quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hobby-studie____
Psychologen met een eigen praktijk verdienen gewoon 2 ton per jaar![]()
Jij met je kantoorbaantje later
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)
Het meteen gooien op een kantoorbaantjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hobby-studie____
Psychologen met een eigen praktijk verdienen gewoon 2 ton per jaar![]()
Jij met je kantoorbaantje later
Antropologie Is wel fucking interessant. Mijn moeder heeft een vriendin die antropologe is en die hield ervan om mij als kind te observeren omdat ik zo fucking interessant bent. Ze zei altijd dat ik een baasspeler was en iedereen onder dwang hield op het speelveldje op een subtiele manier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antropologie is gewoon een studie sociologie voor lelijke meisjes die tijdens een turfstage in Afrika bosjesnegers willen neuken. (met dank aan gs)
Antropologie is ook toepasbaar op groepen werknemers binnen een afdeling, en geschikt voor social engineeringquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:57 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Met welke studies verdien je eigenlijk echt veel geld?
ja toegepaste psychologiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het meteen gooien op een kantoorbaantje
Niet weten dat bedrijfskunde o.a. psychologie en rechten bevat
Klopt, grappig is dat het toch wel bepaalde soort mensen zijn. Bij meisjes zie je vaak wel oja mwd-psychologie typje. Of een pabo-wijffie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
psychologie, rechten en bedrijfskunde
als je vraagt wat 9/10 studenten studeren krijg je 1 van deze 3 als antwoord
Nee, geen toegepaste psychologiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja toegepaste psychologieDat is kinderspel, ik bedoel psychologie op universitair niveau
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economie
dat soort dingen volgens mij
Al is het wel irritant om alleen maar studie`s leuk te vinden die door de maatschappij als `pretstudies' gezien worden en dat je dan dus amper werk erin kan vinden laterquote:
ik moest ma nacht en di de hele dag samen werken met zo'n meisjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt, grappig is dat het toch wel bepaalde soort mensen zijn. Bij meisjes zie je vaak wel oja mwd-psychologie typje. Of een pabo-wijffie.
econometriequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Accountancy, recht (soms), chemie, natuurkunde shizzle, chemische technologie, fiscale economie
dat soort dingen volgens mij
omdat ik geen zin had om bezig te blijvenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.
Haahahahaha.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest ma nacht en di de hele dag samen werken met zo'n meisje
dus ik een beetje met haar praten, viel het onderwerp op studies.
dus ik zo, 'jij studeert vast rechten?'
had ik gelijk ook
'aan de hanze?'
weer raak
Freelance vooral.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Waarom vergeet je de 'sociale' dingen zoals geneeskunde, tandheelkunde, etc. Ook in de journalistiek valt goed te verdienen als je iets apartig bent.
Omdat sociaal zijn niet in het interessegebied van Typisch ligtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |