if you dont lift you get the fok outquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi, zoek een ander sc om in te posten, ben ik welkom hier?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Recente pre-workout pic. Wil je nu de hele avond met me schuren?
mirin wrists?
Nee want je squat slechts met je bw waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters
Ik kickboks, en squat.
Mag ik nu blijven?
Huh wat is die kronkel/deuk bij je boobie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Dat forearm to wrist ratioquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Ik zie geen benen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Alleen als je daadwerkelijk probeert een goed lichaam te bouwen in de gym.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi, zoek een ander sc om in te posten, ben ik welkom hier?
Somsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee want je squat slechts met je bw waarschijnlijk.
Mijn lichaam is al goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen als je daadwerkelijk probeert een goed lichaam te bouwen in de gym.
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef H1N1 het volgende:
Zie ik net opeens de namen 16meter en fanta-stick in de klbmeet-aanwezigen lijst. Gaan jullie met z'n allen naar de gym?
wat heb jij gebruikt hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mirin wrists?
Haha, leuk om te zien altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Ik moest aan jou denken toen ik dit artikel las![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)ght-differences.html
Ik ook niet.quote:
In inches, ja.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.
Die kloon in S&G.quote:
dbol, tren acequote:
jij volgt ook alles wat betreft fokuser foto's of nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Die kloon in S&G.
[..]
dbol, tren ace
Goed idee! Daarna buikspierkwartier in de rookruimte, who's with me?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om van te voren gezamenlijk goed te gaan trainen bij bv. All-Inn Fitness (of een andere hard-core gym in Utrecht. En dan onze Shakebakers leegdrinken aan de bar van dat Stairways ding.
Okayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pics. Indien je er niet minstens zo uitziet als Camille Leblanc heb je nog werk te doen.
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |