Hmm, beetje ver vanuit Alkmaar... Hier was een dancefeest bij het AZ-stadion, waar ik ongeveer 300 meter vanaf woonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noisia Invites in Groningen, leuk feessie
Filmpjon werkt nietquote:
Vanaf Zutphen is het ook best ver hoor, niet geslapen en op de ochtend van koninginnedag brak in de trein naar huisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hmm, beetje ver vanuit Alkmaar... Hier was een dancefeest bij het AZ-stadion, waar ik ongeveer 300 meter vanaf woon
My pointquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen en is kan ik het niet meer vindenDenk verwijderd om copyright enzo
privéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen en is kan ik het niet meer vindenDenk verwijderd om copyright enzo
Maar dat was onofficieel opgenomen van een stream, de officiele van UKF Live komen nog online, stuur ik dan wel
die zag ik gister ookquote:
nee zag het op fbquote:
Oh anders dacht ik zo van wij zijn nu officieel soulmates en vraag ik je mee uit, zo van fuck die afstand.quote:
nee sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh anders dacht ik zo van wij zijn nu officieel soulmates en vraag ik je mee uit, zo van fuck die afstand.
Maar dat feest gaat dus niet door
Zal erover nadenkenquote:
jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeft
Thanks!quote:
Zeker tof, zal mij wel aanzetten om meer films te kijken, doe ik eigenlijk nooit en heb nog zoveel op mijn PC staan dat ik moet kijkenquote:
ik heb een hele lijst van fok-it en krabsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker tof, zal mij wel aanzetten om meer films te kijken, doe ik eigenlijk nooit en heb nog zoveel op mijn PC staan dat ik moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |