Zie TT.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
the big lebowskiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
Die had je allang gezien moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die had je allang gezien moeten hebben.
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukof speciale acteurs of actrices.
Ellen Page-week
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe danTom Hanksss, mijn huidige filmverslaving.
Tom Hanksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.
Ja, daar schiet ik toch niks mee op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoor![]()
En een lekker wijf. maar dat terzijde
boksssquote:
Ik wil dat iedereen enter the void zietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Je kunt ook films kijken zonder dat dat voor dit topic moet, dat weet iedereen?
Lijkt beetje op fear and loathing qua beeldenquote:
ja maar database shitquote:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.quote:
Jij had hem toch al wel gezien lijkt me?quote:
nee ik kijk m nu voor het eerstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had hem toch al wel gezien lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Marathon alles.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Fast & Furious 6 gezien, dus ik stel voor dat we met z'n allen F&F 1/2/3/4/5 gaan kijken.
Ik had dezelfde gedachte...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vanavond Fast & Furious 6 gezien, dus ik stel voor dat we met z'n allen F&F 1/2/3/4/5 gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Je mist een squote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Film voor volgende week is The Silence of The Lamb geworden!
Veel kijkplezier.
dangitquote:
nog een keerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je silence of the lambs nog een keer kijken of was het niet zo'n topfilm?
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:03 schreef Ezell het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter elke keer een film kiezen die op tv komt? Of niet kiezen en een lijstje film neerzetten steeds?
Niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms man
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |