Slotjes deel jij niet uit. En meer aanbod? Ze laten je 25 euro betalen per jaar om je muziek in de cloud te houden. Nou sorry hoor maar dat is gewoon simpelweg gierig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef Catch22- het volgende:
Android
Gratis downloaden is makkelijker
betalen lastiger
Ios
Meer aanbod
Makkelijker kopen
Slotje
Dat jij niet geļnteresseerd er in bent betekent niet dat het nutteloos is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kun je niks beters verzinnen? Dit is gewoon een nutteloze discussie
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van applequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:47 schreef SGYENZO het volgende:
Ook is het niet zo afhankelijk van dat klote iTunes.
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Wat, korting met een iPad? Omg, cheap reclamestuntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Op vertoon van een iPad krijg je korting bij de Starbucks. Hoef je met een Android echt niet te proberen, dan lachen ze je uit.
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik altijd met een van de 1e ipod nano'squote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn Mac Pro en Cinema-display naar de Starbucks
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
waarom zou Android afhankelijk moeten zijn van iTunes dan? het is niet eens van apple
Denk dat ik ook nog een Air erbij haal uiteindelijk. Daarbij weet je tenminste zeker dat het appeltje altijd zichtbaar is voor anderen. Bij een iPad is het lang niet altijd te zien. Zeker al niet als je het ding in de schuine stand van de smartcover op tafel hebt liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij krijgt maar 8%. Ik 12% omdat ik met een MacBook Air kom.
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb allebei want ik ben geen pauper die maar 1 toestel kan betalen.
Wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shit
Voorheen had ik altijd mijn iPhone naast mijn MacBook Air liggen zodat deze voor iedereen zichtbaar was. Ik had echt respect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Denk dat ik ook nog een Air erbij haal uiteindelijk. Daarbij weet je tenminste zeker dat het appeltje altijd zichtbaar is voor anderen. Bij een iPad is het lang niet altijd te zien. Zeker al niet als je het ding in de schuine stand van de smartcover op tafel hebt liggen.
Heb je nou echt zo'n apparaat met gesloten OS gekocht waar je niets mee kunt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja m'n iPad mini is wel goed maar Android rox dat shit
waarom een macbook halen en Windows 8 erop draaien terwijl je er een kan halen voor 500 in de winkel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voorheen had ik altijd mijn iPhone naast mijn MacBook Air liggen zodat deze voor iedereen zichtbaar was. Ik had echt respect.
Nu kijken mensen mij raar aan als ik mijn Nokia Lumia 920 naast mijn MacBook Air leg en Windows 8 op mijn MacBook Air draai. Maar als trendsetter zie je mensen nu ook de switch maken naar Windows. Ik zie steeds meer mensen Windows 8 op hun MacBook draaien en balen van hun iPhone.
JAILBROKEN. Likabawsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je nou echt zo'n apparaat met gesloten OS gekocht waar je niets mee kunt?
Precies. Zelfs Apple ziet in dat de User Interface van Windows beter is. Jonathan Ive is nu ingezet het design van iOS 7 te doen en die gaat uiteraard kijken naar het design van Windows Phone.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef JustinK het volgende:
http://www.wp7.nl/32545/ios7-stijlelementen-windows-phone/
laten we gewoon zeggen..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Apple ziet in dat de User Interface van Windows beter is. Jonathan Ive is nu ingezet het design van iOS 7 te doen en die gaat uiteraard kijken naar het design van Windows Phone.
Die MacBook Air had ik nog en Microsoft heeft geen laptops. Ja, de Surface maar dat is geen laptop. Als Microsoft mij ook een laptop zou kunnen aanbieden, had ik dat zeker overwogen. Maar aangezien dit niet het geval is en enkel van die baggermerken zoals Asus, Acer en HP Ultrabooks met bij lange na niet de kwaliteit van de MacBook Air aanbieden, ben ik bij mijn MacBook Air gebleven. Dit heeft ook nog eens als voordeel dat ik mijn status behoud en niet goedkoop word. Geld is namelijk geen issue. Het draait allemaal om status en de MacBook Air in combinatie met Windows 8 is echt een super combinatie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
waarom een macbook halen en Windows 8 erop draaien terwijl je er een kan halen voor 500 in de winkel.
Specs zeggen niksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef SGYENZO het volgende:
Tja.. http://www.compare-cellph(...)-4-vs-Apple-iPhone-5
Ik heb 3 maanden geleden een Acer aspire gehaald met officiėle Windows 8 software.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die MacBook Air had ik nog en Microsoft heeft geen laptops. Ja, de Surface maar dat is geen laptop. Als Microsoft mij ook een laptop zou kunnen aanbieden, had ik dat zeker overwogen. Maar aangezien dit niet het geval is en enkel van die baggermerken zoals Asus, Acer en HP Ultrabooks met bij lange na niet de kwaliteit van de MacBook Air aanbieden, ben ik bij mijn MacBook Air gebleven. Dit heeft ook nog eens als voordeel dat ik mijn status behoud en niet goedkoop word. Geld is namelijk geen issue. Het draait allemaal om status en de MacBook Air in combinatie met Windows 8 is echt een super combinatie.
Wat een onzin vergelijking. Dat Windows Phone op een Nokia Lumia 920 beter is dan een iPhone 5 is een feit, maar zelfs de iPhone 5 staat ver boven elk Android toestel. Enkel de HTC One komt in de buurt van de Lumia 920 en de iPhone 5 maar is er nog steeds niet aangezien HTC Sense 5 het gehele systeem verpest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef SGYENZO het volgende:
Tja.. http://www.compare-cellph(...)-4-vs-Apple-iPhone-5
Dat laat dan ook direct jouw smaak en kennis zien. Normaliter zijn mensen met een Android toestel nerds maar bij jou heeft het een andere rede. Jij bent goedkoop, zit voor een dubbeltje op de eerste rij en kijkt alleen naar specificaties zonder dat je weet wat het zegt. Is ook goed te zien in de site met een vergelijking tussen de iPhone 5 en de Samsung Galaxy S4.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden geleden een Acer aspire gehaald met officiėle Windows 8 software.
oh, dus de kwaliteit van het scherm boeit natuurlijk ook geen flikkerquote:
Gierig is juist als je geen geld wilt uitgeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Slotjes deel jij niet uit. En meer aanbod? Ze laten je 25 euro betalen per jaar om je muziek in de cloud te houden. Nou sorry hoor maar dat is gewoon simpelweg gierig.
Ik heb geen hardware problemen hoor ik ga er namelijk voorzichtig mee om. Ja, echt heel legit om Windows op een Apple product te zetten. Dikke props daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat laat dan ook direct jouw smaak en kennis zien. Normaliter zijn mensen met een Android toestel nerds maar bij jou heeft het een andere rede. Jij bent goedkoop, zit voor een dubbeltje op de eerste rij en kijkt alleen naar specificaties zonder dat je weet wat het zegt. Is ook goed te zien in de site met een vergelijking tussen de iPhone 5 en de Samsung Galaxy S4.
Bijna iedereen weet dat Acer troep is en dat je het nooit moet kopen. Het wordt enkel gekocht door mensen zoals jij, mensen zonder verstand. Maar je komt er nog wel achter dat het troep is als de toetsen beginnen los te laten, de hardware het gaat begeven en je jouw laptop 2 maanden kwijt bent door reparatie omdat de wachtlijst bij Acer enorm is door de hoeveelheid laptops die terug komen.
Daar heb ik geen last van met mijn MacBook Air, waar tevens ook een legitieme versie van Windows 8 op staat.
Nou gamen op mijn Galaxy S Advance gaat zo smooth als babybilletjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben heel erg fan van Android en zou geen ios device meer willen, maar ios is wel beter voor gamen
Wie dat niet ziet, die is besodemieterd
Het feit dat je de icloud muziekmeuk erbij trekt geeft je domheid al aan
The S4 has a OLED screen, which are generally brighter and more vividquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh, dus de kwaliteit van het scherm boeit natuurlijk ook geen flikker
je type vaardigheden ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Oja. En door gierige idioten als jij, die nergens voor willen betalen en alles maar piraten, zal android als gameplatform ook niet snel verbetereb
0 euro ik heb hem ook sinds vandaag. oké noem maar op zonder op te zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
quote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef SGYENZO het volgende:
Neem gewoon een iPhone..
Verstuurd vanaf mijn iPad
Dat heeft niet met jouw voorzichtigheid te maken. Hardware gaat kapot door gebruik en de componenten die door Acer gebruikt worden zijn niet van hoge kwaliteit. Denk aan vroegtijdige lekkende elektrolytische condensatoren, DDR geheugen van slechte kwaliteit e.d.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik heb geen hardware problemen hoor ik ga er namelijk voorzichtig mee om.
Dat is legaal. Sterker nog, Apple biedt het aan op zijn systemen. Dit heet Boot Camp.quote:Ja, echt heel legit om Windows op een Apple product te zetten. Dikke props daarvoor.
Denk je dat tieners honderden euros hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Catch22- het volgende:
Galaxy s advancetalkin about gierig
Hoeveel heb je totnutoe uitgegeven aan Games?
Er zijn gewoon meer goede games voor ios. Als je dat niet wil toegeven ben je geretardeert
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 gamesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor twintig euro heb je al een stuk of 10-15 games
Er zijn ook tieners die sparen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Denk je dat tieners honderden euros hebben.
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
lees alleen het vetgedrukte gedeelte moet ik het helemaal uitleggen?
En dit opent een Android vs iOS topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef Catch22- het volgende:
Itunes heb je niet nodig voor Games en je enige pluspunt die blijft staan, is dat je makkelijker "illegaal" kan downloaden. Sterk argument wel
De galaxy Advance faalt niet hoor lol?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn ook tieners die sparen.
Sowieso snap ik de link die jij gepost hebt nu al helemaal niet meer. Je schept op dat de Samsung Galaxy S4 beter is dan de iPhone 5 en daarom is Android beter, maar hebt zelf een falende Samsung Galaxy Advance.
ik had het over de s4.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je al geen drie euro per maand over hebt voor Games ben je verkeerd bezig. Dat had ik als tiener ook gewoon wel
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef SGYENZO het volgende:
Ik heb tenminste geen wannabe-pc phone. Omdat de S4 en de iPhone 5 de nieuwste zijn vergeleek ik die.
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dit opent een Android vs iOS topic.![]()
Zelfs ik kan nog betere argumenten verzinnen waarom Android beter is dan iOS.
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vergelijkt echt helemaal niets. Het enige wat jij doet is een link posten met falende informatie. Jij komt zelf met niets en hebt er blijkbaar ook totaal geen verstand van. Maar dat was al duidelijk nadat je aangaf een laptop van Acer te hebben en heb dat heb je nog eens versterkt door aan te geven dat je een Samsung Galaxy Advance hebt gekocht.
Jij zegt dat Android niet afhankelijk is van itunes. Maar dat is logisch want android is niet van apple. Dus wtf heeft android te maken met itunes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Het is toch ook IOS VS ANDROID. Leeeezeeeeennn. Reeeeeeaaaad.
Ik zou niet weten waarom ik die argumenten zou brengen. Ik ben in dit geval de tegenpartij, het is de bedoeling dat ik de negatieve punten van de tegenpartij benoem en mijn product / standpunt verdedig. Zo gaat dat ook in het kabinet. Geert Wilders gaat niet de Marokkanen benoemen die het wel goed doen in Nederland. Dat doet de tegenpartij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oh ik luister dólgraag naar de o zo machtige Dimens! Breng die argumenten maar ik heb trek.
omdat tieners geen highend device kunnen vetalen is android beter? Lulz. De s advance is een kuttoestel trouwens.quote:
Ik kan daarvoor sparen en dat heb ik ook gedaan. Toen ik een tiener was, heb ik een iPhone gekocht met het geld wat ik gespaard had.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Haal jij dan maar even 800 euro tevoorschijn. I would love to see you do that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |