Glibber je nog steeds na?quote:
Gewoon je prostaat melken.quote:
Veel leesplezier.quote:
quote:Prostaat melken is ook genoemd prostaat massage. Het is de stimulatie of massage van de mannelijke prostaat klier. Dit kan worden gedaan voor medische doeleinden of voor seksuele doeleinden. De reden voor de noodzaak voor prostaat melken is dat zaadvocht vloeistoffen verzameld in de prostaat worden en worden vrijgegeven, moeten vooral als een man niet langer seksueel actief is.
De prostaat is gelegen nabij het rectum en prostaat melken kan handmatig worden gedaan. Prostaat melken of massage is meestal de praktijk van het verlichten van zaadvocht vloeistoffen die hebben opgebouwd en is een manier om zich te ontdoen van hen zonder te ejaculeren of het bereiken van een orgasme.
Mijn voorkomen natuurlijk.quote:
Ik mag dan volwassen wezen maar moet altijd nog grinniken om die medische websites en hun droge voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist wat het was, maar leuk om nog even te lezen
Laat het duidelijk zijn dat dergelijke zaken alles behalve een hobby van me zijn.quote:
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
Lijkt me nogal logisch. Of ging er in maison Corrie iedere vrijdag een koeienbel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is dat alleen voor homo's dan? Dat staat er niet bij namelijk
that's what she said!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb een exit only policy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |