Voor wie is die tweede danquote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait wut het zijn er 2 dat had ik nog niet door![]()
Mijn dank is groot![]()
![]()
Voor mijn toekomstige date.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor mijn toekomstige date.GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hmmm iets dat eind 2013 gaat draaienquote:
The Hunger Games: Catching Fire (2013) - IMDb misschienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm iets dat eind 2013 gaat draaienDan kom ik namelijk pas in Arnhem waar die bios zit
Als ik nu had moeten gaan had ik the hangover 3 wel leuk gevonden
Vond ik dus ookquote:
wanneer kijken?quote:
mindfuckfilmsquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vond ik dus ook
Sowieso hou ik wel van mindfuckfilms
uhm zaterdagavond ofzooooo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wanneer kijken?
[..]
mindfuckfilms![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm ja LB is nog op een kinderfeestje
22:00 zal ze wel terug zijn waarschijnlijk
Memento gaat niet over Griekse dingen dus ik weet het niet, heb CKV gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef DrNick het volgende:
Dit mag ik wel als KCV-verslag gebruiken he
Ohja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Memento gaat niet over Griekse dingen dus ik weet het niet, heb CKV gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |