quote:
episch, die ga ik bij mijn volgende karaokeavondje gebruikenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Het ligt er aan hoe de microfoon is ingesteld!
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?quote:
De spanning....twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 22:09:27Stay tuned, we hebben nog een aantal steengoede audities! @AliBouali krijgt het zwaar! #RoomX #xfactor reageer retweet
Meestal neit zoveel tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?
Ah, toch nog een paar goeie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
De spanning....twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 22:09:27Stay tuned, we hebben nog een aantal steengoede audities! @AliBouali krijgt het zwaar! #RoomX #xfactor reageer retweet
Ik dacht van wel, maar nu twijfel ikquote:
Omdat dat zo zeroes is...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Waardeloos concept, die RoomX, waarom niet een sing-off?
Ze kijkt toch altijd boos alsof ze iemands penis eraf gaat bijten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, de uitloop van Marly heeft geen invloed vanaaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Het laat me denken aan een nierbehandeling.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kijkt toch altijd boos alsof ze iemands penis eraf gaat bijten?
ik miste je al!quote:
Eerst kreeg ik geen updates meer en toen ineens nietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al? Hier is het ook al de hele avond kut.
Niet zoals zij het hijgtquote:
Ik kijk morgen nog even de herhaling ook, voor het deel dat k mistequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zong een hele slechte goth Kids van Take That.
Ik ben boos op je omdat je er dat moment niet voor me was, Uc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk morgen nog even de herhaling ook, voor het deel dat k miste
Sorry sorry, ik ga het proberen goed te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben boos op je omdat je er dat moment niet voor me was, Uc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |