Zie TT.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
the big lebowskiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohja kut, de filmclub. Euh, waar zijn we?
Die had je allang gezien moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Ik wil ook Cast Away.
[..]
Die wil ik ook nog ooit zien.![]()
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die had je allang gezien moeten hebben.
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso thema-weken, met filmklassiekers is leukof speciale acteurs of actrices.
Ellen Page-week
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe danTom Hanksss, mijn huidige filmverslaving.
Tom Hanksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb die film laatst een keer gedownload, maar het was een Spaanse variant. Schoot niet op.
[..]
Nah, niet Ellen Page. Doe dan Tom Hanksss, mijn huidige verslaving.
Ja, daar schiet ik toch niks mee op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst Hard Candy weer eens gezien, geniale actrice hoor![]()
En een lekker wijf. maar dat terzijde
boksssquote:
Ik wil dat iedereen enter the void zietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Zeroku het volgende:
Je kunt ook films kijken zonder dat dat voor dit topic moet, dat weet iedereen?
Lijkt beetje op fear and loathing qua beeldenquote:
ja maar database shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |