nee lkkr na stairwayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef H1N1 het volgende:
Zie ik net opeens de namen 16meter en fanta-stick in de klbmeet-aanwezigen lijst. Gaan jullie met z'n allen naar de gym?
Oke, wat heb je aan zodat ik je kan herkennen? Ik tanktop en handschoentjes en shakebeker die ik de hele avond bijvul.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee lkkr na stairway![]()
waar al vele succesvolle fok meets hebben plaatsgevonden
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:48 schreef 16meter het volgende:
is bere gezellig hoop dat er nog meer van heir komen
Daar istie weer! Captain America story alles..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Recente pre-workout pic. Wil je nu de hele avond met me schuren?
mirin wrists?
Dat chest(brah).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Pfff streefjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
1.78quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Helaas is die 1.70Voor de rest erg nice.
Oh dat scheelt maar 8 cmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
1.78
Ken je geschiedenis-van-de-bodybuildingfeiten.
Als ik op parallel kom dan heb ik nog steeds een vrij grote gap tussen barbell en chest hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Bendoe het volgende:
Wat ik altijd zo douchebag vind is als er van die gasten stoer 100 kilo aan de bar hangen bij het benchen, maar dan op de helft van hun borst en de lock-out weer uitstoten
Nee gtfoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi, zoek een ander sc om in te posten, ben ik welkom hier?
Hoeveel squat en deadlift je?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
nee, opgekankerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
if you dont lift you get the fok outquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Nee want je squat slechts met je bw waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters
Ik kickboks, en squat.
Mag ik nu blijven?
Huh wat is die kronkel/deuk bij je boobie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Dat forearm to wrist ratioquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Ik zie geen benen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Alleen als je daadwerkelijk probeert een goed lichaam te bouwen in de gym.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Somsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee want je squat slechts met je bw waarschijnlijk.
Mijn lichaam is al goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als je daadwerkelijk probeert een goed lichaam te bouwen in de gym.
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef H1N1 het volgende:
Zie ik net opeens de namen 16meter en fanta-stick in de klbmeet-aanwezigen lijst. Gaan jullie met z'n allen naar de gym?
wat heb jij gebruikt hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Haha, leuk om te zien altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Ik moest aan jou denken toen ik dit artikel las![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)ght-differences.html
Ik ook niet.quote:
In inches, ja.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.
Die kloon in S&G.quote:
dbol, tren acequote:
jij volgt ook alles wat betreft fokuser foto's of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Die kloon in S&G.
[..]
dbol, tren ace
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.
Okayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pics. Indien je er niet minstens zo uitziet als Camille Leblanc heb je nog werk te doen.
Waar?quote:
Ik had van dbb begrepen dat er bij all inn fitness nog wel redelijk getraind kon worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?
Overigens heeft Utrecht amper hardcore gyms. Meesten zijn gericht op bakfietsmoeders. Zo ook die van mij maar 1 voordeel; het squatrek is altijd vrij.
waar is goeie gym in utca dan a mattiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?
Overigens heeft Utrecht amper hardcore gyms. Meesten zijn gericht op bakfietsmoeders. Zo ook die van mij maar 1 voordeel; het squatrek is altijd vrij.
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.quote:
Krijg het ge-DM'd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Seam het volgende:
[..]
jij volgt ook alles wat betreft fokuser foto's of niet?
rustig maadtje beetje tolerant zijn, misschien bekeert ze zich wel. Hoewel, ze is wel Chinees.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga gewoon weg
serieus.. al die debielen uit klb hier opeens
ohsnap.mkvquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.
Want dat zie je allemaal terwijl ik kleren aan heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.
Dit, KLB moeten ze echt opdoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga gewoon weg
serieus.. al die debielen uit klb hier opeens
Jeff Seid chest genetics, voor extra volle look. Ziet er een beetje raar uit op deze pica.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh wat is die kronkel/deuk bij je boobie?
Tevens traps so big lookin like Quasimofo
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef CarbonC het volgende:
Er moet gewoon een toegangsexamen voor dit topic komen.
Vandaar de aandacht van Panzer...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want dat zie je allemaal terwijl ik kleren aan heb.
Maar klein klopt wel.
Precies!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.
Jammer dat je geen foto's kan maken van hoeveel motivatie iemand heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.
Daarom moeten vrouwelijke potentiele posters eerst een 1:1 training doen met Panzer (indien lengte < 1.70m) of mij (indien lengte > 1.70).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foto's kan maken van hoeveel motivatie iemand heeft
Haha en dan zorg je zelf dat er genoeg motivatie in zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwelijke potentiele posters eerst een 1:1 training doen met Panzer (indien lengte < 1.70m) of mij (indien lengte > 1.70).
Ach, zolang je zelf tevreden bent is het goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, leuk om te zien altijd.Ik heb meestal geen interesse in vrouwen die langer zijn dan ik. Gelukkig is dat zelfs hier in Manmore Country geen probleem. Toch vind ik het wel mooier wanneer je als man een strong +10 cm of meer lengteverschil op je chick hebt. Dat zou betekenen dat ik eentje van 1.68 of kleiner 'moet' uitzoeken. Dat is hier geen onmogelijke opgave en in het buitenland al helemaal niet.
![]()
Maar hey, de voordelen van 1.95 zijn ofzo zouden me ook wel leuk lijken.Lijkt me alleen een stuk lastiger om dan in de shape te komen die ik nu heb, zeker als ik dan hetzelfde metabolisme zou hebben als nu.
Zou dit in geen duizend jaar ruilen voor een kop groter met 'average' body, ben hopeloos verliefd geworden op de Hercules in mezelf en de rest van de vrouwenpopulatie met mij.
Een chick van 1.80m reageert net zo als een exemplaar van 1.65m. Maar... die laatste vind ik over het algemeen gewoon een stuk schattiger.
Geen zorgen manlets.
[..]
Ik ook niet.
[..]
In inches, ja.![]()
Ach, ik mag vooral niet klagen over alles, laten we het daarop houden.
zoals hier?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Genoeg foto's waar hij normale sneakers draagt
[..]
Mijn excuses.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Hij draagt hier gewoon hakken in sneaker vorm
Life's short, you don't have to be.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lift zn kontje wel goed hoor
http://www.myliftkits.com/
De website is gewoon special voor manlets en womenlets
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Life's short, you don't have to be.
Nice.
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e trainingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Beste training tot nu toe gehad.
Squats 3x5 @ 29 kg: zag wel dat ik in mijn 2e set iets teveel wiebelde met mijn knieeen, maar in 3e set zo goed als verholpen, wel aandachtspuntje voor volgende training.
MP 3x5 @ 20kg: ging prima, heb alle 3x5 clean gedaan. vorige training lukte het me maar 2x5. Maar ik voelde me ook opgejaagd door iemand anders dus misschien toen te weinig rust genomen.
Deadlift 1x5 @ 30kg; Nergens last van, goeie form, toen ik aftstapte van het plateau had ik niet verwacht dat ik dit zo hard in mijn benen zou voelen.
Dips 1x6; 6 x tot parallel kunnen komen. Vorige keer lukte dit maar 4 echt goeie.
Had als pre-work out pr0n gekeken om mijn test lvl wat op te krikken dus zou ook daar aan hebben kunnen gelegen. [ afbeelding ]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessuresquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e training
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e training
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters
Ik kickboks, en squat.
Mag ik nu blijven?
kom jij nou maar eens wat aan mormelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
het lichaam waar de gemiddelde Nederlandse vrouw van droomt.
Mooi om te zien hoe er gelijk een scheiding onstaat tussen "dik zijn is een keuze"-mensen en mensen die "dik zijn overkomt je" prediken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
het lichaam waar de gemiddelde Nederlandse vrouw van droomt.
Dat zeggen alle dikke mensen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe er gelijk een scheiding onstaat tussen "dik zijn is een keuze"-mensen en mensen die "dik zijn overkomt je" prediken.
Mwuah, kom zelf ook van een te hoog BF% echter heb ik nog nooit iemand/iets anders dan mezelf de schuld gegeven van dit feit.quote:
Uitzondering danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mwuah, kom zelf ook van een te hoog BF% echter heb ik nog nooit iemand/iets anders dan mezelf de schuld gegeven van dit feit.
Kom op man 29kg squatten en 40kg deadliften en het is niet eens zijn eerste training.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessures
zelfs met rugpijn en blessures deadlift ik nog meer dan 95% in dit topicquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |