Waarschijnlijk ook nog een shitload of tattoos op zijn lichaamquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n originele negert met figuurtjes in zijn haar.
waddap, elke week naar de kapper, jeweettochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n originele negert met figuurtjes in zijn haar.
Hij schreef geen eigen tekstenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:01 schreef Pheno het volgende:
Rappers zijn toch taalkundig en dan heeft hij tijd er in gesteekt?
Van mag het er wel in, lekker divers, maar het is elke keer van die prutszooiquote:
Probeer liedje te singen jwtz.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
Gekke dingen, geef eens concrete voorbeelden?
Ik doe lekker gek met jouuuuuuuu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mag het er wel in, lekker divers, maar het is elke keer van die prutszooi
'met jouuuuu, met jou'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe lekker gek met jouuuuuuuu.
Echt, alleen al dat 'lekker gek' moet ie een nekschot voor krijgen.Nee, niets bij wijze van. gewoon met een Super soakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dit is een kort reclameblokquote:
Ah, hij neukt Stacey?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
Deze gast kent volgens mij alleen nummers van na 2008.
ik was sarcastisch..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werd tijd... Goede concurrentie en dingen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zag weer iets heel mooisjongs in de spoiler
dit was vorige week ook zo: eerst ruim een half uur zonder onderbreking, daarna een idioot lang reclame blok en daarna korte reclames tussendoorquote:
En dan tien minuten bijkomen.quote:
je gaat toch geen cadeau geven waar de waarde op gedrukt staat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef D. het volgende:
Iemand die een fesjunsjek een leuk cadeau vindt?
quote:
episch, die ga ik bij mijn volgende karaokeavondje gebruikenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Het ligt er aan hoe de microfoon is ingesteld!
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?quote:
De spanning....twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 22:09:27Stay tuned, we hebben nog een aantal steengoede audities! @AliBouali krijgt het zwaar! #RoomX #xfactor reageer retweet
Meestal neit zoveel tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?
Ah, toch nog een paar goeie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
De spanning....twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 22:09:27Stay tuned, we hebben nog een aantal steengoede audities! @AliBouali krijgt het zwaar! #RoomX #xfactor reageer retweet
Ik dacht van wel, maar nu twijfel ikquote:
Omdat dat zo zeroes is...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Waardeloos concept, die RoomX, waarom niet een sing-off?
Ze kijkt toch altijd boos alsof ze iemands penis eraf gaat bijten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Het laat me denken aan een nierbehandeling.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kijkt toch altijd boos alsof ze iemands penis eraf gaat bijten?
ik miste je al!quote:
Eerst kreeg ik geen updates meer en toen ineens nietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al? Hier is het ook al de hele avond kut.
Niet zoals zij het hijgtquote:
Ik kijk morgen nog even de herhaling ook, voor het deel dat k mistequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zong een hele slechte goth Kids van Take That.
Ik ben boos op je omdat je er dat moment niet voor me was, Uc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk morgen nog even de herhaling ook, voor het deel dat k miste
Sorry sorry, ik ga het proberen goed te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben boos op je omdat je er dat moment niet voor me was, Uc.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het klinkt grappigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
Wat een valse lucht zeg.
Irritant dat overdreven maniertje van zingen
Ja en ik heb al zo'n moeite om wakker te blijvenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Als je een nummer nog langzamer kan laten lijken dan Sandra van Nieuwland dat doet, dan ben je een goeie zeg.
Dit is een momentje om te Twitterenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Als je een nummer nog langzamer kan laten lijken dan Sandra van Nieuwland dat doet, dan ben je een goeie zeg.
Vooral op het eind dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef MissJ het volgende:
ze kan goed zingen, maar dat hijgen mag wat minder
Ah, het gehijg liet je piempie weer het dak in vuur en vlam zettenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik heb al zo'n moeite om wakker te blijven
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het gehijg liet je piempie weer het dak in vuur en vlam zetten
Ik herken dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik heb al zo'n moeite om wakker te blijven
ik zit me te verbijtenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik hoop die dikke, die gaat heel kwaad worden.
En die griet die er onder zit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
Niet discriminerend bedoelt, maar dat hoofdoekje mag weg van mij
Ze was ook erg matig, dus ze mag wieberen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
Ga uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Gooi de hoofddoek er maar uit.
Niet om de hoofddoek, maar die nam ie alleen maar om het verhaal, niet om haar zangkunsten.
ja maar dat is zijn excuus moslimquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Gooi de hoofddoek er maar uit.
Niet om de hoofddoek, maar die nam ie alleen maar om het verhaal, niet om haar zangkunsten.
Dit ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef Pheno het volgende:
Na 300 liedjes in 25 jaar zelf niet kunnen doorbreken. take a hint.
Latanya de Baboeshka Miami Vicequote:
Geen idee wat ze deed, maar er waren vele slechtere dames bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
Die was best goed toch?
Deed die niet Beyonce?
Ik denk dat hij haar zelf gewoon al voor 100% support. Maar ook dat ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef MissJ het volgende:
die hoofddoek gaat hij er op zekers niet uit gooien, want hij weet dat hij dan heel moslim Nederland over zich heen gaat krijgen
Ik heb ook nog geen favoriet. Wel jammer, kijkt wel leuker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
Echt, het boeit me niet eens wie er uitgetieft werd. Ik weet nmiet eens wat ze zongen, geen enkele liet een goede indruk achter
denk het ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar zelf gewoon al voor 100% support. Maar ook dat ja.
Deze gaat niet door!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
als je 14 jaar bent kom je er niet in bij Ali
Dat vind jij toch niet ergquote:
Dion?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, die ene jongen, die we toch best wel heel erg oke vonden vanavond, waar heeft die eerder aan meegedaan? Andere X-factor?
Ik ben tot nu toe alleen een tikkie fan van de relnicht die kon zingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen favoriet. Wel jammer, kijkt wel leuker.
Ja, ik denk het!quote:
Die homo? X Factor 2010, stond in beeld tenminste...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, die ene jongen, die we toch best wel heel erg oke vonden vanavond, waar heeft die eerder aan meegedaan? Andere X-factor?
Ah, dank je!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die homo? X Factor 2010, stond in beeld tenminste...
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze uitzending bestond uit 38 keer het zelfde soort grietje met 38 keer het zelfde soort liedje. En hier en daar een rappernegert.
omdat Edwin Evers niet meer dan dat kan spelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
elke weer dezelfde meuk.. bruno mars, beyonce, rihanna, adele & christina
duh....het zijn meisjes van 14....en die luisteren naar de muziek van nu.....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
elke weer dezelfde meuk.. bruno mars, beyonce, rihanna, adele & christina
ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze uitzending bestond uit 38 keer het zelfde soort grietje met 38 keer het zelfde soort liedje. En hier en daar een rappernegert.
Dat heb je met overgewichtquote:
Dat is er zo eentje die elke week al zingt in toko's en tenten, en is professioneelquote:
steeej. oehoe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Cee het volgende:
Ze staat daar ook maar wat na te lallen zonder enig idee wat ze zingt.
Jawel, voorlopigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je er als 14-jarige niet in komt bij Ali.
En die avatar-idiootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Goede spinoff. Catfight Kids.quote:
Nee er is nog tijd voor de klapperrrrrrrrrrrrrrr van de week week week weekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
We gaan toch niet afsluiten met een kandidaat die niet doorgaat?!
Nee, we sluiten af met 10 meiden die dus wel doorgaan wha-heyyyyyy woehoeeeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Prachtige 'loop met een molensteen naar een diepe rivier'-muziekquote:
Jawel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Maar ze kan tenminste zingen. Kan je van de helft niet zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef MissJ het volgende:
wel terecht denk ik. Ze kan heel goed zingen, maar heeft geen idee waar ze over zingt inclusief 0,0 uitstraling daarbij.
En dan komt ze net als relnicht over een paar jaar terug en dan wordt het hem wèlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef ZaZoe het volgende:
Veel te goed om nu al te sneuvelen,...wat sneu voor haar
das waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze kan tenminste zingen. Kan je van de helft niet zeggen
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
arme Latanya, waarom zij eruit? er zaten echt wel slechtere in
opdat wij nooit vergeten, Latanya
95%quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze kan tenminste zingen. Kan je van de helft niet zeggen
ik zal een filmpje van mezelf uploaden waarop ik dit lied op piano speel en dan zal ik voorstellen om samen iets muzikaals te doenquote:
Zet je tv op Comedy Central, die linker.quote:
Doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zal een filmpje van mezelf uploaden waarop ik dit lied op piano speel en dan zal ik voorstellen om samen iets muzikaals te doen
Oh, ik zat al naar de BBC te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je tv op Comedy Central, die linker.
Die kan zo godsGRUWELIJK goed zingen!En hij is leuk. En nerdy.
Dat werd net opgenoemdquote:
terechte vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |