Ja nee, daarom snap ik het niet. Het zijn te weinig auditieafleveringen voor de periode dat XFA is ingeplandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou best de laatste kunnen zijn, aangezien iedereen doorgaat, zo gaan de audities snel
12 minutenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
wijn erbij gepakt, hoe lang duurt dit reclameblok?
Heb je ook geen fluit aan. Die gast gaf aan dat ie bij de aankondiging van de eerste mac was. Toen was ie nog niet eens een zaadcelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik had beter eerst DWDD College kunnen kijken
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik kan me uit alle uitzendingen tot nu toe niet EENTJE herinneren die ik echt heel erg goed vond.
Treurig
Echt niemand heeft indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzo
Ik vrees dat ik talentloosshow-moe ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzo
Nopequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
oh, alweer begonnen.. heb ik een optreden gemist?
iddquote:
Misschien in het publiek?quote:
Snel, geef het een spuitje voor het zich voortplant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
een Nederlandse versie van Nicki Minaj
dat zou ik eerder een negatief ding vindenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
een Nederlandse versie van Nicki Minaj
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snel, geef het een spuitje voor het zich voortplant.
Ik hoorde veel uh's en ah's, wat zei hij precies?quote:
de meesten ken ik nog welquote:
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten ken ik nog wel
ik zou wel weten welke ik erin zou houden
Potver, ik kreeg telefoon, welk nummer?quote:
Waar jij in wil is wat anders dan in het team houden he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten ken ik nog wel
Negers in Parijs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kreeg telefoon, welk nummer?
Dat was het alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit wordt een beautycontest.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |