Apple kan zo te zien dus ook niks zelf verzinnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef Karloklp het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/inter(...)szaak-van-apple.html
Want Stock en Passbook e.d. Worden dagelijks gebruikt door iedereenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Te bedenken dat Youtube ook niet door iedereen gebruikt wordt en dus eigenlijk onder bloatware valt.
Aldus iemand die met een Samsung Galaxy Advance rondloopt waar het design grotendeels is afgekeken van Apple omdat het bedrijf zelf geen designers heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:26 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Apple kan zo te zien dus ook niks zelf verzinnen.
Kinderen? Tiener(s?)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:25 schreef Dimens het volgende:
Wat kansloos eigenlijk tegen een stel kinderen. Daar zijn de argumenten dan ook naar.
Het is niet relevant. Iedereen kan zomaar wat linkjes posten, maar als je zelf niets weet heb je er niets aan. Zoals jij en de TS dus.quote:
ik zie geen curve in de vorm van een iPhone 4.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus iemand die met een Samsung Galaxy Advance rondloopt waar het design grotendeels is afgekeken van Apple omdat het bedrijf zelf geen designers heeft.
In het Verdrag inzake de rechten van het kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens het op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt.quote:
Design gaat niet enkel om hardware.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ik zie geen curve in de vorm van een iPhone 4.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het Verdrag inzake de rechten van het kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens het op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt.
Bron
quote:
Wil niet veel zeggen maar Android 2.3.6 was eerder dan iOS 5 die aankomt met de zogenaamde Notification Center. Wij hadden al zoiets.quote:
DerTIEN lijkt mij genoeg gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de definitie van "kind" ontwijken en blijven volhouden dat je een tiener bent.
Truste schat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon de definitie van "kind" ontwijken en blijven volhouden dat je een tiener bent.
Tieners tot 18 jaar zijn gewoon kinderen. Net zoals volwassenen van 18 en 19 jaar ook nog tieners zijn.quote:
Oké verder met het originele onderwerp : lees vorige postquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tieners tot 18 jaar zijn gewoon kinderen. Net zoals volwassenen van 18 en 19 jaar ook nog tieners zijn.
Misschien wel handig als je ouders en / of mentor jou dit leren en niet ik. Ik heb die functie niet.
Notificatie centrum is een functie, geen design. Maar inderdaad, dat is een "gestolen" functie. Maar dat is nog niets vergeleken wat Android voor functies "gestolen" heeft van Apple. Noem je die dan ook even op?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar Android 2.3.6 was eerder dan iOS 5 die aankomt met de zogenaamde Notification Center. Wij hadden al zoiets.
Begin je terug te krabbelen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké verder met het originele onderwerp : lees vorige post
het is niet helemaal hetzelfde, iPhone heeft maar een knop en Samsung 2 lichtgevende ernaast. Hoef je niet helemaal naar de hoek te grijpen om terug te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Notificatie centrum is een functie, geen design. Maar inderdaad, dat is een "gestolen" functie. Maar dat is nog niets vergeleken wat Android voor functies "gestolen" heeft van Apple. Noem je die dan ook even op?
We hadden het trouwens over design.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |