Ik had van dbb begrepen dat er bij all inn fitness nog wel redelijk getraind kon worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?
Overigens heeft Utrecht amper hardcore gyms. Meesten zijn gericht op bakfietsmoeders. Zo ook die van mij maar 1 voordeel; het squatrek is altijd vrij.
waar is goeie gym in utca dan a mattiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?
Overigens heeft Utrecht amper hardcore gyms. Meesten zijn gericht op bakfietsmoeders. Zo ook die van mij maar 1 voordeel; het squatrek is altijd vrij.
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.quote:
Krijg het ge-DM'd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef Seam het volgende:
[..]
jij volgt ook alles wat betreft fokuser foto's of niet?
rustig maadtje beetje tolerant zijn, misschien bekeert ze zich wel. Hoewel, ze is wel Chinees.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga gewoon weg
serieus.. al die debielen uit klb hier opeens
ohsnap.mkvquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.
Want dat zie je allemaal terwijl ik kleren aan heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon een dun, klein meisje zonder enige spiermassa (of curves). Niet echt iets om trots op te zijn imo. Voldoende pics in Wat draag je reeks gezien.
Dit, KLB moeten ze echt opdoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga gewoon weg
serieus.. al die debielen uit klb hier opeens
Jeff Seid chest genetics, voor extra volle look. Ziet er een beetje raar uit op deze pica.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh wat is die kronkel/deuk bij je boobie?
Tevens traps so big lookin like Quasimofo
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef CarbonC het volgende:
Er moet gewoon een toegangsexamen voor dit topic komen.
Vandaar de aandacht van Panzer...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want dat zie je allemaal terwijl ik kleren aan heb.
Maar klein klopt wel.
Precies!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.
Jammer dat je geen foto's kan maken van hoeveel motivatie iemand heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit te denken aan foto's van ab, back, chest, leg.
Daarom moeten vrouwelijke potentiele posters eerst een 1:1 training doen met Panzer (indien lengte < 1.70m) of mij (indien lengte > 1.70).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foto's kan maken van hoeveel motivatie iemand heeft
Haha en dan zorg je zelf dat er genoeg motivatie in zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwelijke potentiele posters eerst een 1:1 training doen met Panzer (indien lengte < 1.70m) of mij (indien lengte > 1.70).
Ach, zolang je zelf tevreden bent is het goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, leuk om te zien altijd.Ik heb meestal geen interesse in vrouwen die langer zijn dan ik. Gelukkig is dat zelfs hier in Manmore Country geen probleem. Toch vind ik het wel mooier wanneer je als man een strong +10 cm of meer lengteverschil op je chick hebt. Dat zou betekenen dat ik eentje van 1.68 of kleiner 'moet' uitzoeken. Dat is hier geen onmogelijke opgave en in het buitenland al helemaal niet.
![]()
Maar hey, de voordelen van 1.95 zijn ofzo zouden me ook wel leuk lijken.Lijkt me alleen een stuk lastiger om dan in de shape te komen die ik nu heb, zeker als ik dan hetzelfde metabolisme zou hebben als nu.
Zou dit in geen duizend jaar ruilen voor een kop groter met 'average' body, ben hopeloos verliefd geworden op de Hercules in mezelf en de rest van de vrouwenpopulatie met mij.
Een chick van 1.80m reageert net zo als een exemplaar van 1.65m. Maar... die laatste vind ik over het algemeen gewoon een stuk schattiger.
Geen zorgen manlets.
[..]
Ik ook niet.
[..]
In inches, ja.![]()
Ach, ik mag vooral niet klagen over alles, laten we het daarop houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |