zoals hier?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Genoeg foto's waar hij normale sneakers draagt
[..]
Mijn excuses.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:55 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Hij draagt hier gewoon hakken in sneaker vorm
Life's short, you don't have to be.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lift zn kontje wel goed hoor
http://www.myliftkits.com/
De website is gewoon special voor manlets en womenlets
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Life's short, you don't have to be.
Nice.
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e trainingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Beste training tot nu toe gehad.
Squats 3x5 @ 29 kg: zag wel dat ik in mijn 2e set iets teveel wiebelde met mijn knieeen, maar in 3e set zo goed als verholpen, wel aandachtspuntje voor volgende training.
MP 3x5 @ 20kg: ging prima, heb alle 3x5 clean gedaan. vorige training lukte het me maar 2x5. Maar ik voelde me ook opgejaagd door iemand anders dus misschien toen te weinig rust genomen.
Deadlift 1x5 @ 30kg; Nergens last van, goeie form, toen ik aftstapte van het plateau had ik niet verwacht dat ik dit zo hard in mijn benen zou voelen.
Dips 1x6; 6 x tot parallel kunnen komen. Vorige keer lukte dit maar 4 echt goeie.
Had als pre-work out pr0n gekeken om mijn test lvl wat op te krikken dus zou ook daar aan hebben kunnen gelegen. [ afbeelding ]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessuresquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e training
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn die cijfers zonder de bar mee te rekenen? Ik ken vrouwen die meer liften hun 1e training
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters
Ik kickboks, en squat.
Mag ik nu blijven?
kom jij nou maar eens wat aan mormelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
het lichaam waar de gemiddelde Nederlandse vrouw van droomt.
Mooi om te zien hoe er gelijk een scheiding onstaat tussen "dik zijn is een keuze"-mensen en mensen die "dik zijn overkomt je" prediken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:59 schreef G.R.S. het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
het lichaam waar de gemiddelde Nederlandse vrouw van droomt.
Dat zeggen alle dikke mensen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe er gelijk een scheiding onstaat tussen "dik zijn is een keuze"-mensen en mensen die "dik zijn overkomt je" prediken.
Mwuah, kom zelf ook van een te hoog BF% echter heb ik nog nooit iemand/iets anders dan mezelf de schuld gegeven van dit feit.quote:
Uitzondering danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mwuah, kom zelf ook van een te hoog BF% echter heb ik nog nooit iemand/iets anders dan mezelf de schuld gegeven van dit feit.
Kom op man 29kg squatten en 40kg deadliften en het is niet eens zijn eerste training.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessures
zelfs met rugpijn en blessures deadlift ik nog meer dan 95% in dit topicquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Beter trainen zoals jij, en dan om de haverklap klagen over rugpijn en blessures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |