Tijgerpunten zijn positief, pandapunten negatief. Ze kunnen niet tegelijk hoog uitvallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef seasushi het volgende:
Wat heb ik nou aan 43 tijgerpunten, als ik 0 pandapunten heb
De tijgerpunten komen uit een ver verleden... nu alleen nog maar een pandaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijgerpunten zijn positief, pandapunten negatief. Ze kunnen niet tegelijk hoog uitvallen.
Je bent dus juist geen panda.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef seasushi het volgende:
[..]
De tijgerpunten komen uit een ver verleden... nu alleen nog maar een panda
quote:Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt
Dan heb ik iets niet goed ingevuld, want heb de afgelopen maanden aardig pandapunten gespaardquote:
Ditquote:
quote:
0 pandapunten.quote:Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 86% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 29 jaar oud, heeft gemiddeld 22.4 punten. Jij scoort met 34 tijgerpunten hoger dan 79 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 24% scoort hoger dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |