quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks inside aan hoor, gewoon Silent Hill galore
Silent Hill
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je horrorfilms eng vindt
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Prima, maar ik ga wel kijken dan.. Ik durf SH niet te spelenquote:
Bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]No worries, ik kan lijkschouwingen, zelfmoorden etc aan zolang het niet live en voor mijn neus isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je horrorfilms eng vindt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dan moet je SH gaan kijken verdammt noch malquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worries, ik kan lijkschouwingen, zelfmoorden etc aan zolang het niet live en voor mijn neus is
Ik zal het overwegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je SH gaan kijken verdammt noch mal
Klap eens in je handjes, blij blij blij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
Wauw, zojuist een mug bruut omgebracht met een klap van m'n handen.. EN DAT MET HEUL VEEL DRANK OP!!!!
Ja, die kutwespen zijn er ook alquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
Wauw, zojuist een mug bruut omgebracht met een klap van m'n handen.. EN DAT MET HEUL VEEL DRANK OP!!!!
Mijn hart maakte een sprongetje van gelukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje van geluk
Nu even dansenDat lukt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ok :$quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes, blij blij blij.
Echt eh, op m'n werk waren ze er ook al weer, ik huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die kutwespen zijn er ook al![]()
![]()
Waarom zijn die beesten zo vroeg wakker???
Jij ook trusten Chloro, lekker wijf :$quote:
Dqod SCquote:
Niet, want zij heeft een poezel in haar UIquote:
Hoewel ik waarschijnlijk zo een keer nokkie ga van al die drankquote:
Ruzie nodig om het minder saai te maken?quote:
Als je dit al ruzie vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruzie nodig om het minder saai te maken?
Ik pak de popcornquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ruzie nodig om het minder saai te maken?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet, want zij heeft een poezel in haar UI
[..]
Hoewel ik waarschijnlijk zo een keer nokkie ga van al die drank
Nee, ik zie dit als een poging de sjeu er weer in te krijgen..quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Nokkie gaan slaap heerlijk
Niet goed, maar wel heerlijk
Ja, ik ben heel voorlijkquote:
Zo is dat!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar eerst m'n glas leegdrinken
Mama heeft mijn Iphone5 ingepiktquote:
Zonde om weg te gooienquote:
Wat een gemene vrouwquote:
HALLO, ik ben (bijna) 4, wat wil je nou bully??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er bestonden al camera's voor iphone's he.
Zei ik toch, pics van je lego, wat is hier vreemd aan???quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HALLO, ik ben (bijna) 4, wat wil je nou bully??
Ik ben 4 en had alleen die iphone...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zei ik toch, pics van je lego, wat is hier vreemd aan???
Hasjquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
maar nu komt de moeilijke keuze.... Haze of Hasj.
Niks, ik wil niet *stampt*quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
maar nu komt de moeilijke keuze.... Haze of Hasj.
IK WEL JA?!!! *tantrum + huilbui*quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |