en als maagd mag je niet meespelen 14.gifquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen scoren net zo hoog als hun IQ zie ik.
Dan heb je er gewoon 0.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:40 schreef leeell het volgende:
[..]
en als maagd mag je niet meespelen 14.gif
30 punten tevens.
quote:Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 33 jaar oud, heeft gemiddeld 23.3 punten. Jij scoort met 48 tijgerpunten hoger dan 96 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 5% scoort hoger dan jij.
Niet slecht.quote:
Ik mis inderdaad ook een aantal essentiele aan te vinken dingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:43 schreef NomanIW het volgende:
Staat niet eens anaal of deepthroat bij. Kortom, als je een laf likje aan de Lul van de buurman geeft ben je opeens een wilde.
Schande
Vervang wat heb je uitgevroten met waar heb je op getapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
43 posts, vrijwel allemaal vér bovengemiddeld. Only on FOK!.
Aarsgeweiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Tattoages? Dus als je wil doggystylen en je ziet ineens zo'n aarsgewei en uit beleefdheid en om genante situaties te vermijden weet je toch je erectie te behouden en stop je hem erin, levert dat extra punten op?
Tijgerpunten zijn positief, pandapunten negatief. Ze kunnen niet tegelijk hoog uitvallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef seasushi het volgende:
Wat heb ik nou aan 43 tijgerpunten, als ik 0 pandapunten heb
De tijgerpunten komen uit een ver verleden... nu alleen nog maar een pandaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijgerpunten zijn positief, pandapunten negatief. Ze kunnen niet tegelijk hoog uitvallen.
Je bent dus juist geen panda.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef seasushi het volgende:
[..]
De tijgerpunten komen uit een ver verleden... nu alleen nog maar een panda
quote:Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt
Dan heb ik iets niet goed ingevuld, want heb de afgelopen maanden aardig pandapunten gespaardquote:
Ditquote:
quote:
0 pandapunten.quote:Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 86% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 29 jaar oud, heeft gemiddeld 22.4 punten. Jij scoort met 34 tijgerpunten hoger dan 79 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 24% scoort hoger dan jij.
17quote:
81.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
17ik weet al weer genoeg hoor
en 11 pandapunten
Trouwens, doe deze ook eens
http://www.goldrush.com/~herd/corrupt.html
Ik had 129
Euhh.... 151quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
en 11 pandapunten
Ik had 129
54quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
en 11 pandapunten
Ik had 129
142quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
en 11 pandapunten
Ik had 129
Nu spoor je mij heel erg aan om te vragen "wat dan????". Dus bij dezequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]? er staan nog genoeg dingen op die ik niet gedaan heb en wel eens zou willen doen
Ik wou weer op de site kijken om wat dingen te noemen maar ik krijg een 403 forbidden error.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nu spoor je mij heel erg aan om te vragen "wat dan????". Dus bij deze
Gelukkig ben niet de enigste met hoge puntenquote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou weer op de site kijken om wat dingen te noemen maar ik krijg een 403 forbidden error.
jammer joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Sommige dingen op die lijst zijn wel vrij extreem maar ik ben nog jong, dus wie weet laterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is niet zo veelwil je er meer?
quote:Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 34 jaar oud, heeft gemiddeld 21.1 punten. Jij scoort met 55 tijgerpunten hoger dan 98 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 2% scoort hoger dan jij.
iddquote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:
Die meisjes van tegenwoordig... Al verdorven voor hun 20e
Dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:
Kom ik aan met 52 punten..quote:Op maandag 27 mei 2013 13:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.![]()
Voel ik me even ultra-braaf met mijn 21 punten.
True thatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:57 schreef kipsatesalade het volgende:
Ik mis inderdaad ook een aantal essentiele aan te vinken dingen.
quote:De meters hieronder geven aan hoe jij scoort ten opzichte van andere personen. Bij een percentage van 50 scoor je precies gemiddeld.
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 66% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 34 jaar oud, heeft gemiddeld 21.1 punten. Jij scoort met 26 tijgerpunten hoger dan 62 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 38% scoort hoger dan jij.
Zeg dat wel, die pandaatjesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:
quote:4 pandapunten geleden ben ik dankzij de beste vriend van mijn vader, die 20 jaar ouder is, samenwoont en een kindje verwacht, in het parkje mijn pandapunten verloren.
Je bent een panda (3) / Je bent een tijger (8)
Vrouw (student) van 18 jaar oud op woensdag 22 mei 2013
quote:29 pandapunten geleden was ik op een afterparty met 2 mannen en een vriendin. Het maakte hun niet zoveel uit met wie ik het zou doen dus koos ik degene met de grootste penis
Je bent een panda (2) / Je bent een tijger (12)
Vrouw (student) van 19 jaar oud op dinsdag 7 mei 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc, etc. de rest hebben jullie zelf al gelezen denk ikquote:1 pandapunt geleden had ik seks met m'n eerste jongen: de beste vriend van me broer! Lekkertje dat het is
Je bent een panda (13) / Je bent een tijger (5)
Vrouw (student) van 17 jaar oud op zondag 28 april 2013
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Raar dat deze lijst niet gebaseerd is op jouw voorkeuren ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Nemeosis het volgende:
Pure onzinSommige dingen in die lijst zou ik niet eens willen dus ik snap ook niet dat ik er punten voor zou moeten krijgen
Nu nog in een rijtjeshuis wonen, 2 kinderen hebben en een parttime baan en je bent helemaal de gemiddelde Nederlandse vrouw!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Anna007 het volgende:
gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 62% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 31 jaar oud, heeft gemiddeld 22.8 punten. Jij scoort met 24 tijgerpunten hoger dan 54 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 50% scoort hoger dan jij.
zoals verwacht: een min of meer 'gemiddeld' seksleven waar ik helemaal tevreden mee ben!
Ja, als je seks hebt gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:52 schreef blow... het volgende:
Resetten die pandapunten eigelijk wel eens
Lekker tijd verdrijf man. Weinig moeite en wat vermaak niks mis mee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:18 schreef hoechst het volgende:
[..]
Indian Village xD
Hoe kansloos ben jij
aan jou score te zien is je heb je een andere tijd verdrijfquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:20 schreef Indiany het volgende:
[..]
Lekker tijd verdrijf man. Weinig moeite en wat vermaak niks mis mee.
Balans in het leven he! Moet er ook zijn. Met 43 punten heb je geen tijd voor spelletjes natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef hoechst het volgende:
[..]
aan jou score te zien is je heb je een andere tijd verdrijf
Wtf, jij doet ouders van beste vrienden die bevriend zijn met andere vrienden in een ander continent die tevens prostituee zijn, in een douche, gelegen in een tuin, omringd door bos dat onderdeel is van een nationaal park dat een collega professioneel model blijkt te zijn die wereldberoemd is en thuis nog iemand had zitten en daarom vreemdging?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef Indiany het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels wat veranderd voor mij
Jezus, is er iets wat je niet gedaan hebt danquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef Indiany het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels wat veranderd voor mij
Jaartje ouder geworden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:14 schreef Fera het volgende:
Ik vind het raar dat ik nog steeds op 34 zit terwijl er nu dingen bij zijn gekomen.
Ja, dat wel.quote:
Dan zal ik maar miauw zeggen. Ik heb er gelijk maar een avatar op uitgekozen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:02 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 conclusie mogelijk. Je bent een tijger en geen poes.
Ow ik heb hem opnieuw gedaan maar nu kom ik er heel wat beter vanaf. Sommige dingen waren gewoon te lang geleden om gelijk aan te denken. Maar die ava houd ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:44 schreef mrs.bashful het volgende:
[..]
Dan zal ik maar miauw zeggen. Ik heb er gelijk maar een avater op uitgekozen.
34quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:14 schreef Fera het volgende:
Ik vind het raar dat ik nog steeds op 34 zit terwijl er nu dingen bij zijn gekomen.
Wild leven, jwz.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
34
Ik heb er 24, gemiddeld voor mannen van mijn leeftijd. Misschien binnenkort meer
haha hoertje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:18 schreef Plums het volgende:
Jouw normgroep, vrouw van 23 jaar oud, heeft gemiddeld 21.4 punten. Jij scoort met 33 tijgerpunten hoger dan 84 procent van hen.oke dan. dacht dat ik toch wel redelijk gemiddeld bezig was. guess not.
Dit. Had ook zo laag.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:20 schreef TheMechanic het volgende:
14![]()
Wat een onzin. Als voorbeeld; omdat ik alleen maar brunettes heb gehad minder punten.
We zouden gewoon +20 tijgerpunten moeten krijgen vanwege onze goeie smaakquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit. Had ook zo laag.
Brunettes.
Sowieso. Al die dudes naaien geblondeerde mbo-sletjes en denken dat ze de bom zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
We zouden gewoon +20 tijgerpunten moeten krijgen vanwege onze goeie smaak
Precies. Die komen m'n bed niet inquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sowieso. Al die dudes naaien geblondeerde mbo-sletjes en denken dat ze de bom zijn.
Sowieso soa's.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Precies. Die komen m'n bed niet in
Laag scoren op de soascorekaart.quote:
Ondanks wat roekeloos gedrag in het verleden, nooit een soa gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Laag scoren op de soascorekaart.
Oh. Condi gebruikt zeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:12 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ondanks wat roekeloos gedrag in het verleden, nooit een soa gehad.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:16 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ze werden pas sletten nadat ik seks met ze had gehad, niet van tevoren.
Geboortelandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:20 schreef bulbjes het volgende:
Als je seks met een neger hebt gehad, maar die persoon vermoedelijk wel in Nederland is geboren of hier opgegroeid, wat vink je dan aan bij landen?![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:56 schreef Rozekwarts het volgende:
60.
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 26 jaar oud, heeft gemiddeld 23.5 punten. Jij scoort met 60 tijgerpunten hoger dan 99 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 1% scoort hoger dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |