2e ronde, niet, 3e ronde, 3e ronde, QF, 2e ronde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:45 schreef Norrage het volgende:
Djoko - Dimi vanavond
Wel pech met zijn lotingen die Dimi, in 4 van de laatste 5 masters loot hij in de 2e ronde een #1,#2 speler(en 3x Djoko)
Nouja ik vind een 3e ronde ook een 2e ronde als je de eerste ronde een bye hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
2e ronde, niet, 3e ronde, 3e ronde, QF, 2e ronde.Wel pech natuurlijk.
Monaco lijkt weer wat vorm op het gravel te hebben gevonden, verslaat Tipsarevic. Tipsarevic raakt dit jaar geen pepernoot meer en zal wel snel door de rankings gaan vallen.
De 10e set.. Aparte wedstrijd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Echt geniaal ik heb gezet op Youzhny toen hij factor 10 had aan het begin van de 10de set
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
De 10e set.. Aparte wedstrijd!OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
=Jinx, fognini wint vast toch nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Echt geniaal ik heb gezet op Youzhny toen hij factor 10 had aan het begin van de 10de set
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat swag-loopje naar het gegooide racket...
Maar 3 games ingeleverd tegen Seppi, ongekend knap!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Respect voor die oude Haas, wat doet hij het nog goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |