Philips 42PFL6057H/12quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Breng hem terug en koop een fatsoenlijke televisie.
ben je schoonmaker of is je telefoon gewoon vies?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef madco het volgende:
want naar contacten gaan en een keer over de naam naar rechts vegen kost ook idd veel meer moeite..:S
Verdomme, waarom?quote:
Je ergert je niet aan het trage menu, beeldinterpolatiefouten, lage contrast, niet goed werkende ambilight oh en de hitte aan de rechterkant waar je de televisie uit zet?quote:
Waarom dan die televisie gekocht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef Fopje het volgende:
Heb hem 3 maanden geleden al gekocht, hij is alleen nog niet uitgepakt.
Einsteinquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je ergert je niet aan het trage menu, beeldinterpolatiefouten, lage contrast, niet goed werkende ambilight oh en de hitte aan de rechterkant waar je de televisie uit zet?
We wachten op de meubels en die komen maar nietquote:
Grapje lieverdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is vast ook een hipster-antwoord als ik zeg dat ik graag naar jazz luister? Muziek die niet mainstream is.
Ik vind het altijd wel leuk om op FOK! lekker andere merken in KLB en ONZ belachelijk te maken. Maar als ik wil, zou ook de iPhone belachelijk kunnen maken en andere merken kunnen prijzen.
Maar uiteindelijk vind ik de iPhone nog steeds het beste. Ik vind Android maar niks.
Omdat je de Techwood IF 228833 wilquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Verdomme, waarom?Heb hem 3 maanden geleden al gekocht, hij is alleen nog niet uitgepakt.
Beeldinterpolatiefouten zijn de fouten die gemaakt worden tijdens het interpoleren van beelden. Interpoleren is het toevoegen van een extra beeld tussen twee frames in door gebruik van een algoritme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
EinsteinGeen idee, dat moet nog komen
Die hitte zal me niet zo veel uitmaken, traag menu is wel jammer maar ik ga er toch niet heel veel meer mee doen dan gewoon tv kijken en af en toe een filmpje. Ambilight gaat toch uit want dat vind ik lelijk. Beelinterpolatiefouten? Wasda?
Is dat als er een bal rolt, dat je hem dan schokkerig ziet bewegen ofzo?
Die meubels zijn dus ook al een miskoop?quote:Ik ben een ster in miskopen, dus dit kan er ook nog wel bij.
[..]
We wachten op de meubels en die komen maar niet
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!quote:Hoe weet je dingen eigenlijk allemaal?![]()
Sowieso. Beste koop die je kan doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Omdat je de Techwood IF 228833 wil
Gewoon doorverkoper nu die nog nieuw in doos is. En dan een goede televisie kopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:00 schreef Fopje het volgende:
Kut. Nouja, volgende keer beter
Thx in ieder geval, kan ik me erop voorbereiden![]()
Zes jaar celstraf, minimaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:51 schreef spierbal het volgende:
Wat een pauper ding zeg, gebeurde er net dit:
Ik moest iemand bellen,zijn nummer begon met 06112, dus bij de galaxy hoef je alleen 112 in te type en dan komt aijn naam in beeld. Nu deed ik dus 112 en stond er alarmnummer, toen ging dit weg en kwam de naam van de persoon in beeld waarvan het nummer met 112 begon.
Dus fijn ik bellen en doe dat pleures ding aan mijn oor. Vraagt er opeens iemand: heeft u politie, brandweer of de ambulance nodig? Ik zeg: nou volgens mij ben ik verkeerd verbonden. Die vrouw helemaal boos van ja dit is geen nummer om streken mee uit te halen blablabla.
Pu tje bij paaltje werd mij gezegd dat mijn nummer en gegevens nagetrokken zullen worden nagetrokken endat dit nog een staartje krijgt![]()
Wat kan ik nu verwachten? Boete, rechter, strafblad of misschien zelfs de gevangenis. En alsdit echt een staartje krijgt, kan ik Samsung dan aansprakelijk stellen?
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:54 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Grapje lieverd![]()
Ik vind iOS ook fijner dan Android, daar ben ik het mee eens. Al is dat vooral omdat Android minder stabiel is.
Dat is waar, maar als het dan minder vaak crasht of gezeik geeft, vind ik dat niet erg. Daarbij is de play-store een hel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..
Ik had een telefoon waar ik totaal de baas over was. Was ik trots op. Had root acces en kon alles helemaal naar eigen smaak aanpassen. Uiteindelijk weg gedaan voor een iPhone en ik heb er 0,0% spijt van. Ik had die functies dan wel, ik deed er werkelijk nooit iets mee en tevens was dat ding nog eens traag en onstabiel ook. Moest ik elke maand flashen omdat er altijd wel iets mee aan de hand was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Juist. En daarom vind ik iPhone zo niet fijn. Het is zo binnen de lijntjes..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus iemand zonder ervaring met Apple.
Typische fanboy reactie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt ooit een iPad in de Media Markt geprobeerd en vond het kut?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |