Beta zijnquote:
ZWIEBER, NIET STELEN.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch niet stelen
Gvd ben net op mobiel ja
je had lapo na de 300, omdat je mod bentquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch niet stelen
Gvd ben net op mobiel ja
afentoe moet dat evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch niet stelen
Gvd ben net op mobiel ja
Ga je voor men pa werkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beta zijn
Bij Shell aan de slag aan straks.
Geld van de duivel.
communiceren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Spongebobsterr het volgende:
Communicatiewetenschappen valt nog wel iets mee te doen.
Daar is behoorlijk veel werk in hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Spongebobsterr het volgende:
Eerst stage, na de zomer.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Spongebobsterr het volgende:
Welke studie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst stage, na de zomer.
Dikke stage vergoeding alles. moet wel veel shit tekenen, geheimhouding enzo
dat is een pleonasmequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohnee, ik ben alpha, jezus wat ben ik dom__!!!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohnee, ik ben alpha, jezus wat ben ik dom__!!!
Ja al 2e x vandaagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
je had lapo na de 300, omdat je mod bent
chemiequote:
Hou je bek, in Beta zit wel het échte werk imoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]en dan Alfa verkeerd schrijven ook
![]()
Kutjoch
Nou ik hoor dat ze daar nog best veel moeten doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
Zorgopleidingen op mbo niveau, dat zijn pretstudies.
Dat is gewoon populistisch gelul altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, in Beta zit wel het échte werk imo
O ja dat kan best, geen idee. Ik bedoel qua baankansen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik hoor dat ze daar nog best veel moeten doen
Ik vreet dagelijks uit m'n neus hoor. Niemand uit mn klas hoeft zich nooit in te spannen. Het enige wat we doen is knutselen, zagen, timmeren en tekenen haleluja
Dat is geen populistisch gelul, dat is gewoon zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon populistisch gelul altijdAlfa omlaag halen altijd
Ligt gewoon aan wat je ligt
Argumenten wil ik horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is geen populistisch gelul, dat is gewoon zo
Met welke studies verdien je eigenlijk echt veel geld?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig ben ik dat niet. Dat is dus in mijn voordeel.
En geldjes, veel geldjes.
Ja als we praten over mbo niv 1, 2 en 3 kom je altijd wel terecht als medewerker dit, assistent datquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
O ja dat kan best, geen idee. Ik bedoel qua baankansen.
Eigenlijk heel veel studies wel.
ga wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga gewoon Bedrijfskunde doen, bakken geld verdienen.
Iedereen die een 'hobby-studie' gaat doen (psychologie o.i.d.)____!!!!!!!
Is toch ook een studie die iedereen volgt ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
hobby-studiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hobby-studie____
Psychologen met een eigen praktijk verdienen gewoon 2 ton per jaar![]()
Jij met je kantoorbaantje later
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)
Het meteen gooien op een kantoorbaantjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hobby-studie____
Psychologen met een eigen praktijk verdienen gewoon 2 ton per jaar![]()
Jij met je kantoorbaantje later
Antropologie Is wel fucking interessant. Mijn moeder heeft een vriendin die antropologe is en die hield ervan om mij als kind te observeren omdat ik zo fucking interessant bent. Ze zei altijd dat ik een baasspeler was en iedereen onder dwang hield op het speelveldje op een subtiele manier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)
Antropologie is ook toepasbaar op groepen werknemers binnen een afdeling, en geschikt voor social engineeringquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Met welke studies verdien je eigenlijk echt veel geld?
ja toegepaste psychologiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het meteen gooien op een kantoorbaantje
Niet weten dat bedrijfskunde o.a. psychologie en rechten bevat
Klopt, grappig is dat het toch wel bepaalde soort mensen zijn. Bij meisjes zie je vaak wel oja mwd-psychologie typje. Of een pabo-wijffie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
psychologie, rechten en bedrijfskunde
als je vraagt wat 9/10 studenten studeren krijg je 1 van deze 3 als antwoord
Nee, geen toegepaste psychologiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja toegepaste psychologieDat is kinderspel, ik bedoel psychologie op universitair niveau
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economie
dat soort dingen volgens mij
Al is het wel irritant om alleen maar studie`s leuk te vinden die door de maatschappij als `pretstudies' gezien worden en dat je dan dus amper werk erin kan vinden laterquote:
ik moest ma nacht en di de hele dag samen werken met zo'n meisjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt, grappig is dat het toch wel bepaalde soort mensen zijn. Bij meisjes zie je vaak wel oja mwd-psychologie typje. Of een pabo-wijffie.
econometriequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economie
dat soort dingen volgens mij
omdat ik geen zin had om bezig te blijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.
Haahahahaha.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest ma nacht en di de hele dag samen werken met zo'n meisje
dus ik een beetje met haar praten, viel het onderwerp op studies.
dus ik zo, 'jij studeert vast rechten?'
had ik gelijk ook
'aan de hanze?'
weer raak
Freelance vooral.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.
Omdat sociaal zijn niet in het interessegebied van Typisch ligtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, dat wilde een maatje van mij doen. Toch maar fiscale economie gaan doen, de uni raad dat echt af als je geen 8-9 staat voor wiskunde.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om bezig te blijven
vreetzakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even m'n avondeten voor morgen deels opeten.![]()
quote:
Vind ik juist wel fijn. Mensen zijn machtig interessant.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat sociaal zijn niet in het interessegebied van Typisch ligt
quote:Er is een masteropleiding aan de VU waarin je de rol van metaforen bestudeert in het Engelse taalgebied. Oftewel, dat je dan serveerster wordt, maar wel enorm goede vergelijkingen kan maken tussen de diverse sterke dranken die je schenkt en je eigen uitzichtloze bestaan. In het Engels. Deze studie is zinlozer dan een Pool met een BTW-nummer
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat sociaal zijn niet in het interessegebied van Typisch ligt
econometrie verdien je bakken meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat wilde een maatje van mij doen. Toch maar fiscale economie gaan doen, de uni raad dat echt af als je geen 8-9 staat voor wiskunde.
whutquote:
ze moet nog dromen vangenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee Dromenvangertje, niet gaan. Waarom ga je.
quote:
make up your mind babequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee Dromenvangertje, niet gaan. Waarom ga je.
Is dat niet gewoon een minor?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
http://www.vu.nl/nl/oplei(...)-discourse/index.asp
en mijn bffquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spongebobster is mijn geheime agent
wutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze schijnt aangetrokken te zijn tot dingen in de gang
zomaar een tip, doe er je voordeel mee
Is maar 1 jaar he. Leuk voor erbij als je al engels hebt gestudeerdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
http://www.vu.nl/nl/oplei(...)-discourse/index.asp
In de gang? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Terror Jaapquote:
ik denk niet dat ik haar mag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spongebobster is mijn geheime agent
dankquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou welterusten
succes met hardlopen VA
wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
er staat een paard in de gang ofzo?
Blijf van de alcohol mutsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
Doei liefje. Ik vind je wel mooi en leuk en apartig. Slaap lekker.
Kip tandoori als mn ma het maaktquote:
Hypiieequote:
authentiek familierecept enzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Oke maarrrr, ik vind je wel mooiig. Op die ene foto met bril enzo (zag ik US) vooral.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
authentiek familierecept enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
heee zibaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Oke maarrrr, ik vind je wel mooiig. Op die ene foto met bril enzo (zag ik US) vooral.
Vind mezelf ook mooi.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
authentiek familierecept enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerder dan knorr[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Haha, geen pijn meer enzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA SINDS VANOCHTEND. ZO BLIJ OMG.hoe ist?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik luisterde vandaag joy division
quote:
Mijn tas zit al propvolquote:
quote:
quote:
Veel ruimte neem ik niet in. Ik vraag alleen water en brood. En soms een ritsje open voor lucht.quote:
jij bent tof nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik luisterde vandaag joy division
Nee eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, geen pijn meer enzo?Ja goed, laatste dagje thuis morgen, tas inpakken enzo. En dan weg
Ja, goed punt welquote:
quote:
Ik mag meequote:
Dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent tof nu.
[..]
Nee eigenlijk niet meer.tof
veel plezier daar
Toffe gozer, we gingen blijkbaar ook datenquote:
neem mij mee plsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeZal wel lukken
25 graden in Rome dus
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toffe gozer, we gingen blijkbaar ook daten
ja toch? nabestaandelingen zijn altijd kinderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nabestaanden zijn alleen kinderen natuurlijk
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft gelukquote:
What the fuck is dezequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.
heb geen zin in klappen Gquote:
KIES MIJ, KIES MIJquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft geluk
hij is dood toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.
Oh ja, maar je hebt concurrentiequote:
Dacht ik al, geeft nietquote:
neem mij mee want ik ben zieligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft geluk
Morgen is die vriendin jarig en ga ik d'r die vakantie geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om Nederland uit te gaan.
Hihi wat?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jij blijft met je poten van haar afik breek al je botten
Van Heppie mocht je ook niet mee naar New Yorkquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heppie heeft niets te willen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Heppie mocht je ook niet mee naar New York
Jij en botten breken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je leeft????????quote:
Anders allemaal maar meequote:
wat had je eigenlijk voor je aardrijkskunde examen in 2011? ik ga er een 3 voor halenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij en botten breken?![]()
Je kan nog niet eens een grasspriet in tweeën breken.
hoeveel heb je opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef Spongebobsterr het volgende:
kker
Ik zeg overigens wel soms dat ik 20 ben
Patient dus
Maar zij had toch getekende wenkbrauwen?
Pffftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
belachelijke ziekenhuisprijzen, kreeg bijna weer een hartaanval
uh, okquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef Spongebobsterr het volgende:
kker
Patient dus
Ziekenhuis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
belachelijke ziekenhuisprijzen, kreeg bijna weer een hartaanval
Voor?quote:
4,7. Afgesloten met 5,5 gemiddeld, noem me baasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat had je eigenlijk voor je aardrijkskunde examen in 2011? ik ga er een 3 voor halen[ afbeelding ]
Nurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
4,7. Afgesloten met 5,5 gemiddeld, noem me baas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutexamen was dat ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
4,7. Afgesloten met 5,5 gemiddeld, noem me baas
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Ohja dat is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks voor mij
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Tijd voor een fipo of finoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]rot op een note en ik verlaat dit forum
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ik had voor bijna alle vakken een onvoldoendequote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had voor bijna alle vakken een onvoldoendeof net een 5,4 etc.
Maar dankzij wiskunde een 7,1 en toch 5,5 gemiddeld voor CE
Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat een kutexamen was dat ookik snapte bij de 1e vraag al bijna geen flikker dus toen ben ik er uit woede mee gestopt
AMC?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestMaar ik moet nog 1 keer
hoi zibaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef Spongebobsterr het volgende:
kker
Patient dus
Zou kunnen maar neequote:
ik nog 2 keer deze maandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. nu wel vaak genoeg geweestMaar ik moet nog 1 keer
Wiskunde is best te doen nog, als je de formule uit de vraag opschrijft heb je al een punt manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik volle tijd nodig had en laatste 2 opgaven in losse woordjes heb beantwoord___!
Ik sta voor alles tussen de 6 en 6.8quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is dat CE gemiddelde best onzin, haal op de uni allemaal zevens en negens (en zessen, maar in de minderheid) terwijl ik op vwo allemaal onvoldoendes of zessen had
Ik
anders kreeg je een gratis rondleiding incl. koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen maar neeIkazia ziekenhuis in Rotterdam
Ik ben eht sinds gisteren kwijtquote:
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is dat CE gemiddelde best onzin, haal op de uni allemaal zevens en negens (en zessen, maar in de minderheid) terwijl ik op vwo allemaal onvoldoendes of zessen had
Ik
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten makenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik nog 2 keer deze maandals alles goed is.
Nicequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anders kreeg je een gratis rondleiding incl. koffie
nabehandeling + kinderarts voor algemenere dingen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten maken30 minuten in zo`n fucking buis liggen en niet mogen bewegen
Intelligentie mijn reet, sta er nu al beter voor dan op de havo en doe niks meer of minderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.
Awhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor nabehandeling lijkt me? Ik moet hersenscan laten maken30 minuten in zo`n fucking buis liggen en niet mogen bewegen
Omg een modquote:
Wat anders?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Intelligentie mijn reet, sta er nu al beter voor dan op de havo en doe niks meer of minder
Haha oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nabehandeling + kinderarts voor algemenere dingen.![]()
waarvoor?
Heequote:
She gave a note to jordyqwertyquote:
trustenquote:
ik kreeg even een hartaanvalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
She gave a note to jordyqwerty
It was very effective
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It was very effective
Er zijn mensen op vwo die super hard leren en het alsnog niet halen of net en mensen zoals wij die er niets voor doen en het makkelijk halen of hebben gehaald. Ik denk dat het met intelligentie te maken heeft, of zo.quote:
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Komt omdat het op vwo op intelligentie neerkomt. En op de uni moet je leren en dat kunnen de meeste mensen wel.
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It was very effective
ik wil een positieve note van jou, gewoon een tekeningquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?
ik heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, snap de helft niet en heb een 6 gemiddeldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Er zijn mensen op vwo die super hard leren en het alsnog niet halen of net en mensen zoals wij die er niets voor doen en het makkelijk halen of hebben gehaald. Ik denk dat het met intelligentie te maken heeft, of zo.
No ideaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zouden ze boos worden als ik met notes ga strooien?
Ik ga er zo af en toe een loos feitje ingooienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Goede topicpointer: nee dat wist ik niet
Ik denk ook dat het ligt aan interesse. Maar voor vwo heb ik nooit echt hoeven leren en voor een echte studie moet ik dat sowieso wel omdat ik de kennis simpelweg niet heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.
JIJ DAARquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat het komt omdat je op vwo gewoon algemene kennis voorgepropt krijgt en het me allemaal niet boeide. Ik studeer nu rechten en dat vind ik leuk en interessant. Voor beide moet je gewoon leren.
Hier kom ik zo op terug, moet nu even rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het ligt aan interesse. Maar voor vwo heb ik nooit echt hoeven leren en voor een echte studie moet ik dat sowieso wel omdat ik de kennis simpelweg niet heb.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Voor geschiedenis moet ik trouwens wel leren, anders heb ik een 4,5 ofzo
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga er zo af en toe een loos feitje ingooien
Oui, top!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Zou een goed topic zijn. Random feitjes
Maar heb je mn OP gezien?
Ik let nooit op in de lesquote:
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier kom ik zo op terug, moet nu even rijden.
Dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
JIJ DAAR
WAT EEN MOOIE KAMER/APPARTEMENT OMG
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, geen discussie mogelijk. Natuurlijk ligt het ook aan je profiel en tja, je intelligentie.
Dat is bij meer wezens zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wist je dat de hersens van een struisvogel kleiner zijn dan zijn eigen oog?
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
een VWO'er met pretpakket hoeft niet slimmer te zijn dan een VMBO'er..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ik te dom ben voor vwo en dat een mbo-er makkelijk wo aankan? Nee.
quote:
Deze grap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
na het lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maak hem morgen of zaterdag wel hier
Makkelijk nog welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:31 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Als je er moeite mee had ben je te dom voor vwo. Sommige mbo-ers kunnen vast makkelijk wo aan. Ligt aan de persoon in kwestie en de wil.
Jaquote:
Ik meen het. Als je moeite hebt op een bepaald niveau is 't te hoog voor je gegrepen. En ik denk dat er wel mbo-ers zijn die wo aankunnen, dat gebeurt toch wel vaker.quote:
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.quote:
Ligt eraan hoelaat ik thuis benquote:
Dat zijn dan meestal mensen die verkeerd geplaatst zijn. Of een periode geen reet hebben uitgevoerd. Standaard mbo-mensen horen daar echt niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Niet alle mbo-ers zijn hetzelfde. Evenals wo'ers. Zullen wel een paar zijn die wo makkelijk aankunnen.
Maakt hem wel stoerderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb mijn post over vmbo/vwo doorgestreept gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |