Uiteraardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:33 schreef CristinaYang het volgende:
Bewaar deze meet even voor als ik terug ben bitte.
Eerst wachten op CYquote:
Mwahhh.. Beetjequote:
ok Iron Man 3 danquote:
Nee, t is vrij rustig hier al zeg ik het zelf.. BIZARRE SHIT IS GOING ON!!!1!!11!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
KLB is toch nooit zo saai op do? Of heb ik een selectief geheugen?
Wat heb jij toch met meets de laatste maand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Beter doen we KLB SC bios meet.
Die komt toch niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Eerst wachten op CY
[..]
Mwahhh.. Beetje
Wel waarquote:
Normale mensenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is dan ook al half 2Normale mensen slapen.
Net of hier normale mensen komenquote:
Overgewaardeerdquote:
Kan je dat eten?quote:
DAT BESTAAT TOCH HELEMAAL NIE xDDDDDDDDDDDquote:
Pciesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT BESTAAT TOCH HELEMAAL NIE xDDDDDDDDDDD
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT BESTAAT TOCH HELEMAAL NIE xDDDDDDDDDDD
Vreetzak.quote:
Ik ben een en al pro gezelligheid. En nee, ben in Vegas. Ben me in een cocktailjurkje aan het wurmen om zo de stad onveilig te gaan maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met meets de laatste maand?![]()
Ben je weer in NL?
Algemeen bekend hier.quote:
quote:
quote:
Have funquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een en al pro gezelligheid. En nee, ben in Vegas. Ben me in een cocktailjurkje aan het wurmen om zo de stad onveilig te gaan maken.
NEE!!!quote:
Ik wacht op berichtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een en al pro gezelligheid. En nee, ben in Vegas. Ben me in een cocktailjurkje aan het wurmen om zo de stad onveilig te gaan maken.
Nee, liever niet.quote:
Jij bent vies.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja die onderste tweequote:
quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk Sahir als baby..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed puntPuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem![]()
Punt..
/ dijenkletserBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Leg t mij eens even uit dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Punt![]()
Ik snap hem![]()
Punt..
/ dijenkletser
Niks inside aan hoor, gewoon Silent Hill galorequote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks inside aan hoor, gewoon Silent Hill galore
Silent Hill
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je horrorfilms eng vindt
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
Prima, maar ik ga wel kijken dan.. Ik durf SH niet te spelenquote:
Bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]No worries, ik kan lijkschouwingen, zelfmoorden etc aan zolang het niet live en voor mijn neus isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je horrorfilms eng vindt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dan moet je SH gaan kijken verdammt noch malquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worries, ik kan lijkschouwingen, zelfmoorden etc aan zolang het niet live en voor mijn neus is
Ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je SH gaan kijken verdammt noch mal
Klap eens in je handjes, blij blij blij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
Wauw, zojuist een mug bruut omgebracht met een klap van m'n handen.. EN DAT MET HEUL VEEL DRANK OP!!!!
Ja, die kutwespen zijn er ook alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
Wauw, zojuist een mug bruut omgebracht met een klap van m'n handen.. EN DAT MET HEUL VEEL DRANK OP!!!!
Mijn hart maakte een sprongetje van gelukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje van geluk
Nu even dansenDat lukt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ok :$quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes, blij blij blij.
Echt eh, op m'n werk waren ze er ook al weer, ik huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die kutwespen zijn er ook al![]()
![]()
Waarom zijn die beesten zo vroeg wakker???
Jij ook trusten Chloro, lekker wijf :$quote:
Dqod SCquote:
Niet, want zij heeft een poezel in haar UIquote:
Hoewel ik waarschijnlijk zo een keer nokkie ga van al die drankquote:
Ruzie nodig om het minder saai te maken?quote:
Als je dit al ruzie vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruzie nodig om het minder saai te maken?
Ik pak de popcornquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruzie nodig om het minder saai te maken?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet, want zij heeft een poezel in haar UI
[..]
Hoewel ik waarschijnlijk zo een keer nokkie ga van al die drank
Nee, ik zie dit als een poging de sjeu er weer in te krijgen..quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Nokkie gaan slaap heerlijk
Niet goed, maar wel heerlijk
Ja, ik ben heel voorlijkquote:
Zo is dat!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar eerst m'n glas leegdrinken
Mama heeft mijn Iphone5 ingepiktquote:
Zonde om weg te gooienquote:
Wat een gemene vrouwquote:
HALLO, ik ben (bijna) 4, wat wil je nou bully??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er bestonden al camera's voor iphone's he.
Zei ik toch, pics van je lego, wat is hier vreemd aan???quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HALLO, ik ben (bijna) 4, wat wil je nou bully??
Ik ben 4 en had alleen die iphone...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zei ik toch, pics van je lego, wat is hier vreemd aan???
Hasjquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
maar nu komt de moeilijke keuze.... Haze of Hasj.
Niks, ik wil niet *stampt*quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
maar nu komt de moeilijke keuze.... Haze of Hasj.
IK WEL JA?!!! *tantrum + huilbui*quote:
quote:
Ok dit is een beetje eng :$quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rot op naar je kamer, pappa en mamma willen wat quality time.
JIJ BENT MIJN PAPA NIET HOOR!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rot op naar je kamer, pappa en mamma willen wat quality time.
WELLESquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet jij niks vanaf. ( HIDDEN YO MAMMA JOKE LULZ )
Zie je wel, jij bent mijn papa nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat welles, als je zo door blijft gaan ga je terug naar het asiel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:19 schreef Dqod het volgende:
Kom je wel redden van die gemene stoner hoor ;s
Vuillak eh.. zal ik m even aangeven?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vuillak eh.. zal ik m even aangeven?
mag je daarna met mij mee naar huis![]()
![]()
Ja, gaan we heel gezellig maken danquote:
What the hell manquote:
Much better indeedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, gaan we heel gezellig maken danZal mooi muziekje opzetten zodat de buren niks horen en heb allemaal lekkere snoepjes in huis
Je bent wat jong gok ik.. Ik heb meer meer een vaderfiguur nodigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je kan me ook wel gewoon DM'n als je me leuk find ofseuw :sss
Wat is jong.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent wat jong gok ik.. Ik heb meer meer vaderfiguur nodig
Onder de 30 iigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee ik vraag jou wat de indicatie van jong is, leeftijdscategorie.
Leg jouw levensvisie eens uit danquote:
Jij weet wel wat je op moet zetten ehquote:
Fijn toch, voel ik me ook eens een keer niet zo oudquote:
Neen, was het maar zo'n feest, geintje jong zijn is aids.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg jouw levensvisie eens uit dan![]()
Onder de 20 dan?
Hey, ik vind het nog steeds leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij weet wel wat je op moet zetten eh
[..]
Fijn toch, voel ik me ook eens een keer niet zo oud
Ok, heb genoeg van het gejammer en geduik...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo'n feest, geintje jong zijn is aids.
ja doei doei ensow.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:29 schreef Dqod het volgende:
Maar ik duik er ook in, voordat ik in slaap val en m'n laptop tyfushard op de grond pleurt en ik WEER een nieuwe moet aanschaffen..
Lobi enzulks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:29 schreef Dqod het volgende:
Maar ik duik er ook in, voordat ik in slaap val en m'n laptop tyfushard op de grond pleurt en ik WEER een nieuwe moet aanschaffen..
Lobi enzulks![]()
![]()
Ik heb een duikers brevet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, heb genoeg van het gejammer en geduik...
Creeperquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Beter doen we KLB SC bios meet.
Niet verbazend. Bij de apotheek moesten ze altijd bellen om te vragen wat er nou precies op het recept stond.quote:
Geloof me. Zelfs lelijke mensen neuken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:50 schreef Chai het volgende:
Daar is hij te lelijk voor.
Kan ook zijn dat hij in 1 van die smsjes negatief is over het kapsel van zijn vriendin terwijl hij tegen haar positief was.
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahhaha ok. Hou al op met dat semi-wanhopig doen.
oh ja kon ook. sorry.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had DM van jou verwacht man. Soulmates enzo.
Ga jij ook Chai?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeeeeeeelp
Ik ga gewoon de hele avond aan Cris plakken
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ja kon ook. sorry.hou nog steeds van je hoor jwz.
Ja had gezegd misschien, want ik vergeet altijd heel veel en andere afspraken gaan toch echt voor een FOK!meet. Alleen die zijn nu nog niet opgedoken, dus die zullen er ook wel niet zijn.quote:
Kan hooguit fout gaan toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ook? Ga jij ook? Wie gaat er nog meer? Zal ik wel/niet. Twijfels man.
Regelrechte ramp dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef Panzermaus het volgende:
Die meet is volgende week zaterdag toch?
As ik dan in Amsterdam zou zijn dan zou ik die avond wel even naar Utrecht gaan. Gewoon, om jullie bragging rights te geven en te zien hoe stoer al die internethelden echt zijn.
Maar helaas, zoals het er nu uitziet is de Muis dan niet eens in Nederland. Dus jullie moeten maar met iemand anders zoenen.
Link van het topic van die meet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 20.
Maar wel heel onvolwassen voor mijn leeftijd
Woman. Ik ben 30. Mentaal wel 13, maar toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 20.
Maar wel heel onvolwassen voor mijn leeftijd
Sinds wanneer ben ik klein dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor jou niet, want jij past toch niet bij mij. Zat eerder te denken aan Zosk of Chai.
Haha rot op, ben langer dan jij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie me al naast je staan met dezelfde lengte.
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha rot op, ben langer dan jij.Weet niet wie dikkere armen heeft though.
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik klein dan?
Denk je dat soms doordat ik Chai heet?![]()
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.
[..]
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.
Smooth hoor Panjawaus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb van Mozy gehoord dat je maar 1.58m bent, of verwart hij je weer met iemand anders? Hij heeft het er maar druk mee.
[..]
Daar heb je het al. Maar sure, DM me een keer wanneer je je huis op orde hebt en ik kom je gewoon roomraiden met een vlinderstrik om. Doen we helemaal niet moeilijk over, Vassel.
BANG, ANIMAL. Wastafel-lobi is trouwens beter dan je staande praktijken, just saying.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 en dat weet hij ook heel goed, anders zou ik te klein zijn voor hem om staand mee te kunnen seksen.
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 en dat weet hij ook heel goed, anders zou ik te klein zijn voor hem om staand mee te kunnen seksen.
Oh heb hier geen wastafels in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BANG, ANIMAL. Wastafel-lobi is trouwens beter dan je staande praktijken, just saying.
[..]
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.Ik verwacht alleen dat ik last-minute nog een DM krijg van 'neem je eigen wiet mee'.
Hardop om dat neem je eigen wiet meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Niets is te smooth in mijn questee om jou volledig het hof te maken.Ik verwacht alleen dat ik last-minute nog een DM krijg van 'neem je eigen wiet mee'.
Jij ook toch? Jij staat bij aanwezigen. Niet bij Misschien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ook? Ga jij ook? Wie gaat er nog meer? Zal ik wel/niet. Twijfels man.
Ga jij ook nog heel misschien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook toch? Jij staat bij aanwezigen. Niet bij Misschien.
Dan doen we het op de hooizolder terwijl Tom, Pieter en al hun probleemvrienden bevend toekijken. Mij om het even, Chai. Mij om het even.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb hier geen wastafels in de buitenlucht.
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.quote:
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.quote:
Ah zo ja. Ja heb slaapplek in Utrecht, dus dat is makkelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.
Zoals bij Deesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.Ben benieuwd wat je allemaal in huis hebt, hehe.
Ga bij Mozyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld maar het is voor mij niet te doen. Ga er geen hotel voor boeken of wat dan ook.
Ja, jij welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah zo ja. Ja heb slaapplek in Utrecht, dus dat is makkelijk.
Een vriend van me had dat altijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Of je klapt gewoon zo'n boek open met 35 verschillende keuzes.Ben benieuwd wat je allemaal in huis hebt, hehe.
zoals bij pineapple expressquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat altijd.
Luxe kistje, 20 soorten, overal een korte beschrijving.
Classy.
Je wilde mij toch zien?!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zou alleen voor jou komenquote:
niet in¿quote:
Nee, gewoon even kletsen en een kop koffiequote:
Je bent spastisch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik kreeg net dit nummer ineens in mijn Spotify en ik kon mijn voeten en schouders niet in bedwang houden.
Koffie kan altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon even kletsen en een kop koffie
kletsen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon even kletsen en een kop koffie
dan werkt altijd goed op de stoelgangquote:
Ja kletsen, niet ketsenquote:
Starbucks dan?quote:
iPad neem ik dan niet mee natuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je hipstertrui, hipsterbril, iPhone en iPad in de starbucks
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iPad neem ik dan niet mee natuurlijkiPhone 5 kan prima.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iPad neem ik dan niet mee natuurlijkiPhone 5 kan prima.
Jellyquote:
hahahahhhaahah ;pquote:
je bent dus gewoon goed met je mondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
MENSEN AMBI KAN GEWOON KLETSEN ZONDER TE KETSEN.
wanneer is de trouwdag¿quote:
07-07-2014quote:
Van horen zeggen, idd.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb mogen vernemen dat dat mijn beste eigenschap is.
supquote:
Nee, niet fijn met een beugel.quote:
alsof er een bejaarde aan je lul ssabbeltquote:
Lust ik nietquote:
lolquote:
dat plaatjequote:
Dat is zo goor he....... bah bah bahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]verwend kutkind ben je. Hoe kan je tomatensoep niet lekker vinden
Heyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]verwend kutkind ben je. Hoe kan je tomatensoep niet lekker vinden
misgunnerquote:
Zeik niet, in jouw dorp is de uitspraak "WAT DE BOER NIET KENT VREET IE NIET" uitgevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die van alles niet lusten.Dat je het niet lekker vindt, ok, maar gelijk niet lusten.
Ik woon in een stad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeik niet, in jouw dorp is de uitspraak "WAT DE BOER NIET KENT VREET IE NIET" uitgevonden
Also
http://www.tmz.com/photos(...)tape-photos-010-jpeg
Farrah
Noemen ze dat nu al een stad?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Koperdief steelt nooit meer
hahaha dwaasgebeurde iedereen dit maar bij het niet af kunnen blijven van andersmans spullen.
Farrahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeik niet, in jouw dorp is de uitspraak "WAT DE BOER NIET KENT VREET IE NIET" uitgevonden
Also
Farrah
Haterquote:
Dus toen het uitgevonden was, was het nog een dorp... jouw opmerking gaat dus niet op, doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, grenzen iets verlegd. Buren woonden er al jaren.
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Koperdief steelt nooit meer
hahaha dwaasgebeurde iedereen dit maar bij het niet af kunnen blijven van andersmans spullen.
6.8/10quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Also
Farrah
ploertedooier voor der harsesquote:
Nope. Lekker wijfquote:
Bedankt voor dit prima feitje over steden in Nederlandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deventer is een van de vijf oudste steden van Nederland.
Oh hell no. Een mooie vrouw zal ik complimenteren. Doe ik vaak genoeg. This chick is plain ugly.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Lekker wijfwel een dikke slet, maar wel lekker!!
Gelijk weer die jelly opmerkingen hier van de vrouwentypisch
[..]
Bedankt voor dit prima feitje over steden in Nederland
De oneindige drang om FOK!kers te willen meeten vanwege het gebrek aan eigen vriendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Paardrijarmen swa. Nee geen idee, kom een keer vergelijken dan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kies je zo'n fotohoe zie jij er huilend uit?
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Lichaam is moooi. Maar dat hoofdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kapot lelijk ja![]()
Net een geitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.
gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De oneindige drang om FOK!kers te willen meeten vanwege het gebrek aan eigen vrienden.
Daar keek ik altijd dwars doorheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar zo'n kop trok ze elke aflevering jonge.
Niets mis mee.quote:
Nee, Teen Momsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij keek 16 and pregnant? lol hommo xD
Aldus 'Huilende jongen'.quote:
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Lekker wijfwel een dikke slet, maar wel lekker!!
Gelijk weer die jelly opmerkingen hier van de vrouwentypisch
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, Teen Moms
Toen had ik een vriendin, soms moet je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed gesproken Nootmans! Zeer typisch inderdaad. Gelukkig werkt het ook anders: wanneer een vrouw niet jelly en hatelijk doet over andere, mooie vrouwen, dan verdient het de voorkeur om onmiddelijk kinderen te verwekken bij haar. Dat zijn namelijk de besten. Je kunt er heel goed op filteren.Het zegt veel over zo'n persoon.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja, veel make up.. nog steeds niet heel lelijk hoor... in mijn opinie.. zie ze veel erger en zelfs met make up opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is d'r zonder makeup, sheit ik herkende d'r niet eens man. Moet je nagaan wat ze eroppleurt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
beetje sarah jessica parker paardenhoofdquote:
Mag ik jou dan berijden¿quote:
zwart¿ laat maar dan..quote:
Vas is dus een tussenstation voor jouquote:
hjb bonfakka.quote:
Jaloersquote:
Omdat jij nooit vriendelijk vraagt gvdquote:
lol luisterd :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof je dan opeens wel luisterd. Was wel erg makkelijk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |