Zie TT.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
the big lebowskiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
Die had je allang gezien moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die had je allang gezien moeten hebben.
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukof speciale acteurs of actrices.
Ellen Page-week
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe danTom Hanksss, mijn huidige filmverslaving.
Tom Hanksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.
Ja, daar schiet ik toch niks mee op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoor![]()
En een lekker wijf. maar dat terzijde
boksssquote:
Ik wil dat iedereen enter the void zietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Je kunt ook films kijken zonder dat dat voor dit topic moet, dat weet iedereen?
Lijkt beetje op fear and loathing qua beeldenquote:
ja maar database shitquote:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.quote:
Jij had hem toch al wel gezien lijkt me?quote:
nee ik kijk m nu voor het eerstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had hem toch al wel gezien lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Marathon alles.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Fast & Furious 6 gezien, dus ik stel voor dat we met z'n allen F&F 1/2/3/4/5 gaan kijken.
Ik had dezelfde gedachte...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Fast & Furious 6 gezien, dus ik stel voor dat we met z'n allen F&F 1/2/3/4/5 gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Je mist een squote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Film voor volgende week is The Silence of The Lamb geworden!
Veel kijkplezier.
dangitquote:
nog een keerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je silence of the lambs nog een keer kijken of was het niet zo'n topfilm?
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:03 schreef Ezell het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter elke keer een film kiezen die op tv komt? Of niet kiezen en een lijstje film neerzetten steeds?
Niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms man
neequote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ok ik heb de film nog niet gezien maar geloof wel dat ie eng is hoor
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Hij is wel spannend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet echt eng nee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Behalve die gast vind ik het niet eng iddquote:Op maandag 27 mei 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel spannend hoormaar niet echt eng nee
en wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb silence of the lambs gezien
Ik vond het echt een geweldige filmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en wat vond je ervan?
Zelf vond ik hem eerst beetje vage film en snap nog steeds niet waarom die chick toch persoonlijke dingen met die gek deelt.
maar wat deed hij dan met die info van drquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het echt een geweldige film
Nou die man heeft gewoon echt een gigantische overtuigingskracht, en ze moest nou eenmaal info over de moordenaar verzamelen.
Gefeliciteerd!quote:
2 verstuurd aan nodigquote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaja Krabs heeft filmvouchers en geeft ze random weg
Ontvangenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Met deze post heb je een bioscoopvoucher gewonnen volgens mijn random nummer generator.
DM je emailadres maar. (mailinator mag ook)
Bij de start van het nieuwe topic zal er een nieuw random nummer worden bepaald.
Voor wie is die tweede danquote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait wut het zijn er 2 dat had ik nog niet door![]()
Mijn dank is groot![]()
![]()
Voor mijn toekomstige date.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor mijn toekomstige date.GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hmmm iets dat eind 2013 gaat draaienquote:
The Hunger Games: Catching Fire (2013) - IMDb misschienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm iets dat eind 2013 gaat draaienDan kom ik namelijk pas in Arnhem waar die bios zit
Als ik nu had moeten gaan had ik the hangover 3 wel leuk gevonden
Vond ik dus ookquote:
wanneer kijken?quote:
mindfuckfilmsquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vond ik dus ook
Sowieso hou ik wel van mindfuckfilms
uhm zaterdagavond ofzooooo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wanneer kijken?
[..]
mindfuckfilms![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm ja LB is nog op een kinderfeestje
22:00 zal ze wel terug zijn waarschijnlijk
Memento gaat niet over Griekse dingen dus ik weet het niet, heb CKV gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef DrNick het volgende:
Dit mag ik wel als KCV-verslag gebruiken he
Ohja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Memento gaat niet over Griekse dingen dus ik weet het niet, heb CKV gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |