Oh dan kom je wel om de hoek kijkenquote:
Nopequote:
Ja, ik zag haar naam voorbij komen en ik denk ik kom even kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan kom je wel om de hoek kijken
Hoe is het daar? Net zo warm als hier?quote:
geweldigquote:
Ik weet niet hoe warm het in Nederland is, maar je kunt in een short lopen dus dat geeft wel wat aan denk ik zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Net zo warm als hier?
Met mij wel okay thanks. Mooi dat je het zo leuk hebt johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geweldigmorgen weer naar huis helaas. hoe gaat ie met jou?
heb nog 2 minuten
dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met mij wel okay thanks. Mooi dat je het zo leuk hebt joh![]()
Goede reis terug morgen
Oh hier was het anders best warm hoor. Sowieso hele week al heerlijk. En ik 40 uur werkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe warm het in Nederland is, maar je kunt in een short lopen dus dat geeft wel wat aan denk ik zo
Doen wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen weWe? Ik doe dat echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jij wel? Hij leest maar lekker terugquote:
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeftquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat hij elke dag zoekt op ''supersof'' om te kijken of ze nog gepost heeft
Ik doe het nooit en jij bent niet raar hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of doet iedereen dat en ben ik raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |