quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wilde vandaag economie overheid even doornemen
Nog niet begonnen
woah justin timberlake lijkt hier op een jongen die ik paar week terug gedatete hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef arachide. het volgende:
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=TH2tp72T13o
mooi
Neequote:
ik moest een keer 800 woordjes leren, ik zie mezelf al 80 km lopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ara als je woorden + betekenissen moet leren moet je kaartjes maken
een kaartje met het woord, en het kaartje met de betekenis moet je ergens op je kamer verstoppen.
als je het woord hebt, moet je de juiste betekenis zoeken, en als je het verkeerde kaartje hebt gepakt moet je 5 min extra hardlopen.
zo deed ik dat![]()
ik voor kunst ook iets van 150 ofzo, maar ik deed alleen de woorden die echt moeilijk warenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik moest een keer 800 woordjes leren, ik zie mezelf al 80 km lopen[ afbeelding ]
Je kan ook op de ene kant van het kaartje het ene woord, en op de andere kant de betekenis, en dan ga je jezelf overhoren en als je hem goed hebt, leg je het op het 'goede' stapeltje, en diegene die je fout hebt, op de 'foute'. Alleen duurt het heel lang voor je eindelijk klaar bent met die kaartjes maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ara als je woorden + betekenissen moet leren moet je kaartjes maken
een kaartje met het woord, en het kaartje met de betekenis moet je ergens op je kamer verstoppen.
als je het woord hebt, moet je de juiste betekenis zoeken, en als je het verkeerde kaartje hebt gepakt moet je 5 min extra hardlopen.
zo deed ik dat![]()
nerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens had ik met een 7.1 de enige voldoende en derhalve ook het hoogste punt van heel atheneum
ja dat is de simpele manierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan ook op de ene kant van het kaartje het ene woord, en op de andere kant de betekenis, en dan ga je jezelf overhoren en als je hem goed hebt, leg je het op het 'goede' stapeltje, en diegene die je fout hebt, op de 'foute'. Alleen duurt het heel lang voor je eindelijk klaar bent met die kaartjes maken.
Maar als je hard gaat lopen gaat dat van leer tijd af.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat is de simpele manier
maar om jezelf meer te motiveren om dingen goed te doen moet je jezelf uitdagen
Is dat goed of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:30 schreef arachide. het volgende:
Oké, fucking onserieus economie examen gemaakt: 5.7
Voor mij wel, want ik sta een 6 en ik heb nog niet zo heel veel gedaan. Betekent dat ik me er niet zoveel zorgen over hoef te makenquote:
Ga hem ook eens doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:30 schreef arachide. het volgende:
Oké, fucking onserieus economie examen gemaakt: 5.7
Leg uit op welke manier het ABO de deelname aan betaalde arbeid door dequote:
Dat is vraag nummer?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leg uit op welke manier het ABO de deelname aan betaalde arbeid door de
leeftijdsgroep 63-65 jaar zou kunnen stimuleren, gelet op de vraagzijde van de
arbeidsmarkt.
die vind ik al kut
ik denk omdat ze als ze 65 zijn minder dan ¤1050 krijgen en dat tekort proberen bij te benen? ik weet het nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef arachide. het volgende:
Oh, die vraag had ik goed! Moet je een hint?
Ze krijgen van de overheid een soort loon, dus de overheid betaalt mee waardoor de loonkosten voor de werkgever lager zijn bij mensen die dus die ABO hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik denk omdat ze als ze 65 zijn minder dan ¤1050 krijgen en dat tekort proberen bij te benen? ik weet het niet
edit: not even close
Die is ook echt vet kutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:09 schreef jordyqwerty het volgende:
vraag 2 sla ik over, bij wisselkoersen hang ik
Pimp ABO?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze krijgen van de overheid een soort loon, dus de overheid betaalt mee waardoor de loonkosten voor de werkgever lager zijn bij mensen die dus die ABO hebben
ben ermee gestopt, ik moet me dat lopende rekening verhaal shit echt eens na gaan kijkenquote:
Ik zat in de trein toen ik die maakte. Ik zat nog net niet te kwijlen door de tijdelijke psychose die dit teweeg brachtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ben ermee gestopt, ik moet me dat lopende rekening verhaal shit echt eens na gaan kijken
had bij 9a in ieder geval dat het als voordeel heeft dat de arbeidsmarkt wordt verruimd (binnen eu vrij verkeer van personen + arbeidsmarkt niet afhankelijk van seizoen) maar dat het tekort op de lopende rekening moeilijker wordt om vast te houden (bbp grotendeels afhankelijk van visserij, quota binnen EU vastgesteld maar in eigen land niet), b niet meer gemaakt
ik ga het mezelf niet aandoen verder te gaan met dat examen want ik word er zeer gefrustreerd vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zat in de trein toen ik die maakte. Ik zat nog net niet te kwijlen door de tijdelijke psychose die dit teweeg bracht
Bitterlemonquote:
ik dezequote:
Hurray for being gay, I guess.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
Hele koelkast vol met bier en keuken/woonkamer versierd met vlaggetjes en lichtjes
'Ik vroeg of je eerder kon komen zodat je me kon helpen met ophangen en boodschappen doen, maar natuurlijk zei ik dat niet'
Vrouwen
Ben er soms wel een beetje jaloers op hoorquote:
Oh dan kom je wel om de hoek kijkenquote:
Nopequote:
Ja, ik zag haar naam voorbij komen en ik denk ik kom even kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan kom je wel om de hoek kijken
Hoe is het daar? Net zo warm als hier?quote:
geweldigquote:
Ik weet niet hoe warm het in Nederland is, maar je kunt in een short lopen dus dat geeft wel wat aan denk ik zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Net zo warm als hier?
Met mij wel okay thanks. Mooi dat je het zo leuk hebt johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geweldigmorgen weer naar huis helaas. hoe gaat ie met jou?
heb nog 2 minuten
dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met mij wel okay thanks. Mooi dat je het zo leuk hebt joh![]()
Goede reis terug morgen
Oh hier was het anders best warm hoor. Sowieso hele week al heerlijk. En ik 40 uur werkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het in Nederland is, maar je kunt in een short lopen dus dat geeft wel wat aan denk ik zo
Doen wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen weWe? Ik doe dat echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jij wel? Hij leest maar lekker terugquote:
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeftquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeft
Ik doe het nooit en jij bent niet raar hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of doet iedereen dat en ben ik raar?
LBquote:
Het is LBquote:
Nee de week daaropquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is LB
Beginnen de examens nou maandag?
Oh ok, al hard aan de leer, probleem vakken?quote:
OMG STUUUUUUUR.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een video van jezelf zijn terwijl je in een moshpit zit![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een video van jezelf zijn terwijl je in een moshpit zit![]()
Doeiquote:
Jij negeerde mijn enthousiaste begroeting die ik daarna maar heb aangepastquote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij negeerde mijn enthousiaste begroeting die ik daarna maar heb aangepast
Hi bye LBquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Overheen gelezen![]()
Hoi Stu![]()
![]()
Gonna miss youquote:
Ik zag hem vanmorgen en is kan ik het niet meer vindenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG STUUUUUUUR.
Ja bio vooral voor de rest gewoon goed oefenen.
Noisia Invites in Groningen, leuk feessiequote:
Hmm, beetje ver vanuit Alkmaar... Hier was een dancefeest bij het AZ-stadion, waar ik ongeveer 300 meter vanaf woonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noisia Invites in Groningen, leuk feessie
Filmpjon werkt nietquote:
Vanaf Zutphen is het ook best ver hoor, niet geslapen en op de ochtend van koninginnedag brak in de trein naar huisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hmm, beetje ver vanuit Alkmaar... Hier was een dancefeest bij het AZ-stadion, waar ik ongeveer 300 meter vanaf woon
My pointquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen en is kan ik het niet meer vindenDenk verwijderd om copyright enzo
privéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen en is kan ik het niet meer vindenDenk verwijderd om copyright enzo
Maar dat was onofficieel opgenomen van een stream, de officiele van UKF Live komen nog online, stuur ik dan wel
die zag ik gister ookquote:
nee zag het op fbquote:
Oh anders dacht ik zo van wij zijn nu officieel soulmates en vraag ik je mee uit, zo van fuck die afstand.quote:
nee sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh anders dacht ik zo van wij zijn nu officieel soulmates en vraag ik je mee uit, zo van fuck die afstand.
Maar dat feest gaat dus niet door
Zal erover nadenkenquote:
jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeft
Thanks!quote:
Zeker tof, zal mij wel aanzetten om meer films te kijken, doe ik eigenlijk nooit en heb nog zoveel op mijn PC staan dat ik moet kijkenquote:
ik heb een hele lijst van fok-it en krabsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker tof, zal mij wel aanzetten om meer films te kijken, doe ik eigenlijk nooit en heb nog zoveel op mijn PC staan dat ik moet kijken
Stuurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb een hele lijst van fok-it en krabs
ATTEN!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
Feest is al 1 uur en 45 min bezig en heb al 6 biertjes op.
Moet wel een kutfeestje zijn dat je op FOK! gaat zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
Op een feest zitten en dan nog FOK'en?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
doeg va, doeg modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Jordyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat dan jonge verzuurde linkse azijnpisser
ik mag jou welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JordyMet je hele qwerty-toetsenbord achter je naam
![]()
Limburgse vlaaienvreterga slapen man
Wat is daar precies beledigend aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
'fok-it'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'fok-it''Je moeder'
cobain als ui
als je 14 was had ik het ook geloofd
Is een verschilquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het woord vlaai gewoon vies klinkenFf serieus
![]()
Zeg dan gewoon taart
Ja, zie hoeveel films ik net heb gepostquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
Krijgen jullie van de filmclub ook ontzettend film zin om een film te kijken?
Nee want ik ben Prison Break weer aan het kijken dus ;+quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
Krijgen jullie van de filmclub ook ontzettend film zin om een film te kijken?
Weer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik ben Prison Break weer aan het kijken dus ;+
Ik zag het. Waarom plaats je niet alles in een post?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, zie hoeveel films ik net heb gepost
Film als tussendoortje?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik ben Prison Break weer aan het kijken dus ;+
probeerde ik maar lukte niet, bleef vasthangen steeds?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zag het. Waarom plaats je niet alles in een post?![]()
![]()
Ruby Sparks, die wil ik ook zien.
[..]
Film als tussendoortje?
Jij moet overal om huilen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weer?ik vond een keer genoeg
Ik moest huilen
Ja kan welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zag het. Waarom plaats je niet alles in een post?![]()
![]()
Ruby Sparks, die wil ik ook zien.
[..]
Film als tussendoortje?
Ja, even opzoeken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
probeerde ik maar lukte niet, bleef vasthangen steeds?
ik wil following zien, kijk die eens op imdb
Was Jordy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan wel![]()
Leuk dat je the Game erbij hebt gezet trouwenszijn weinige die die film kennen volgens mij
Weet ikquote:
Helemaal niet kuthomoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet overal om huilen.
[..]
Ja kan wel![]()
Leuk dat je the Game erbij hebt gezet trouwenszijn weinige die die film kennen volgens mij
Niet? Bij sommige heb je toch wel brok in je keel hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet kuthomonog nooit gehuild om een film
you lose de game XDDquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet overal om huilen.
[..]
Ja kan wel![]()
Ja, was wel beetje een 'tegenvaller'. Heb hem al gezien, maar heb zin in een tweede keer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikHappythankyoumoreplease is ook leuk trouwens, maar wel beetje simpel
neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Bij sommige heb je toch wel brok in je keel hoor
Gladiator dat hij zijn vrouw en zoontje opgehangen ziet in zijn tuinquote:
dan denk ik alleen aan wraakquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gladiator dat hij zijn vrouw en zoontje opgehangen ziet in zijn tuinEn die muziek erbij
Je zal wel alleen aan vlaaien denken op dat moment XDquote:
Nou nee, niet tranen met tuiten neequote:
quote:
ben je sgeel ofwat !!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet kuthomonog nooit gehuild om een film
Ik vond The Truman Show zo sneu.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, niet tranen met tuiten neemaar films kunnen je echt wel raken hoor
Ja jezusquote:
Ik heb daar niet om moeten huilen hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezusMaar dat is toch niet zo zielig om te huilen.
Seven Pounds weleens gezien?
Die film raakte mij wel. The Pursuit of Happiness trouwens ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb daar niet om moeten huilen hoor.![]()
![]()
De naam komt mij even niet bekend voor, maar zou best kunnen. Even YouTuben dusss
Noh, The Pursuit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die film raakte mij wel. The Pursuit of Happiness trouwens ook.
Beide van Will Smith
Nee maar mijn broertje zweert erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, The Pursuit.![]()
Heb jij Cloud Atlas gezien?
Een huisgenootje van mij ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar mijn broertje zweert erbijHij lijkt me kut
Scene met die dode opa in de auto.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Lichtpuntje aan Little Miss Sunshine
Sufjan Stevens
Tevens, beste soundtrack ooit:
Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Lichtpuntje aan Little Miss Sunshine
Sufjan Stevens
Tevens, beste soundtrack ooit:
Ik vond alleen het laatste stuk grappigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een huisgenootje van mij ook.Ben wel erg benieuwd geraakt daardoor.
[..]
Scene met die dode opa in de auto.
Alleen als ik naar de wc moet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet wel een kutfeestje zijn dat je op FOK! gaat zitten
Godverdomme zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ik naar de wc moet.
Nu dus weer![]()
#tweet
Nee nee, dat hou ik niet uitquote:
Jij en vroeg slapen? Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, dat hou ik niet uitEn wekker vroeg morgen dus
Neequote:
Zombie bij het opstaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar ik doe men wekker toch wel rond uurtje of 8 half 9 zetten denk ik.
Lekker koud douchje. En dan kan de reis beginnen.quote:
Ik heb nummer 1 gezienquote:
O ja, je gaat op vakantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker koud douchje. En dan kan de reis beginnen.
Ik moet zeggen dat ik toch wel lichtelijk zenuwachtig ben jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, je gaat op vakantie.Of gewoon niet slapen vanwege de spanning.
Noh, wat aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik toch wel lichtelijk zenuwachtig ben jaHet is ook best veel geregel met die treinen ook, eerste keer enzo
En ik denk de hele tijd dat ik van alles nog moet doen of vergeet
Maar dat valt wel mee geloof ik
Ja dat is ook onhandig, ene pasje daar, andere pasje daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, wat aandoenlijk.Tip: zorg dat je je geld en pasjes verspreid. Portemonnee's verliezen gebeurd overal. En niet zo eigenwijs doen als ik en dat niet doen.
![]()
Ligt er natuurlijk aan wat voor pasjes je hebt. Maar ja, geld alleen kan ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook onhandig, ene pasje daar, andere pasje daar
Ik heb een soort buideltje wat je om je heen kan plaatsen, en onder je shirt kan doen. zo verlies je het ook nooitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor pasjes je hebt. Maar ja, geld alleen kan ook.
O, maar dat zit toch voor geen meter?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een soort buideltje wat je om je heen kan plaatsen, en onder je shirt kan doen. zo verlies je het ook nooit
Jawel hoorquote:
O.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoorMerk je niks van
Is heel licht enzo
Jepquote:
Die kan je toch in je grote tas pleuren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JepEn valt mee hoor zwaar hij is, maar neem nog wel een aparte daypack mee dus dat is tijdens reisdagen wel irritant maarja.
ik wil wel pics zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JepEn valt mee hoor zwaar hij is, maar neem nog wel een aparte daypack mee dus dat is tijdens reisdagen wel irritant maarja.
Nee, want die zit ook vol. met flesjes drinken en boeken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kan je toch in je grote tas pleuren?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want die zit ook vol. met flesjes drinken en boeken enzoEn Elektronica
quote:
Wat nouquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.![]()
Ik kijk nu serieus als het emogifje.
7 tot 10 dagenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je?
[..]
Die ziet er best groot uit. Je gaat toch maar een week?
Mag ik niet even FOK!ken als ik alleen sta te pissen? Doe me een lol en zoals voor Jordy geldt: Ga. Weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je?
[..]
Die ziet er best groot uit. Je gaat toch maar een week?
O, vandaar. Als je ergens naartoe gaat, dan merk je pas hoe weinig je eigenlijk nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 tot 10 dagenMaar als ik het leuk vind wil ik wel meer gaan en ook langer dus. En ik heb echt weinig ingepakt, hij lijkt groot maar van binnen past er niet veel in
Kan ook niet anders met zo'n leuk cadeau.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
Maar Ezell, die vriendin was wel blij d'r cadeautjedanku schat
Ja ach, en beter te veel dan te weinigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Als je ergens naartoe gaat, dan merk je pas hoe weinig je eigenlijk nodig hebt.
2 broeken maar, maar ik koop er daar nog 1 denk ik, een kortequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dertig paar sokken en tien broeken in je rugzak?
En normaal mens heeft minstens veertig paar sokken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 broeken maar, maar ik koop er daar nog 1 denk ik, een korteen ik heb geen eens 30 paar sokken man
Ik ben dan ook niet normaalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
En normaal mens heeft minstens veertig paar sokken.
Jaquote:
Ik hang wel een bordje bij mezelf op, net als een ezel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dat op je tas borduren? Is meteen iedereen in Rome op de hoogte.
maar wel een pakezelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hang wel een bordje bij mezelf op, net als een ezel.
Ezell meets ezelquote:
quote:
Krabskiiiquote:
Niet erom heen draaien.quote:
Wel schoenen uit in de wagen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek als er niks fatsoenlijks uit kan komen infantiele woonwagendebiel
Mensen met een missiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gelukkig ga je morgen op een missie
Zekers, daar ook?quote:
Wat sta je er leuk op Jordyquote:
Wat doe je zo laat nog op?quote:
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
net terug van serie/film kijken bij een vriend
Kwaliteitsseriequote:
wat is dat laatste dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
game of thrones en 'upside down'. :p
neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
KLB / Mensen die met hun mond open eten
Wat een parel
Sowieso smakken slurpenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
KLB / Mensen die met hun mond open eten
Wat een parel
kutjordyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
grappig xddd LLOOOOL XdDDD WJHHAHAHA ROLFCOPTER!
o boehoe, ik mag hopen dat je inmiddels wel weet op wat voor website je hier zitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
verziek mijn topics niet met semi grappige reacties
quote:
KLB is iets anders als ONZquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o boehoe, ik mag hopen dat je inmiddels wel weet op wat voor website je hier zit
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, te druk bezig met dit o zo leuke gesprek
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o boehoe, ik mag hopen dat je inmiddels wel weet op wat voor website je hier zit
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wiet op dus ik ben niet in staat i'm propellertje opspanden sorry
Ogen vallen dichtquote:
Jordy vooral. maar die sslaapt nu dusquote:
Ga liedjes zingenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal je dan wel verder in slaap wiegen met m'n geweldig opwekkende posts.
Queen is overratedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze staat hier nu op:
Hoop niet dat je van dit lied in slaap valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |