status barquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goh. iOS 2 werd in 2008 uitgegeven en Gingerbread in 2010.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
voor gingerbread versie 2 is die ENORM sterk tegenover iOS 2.
Updates tussenin: "bug fixes"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Nieuwe update: Een gekleurde status bar
En heel veel nieuwe features. Maar gewoon lekker blind blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Nieuwe update: Een gekleurde status bar
Denk je dat dit anders is voor Android? Die hebben ook 2.3.6 waar deze versie verschilt in bugfixes en nauwelijks upgrades heeft.quote:
Allebei versie twee. iOS 2; zwak, zwak, zwak....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goh. iOS 2 werd in 2008 uitgegeven en Gingerbread in 2010.
iOS 5 en 6 verschillen gigantisch veel.. Notquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
En heel veel nieuwe features. Maar gewoon lekker blind blijven.
Ben je nou echt zo debiel en zwakzinnig? Toen iOS 2 werd gereleased bestond Android nog niet eens voor mobiele telefoons.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Allebei versie twee. iOS 2; zwak, zwak, zwak....
Dit is ook versie 2quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Allebei versie twee. iOS 2; zwak, zwak, zwak....
En? Apple is hier de echte debielioquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo debiel en zwakzinnig? Toen iOS 2 werd gereleased bestond Android nog niet eens voor mobiele telefoons.
SiriP4S,P5,T5,S3,S4,M1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
iOS 5 en 6 verschillen gigantisch veel.. Not
De grootste debiel ben jij hier, zelfs de mensen die Android gebruiken zeggen dat.quote:
OMFG HIJ KAN COPY PASTENquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
SiriP4S,P5,T5,S3,S4,M1
Siri now available on iPad (3rd, 4th generation and Mini) and iPod Touch (5th generation).
Additional country and language support for Canada (English and Canadian French), China (Mandarin), Hong Kong (Cantonese), Italy (Italian), Korea (Korean), Mexico (Spanish), Spain (Spanish), Switzerland (Italian, French, German), Taiwan (Mandarin), US (Spanish).
Local search works around the world.
Siri can now provide information on sports leagues such as NFL, MLB, NBA, NHL, WNBA, NCAA basketball and American football, the Premier League, MLS, and more. Ask for player stats, team rosters, game schedules and team standings.
Siri can provide information on movies like find movie reviews, ask about actors and actresses, play a movie trailer, get showtimes for movies and find a theater/cinema.
Yelp! built-in reviews and launch to open up more information and create reservations with OpenTable.
Restaurants are listed by reviews and nearest with more information.
Apps can be launched by saying "run <app name>" or "open <app name>".
Siri can send Tweets and update Facebook status.
Siri can read items from Notification Center.
"Eyes Free", allowing car companies to build-in Siri integration; with a mic button on steering wheel, and for launching Siri functions, and screen disabling during Eyes Free mode.
Facebook integration
Share to Facebook from Share button and apps can access Facebook accounts; similar to Twitter integration in iOS 5.
Integrated into Notification Center.
Integrated in Siri and APIs for third-party apps.
Contacts synced from friends' contact information on Facebook.
Facebook Events and birthdays in Calendar.
"Like" button on apps and content from the App Store and iTunes Store.
Icon matches Twitter's new logo.
Passbook (iPhone and iPod Touch only)
New app that manages a user's boarding passes, movie tickets, retail coupons, loyalty cards, etc. in one app.[87]
Store coupons and gift cards in a wallet-like app (e.g. Apple Store, Starbucks, Target, etc.).
Passes are updated in real time if changes are made (e.g. spending money on a store card, flight time, gate change, etc.).
Passes are location and time-based, appearing on the lock screen when relevant.
Notification Center
Update Facebook status or Tweet from new widget.
Message previews can now be toggled on/off for alerts.
Calendar now shows the current date in the title bar.
Shows ending times for Calendar events.
Added "Do Not Disturb" for Notifications. (See Settings, below, for more information)
Photos
Shared Photo Streams. Photos can be shared with other contacts. Photos shared can be commented on and liked. Notifications are enabled for when a contact shares a photo with the user.
New sharing menu using new icons. Has options for Twitter (with new icon), Facebook, Weibo (when Chinese keyboard is enabled), as well as Copy, Use Wallpaper, Print.
Videos can be uploaded to Youku and Tudou when the Chinese keyboard is enabled.
Constantly shows a button to create new Albums.
Music
New streamlined UI with white and black themes.
Late Night Mode equaliser.
Settings
"Bluetooth" moved to top of Settings list.
Added "Do Not Disturb" mode, allowing users to avoid calls and notifications unless calling parties are on the user's Favorites group. A crescent moon icon will appear in the status bar when enabled. Has no effect when the screen is on.
Added in Notifications: Government warnings and AMBER Alerts (toggle on/off).
New Privacy Controls. Apps must now ask for permission to access the users photos, calendars, contacts and reminders.
Revised Settings icon, similar to that of the OS X System Preferences app icon.
New gear animation in the Settings app shown whilst downloading an over-the-air update.
Usage: Time Since Last Full Charge now available for all devices.
Enable 3G under Cellular setting (iPhone).
Maps menu for changing voice volume, map label language, label size, and distance units (iPhone 4S and later, iPad 2 and later, & iPod Touch (5th generation)).
Settings categories now separated into groups on iPad.
"Advertising" option added under "About", just above "Diagnostics & Usage" to enable or disable advertising networks from serving you "targeted ads".
Phone
Adds phone icon on lock screen for additional ignoring options, similar to the camera sliding icon on the lock screen in iOS 5.1.
When ignoring a call, the user can message the caller or set a Reminder to call them back later or send one of three customizable quick SMS response.
Phone call doesn't take up the entire lock screen when a call is incoming. (QuietIncomingCallsonLock)
New white themed UI for dial pad.
Maps
Turn-by-turn Navigation with Siri Voice powered by TomTom (iPhone 4S and later, iPad 2 and later, & iPod Touch (5th generation)), voice directions (iPhone 4S and later only).
Maps are now Apple-sourced instead of using Google sources.
3D overview for maps (iPhone 4S and later, iPad 2 and later, & iPod Touch (5th generation)).
Satellite view.
Flyover view for maps gives 3D satellite view.P4S,P5,T5,S2,S2
New Map icon.
Lock Screen integration for turn-by-turn navigation (iPhone 4S and later, & iPad 2 and later), voice directions (iPhone 4S and later only).
Yelp!integration available for businesses provides reviews and information on the business. Allows the user to launch Yelp!app from Maps.
Info cards of businesses.
Traffic crowd sourcing with anonymous data sent from all iPhones, also adds events of traffic slow-down. Re-routing around traffic accidents and road work.
Tapping search bar will automatically give you directions from current location to back home, can be changed.
FaceTime
Make FaceTime calls over cellular (some carriers require certain data plans, like AT&T).P4S,P5,S3
VIP inbox stars important emails from user defined VIP group members.
Flagged emails inbox.
Attach photos and videos quickly with a long-press.
Open password-protected Microsoft Office documents.
Added Pull-to-Refresh gesture to update Mail accounts.
Per account Signatures.
Holding the Compose button now shows a list of all draft messages, rather than just the most recent draft message.
Email addressed used can now be removed from the Recent list
Contacts
Search All Fields.
Custom Vibrations for Text Message Notifications.
Reminders
Manual Reader.
Manual location based reminders.
Location based reminders (iPad (3rd generation); previously only available for iPhone 4 & iPhone 4S) (option removed in Golden Master).
Safari
Fullscreen landscape mode (for iPhone and iPod Touch).
iCloud tab syncing across iOS devices and Macs.
Offline reading list caches the user's reading list for later use, even when not connected to the Internet (not available for iPhone 3GS and iPod Touch (4th generation)).
Smart App Banners: Banners on mobile webpages prompt users to download the website's native App Store counterpart in the App Store.
Faster JavaScript engine.
Apps in search results.
Support for photo upload via Camera Roll to web forms with <input type="file"> elements.
Support up to 25 open tabs on iPad.
Bookmarks window now displays tabs along the bottom of the window for switching between viewing "Bookmarks", "History" and "Reading list"; previously was just listed all in one source list (iPad 2 and later only).
Bookmarks button changes to Reading list icon with a progress bar when updating the Reading list for offline use (iPad 2 and later only).
Long press the "Back" or "Forward" button to reveal the browsing history (for iPhone 3GS and later, iPod Touch (4th generation) and later. Previously only available for iPad since iOS 5.x).
App Store
New UI.
Darker theme.
Applications can be purchased from within apps.
Installing an app no longer returns the user to the home screen; apps will download and install while continuing to browse the store.
Updating an app no longer requires the iTunes password to be entered.
Tap the screenshots of app to enter Full Screen mode.
Open the app that have been already installed by tapping the "Open" button.
Developer page on the bottom of app details screen.
Update History on the bottom of app details screen.
Related item on the middle of app details screen.
Share sheet button on the right top of app details screen.
Install free apps without an Apple ID.
iTunes
New UI.
Darker theme.
Content can be purchased from within apps (previously available since iOS 5.0).
Accessibility
Guided Access:
Allows user to lock exiting of the app in Single App Mode.
Allows users to disable certain controls within a specific app.
Locks the home button from being used to act like a kiosk.
Speak Selection
Allows selected text to be read using the same Text-To-Speech that powers VoiceOver.
Allows speech rate and dialect to be changed and words to be highlighted as they are read.
When in use, infers language from context, and when no context is available, offers a choice. Pause/resume is available.
iCloud
Personal Dictionary synchronisation.
Passbook synchronisation.
Clock
Set a song as an alarm sound.
Clock app for iPad.
Weather
New UI.
Stocks
Historical data can be viewed for the past 5 and 10 years when in landscape mode.
YouTube
Apple's integrated app removed, due to an ended licensing deal with Google.
Game Center
Game Center challenges.
Facebook friends integration.
Opportunity to delete games without deleting the apps from a device.
Camera
HDR improvements.
Darker theme (iPhone & iPod Touch only).
Panorama Mode (iPhone 4S and later, & iPod Touch (5th generation) only).
Ability to take pictures while recording video (iPhone 5, & iPod Touch (5th generation) only).
Face detection is now on the iPad 2
Calendar
Add Facebook events and friends' birthdays into Calendar.
Security
Kernel ASLR added.
Other
Lost Mode: If an iOS device is lost, Lost Mode triggers an attention grabbing sound, prompting the person who finds the iPhone to call a specific number set by the owner remotely.
Additional features for China (Baidu search engine added, China social network, improved inputting method).
Weibo Integrated (when Chinese Keyboard enabled).
VoiceOver improvements.
Custom Vibrations for Alerts.
Global Network proxy for HTTP.
IPv6 support for Wi-Fi and LTE.
Auto Correction for every keyboard.
Bluetooth MAP support.
Improved keyboard layouts.
New Thai keyboard (full keyboard).
French, German, and Spanish dictionaries. (Download necessary at time of first use)
"Made For iPhone" specification for hearing aids.
A blue "New" ribbon over newly installed apps.
Status bar reflects the color of the top-most banner in 3rd party apps. (iPhone and iPod Touch only)
Spotlight lists name of folder an app is located in.
Setup for iMessage & FaceTime added to initial device first time setup.
Folders now let you store up to 16 apps (iPhone 5 and iPod Touch (5th generation)).
Niet veel?
http://mobiel.nu.nl/inter(...)szaak-van-apple.htmlquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo debiel en zwakzinnig? Toen iOS 2 werd gereleased bestond Android nog niet eens voor mobiele telefoons.
Te bedenken dat Youtube ook niet door iedereen gebruikt wordt en dus eigenlijk onder bloatware valt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
OMFG HIJ KAN COPY PASTEN
Dat je youtube nu zelf moet installeren is echt een downie downgrade
Totaal niet relevant aan wat ik zei.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef Karloklp het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/inter(...)szaak-van-apple.html
Apple kan zo te zien dus ook niks zelf verzinnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef Karloklp het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/inter(...)szaak-van-apple.html
Want Stock en Passbook e.d. Worden dagelijks gebruikt door iedereenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Te bedenken dat Youtube ook niet door iedereen gebruikt wordt en dus eigenlijk onder bloatware valt.
Aldus iemand die met een Samsung Galaxy Advance rondloopt waar het design grotendeels is afgekeken van Apple omdat het bedrijf zelf geen designers heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:26 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Apple kan zo te zien dus ook niks zelf verzinnen.
Kinderen? Tiener(s?)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:25 schreef Dimens het volgende:
Wat kansloos eigenlijk tegen een stel kinderen. Daar zijn de argumenten dan ook naar.
Het is niet relevant. Iedereen kan zomaar wat linkjes posten, maar als je zelf niets weet heb je er niets aan. Zoals jij en de TS dus.quote:
ik zie geen curve in de vorm van een iPhone 4.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus iemand die met een Samsung Galaxy Advance rondloopt waar het design grotendeels is afgekeken van Apple omdat het bedrijf zelf geen designers heeft.
In het Verdrag inzake de rechten van het kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens het op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt.quote:
Design gaat niet enkel om hardware.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ik zie geen curve in de vorm van een iPhone 4.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het Verdrag inzake de rechten van het kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens het op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt.
Bron
quote:
Wil niet veel zeggen maar Android 2.3.6 was eerder dan iOS 5 die aankomt met de zogenaamde Notification Center. Wij hadden al zoiets.quote:
DerTIEN lijkt mij genoeg gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de definitie van "kind" ontwijken en blijven volhouden dat je een tiener bent.
Truste schat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de definitie van "kind" ontwijken en blijven volhouden dat je een tiener bent.
Tieners tot 18 jaar zijn gewoon kinderen. Net zoals volwassenen van 18 en 19 jaar ook nog tieners zijn.quote:
Oké verder met het originele onderwerp : lees vorige postquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tieners tot 18 jaar zijn gewoon kinderen. Net zoals volwassenen van 18 en 19 jaar ook nog tieners zijn.
Misschien wel handig als je ouders en / of mentor jou dit leren en niet ik. Ik heb die functie niet.
Notificatie centrum is een functie, geen design. Maar inderdaad, dat is een "gestolen" functie. Maar dat is nog niets vergeleken wat Android voor functies "gestolen" heeft van Apple. Noem je die dan ook even op?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar Android 2.3.6 was eerder dan iOS 5 die aankomt met de zogenaamde Notification Center. Wij hadden al zoiets.
Begin je terug te krabbelen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké verder met het originele onderwerp : lees vorige post
het is niet helemaal hetzelfde, iPhone heeft maar een knop en Samsung 2 lichtgevende ernaast. Hoef je niet helemaal naar de hoek te grijpen om terug te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Notificatie centrum is een functie, geen design. Maar inderdaad, dat is een "gestolen" functie. Maar dat is nog niets vergeleken wat Android voor functies "gestolen" heeft van Apple. Noem je die dan ook even op?
We hadden het trouwens over design.
Dat is alsnog een functie en deels hardware design. We hebben het over softwaredesign. Tevens is dat een functie van Android en niet van Samsung.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:42 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
het is niet helemaal hetzelfde, iPhone heeft maar een knop en Samsung 2 lichtgevende ernaast. Hoef je niet helemaal naar de hoek te grijpen om terug te gaan.
Je gaat toch echt zelf offtopic en reageert niet op de posts van anderen als deze te gecompliceerd voor je worden. Of je reactie daarop is matig en waardoor een zinvolle discussie tamelijk kansloos is.quote:
oké software: android heeft snelkoppelingen ios niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is alsnog een functie en deels hardware design. We hebben het over softwaredesign. Tevens is dat een functie van Android en niet van Samsung.
btw hadden wij ook eerst een wifi hotspot.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is alsnog een functie en deels hardware design. We hebben het over softwaredesign. Tevens is dat een functie van Android en niet van Samsung.
Wat de fuck is een RAM verwijderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef SGYENZO het volgende:
Android heeft een RAM verwijderaar, iOS niet
Android heeft widgets ios niet.
Android heeft verschillende toetsenborden (bijvoorbeeld swype) . Ios niet
Dit is geen softwaredesign.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oké software: android heeft snelkoppelingen ios niet.
Android heeft een RAM verwijderaar, iOS niet
Android heeft widgets ios niet.
Android heeft verschillende toetsenborden (bijvoorbeeld swype) . Ios niet
Laat maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je gaat toch echt zelf offtopic en reageert niet op de posts van anderen als deze te gecompliceerd voor je worden. Of je reactie daarop is matig en waardoor een zinvolle discussie tamelijk kansloos is.
Functie...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
btw hadden wij ook eerst een wifi hotspot.
oh design.. Wij hebben 2 'lagen' home screen. Nee dit is GEEN functie!!!!quote:
Een discussie win je niet op deze manier. Iemand die op elke vraag een onzinantwoord geeft wat totaal niet relevant is aan de vraag, wint geen discussie. Enkel frustratie van de tegenpartij totdat deze inziet dat het zinloos is en hij / zij te maken heeft met een compleet ongeschikt persoon voor een discussie.quote:
Is een functie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh design.. Wij hebben 2 'lagen' home screen. Nee dit is GEEN functie!!!!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh design.. Wij hebben 2 'lagen' home screen. Nee dit is GEEN functie!!!!
Waarom onnozel? Dingen die je veel gebruikt kan je op laag 1 zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:57 schreef Dimens het volgende:
Maar voornamelijk een functie. En een die tamelijk onnozel is.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Waarom onnozel? Dingen die je veel gebruikt kan je op laag 1 zetten.
Die heb jij ook niet op je Samsung Galaxy Advance.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
En de mooie klok van HTC dan? Daar tipt ios niet aan.
okeeeee.. Het prachtige lock screen en de fantastische live Wallpaper.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet op je Samsung Galaxy Advance.
Wat ben je toch ook een lieverd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:01 schreef Dimens het volgende:
Het topic is bijna vol. Zo help ik Bart toch nog een beetje zodat hij geen slotje hoeft te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |