Ik moet zeggen dat ik toch wel lichtelijk zenuwachtig ben jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, je gaat op vakantie.Of gewoon niet slapen vanwege de spanning.
Noh, wat aandoenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik toch wel lichtelijk zenuwachtig ben jaHet is ook best veel geregel met die treinen ook, eerste keer enzo
En ik denk de hele tijd dat ik van alles nog moet doen of vergeet
Maar dat valt wel mee geloof ik
Ja dat is ook onhandig, ene pasje daar, andere pasje daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, wat aandoenlijk.Tip: zorg dat je je geld en pasjes verspreid. Portemonnee's verliezen gebeurd overal. En niet zo eigenwijs doen als ik en dat niet doen.
![]()
Ligt er natuurlijk aan wat voor pasjes je hebt. Maar ja, geld alleen kan ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook onhandig, ene pasje daar, andere pasje daar
Ik heb een soort buideltje wat je om je heen kan plaatsen, en onder je shirt kan doen. zo verlies je het ook nooitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat voor pasjes je hebt. Maar ja, geld alleen kan ook.
O, maar dat zit toch voor geen meter?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een soort buideltje wat je om je heen kan plaatsen, en onder je shirt kan doen. zo verlies je het ook nooit
Jawel hoorquote:
O.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoorMerk je niks van
Is heel licht enzo
Jepquote:
Die kan je toch in je grote tas pleuren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JepEn valt mee hoor zwaar hij is, maar neem nog wel een aparte daypack mee dus dat is tijdens reisdagen wel irritant maarja.
ik wil wel pics zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JepEn valt mee hoor zwaar hij is, maar neem nog wel een aparte daypack mee dus dat is tijdens reisdagen wel irritant maarja.
Nee, want die zit ook vol. met flesjes drinken en boeken enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kan je toch in je grote tas pleuren?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want die zit ook vol. met flesjes drinken en boeken enzoEn Elektronica
quote:
Wat nouquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.![]()
Ik kijk nu serieus als het emogifje.
7 tot 10 dagenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je?
[..]
Die ziet er best groot uit. Je gaat toch maar een week?
Mag ik niet even FOK!ken als ik alleen sta te pissen? Doe me een lol en zoals voor Jordy geldt: Ga. Weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je?
[..]
Die ziet er best groot uit. Je gaat toch maar een week?
O, vandaar. Als je ergens naartoe gaat, dan merk je pas hoe weinig je eigenlijk nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 tot 10 dagenMaar als ik het leuk vind wil ik wel meer gaan en ook langer dus. En ik heb echt weinig ingepakt, hij lijkt groot maar van binnen past er niet veel in
Kan ook niet anders met zo'n leuk cadeau.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
Maar Ezell, die vriendin was wel blij d'r cadeautjedanku schat
Ja ach, en beter te veel dan te weinigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Als je ergens naartoe gaat, dan merk je pas hoe weinig je eigenlijk nodig hebt.
2 broeken maar, maar ik koop er daar nog 1 denk ik, een kortequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dertig paar sokken en tien broeken in je rugzak?
En normaal mens heeft minstens veertig paar sokken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 broeken maar, maar ik koop er daar nog 1 denk ik, een korteen ik heb geen eens 30 paar sokken man
Ik ben dan ook niet normaalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
En normaal mens heeft minstens veertig paar sokken.
Jaquote:
Ik hang wel een bordje bij mezelf op, net als een ezel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dat op je tas borduren? Is meteen iedereen in Rome op de hoogte.
maar wel een pakezelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hang wel een bordje bij mezelf op, net als een ezel.
Ezell meets ezelquote:
quote:
Krabskiiiquote:
Niet erom heen draaien.quote:
Wel schoenen uit in de wagen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek als er niks fatsoenlijks uit kan komen infantiele woonwagendebiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |