Ach ja. Misschien moet ik die voorspellingen ook gewoon niet doen. Ik heb natuurlijk zoveel ervaring dat het allemaal niet zo moeilijk meer is. Ik weet hoe de hazen lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe voorspelbaar: Djokovic breekt terug. Nu een TB, die Djokovic uiteraard makkelijk wint (maximaal 7-4).
Een prachtige Fedal wedstrijd? Ik herinner me er alleen een waar Rafa fysiek volledig was gesloopt en niks meer klaar speelde...quote:
Ja, heel spectaculair.quote:
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een prachtige Fedal wedstrijd? Ik herinner me er alleen een waar Rafa fysiek volledig was gesloopt en niks meer klaar speelde...
Maar wat heeft Djoko het zwaar....Ik heb toch zwaar het gevoel dat hij deze er niet uit gaat slepen hoor...wat een 1e ronde voor hem...In elke andere ronde zou hij wel winnen, maar slow-tournament-starter Djoko en dan deze loting...En dan wss in vorm Wawa volgende ronde als ie zelf doorkomt
Dat is helaas nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?
Dan is er iets helemaal mis in m'n hoofdquote:
Ik denk dat je aan Rome dacht, waar Fed 2 MPs had maar uiteraard toch verloor. Dat was het jaar nadat de eveneens legendarische Coria vs Rafa pot er wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Met welk toernooi ben ik dan in de war dat Fed hem in vijf sets versloeg op gravel?
Hij heeft in zijn hele carrière nog geen vijfde set op gravel verloren? Dacht het ook hoor, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal is onverslagen in vijfde set op gravel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |