Bij een bonus van 8 procent had hij botweg geweigerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:18 schreef Martinello het volgende:
Matthijs krijgt een bonus van 10% als hij lacht bij Pietertje
Al gedaan.quote:
klopt. Zijn theatershow was ook erg leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:17 schreef Grunge. het volgende: [..] Ik vind Pieter het beste uit de verf komen in een improvisatieshow zoals In Goed Gezelschap. Dan is-ie echt heel goed.
Wat aan zijn stand-ups heeft jou overtuigd naar zijn theatershows te gaan? De consumptiebon?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt. Zijn theatershow was ook erg leuk
En alweer leuk.quote:
die zat er tot mijn grote teleurstelling dus niet bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat aan zijn stand-ups heeft jou overtuigd naar zijn theatershows te gaan? De consumptiebon?
Gaat ze strippen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Adelante het volgende:
Nu op NED1 laatste journaal van Sasha de Boer
Keek ik ook al naarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Adelante het volgende:
Nu op NED1 laatste journaal van Sasha de Boer
Eens. Hij lijkt steeds iets beter te worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond Pieter redelijk dit keer, er zit enige progressie in
quote:
En wat een drama!quote:
Heb t eerste keer altijd doorgekiptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond Pieter redelijk dit keer, er zit enige progressie in
quote:De Wereld Draait Door per 1 januari naar Nederland 1
De transer van Wereld Draait Door naar Nederland 1 per 1 januari is nu vrijwel zeker. Dit heeft directeur televisieprgrammering Gerard Timmer van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) voorgesteld, zo bevestigt de NPO. In het voorstel staat ook een dagelijks interviewprogramma om 20.30 op Nederland 2. En op de plaats van DWDD komt een dagelijkse dramaserie voor jongeren.
Welke omroepen de programma's gaan verzorgen is nog niet bekend. De intekening voor deze programma's is vandaag geopend. 'De verschillende omroepen kunnen intekenen op de 'slots', de omroep met het beste voorstel mag het programma maken', zegt NPO-woordvoerder Etienne Buijs.
De voorstellen zoemden al eerder rond. Met de verplaatsing van DWDD naar Nederland 1 gaat een wens van presentator Matthijs van Nieuwkerk in vervulling. Van Nieuwkerk denkt dat zijn programma beter tot zijn recht komt op Nederland 1. Op Nederland 3, waar DWDD al zeven jaar wordt uitgezonden, heeft hij naar eigen zeggen te veel last van voetbalwedstrijden, waardoor DWDD op die dagen zeker 10 minuten korter duurt.
Voor het interviewprogramma wordt Eva Jinek genoemd. Zij maakte onlangs de overstap van WNL naar de fusie-omroep KRO-NCRV.
Vermoedelijk gaat BNN het jongerenprogramma maken. Maarten van Dijk, tv-directeur van BNN, liet eerder weten dagelijkse fictie 'als een mooie manier om jongeren te bereiken' te zien. Het zou sinds de stop van Onderweg Naar Morgen de eerste keer zijn dat de Publieke Omroep weer een soap uitzendt.
De Raad van Bestuur heeft de voorstellen overigens nog niet officieel bekrachtigd.
quote:Fotoboek Waits/Corbijn ’77-’11: Anton Corbijn
Op 8 mei komt het fotoboek Waits/Corbijn ’77-’11 uit. Het boek is opgedragen aan Robert John Partridge, de in 2008 overleden Britse muziekpromotor, die voor Tom Waits in ieder geval veel meer was dan alleen dat. Hij was meer een mentor, ook voor onder andere U2 en Bob Marley.
Het eerste voorwoord is geschreven door regisseur Jim Jarmusch, het tweede door de vermaarde Amerikaanse muziekjournalist/criticus Robert Christgau.
Muziek: Wende Snijders
Tafelheer: Jan Mulder
Spangas in de plaats van DWDDquote:Op maandag 6 mei 2013 12:59 schreef OProg het volgende:
En op de plaats van DWDD komt een dagelijkse dramaserie voor jongeren.
Dat begreep ik.quote:
Ze kunnen dezelfde acteurs pakken en ze plotten in een leven op de universiteit ofzo. De leeftijd hebben ze toch al.quote:
Ik weet het ook niet, ben rond 19:00 vaak aan het koken, dus 19:30 kwam mij perfect uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Ik ben er nog niet uit of ik daar blij mee ben.
Matthijs wil gewoon op de hoofdzender. Nog meer kijkcijfers natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Als ze de tijd vervroegen, hadden ze toch ook gewoon op NED3 kunnen blijven?
Maakt dat echt zoveel uit op welke zender je zit? PO zender bedoel ik dan. Blijven kijkers eerder op NED1 hangen dan op NED3? Ik kijk wat ik wil zien en zoek de zender op, niet andersom.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Matthijs wil gewoon op de hoofdzender. Nog meer kijkcijfers natuurlijk
De gedachte in het verleden was dat zodra mensen hun tv aanzetten Ned. 1 als eerste zien. Dus je hebt een grotere kans dat men bij Ned. 1 blijftquote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt dat echt zoveel uit op welke zender je zit? PO zender bedoel ik dan. Blijven kijkers eerder op NED1 hangen dan op NED3? Ik kijk wat ik wil zien en zoek de zender op, niet andersom.
Dat is nogal achterhaald lijkt me. Het argument van de CL wedstrijden is natuurlijk wel een goede, nooit meer een korte uitzending.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
De gedachte in het verleden was dat zodra mensen hun tv aanzetten Ned. 1 als eerste zien. Dus je hebt een grotere kans dat men bij Ned. 1 blijft
Ik kijk altijd uit naar de korte uitzendingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nogal achterhaald lijkt me. Het argument van de CL wedstrijden is natuurlijk wel een goede, nooit meer een korte uitzending.
Noooo!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat begreep ik.
Ik ben er nog niet uit of ik daar blij mee ben.
mijn neefje van 11 kijkt daar ook naar.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Noooo!
Spangas op dezelfde tijd als DWDD, dat zou een ramp zijn.
Ook dat jaquote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Noooo!
Spangas op dezelfde tijd als DWDD, dat zou een ramp zijn.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat jadan kies ik toch voor Spangas.
Alleen de nieuwe kijken, dan is het maar 10 minuten. En inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Ik ook, is toch maar 10-20 minuten.
Maar zowel Spangas als DWDD gaan hier een boel kijkers mee verliezen
Het kan raar lopen voor Lucille.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Belangrijkste vraag is natuurlijk: wat gaat er met Lingo gebeuren die nu geprogrammeerd staat om 19:00 op Nederland 1?
Dat gaat niet goed aflopen voor Lucille Werner en Co.
Makkelijk hoor, om Van der Vaart er weer bij te halen.....quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Het zal allemaal wel niet zo een vaart lopen
Volgende keer haal ik Sylvie er wel bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, om Van der Vaart er weer bij te halen.....
Nou nee...dank u.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer haal ik Sylvie er wel bij.
Ja je bent spuit elfquote:Op maandag 6 mei 2013 18:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarschijnlijk al genoemd, maar DWDD gaat naar NL1 per 1-1-2014
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat jadan kies ik toch voor Spangas.
Kikker in de vijverpomp. Maarrr de pomp draait doorrrquote:
Poep pies kakhumor door vrouwen gemaakt.quote:
Waar zie jij dat?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en als mannen het maken is het wel goed?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
ik snapte het niet totdat ik 'gefeliciteerd ' typte in de typ box..
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hans heeft een paar pilletjes geprint.
Ja, nu nog wel ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar het kopen van een wapen kost minder moeite
Maar een wapen is niet te koop via bol.com.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik durfde het niet te zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef alors het volgende:
Als Hans zijn ogen eruit vallen dan print hij zo een paar nieuwe.
Met inkt ook!quote:
jij bent echt domquote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Je kunt ook een 3D printer printen met je 3D printer hoe tof is dat/
hun kunnenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
hun kunnen een pistool maken die 10 keer groter is dan een normaal pistool
Laat Jan Mulder dit niet lezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Je moet ook niet te snel schieten, anders smelt je wapen na 5 schoten uit elkaar..quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gebruik in plaats van ''Hun'' ''ze''.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
opaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog goed hoe in 1995 bij Rolf X Wouters in de Tandenborstelshow de CD-brander werd gedemonstreerd
Tandenborstelshowquote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog goed hoe in 1995 bij Rolf X Wouters in de Tandenborstelshow de CD-brander werd gedemonstreerd
genoteerdquote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebruik in plaats van ''Hun'' ''ze''.
Einde tip.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Wire het volgende:
Dit onderwerp is toch al vaker aan bod gekomen ?
Ik las 'ze kunnen ook meisjes printen'.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Dus als ik nu een 3d printer koop kan ik 1000 3d printers printen en er weer 999 verkopen
1000.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Dus als ik nu een 3d printer koop kan ik 1000 3d printers printen en er weer 999 verkopen
Meneer Sjon.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom verkopen? Voor geld? Dan kun je beter meteen geld printen, toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Zou Meneer Sjon nog leven?quote:
3D geldquote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom verkopen? Voor geld? Dan kun je beter meteen geld printen, toch?
je kan ook 3d inkt cartridges printen voor die printer en die verkopenquote:Op maandag 6 mei 2013 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Of 1001. Alleen kun je dan niet meer printen.quote:
Volgens mij wel, maar hij wil niet in de aandacht dacht ik. Evenals Rolf, die in Engeland schijnt te vertoeven.quote:
Ik denk niet er meer plastic uit komt dan dat je er in stopt...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan ook 3d inkt cartridges printen voor die printer en die verkopen
Behalve voor de belasting.quote:
Niemand mocht van Halst vroeger . Zielig zuigertje dat altijd bij de trainer slijmdequote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook Dani neemt Jan van Halst niet serieus.
Lambiek sliep elke nacht onder het bed uit angst voor Zlatan.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand mocht van Halst vroeger . Zielig zuigertje dat altijd bij de trainer slijmde
quote:
Mido wilde eens zijn huis in brand steken .quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambiek sliep elke nacht onder het bed uit angst voor Zlatan.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Dan zei Jan "Goodnight" als 30er, waarop Zlatan als tiener zei "SHUT UP LAMBIEK", en weer moest Jan zijn bed verschonen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambiek sliep elke nacht onder het bed uit angst voor Zlatan.
Ja daarvoor hoef je alleen maar de binnenbeenmaten op te kunnen meten en niet te kunnen spellenquote:
Net als Van Barneveld dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon er alleen HE-LEMAAL NIKS VAN!
Aan het choken heet dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
hij zingt niet, hij is aan het hoesten in de microfoon
Wachtenquote:
Onder Driess Roelvink mogen werken moet een droombaan zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarvoor hoef je alleen maar de binnenbeenmaten op te kunnen meten en niet te kunnen spellen
en ook psvquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan het choken heet dat.
Net als Van Barneveld dus
OH OH POW POWquote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan het choken heet dat.
Net als Van Barneveld dus
Ja af en toe een bakkie halen bij Driesjequote:Op maandag 6 mei 2013 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onder Driess Roelvink mogen werken moet een droombaan zijn
Ik hoor het niet of nauwelijks.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij begint ook al een Amerikaans accent te krijgen. Nog even en hij weigert in het Nederlands geinterviewd te worden, Jan de Bont stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |