The S4 has a OLED screen, which are generally brighter and more vividquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh, dus de kwaliteit van het scherm boeit natuurlijk ook geen flikker
je type vaardigheden ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Oja. En door gierige idioten als jij, die nergens voor willen betalen en alles maar piraten, zal android als gameplatform ook niet snel verbetereb
0 euro ik heb hem ook sinds vandaag. oké noem maar op zonder op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
Neem gewoon een iPhone..
Verstuurd vanaf mijn iPad
Dat heeft niet met jouw voorzichtigheid te maken. Hardware gaat kapot door gebruik en de componenten die door Acer gebruikt worden zijn niet van hoge kwaliteit. Denk aan vroegtijdige lekkende elektrolytische condensatoren, DDR geheugen van slechte kwaliteit e.d.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik heb geen hardware problemen hoor ik ga er namelijk voorzichtig mee om.
Dat is legaal. Sterker nog, Apple biedt het aan op zijn systemen. Dit heet Boot Camp.quote:Ja, echt heel legit om Windows op een Apple product te zetten. Dikke props daarvoor.
Denk je dat tieners honderden euros hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 gamesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 games
Er zijn ook tieners die sparen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?
En dit opent een Android vs iOS topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Catch22- het volgende:
Itunes heb je niet nodig voor Games en je enige pluspunt die blijft staan, is dat je makkelijker "illegaal" kan downloaden. Sterk argument wel
De galaxy Advance faalt niet hoor lol?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
ik had het over de s4.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon wel
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef SGYENZO het volgende:
Ik heb tenminste geen wannabe-pc phone. Omdat de S4 en de iPhone 5 de nieuwste zijn vergeleek ik die.
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dit opent een Android vs iOS topic.![]()
Zelfs ik kan nog betere argumenten verzinnen waarom Android beter is dan iOS.
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.
Ik zou niet weten waarom ik die argumenten zou brengen. Ik ben in dit geval de tegenpartij, het is de bedoeling dat ik de negatieve punten van de tegenpartij benoem en mijn product / standpunt verdedig. Zo gaat dat ook in het kabinet. Geert Wilders gaat niet de Marokkanen benoemen die het wel goed doen in Nederland. Dat doet de tegenpartij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.
omdat tieners geen highend device kunnen vetalen is android beter? Lulz. De s advance is een kuttoestel trouwens.quote:
Ik kan daarvoor sparen en dat heb ik ook gedaan. Toen ik een tiener was, heb ik een iPhone gekocht met het geld wat ik gespaard had.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?
normale mensen kunnen ieder jaar gewoon een nieuwe highendtelefoon kopen hoor, als ze dat zouden willenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
is ios ook al niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Snap je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
Ik geef toch aan waarom ik Acer slecht vind? En ja, ik heb de duurdere Acer's in mijn handen gehad en nee, ik was niet onder de indruk. Dezelfde troep als de goedkope modellen die zij voeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Jouw haat op acer snap ik ook nooit. ze hebben gewoon de zelfde hardware als een goedkope asus. heb je al eens eeb wat duurdere acer in de handen gehad?
die goedkope acerlaptops vallen van ellende uitelkaar na twee jaar manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Haque het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op. Ik bedoel dat het niet compleet afhankelijk is van een computer.
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.quote:
Met de Simple Mp3 app. Zo naar je sd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik nog mijn iPhone gebruikte, was ik totaal onafhankelijk van mijn computer. Maar oké, hoe zet jij dan muziek op jouw telefoon?
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als je iPhone eens vastzit in het bekende 'kabeltje met itunes scherm' wie to the rescue? iTunes. Muziek, wie to the rescue? iTunes.
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat doe je als jouw Android toestel niet meer opstart?
In DFU zetten en herstellen, klaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Naar de winkel, en als je iPhone niet meer opstart?
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb in maanden mijn iPhone niet meer aangesloten op mijn Mac en toch heb ik zonder tussenkomst van iTunes iedere dag nieuwe muziek
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zeker zo'n simpele app. Niet direct naar je muziek library.
ik herhaal: als hij NIET meer opstartquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In DFU zetten en herstellen, klaar
en als je androidapparaat vastnaait? Juist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
De kans dat je een iOS-device bricked is nog kleiner dan dat jij morgenochtend om 8.00 uur opgehaald wordt door aliens.quote:
echt? Geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een Windows Phone. Ik was altijd een hipster met Apple en ik wil geen Android nerd zijn, nu loop ik voor op de rest van de menigte met mijn Nokia Lumia 920.
De muziek die je daar vandaan haalt is van bagger kwaliteit. 128Kbps of zoquote:
Je zei als hij NIET meer opstart. Maar als ie in een soort DFU zit, Power button + home button + volume up naar recovery en dan factory wipequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent dus afhankelijk van de winkelier terwijl mensen met een iPhone hem dus aan iTunes kunnen hangen? Ik zou het wel weten hoor.
DAT KOS GELT MEJONGE HEPT HIJ TOGNIEEEEEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zou Spotify niet bepaald simpel noemen. En daarbij hoef ik het ook niet in mijn library te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |