Terwijl je ze aankijkt met de meest geirriteerde blik mogelijk en ze het nog niet door hebben of willen snappenquote:
Geen idee hoe ik jaloers moet worden op iemand zonder manierenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:50 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik doe dat altijd bij figuren zoals jij die mij raar aankijken. En dan alles uitspuugen en de muren ermee uitsmeren. U mad u jelly?
Waarde hechten aan manierenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik jaloers moet worden op iemand zonder manieren
Overigens zou ik er hartelijk om lachen
Klopt het beeld wat ik nu van jou krijg?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
Vies ja.. Eensch.. Toch behoud ik mijn eetlust, altijd, want eten
Vertel me allesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 04:34 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Klopt het beeld wat ik nu van jou krijg?
Dan eet je voortaan maar alleen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef Mourik het volgende:
Ik ben chronisch verkouden, dus ademen door mijn neus is altijd zeer moeilijk. Tijdens het eten moet ik dus ook via mijn mond adem halen.
Resultaat: Met mond open eten, maar uiteraard niet zo asociaal..
Of kreunen tijdens het eten, dat is ook erg onsmakelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:40 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, die mensen kennen geen manieren. Heel erg smakken of slurpen is ook echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |