gospelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach een kale mevrouw, waar hebben we dat eerder gezien? Die zingt vast Umbrella Ella Ella
Dat deed Candy toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Mensen die hun kinderen op het podium roepen voor extra sympathie.
Het was gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
tja, niet slecht, maar ook niet supergoed
Omdat we niets hoorden door het schuifje bij de kroning?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Dit liedje van Armin, ik ben er van gaan houden om logische redenen
Dat was tijdens de Bolero van Gerard Joling.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat we niets hoorden door het schuifje bij de kroning?
Dat was niet te horen, misschien mixte hij dit nummer er wel in, wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was tijdens de Bolero van Gerard Joling.
Ze had nog kale negerinnenmoeders nodig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
Ze was heel teleurgesteld. Oke, waarom neem je d'r dan mee
http://zoeken.fok.nlquote:
Daarvoor is Room X, kun je er eentje wegsturen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Je zal het mee maken dat een supertalent straks niet door gaat omdat ze de 10 al vol heeft
Er zit een saxofoon tussen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
die tanden van candy... er zit iets niet goed daar
oww, gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor is Room X, kun je er eentje wegsturen.
Spoilerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Deze is goehoeddddddddddddd, die heb ik al eens gehoord
Misschien maakt ie er wel een bende van nu hoorquote:
ja he, ik schatte hem ergens halverwege de 20quote:
Idd, nu is het een bendequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien maakt ie er wel een bende van nu hoor
Maar hij ZOU het goed moeten kunnen...
Kelvin?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dat irritante joch wat Danielle uit XFA liet vliegen? Daar lijkt hij op.... net zo irritant
Ach, iedereen gaat door vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Nou jeetje
Zo lijkt het drie keer niks idd, de zenuwen knallen haast door zijn gezicht heen
Zonde.
Bedoelt ie letterlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Goor: als zij hem niet neemt neem ik hem
Helaas niet. Wat was dat een lekker wijfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja!
Joah! Hebben we sindsdien ook niks meer van gehoord 'uh?
in Chili wonen geen hakbarsquote:
ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
In de Bijlmer bedoelt hij. Maar ZO klinkt beter.
ziet er ghetto uitquote:
Mijn beroep is dan "vaste medewerker"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer dan een hoop anderen kunnen zeggen
quote:
Dat is genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
Nu weet ik meteen wat de doodsoorzaak is geweest.
Ans is heel oud, de dollies waren al uit elkaar toen dat liedje bekend werdquote:
Ja, het talent is al vijf jaar lang opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
De spoeling is nog dunner dan diarree dit jaar, nietwaar?
Ik hoopte dat vanavond alles van vorige week zou doen vergetenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
De eerste aflevering was nog goed, daarna is het wel redelijk snel naar beneden gegaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
quote:
Ah, daar was ie al.quote:
vandaag is wel slecht allemaal, idd. Ik vind er nog niet veel aan...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste aflevering was nog goed, daarna is het wel redelijk snel naar beneden gegaan
quote:
Alsof dat je ooit heeft tegengehoudenquote:
En een kettingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
Pocahontas, omdat ze getint is en lang haar heeft? wtf?
Oh, ik ken het niet, maar bij dezen:quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
Die halve Indo's zijn allemaal zulke beauties
Je had mute aan?quote:
Alleen BW is het met je eens, maar die luistert niet met zijn orenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
Het feit dat ik dit helemaal super vind zegt eigenlijk veel over het terreur dat eraan voorafgegaan is. Ik heb een hele lage drempel gecreeërd.
Eens jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
Het feit dat ik dit helemaal super vind zegt eigenlijk veel over het terreur dat eraan voorafgegaan is. Ik heb een hele lage drempel gecreeërd.
Die hoort alleen fapfapfapquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen BW is het met je eens, maar die luistert niet met zijn oren
Ali Pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef MissJ het volgende:
ze heeft dat beetje extra.
Jaja Ali jouw piemp steigert hier gewoon extra van, dat is wat je bedoeld
quote:
Mensen neerschieten, dan heeft ier weer minder.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:16 schreef D. het volgende:
Oeh, spanning, Ali het er 10 door, wat gaan ze doen
Ojaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zal wat sterks inschenken, want ik wordt hier nog niet vrolijk van
Ik word er ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zal wat sterks inschenken, want ik wordt hier nog niet vrolijk van
Goede oplossing, zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen neerschieten, dan heeft ier weer minder.
Of dit is de laatste of we krijgen volgende week nog een ronde auditiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel keer krijgen we nog een avond audities?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen neerschieten, dan heeft ier weer minder.
Ah, klinkt goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of dit is de laatste of we krijgen volgende week nog een ronde audities
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen BW is het met je eens, maar die luistert niet met zijn oren
Echt hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik had beter eerst DWDD College kunnen kijken
Die heb je nu nog achter de handquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het hierna terugquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte en dat is net afgelopen, had prima gekund
Dan had je al dit gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte en dat is net afgelopen, had prima gekund
Ja nee, daarom snap ik het niet. Het zijn te weinig auditieafleveringen voor de periode dat XFA is ingeplandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou best de laatste kunnen zijn, aangezien iedereen doorgaat, zo gaan de audities snel
12 minutenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
wijn erbij gepakt, hoe lang duurt dit reclameblok?
Heb je ook geen fluit aan. Die gast gaf aan dat ie bij de aankondiging van de eerste mac was. Toen was ie nog niet eens een zaadcelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik kan me uit alle uitzendingen tot nu toe niet EENTJE herinneren die ik echt heel erg goed vond.
Treurig
Echt niemand heeft indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzo
Ik vrees dat ik talentloosshow-moe ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt omdat er ook niet echt iemand is gepushet ofzo
Nopequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
oh, alweer begonnen.. heb ik een optreden gemist?
iddquote:
Misschien in het publiek?quote:
Snel, geef het een spuitje voor het zich voortplant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
een Nederlandse versie van Nicki Minaj
dat zou ik eerder een negatief ding vindenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
een Nederlandse versie van Nicki Minaj
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snel, geef het een spuitje voor het zich voortplant.
Ik hoorde veel uh's en ah's, wat zei hij precies?quote:
de meesten ken ik nog welquote:
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten ken ik nog wel
ik zou wel weten welke ik erin zou houden
Potver, ik kreeg telefoon, welk nummer?quote:
Waar jij in wil is wat anders dan in het team houden he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meesten ken ik nog wel
Negers in Parijs.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kreeg telefoon, welk nummer?
Dat was het alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dit wordt een beautycontest.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |