Nee, is Tomic wel een makkelijke loting dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik mag hopen dat dat een ff-grap is?
Oke, bedankt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tomic heeft nog nooit iets gedaan buiten Australië/gras, is verschrikkelijk op gravel en verliest momenteel van Jan en alleman.
De eerste ronde, zelfs. Morgen wordt de tweede en laatste ronde gespeeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Hebben jullie het over de laatste ronde van de kwalificaties?
Oké, bedankt, ik dacht dat morgen het hoofdtoernooi begon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De eerste ronde, zelfs. Morgen wordt de tweede en laatste ronde gespeeld.
Dat begint ook morgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, ik dacht dat morgen het hoofdtoernooi begon.
Oké.quote:
Ze heeft net verloren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
Haase en Sijsling winnen. Bertens wordt lastig.
Inderdaad. Waarom doen ze dat niet gewoon bij elk toernooi?quote:
Daarna wel 6-3 6-2 Ana.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef luckass het volgende:
Mattek wint wel even een bazentiebreak van Ivanovic
Spannend!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:16 schreef Gorzalka het volgende:
Roowbin tegen Dolgopolov over een half uurtje, wat zal 'ie gefrustreerd raken.
6-3, 4-6 en 6-7 (12) let maar opquote:
Nee.quote:
Ik zag hetquote:
#madritopenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef luckass het volgende:
[..]
En 6-3! #eindelijkzithetmee #allemaalgoedejongens
2e ronde, niet, 3e ronde, 3e ronde, QF, 2e ronde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:45 schreef Norrage het volgende:
Djoko - Dimi vanavond
Wel pech met zijn lotingen die Dimi, in 4 van de laatste 5 masters loot hij in de 2e ronde een #1,#2 speler(en 3x Djoko)
Nouja ik vind een 3e ronde ook een 2e ronde als je de eerste ronde een bye hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
2e ronde, niet, 3e ronde, 3e ronde, QF, 2e ronde.Wel pech natuurlijk.
Monaco lijkt weer wat vorm op het gravel te hebben gevonden, verslaat Tipsarevic. Tipsarevic raakt dit jaar geen pepernoot meer en zal wel snel door de rankings gaan vallen.
De 10e set.. Aparte wedstrijd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Echt geniaal ik heb gezet op Youzhny toen hij factor 10 had aan het begin van de 10de set
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
De 10e set.. Aparte wedstrijd!OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
=Jinx, fognini wint vast toch nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Echt geniaal ik heb gezet op Youzhny toen hij factor 10 had aan het begin van de 10de set
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat swag-loopje naar het gegooide racket...
Maar 3 games ingeleverd tegen Seppi, ongekend knap!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Respect voor die oude Haas, wat doet hij het nog goed.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Wopper1 het volgende:
Vader en tevens coach van Bernard Tomic ging op de vuist met zijn sparringspartner, aldus Marcella Mesker.
vrij sterk, tot zijn laatste servicegame. Die was zeer matig en werd hij ook teruggebroken. Maar een game later was het alsnog voorbij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe zag Federer er trouwens uit na zijn lange afwezigheid?
Knap welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mayer beweegt nog slechter op gravel dan Murray.
Ach ja. Misschien moet ik die voorspellingen ook gewoon niet doen. Ik heb natuurlijk zoveel ervaring dat het allemaal niet zo moeilijk meer is. Ik weet hoe de hazen lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe voorspelbaar: Djokovic breekt terug. Nu een TB, die Djokovic uiteraard makkelijk wint (maximaal 7-4).
Een prachtige Fedal wedstrijd? Ik herinner me er alleen een waar Rafa fysiek volledig was gesloopt en niks meer klaar speelde...quote:
Ja, heel spectaculair.quote:
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een prachtige Fedal wedstrijd? Ik herinner me er alleen een waar Rafa fysiek volledig was gesloopt en niks meer klaar speelde...
Maar wat heeft Djoko het zwaar....Ik heb toch zwaar het gevoel dat hij deze er niet uit gaat slepen hoor...wat een 1e ronde voor hem...In elke andere ronde zou hij wel winnen, maar slow-tournament-starter Djoko en dan deze loting...En dan wss in vorm Wawa volgende ronde als ie zelf doorkomt
Dat is helaas nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?
Dan is er iets helemaal mis in m'n hoofdquote:
Ik denk dat je aan Rome dacht, waar Fed 2 MPs had maar uiteraard toch verloor. Dat was het jaar nadat de eveneens legendarische Coria vs Rafa pot er wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?
Hij heeft in zijn hele carrière nog geen vijfde set op gravel verloren? Dacht het ook hoor, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal is onverslagen in vijfde set op gravel...
Hij heeft er dan ook maar 3 gespeeld, maar dan nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn hele carrière nog geen vijfde set op gravel verloren? Dacht het ook hoor, maar ik weet het niet zeker.
Bij Djoko? Half uurtje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang mag zo'n blessurebehandeling duren?
Djokovic zijn glijden lijdt dan ook meer dan gemiddeld op slechte ondergronden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
Uberhaupt een wonder dat hij daar niet meer last van heeft als je ziet hoe zijn enkels soms staan bij dat glijden.
quote:
Het is eigenlijk "tiempo".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
"'Tempo. Betekent tijd". Ik leer zoveel van Marcella.
Deze baan is toch gewoon prima? Could not be better aldus Nadal die ook huilie deed over de blauwe baan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic zijn glijden lijdt dan ook meer dan gemiddeld op slechte ondergronden.
Ze is weer in vorm ja....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
"'Tempo. Betekent tijd". Ik leer zoveel van Marcella.
Oké, bedankt.quote:
Het is een waardeloze zachte baan met verschrikkelijk veel wegstuitende ballen. Al sinds het een graveltoernooi werd louter problemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Deze baan is toch gewoon prima? Could not be better aldus Nadal die ook huilie deed over de blauwe baan.
Djoko natuurlijk. Marcella snapt niet waarom. Het is vrij simpel: hij stopt de game en wordt behandeld en wint 'm dan 'geblesseerd' toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Wie fluiten ze nu uit?
De stuiten hier en daar doen anders vermoeden. Veel beter dan blauw van vorig jaar, maar Madrid is nooit van de kwaliteit die Rome en Monte Carlo (meestal) leveren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Deze baan is toch gewoon prima? Could not be better aldus Nadal die ook huilie deed over de blauwe baan.
Djokovic. Ik denk omdat hij net een lange break heeft gehad en direct terugbreakt en dan zo'n kruisje slaat en god even bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Wie fluiten ze nu uit?
Het lijkt me niet terecht. Hij heeft laatst een enkelblessure gehad en nu gaat hij weer door zijn enkel of verstapt hij zich in elk geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djoko natuurlijk. Marcella snapt niet waarom. Het is vrij simpel: hij stopt de game en wordt behandeld en wint 'm dan 'geblesseerd' toch.
Tsja hij heeft een reputatie natuurlijk....Fakervicquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me niet terecht. Hij heeft laatst een enkelblessure gehad en nu gaat hij weer door zijn enkel of verstapt hij zich in elk geval.
Zeker als 'ie achter staat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja hij heeft een reputatie natuurlijk....Fakervic
Waar hij zichtbaar last had en onzeker was, tot de halve finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Rosario het volgende:
Hij ging in de Davis Cup inderdaad behoorlijk door z'n enkel en verloor daarna een set van Querrey maar ja.. Daarna wint hij toch Monte Carlo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja hij heeft een reputatie natuurlijk....Fakervic
Hmm, ja, da's waar.quote:
Ze floten pas na dat uitgebreide godsbedankje. Ik denk dat ze floten omdat hij niet door god werd geholpen, maar omdat hij net Dimitrov heeft laten wachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me niet terecht. Hij heeft laatst een enkelblessure gehad en nu gaat hij weer door zijn enkel of verstapt hij zich in elk geval.
Klopt, maar ik denk dat umpires in het algemeen meer respect/ontzag hebben bij toppers. Kijk Federer bijvoorbeeld bij dat gezeik tegen Wawrinka op Indian Wells.. Die umpire slikte dat allemaal maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Want? Als je door je enkel gaat mag je een medical time out vragen.
Nishikori is geen topper en gebruikt en misbruikt de regeling meer dan iedereen.
In de herhaling zag je dat Djokovic het niet eens zag.quote:
Nouja, niet de 3 minuten...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Je mocht toch geen trainer meer krijgen voor kramp?
Oké.quote:
Ja, ik snap het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Weer na 2 uur... Natuurlijk loopt hij veel, maar na 2 uur al man. Hoe wil je de toppers in een BO5 gaan verslaan dan?
Zij lopen die 2,6 km wel iets anders dan jij dat doet hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Mykonos het volgende:
Stond daar nou net dat hij 2,6 km gelopen heeft? Hoe kun je daar nu kramp van krijgen?
Ja, dat begrijp ik. Zelfs een bejaarde krijg geen kramp van 2,5km hardlopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zij lopen die 2,6 km wel iets anders dan jij dat doet hè.
Dat loop ik op mijn werk op een ochtend naar het kopieerapparaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Mykonos het volgende:
Stond daar nou net dat hij 2,6 km gelopen heeft? Hoe kun je daar nu kramp van krijgen?
Niet bepaald wellevend, om het zachtjes uit te drukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat publiek is niet normaal meer. Echt schandalig.
Dit is wel wat anders dan sfeer. Wel episch in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Rosario het volgende:
Ja, het hoort niet bij tennis maar ach, laat die mensen lekker. Er is in ieder geval sfeer. Daar ontbrak het toch zo aan Norrage?
Dit....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Normaal zou ik het Dimitrov ook wel gunnen, maar door dat publiek eigenlijk helemaal niet meer.
quote:
Natuurlijk, iedere sporter krijgt toch extra motivatie van zo'n vijandig publiekquote:
Ken genoeg spelers die er kapot van zouden gaan. Eigenlijk iedereen behalve Djokovic, Nadal, Berdych en nog een handje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedere sporter krijgt toch extra motivatie van zo'n vijandig publiek
Mwah, het is vooral dat Djoko dacht er nu al te zijn en dan even niet helemaal scherp is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Rosario het volgende:
Marcella had 'm echt veel te snel afgeschreven. En Djoko nu weer het deksel op de neus.
Door kramp heen? Dat is niet ineens weg hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Tsja door kramp ben je op gegeven moment wel heen
Nouja je kan het weer dusdanig oprekken dat je er wel doorheen gaat hoor...spreek ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Door kramp heen? Dat is niet ineens weg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |